Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bakuman
+3
Gooraa
Kami
Momo
7 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Bakuman
Jo bakuman ho llegeixo en el manga, de moment van per el comic 8, es dels creadors de death note
Bakuman (バク マン。) és un manga shōnen escrit per Tsugumi Ohba i il·lustrat per Takeshi Obata i posteriorment un anime adaptat per J.C.Staff. La sèrie segueix talentós artista Moritaka Mashiro i Akito Takagi, dos nois de novè grau que volen convertir-se en mangaka.
En el manga hi ha diverses referències a la cultura pop i manga entre ells la serie Death Note, l'anterior col·laboració d'Ohba i Obata, One Piece, Naruto, Dragon Ball. El primer capítol de Bakuman va ser llançat al Japó el 8 d'agost de 2008, serialitzat a la revista Weekly Shonen Jump. El primer volum va ser llançat el 5 de gener de 2009, i actualment once volums han estat posats en llibertat amb l’índex de popularitat elevat.
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Re: Bakuman
Jo la vaig començar, i no està del tot malament. Vaig aprendre bastant en quan a com està organitzat el sistema d'editors de la jump, o de la vida dels mangakes, però sincerament, és molt millor death note.
En alguns moments és una sèrie graciosa i divertida, pero fora aquests moments la trobo bastant fluixa, i més si tenim en compte que és dels que van fer death note. Vaig deixar de llegirla fa bastant de temps, sobretot perquè els capítols d'amor començaven a ser cada cop més plastes i freqüents... ¬¬
En alguns moments és una sèrie graciosa i divertida, pero fora aquests moments la trobo bastant fluixa, i més si tenim en compte que és dels que van fer death note. Vaig deixar de llegirla fa bastant de temps, sobretot perquè els capítols d'amor començaven a ser cada cop més plastes i freqüents... ¬¬
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
M' agradaria començarla, però tinc Death Note a mitjes (Desitjant acabarla ja) aleshores començaré amb aquest, encara que preferiria que estès acabada però a saber quant dura...
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Bakuman és una serie sublime. Jo li dono un 10/10.
Em vaig llegir el manga farà un o dos anys, fins que es va acabar.
Aprens moltes coses i puja l'autoestima increïblement.
Em vaig llegir el manga farà un o dos anys, fins que es va acabar.
Aprens moltes coses i puja l'autoestima increïblement.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Sí? Jo no l'he vist però la tenia pendent (la tenia!) Em varen dir que el final era molt dolent i que acabava ràpid i corrent. Se'm llevaren les ganes de veure-la si acaba tan malament.
És veritat que té aquest final tan cacota?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako escrigué:Sí? Jo no l'he vist però la tenia pendent (la tenia!) Em varen dir que el final era molt dolent i que acabava ràpid i corrent. Se'm llevaren les ganes de veure-la si acaba tan malament.
No ... xD
És un bon final. El final esperat i desitjat. Si podrien haver fet uns capitols més, però no haurien afegit res important. Jo te la recomano moltíssim.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Bé, acabo d'acabar la primera temporada de l'anime!
La veritat és que no m'ha agradat del tot però tampoc ha estat un desastre. Els personatges estan bastant bé, sobretot en Shujin, en Saiko podria millorar tenint en compte que és el protagonista principal. En general és molt interessant la història sobre els dos amics que es volen convertir en mangakas i realment aprens moltíssim sobre com funciona el mundillo del manga i la Shonen.
En conclusió, si algú té temps lliure i curiositat per saber com es fa un manga, la recomano. Però també dir que fins el capítol 15 la vaig trobar molt avorrida...
La veritat és que no m'ha agradat del tot però tampoc ha estat un desastre. Els personatges estan bastant bé, sobretot en Shujin, en Saiko podria millorar tenint en compte que és el protagonista principal. En general és molt interessant la història sobre els dos amics que es volen convertir en mangakas i realment aprens moltíssim sobre com funciona el mundillo del manga i la Shonen.
- Spoiler:
El que no m'ha agradat és la història d'amor del darrere i el caràcter de les noies, que no són més que purs estereotips: la noia que fa karate i és agressiva i la noia dolça que ni tan sols pot parlar amb un noi i que només vol que s'enviïn correus. És massa tonto... innecessari pel meu gust. A més, és contradictori. L'Azuki aquesta es vol convertir en seiyu, en una pava famosilla i em dius que ni tan sols pot parlar en persona amb el tio que li agrada? Això no s'aguanta per enlloc....
Però el personatge que m'ha agradat més i que m'ha animat a continuar la sèrie és en Nizuma Eiji!! És genial! M'ha agradat molt el seu caràcter, bàsicament està com una puta cabra, però fins més de passada la meitat de la primera temporada no comença a aparèixer amb regularitat. CROW!!
En conclusió, si algú té temps lliure i curiositat per saber com es fa un manga, la recomano. Però també dir que fins el capítol 15 la vaig trobar molt avorrida...
Hanako- Administrador
Ja he acabat la segona temporada i m'he posat al dia amb la tercera temporada de l'anime (queden 4 capítols pel final... esperaré que acabi a l'anime, passo de llegir el manga pel que queda... )
La segona temporada:
La tercera temporada:
Conlusió: no crec que valgui molt la pena que tudeu el vostre temps en veure 3 temporades de 25 capítols cadauna... Ara, potser el manga és més interessant.
La segona temporada:
- Spoiler:
Una autèntica merda, no passa absolutament res digne de menció. És una merda i punt.
La tercera temporada:
- Spoiler:
Encara queden 4 capítols per acabarla però de moment m'ha agradat. El ritme és ràpid i no és taaaaan pesada com la segona temporada, a més que té moments molt divertits. Però pel que he llegit pels comentaris als capítols, l'anime va massa ràpid i es salta detalls importants del manga... Quan l'acabi ja us diré què tal
Conlusió: no crec que valgui molt la pena que tudeu el vostre temps en veure 3 temporades de 25 capítols cadauna... Ara, potser el manga és més interessant.
Hanako- Administrador
Potser el manga és més interessant? Una merda!
És un soporífer intent de lo que sigui que intentaven fer, que no queda massa clar. Només fan que marejar als lectors amb tonteries d'un nivell de maduresa una mica negatiu. Abusen de dibuixos "graciosos" i aconsegueixen un efecte d'indeferència en el lector només superat per la incompeténcia de l'autor en fer personatges retrasats.
És un soporífer intent de lo que sigui que intentaven fer, que no queda massa clar. Només fan que marejar als lectors amb tonteries d'un nivell de maduresa una mica negatiu. Abusen de dibuixos "graciosos" i aconsegueixen un efecte d'indeferència en el lector només superat per la incompeténcia de l'autor en fer personatges retrasats.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Fa poc em vaig veure les 3 temporades en anime. Joder! Jo em pensava que es mataven entre ells, jo ho volia!!!! Vale no.
Bé al acabar-lo és recomanable per la gent que li agradi sobretot el romance. A mi només m'ha agradat com explicaven tot el funcionament reshulong de la Weekly i els mangues. Com a personatge preferit tinc el Fukuda
- 1A TEMPORADA:
- Doncs té un punt fort i un de dolent. El fort és que aprens moltes coses sobre el manga que no en tenia ni idea. És a dir, tot el seu funcionament a la Weekly Jump. Lu dolent és el caràcter del inútil del Moritaka. És que és escòria!! Com poden ser tan infantils com decidir que es veurien després que es complissin es nostres somnis? Jo me la cardaria abans.
- 2A TEMPORADA:
- La merda més gran que he vist en la meva vida. El seu editor és escòria i tots els seus mangues també. És un pur aburriment. L'únic que val la pena són els mangues del Niizuma i el Fukuda, que són els amos.
- 3A TEMPORADA:
- Doncs millor. Els seus mangues molen més amb Reversi i els canis pringats de PCP. És interessant i està guapa la lluita final entre el Niizuma-sensei i l'Ashirogi. Com s'ha d'esperar, el final acaba bé, típic dels mangues romance. Però com conyo el Hiramaru es casa amb aquella tia? Però si el Hiramaru és un fracassat!
Bé al acabar-lo és recomanable per la gent que li agradi sobretot el romance. A mi només m'ha agradat com explicaven tot el funcionament reshulong de la Weekly i els mangues. Com a personatge preferit tinc el Fukuda
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato