Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Que farias si et dungues ...?
+7
Kami
Kirajh_Vizled
Samael
Ryoku Hades
Hanako
Kuneda Aoi
Gooraa
11 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Jocs
Pàgina 10 de 12
Pàgina 10 de 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: Que farias si et dungues ...?
Em sucidaria amb una intoxicacio de pols de fadaXD
Que faries si el teu unicornio s'escapes del corral i s'enduges amb ell 5 cangurs?
Que faries si el teu unicornio s'escapes del corral i s'enduges amb ell 5 cangurs?
Lamentar-me d'haver perdut la ració de menjar d'un dia
Que faries si et transformessis en cangur i algú et volgues menjar?
Que faries si et transformessis en cangur i algú et volgues menjar?
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
saltar en el seu cap
Que faries si et trobas un duende que et diu que tens que anar al final del arcoiris perq alla ni hi ha molt d'or ??
Que faries si et trobas un duende que et diu que tens que anar al final del arcoiris perq alla ni hi ha molt d'or ??
Kuneda Aoi- Quincy
- Nombre de missatges : 132
Reiatsu : -43
Li pegaria una patada.
que faries si do sobte un mapache t'ataca( te la rabia)?
que faries si do sobte un mapache t'ataca( te la rabia)?
anar a l'hospital!
Si puguesis quedar amb algu d'aquest foro en persona amb qui quedaries? (dels q no coneixes i com a max 2 peronas)
Si puguesis quedar amb algu d'aquest foro en persona amb qui quedaries? (dels q no coneixes i com a max 2 peronas)
Kuneda Aoi- Quincy
Mmm ningú, no vull trencar la imatge que tinc de vosaltres amb decepcions, ( i tampoc es que tingui gaire bona imatge de vosaltres )
Com realment no he respós la pregunta de la aoi, faig la mateixa pregunta (i així de pas me la estalvio )
Com realment no he respós la pregunta de la aoi, faig la mateixa pregunta (i així de pas me la estalvio )
Kami- Tinent insegur
Encara no hu se, tindria q coneixer millor a la gent de foro xD, pero si tindria q escullir seria amb tots excepte amb el kami i el rasputin aquell... ok no, lu del kami hu tindria q pensar...
Que faria si t'enteres de q no ets Humà?
Que faria si t'enteres de q no ets Humà?
Kuneda Aoi- Quincy
Hauria d'acceptar la meva divinitat d'una manera ja absoluta
Que faries si un professor et diu inutil davant la classe perque treus un zero en un examen seu? (si hi ha sang en la resposta, s'agraeixen les imatges)
Que faries si un professor et diu inutil davant la classe perque treus un zero en un examen seu? (si hi ha sang en la resposta, s'agraeixen les imatges)
Kami- Tinent insegur
no seria el primer cop pero el que faria seria més o menys aixo :Win: :enfadat: :vola: :Heroi:
Que faries si un dia et despertes i ets una patata?
Que faries si un dia et despertes i ets una patata?
suicidarme! :imdead:
Que faries si tens que expoar un treball i ten que possar unas fotos d'animals pero les foto no son las q creies, son une fotos per +18, que havia guardat el teu germà gran al pen. que fares? (si no tens gerà gran tu imagines)
Que faries si tens que expoar un treball i ten que possar unas fotos d'animals pero les foto no son las q creies, son une fotos per +18, que havia guardat el teu germà gran al pen. que fares? (si no tens gerà gran tu imagines)
Kuneda Aoi- Quincy
Improvisar... Diria que he fet un treball del creixement humà i que tot seguit veuriem imatges de com es produeix el coit, acte que dona inici a la etapa de gestació de l'embrió (si cuela, cuela, i si no, me la pela)
Que faries si despres de menjar un pastís de cangur, et diguessin que era d'unicorn??
Que faries si despres de menjar un pastís de cangur, et diguessin que era d'unicorn??
Kami- Tinent insegur
lo primer: :enfadatullsgro , lo segon :Win: :enfadat: , lo tercer: i el cuiner acabaria: :vola: :imdead: i jo estaria:
Que faries i et donan l'opció de reencarnarte en un Cangur o en un unicornio?
Que faries i et donan l'opció de reencarnarte en un Cangur o en un unicornio?
Kuneda Aoi- Quincy
En un cangur, així podria seguir menjant unicorns amb coberts
Que faries si acabes de perdre 10.000 euros en una partida de poker, els diner son sobre la taula i no hi ha ningú més que tu i el teu adversari a la sala. (si us voleu ambientar podeu portar una pistola xD )
Que faries si acabes de perdre 10.000 euros en una partida de poker, els diner son sobre la taula i no hi ha ningú més que tu i el teu adversari a la sala. (si us voleu ambientar podeu portar una pistola xD )
Kami- Tinent insegur
Faria lo que tothom faria, esperaria el tio fora i quan sortis li un "sartanaso" amb una "sarten" en tota la cara i li robaria els diners
Que faries si et regalessin unes entrades per anar al concert de Justin Bieber i t'obligen anari per no fer un lletg a qui li t'ho ha regalat?
Que faries si et regalessin unes entrades per anar al concert de Justin Bieber i t'obligen anari per no fer un lletg a qui li t'ho ha regalat?
Jo hi aniria, sempre que sigui a les butaques perque t' emportes qualsevol cosa per fer, però a pista...
Que faries si no tens ganes de festa avui perque estàs cansat d' ahir però saps que es muntara la bona =____=
Que faries si no tens ganes de festa avui perque estàs cansat d' ahir però saps que es muntara la bona =____=
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Jo no hi aniria!! Estic fatal fa dos dies que no dormo...
Què faries si tinguessis molta son però només fossin la 13:05??
Què faries si tinguessis molta son però només fossin la 13:05??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
jo si tingues son seguiria dormin XD
que fariau si la gent que hagues vingut a casa vostra s'hagues posat a cantar coses de hannah montana, camp rock i high school musical!
que fariau si la gent que hagues vingut a casa vostra s'hagues posat a cantar coses de hannah montana, camp rock i high school musical!
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Anar-me'n cap a la meva habitació, tancar-me i no sortir xD
Que faries si estàs molt cansat però la festa continua i no t' en pots anar a dormir...
Que faries si estàs molt cansat però la festa continua i no t' en pots anar a dormir...
Gooraa- Ex-capità guineu
jo pasaria, si tinc son, tinc son, i si no puc anar a dormir a la meva habitacio, dormo al sofa XD
que farieu si de bon mati us toques recollir tota la casa per la festa d'ahir i no voleu? XD
que farieu si de bon mati us toques recollir tota la casa per la festa d'ahir i no voleu? XD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
XDDDDDDDDDD Mentre els meus amics replegaven la casa jo... em moria de mal de panxa post ingesta excessiva de substàncies diverses...
Què faries avui al matí: Ibuprofeno o aspirina??
Què faries avui al matí: Ibuprofeno o aspirina??
Hanako- Administrador
Les dues...
Que faries si et trobessis malament i tinguessis dinar familiar?
Que faries si et trobessis malament i tinguessis dinar familiar?
Kami- Tinent insegur
Dir-li als meus pares que em trobo malament i no menjaria quasi res, em tombaria al sofà i no em mouria
Que faries si un amic/amiga et dóna una carta per a que se la donis al teu millor amiga/amic, però aquell amic/amiga t' agrada, obriries la carta per veure que possa o no?
Que faries si un amic/amiga et dóna una carta per a que se la donis al teu millor amiga/amic, però aquell amic/amiga t' agrada, obriries la carta per veure que possa o no?
Gooraa- Ex-capità guineu
Esclar, pero la curiosiat va matar al gatXD
Que faries si vas amb un gru de 4 amics per un carrer desert, i un dells es separa una mica i l'atraquen 3 persones, l'ajudaries o fuguiries?(true historyXD)
Que faries si vas amb un gru de 4 amics per un carrer desert, i un dells es separa una mica i l'atraquen 3 persones, l'ajudaries o fuguiries?(true historyXD)
Que els atracants es preparin que ve la gran Gooraa xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Que faries si per nadal, per fer la broma, et regalen una barbie o un joc de la Hannah Montana? ¬¬
Que faries si per nadal, per fer la broma, et regalen una barbie o un joc de la Hannah Montana? ¬¬
Gooraa- Ex-capità guineu
Plorar... tanmateix!
Què faries si els teus amics et diguessin de quedar però estàs tan feta pols que no vols ni sortir de casa??
Què faries si els teus amics et diguessin de quedar però estàs tan feta pols que no vols ni sortir de casa??
Hanako- Administrador
Pàgina 10 de 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Jocs
Pàgina 10 de 12
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641