Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
El fullbring de l'Ichigo!
+3
Gooraa
Minato
Hanako
7 participantes
Pàgina 1 de 1
El fullbring de l'Ichigo!
Si no seguiu la nova saga... potser et trobis amb uns quants spoilers!!
Què en pensau?? Ho haurien d'haver deixat tal com era o, en part, ja està bé que ho hagin modificat??
- Spoiler:
Aquí tenim el fullbring del nostre Ichigo segons el manga:
I aquí l'adaptació a l'anime, un pèl modificat:
Què en pensau?? Ho haurien d'haver deixat tal com era o, en part, ja està bé que ho hagin modificat??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: El fullbring de l'Ichigo!
M'hi jugaria qualque cosa que això és per culpa dels americans de qualque manera... ¬¬
Si cerques per internet, et trobes tot ple de fòrums que es demanen si bleach és nazi... Quan les esvàstiques són una cosa molt més antiga...
Bah...
De fet, jo no crec que sigui per cap sentit espiritual de les esvàstiques aquestes, sinó, de fet, segons la wikipedia: Bankai (卍解)...
Ja són ganes de cercar-hi dobles significats a tot...
Ah, per cert, clar que no m'agrada. Preferesc molt més l'original del manga (encara que trobi que aquesta tècnica sigui una miehda -- estic mal acostumat amb el mugetsu :ulls2:
Si cerques per internet, et trobes tot ple de fòrums que es demanen si bleach és nazi... Quan les esvàstiques són una cosa molt més antiga...
Bah...
De fet, jo no crec que sigui per cap sentit espiritual de les esvàstiques aquestes, sinó, de fet, segons la wikipedia: Bankai (卍解)...
Ja són ganes de cercar-hi dobles significats a tot...
Ah, per cert, clar que no m'agrada. Preferesc molt més l'original del manga (encara que trobi que aquesta tècnica sigui una miehda -- estic mal acostumat amb el mugetsu :ulls2:
Doncs si, sembla el símbol nazi encara que no vulgui dir exactament això, a mi m' agrada més el de l' anime, el trobo més currat i que no tot sigui el símbol que porta l' Ichigo a la seva zampakutoh significant "Bankai", encara que no m' hages molestat que ho deixessin tal i com és l' original, m' agraden els 2
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
A mi em dóna igual si és o no és el símbol, sempre que no estigui fet amb l' intenció de que ho sigui xD
Gooraa- Ex-capità guineu
És el símbol nazi el que és a l'inrevés. El símbol que duu l'Ichigo és anterior a aquests personatges :nooigona:Kuneda Aoi escrigué:pero si us i fixeu el simbol es el nazi al reves! casi mai surt com es el nazi sempre o casi sempre hi surt al reves! xd
Que ningú es pensi que defenso els nazis, pero.. i que si el símbol és nazi?
El manga és com és i punt. No es pot modificar com a censura RES. No soporto que es vegi menys sang, per exemple. Tot i això, el tema de la sang és més o menys comprensible, pero en quan a simbologia no té excusa.
És a dir, trobo bé que hi hagi gent que no els agradi el símbol nazi, ho veig comprensible, pero que es FOTIN. Jo no tinc la culpa, que no mirin el manga i punt, a mi que m'expliquen. I ja se que em direu, que no és el signe nazi, pero és que a mi això m'és igual, sigui quin sigui el signe, és com és i no hi ha més que parlar. Quina tonteria és aquesta de cambiar símbols com a censura?? :mor:
PD: A One Piece potser algú ha notat que el símbol d'en Barbablanca passa a ser una creu de ser una esvàstica. Sincerament crec que el canvi va ser a millor (no com en aquest cas), pero el fet més important és que va ser decisió de l'autor! No s'ho van inventar els imbécils dels que treballen passant-ho a anime!
El manga és com és i punt. No es pot modificar com a censura RES. No soporto que es vegi menys sang, per exemple. Tot i això, el tema de la sang és més o menys comprensible, pero en quan a simbologia no té excusa.
És a dir, trobo bé que hi hagi gent que no els agradi el símbol nazi, ho veig comprensible, pero que es FOTIN. Jo no tinc la culpa, que no mirin el manga i punt, a mi que m'expliquen. I ja se que em direu, que no és el signe nazi, pero és que a mi això m'és igual, sigui quin sigui el signe, és com és i no hi ha més que parlar. Quina tonteria és aquesta de cambiar símbols com a censura?? :mor:
PD: A One Piece potser algú ha notat que el símbol d'en Barbablanca passa a ser una creu de ser una esvàstica. Sincerament crec que el canvi va ser a millor (no com en aquest cas), pero el fet més important és que va ser decisió de l'autor! No s'ho van inventar els imbécils dels que treballen passant-ho a anime!
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Cert Minato, el simbol del Ichigo( l'esvastica) es un simbol budista, el que passa es que als nazis els va agradar, i el van invertir
Els nazis són uns copions, el símbol de l' Ichigo és el símbol de l' Ichigo i punt, a qui no li agradi que no el miri i s' ha acabat
Gooraa- Ex-capità guineu
Mola més el del manga, però el de l'anime no ha kedat malament.
Animatico90- Graduat a l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 193
Reiatsu : 211
Doncs a mi m'agrada més el del anime xDDD
estic fart de defensar al ichigo sempre quan li diuen nazi... sent una simbol budista ¬¬
estic fart de defensar al ichigo sempre quan li diuen nazi... sent una simbol budista ¬¬
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità