Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Evolució de l'estil de dibuix de Bleach EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

+6
Minato
Kami
Gooraa
Eloi Kurosaki
Ryoku Hades
Hanako
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Hanako Dv 16 Des 2011 - 14:33

Bon dia!!

Avui us present una imatge que parla per si tota sola. És l'evolució de l'estil de dibuix de Tite Kubo durant els 10 anys que fa que Bleach està en marxa.

Hi surten els personatges més rellevants i que estan en escena des del principi. Què en pensau?

A mi, evidentment, m'agrada molt més l'estil de dibuix que té ara, tot i que ha evolucionat a un manga on quasi tot són imatges i poques paraules...

Ben mirat, tots han canviat molt (Ichigo, Rukia, Renji, Urahara, Ishida, Orihime...) L'Ikkaku ara fa més por (xD) i el Yumichica en fa una mica menys, com en Kenpachi que abans era terrible... En Mayuri... és en Mayuri i segueix igual que sempre! En canvi reconec que Yoruichi i Momo m'agradaven més abans, semblen més innocents! ^^

Aquí teniu la imatge:

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Bleach14
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Ryoku Hades Dv 16 Des 2011 - 16:03

jo ja m' en avia adonat am l' ichigo de aquest cambi tan bestia, en el comic 19 em sembla que es

la orihime ha fotut un cambi bestial, potser al començament de la sèria les faccions no eren tan adultes

i am l' aizen ti cagas XD

sort que en kenpachi ha cambiat
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Eloi Kurosaki Dv 16 Des 2011 - 16:41

En Kenpachi, ha set el que ha cambiat més(A part del aizen que no te res a veure amb el primer), si us hi fixeu el primer casi no tenia cabells i ara en te molts jejejeje error d'en tite kubo, pero sort que van cambiar en Byakuya, sembla un adolcent a les primeras fotos
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Gooraa Dv 16 Des 2011 - 17:13

Ja havia vist la fotografía fa molt de temps i tots estàn molt macos nous ^^ però he de dir que en Renji m' agrada més abans... el trobo més guapo. La Rukia i l' Ichigo han cambiat bastant, estàn MOLT millor, i millor no parlem d' en Byakuya ni d' en Kenpachi.... quin canvi!
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Kami Dv 16 Des 2011 - 19:39

Jo el del byakuya el vaig notar. La primera vegada que surt és patètic Bah!

Tot i això vigila que alguns com el de l'orihime o el del chad, tot i que també ha canviat l'estil de dibuix també ho ha fet el seu aspecte. Sembla més canvi del que hi ha. Very Happy
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Minato Dv 16 Des 2011 - 20:39

Però... això és el canvi des del principi fins ara (període post-mugetsu*) Però, si vos hi fixau, des del principi fins... Els vizards... També canvia l'estil de dibuix. No ho trobau? Pot ser hi ha qualque esquema...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Hanako Dv 16 Des 2011 - 20:44

Doncs jo no crec que ho faci amb etapes... per a mi que és un continuum (ole jo, en llatí i tot) però sí que és veritat que a l'etapa post-Aizen el seu dibuix millora moltíssim!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Minato Dv 16 Des 2011 - 21:33


Bleach has evolved significantly over its run. The first few volumes have a distinctive rough, square-jawed style carried over from Kubo's first series, Zombie Powder. By the time the Soul Society arc begins, the art style has become smoother and more detailed. That move towards more graceful lines seems to have continued, although slowly and subtly enough that it is not usually apparent, up to the current Hueco Mundo arc. However, it WAS noticeable when Uryuu turned up again for the first time after an absence of dozens of chapters, compared to his previous appearances. Exhibit A: Uryuu.◊ Exhibit B: Ichigo.◊
Another example: compare the Gotei 13 as seen in their first appearance to the later chapters.
Traducció i resum ràpid: en els primers volums té un estil més... Quadrat i a partir de la societat d'ànimes es torna més suau i detallat. Exemples:

PD: no puc posar enllaços, ¬¬


Editat per darrera vegada per Minato el Dc 21 Des 2011 - 22:23, editat 2 cops en total
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Gooraa Dv 16 Des 2011 - 22:45

Minato escrigué:

Bleach has evolved significantly over its run. The first few volumes have a distinctive rough, square-jawed style carried over from Kubo's first series, Zombie Powder. By the time the Soul Society arc begins, the art style has become smoother and more detailed. That move towards more graceful lines seems to have continued, although slowly and subtly enough that it is not usually apparent, up to the current Hueco Mundo arc. However, it WAS noticeable when Uryuu turned up again for the first time after an absence of dozens of chapters, compared to his previous appearances. Exhibit A: Uryuu.◊ Exhibit B: Ichigo.◊
Another example: compare the Gotei 13 as seen in their first appearance to the later chapters.
Traducció i resum ràpid: en els primers volums té un estil més... Quadrat i a partir de la societat d'ànimes es torna més suau i detallat. Exemples: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach QuincyEvolució de l'estil de dibuix de Bleach BerryEvolució de l'estil de dibuix de Bleach Chapter-81

PD: no puc posar enllaços, ¬¬

No pasa res, copiant les URL de les imatges ja es veuen ^^
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Momo Ds 17 Des 2011 - 12:51

quin canvi el del Renji!!! XD i tambe molts altres pero el renji m'ha sorpres mol! XD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Minato Dc 21 Des 2011 - 22:30

Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Samael Ds 31 Des 2011 - 16:13

S'ha de reconeixer que l'estil ha canviat moltissim, a mesura que lleguies no et donaves compte pero si després agafaves un dels primers capitols de bleach alucinaves de lo diferents que eren els dibuixos. Personalmet, m'agraden molt més els nous que no pas els antics.
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Kami Ds 31 Des 2011 - 17:13

Ara és molt més artístic, i també ara és molt més comú que hi hagin primers plans de la mirada dels personatges. M'he fixat i molts cops es veuen els ulls de l'Ichigo de molt a prop, per exemple. I molt ben dibuixats, per cert Very Happy
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Momo Ds 31 Des 2011 - 17:15

jo no vaig tan avançada, pero igualment per on vaig es nota el canvi de l'estil de dibuix i tambe penso que esta millor ara
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Hanako Ds 31 Des 2011 - 17:56

Ostres! Jo també m'havia fitxat en això dels ulls!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Gooraa Ds 31 Des 2011 - 19:32

Aquests cambis taaaaan bruscos també son per les cares, fixeu-vos en la cara de la Rukia o d' en Byakuya, abans eren MOLT poligonals, ara són més curvades =)
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Minato Ds 31 Des 2011 - 23:23

I en Byakugay també té els ulls molt més... orientals
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Gooraa Ds 31 Des 2011 - 23:38

Es nota moltíssim que han millorat, menys en Mayuri que segueix igual de lleig i l' estil de dibuix d' en Renji, que m' agradava més abans
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Hanako Dl 16 Gen 2012 - 15:02

Per exemple, he trobat aquesta de la Rukia on l'evolució es veu d'una manera menys bèstia!

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Rukia-hair-1-
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Kami Dl 16 Gen 2012 - 18:18

La millor és la penúltima. La més recent no m'agrada gens Mad
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Reyespada Dl 16 Gen 2012 - 19:31

No se si algu ho havia dit pero... La de l'Aizen et fa un cacho espoiler!!
Reyespada
Reyespada
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Samael Dl 16 Gen 2012 - 21:55

Es igual, tard o dora ho sabries Bah! i tampoc es que sapigues que esXD
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Hanako Dv 10 Feb 2012 - 13:07

Mireu, el mateix amb l'Orihime... crec que canvia molt més que la Rukia, tant en el pentinat com en els ulls! ^^

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Orihime-hair-1-
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Gooraa Dv 10 Feb 2012 - 15:56

La Orihime, la millor es la penultima, la ultima si que no m' agrada. La pitjor es la primera, no sembla ni ella! I de la Rukia... la millor es la ultima i la pitjor, la primera xD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Momo Dg 12 Feb 2012 - 14:26

jo prefereixo la penultima de cadascuna
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Evolució de l'estil de dibuix de Bleach Empty Re: Evolució de l'estil de dibuix de Bleach

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum