Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nurarihyon no mago
4 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Nurarihyon no mago
M'avorreixo molt perque no tinc classe i he pensat que per variar podia fer algo útil. Així que he decidit recomanar-vos aquesta sèrie: Nurarihyon no Mago
Són 182 capítols manga que podeu trobar a submanga: http://submanga.com/NurariHyon_No_Mago/completa
No sé per on van pero diria que es va començar l'anime i no esta acabat. Igualment recomano llegir-ho en manga, els dibuixos son molt bons i l'aparença d'alguns personatges és molt millor.
La història va d'un noi que és l'hereder del clan nura, un clan de dimonis que antigament era molt famós i poderós i va perdent força. L'avi del protagonista és un dimoni, es va casar amb una humana de manera que el seu fill era meitat dimoni (en plan inuyasha, m'encanten aquestes coses) i aquest, al casarse també amb una humana, dona lloc a un 25% de sang de dimoni a les venes del protagonista.
El protagonista és diu Rikuo i és un inútil integral, tot i això te la seva personalitat de dimoni, que canvia d'aspecte i tot (molt millor). I bé, van passant coses, al principi la resta de youkais (dimonis) del clan Nura no l'accepta i més endavant la trama s'embolica per diferents motius.
Us deixo algunes imatges:
El protagonista m'encanta, crec que m'assemblo molt, aixi molt despreocupat i flematic, i que ja passara el que tingui que passar. Tot i que sap divertir-se.
ATENCIÓ! Jo no la he acabat i qui em fagi spoiler el mato, no es broma. :Win:
Són 182 capítols manga que podeu trobar a submanga: http://submanga.com/NurariHyon_No_Mago/completa
No sé per on van pero diria que es va començar l'anime i no esta acabat. Igualment recomano llegir-ho en manga, els dibuixos son molt bons i l'aparença d'alguns personatges és molt millor.
La història va d'un noi que és l'hereder del clan nura, un clan de dimonis que antigament era molt famós i poderós i va perdent força. L'avi del protagonista és un dimoni, es va casar amb una humana de manera que el seu fill era meitat dimoni (en plan inuyasha, m'encanten aquestes coses) i aquest, al casarse també amb una humana, dona lloc a un 25% de sang de dimoni a les venes del protagonista.
El protagonista és diu Rikuo i és un inútil integral, tot i això te la seva personalitat de dimoni, que canvia d'aspecte i tot (molt millor). I bé, van passant coses, al principi la resta de youkais (dimonis) del clan Nura no l'accepta i més endavant la trama s'embolica per diferents motius.
Us deixo algunes imatges:
- Spoiler:
- En Rikuo, en forma humana i de dimoni
El protagonista m'encanta, crec que m'assemblo molt, aixi molt despreocupat i flematic, i que ja passara el que tingui que passar. Tot i que sap divertir-se.
ATENCIÓ! Jo no la he acabat i qui em fagi spoiler el mato, no es broma. :Win:
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Re: Nurarihyon no mago
El anime es molt bo però el manga que te es sublim jo l'aconsello de totes totes.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Està acabat l'anime? I és fidel al manga?Haok-X escrigué:El anime es molt bo però el manga que te es sublim jo l'aconsello de totes totes.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
l'anime demoment si, però el manga te molt mes contingut i les lluites de la primera temporada en el manga molen mes
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Ja l'he acabat!!! He de donar-li les gràcies al Haok que m'ha insistit molt perquè me la mirés i, sí, M'HA ENCANTAT!!
És una passada, el recomano a tothom a qui li agradi l'acció, les bones batalles i el folklore japonès. La primera temporada potser és un poc avorrida, però és que la segona ho peta tant que val molt la pena.
I ara que algú en la seva infinita saviesa tingui l'amabilitat d'informar-me d'on he d'enganxar el manga per continuar amb aquesta fantàstica història!!
Ja sabeu, si no us la mireu, el Rikuo us farà el bankai...
És una passada, el recomano a tothom a qui li agradi l'acció, les bones batalles i el folklore japonès. La primera temporada potser és un poc avorrida, però és que la segona ho peta tant que val molt la pena.
- Spoiler:
M'ha agradat tant la història de la Youhime amb el Nurarihyon! :love:Tinc unes ganes de saber què passa amb el rubiales maligne del Nue.
El que no s'hi val és que al final la Hogoromo-Gitsune m'ha acabat fent llastimeta :(Pobre Rihan, quin amor més dissortat. :(Vull saber més coses sobre ell i, sobretot, sobre la seva relació amb la segona dona/mare del Rikuo
I ara que algú en la seva infinita saviesa tingui l'amabilitat d'informar-me d'on he d'enganxar el manga per continuar amb aquesta fantàstica història!!
Ja sabeu, si no us la mireu, el Rikuo us farà el bankai...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato