Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
... Les ultimes paraules del kirajh... U_U EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

... Les ultimes paraules del kirajh... U_U

4 participantes

... Les ultimes paraules del kirajh... U_U Empty ... Les ultimes paraules del kirajh... U_U

Missatge  Joan Dg 1 Gen 2012 - 3:46

Bueno , com alguns saveu... jo al kirajh li dec molt (si no fos per ell no m'hauria declarat mai a la Gooraa , per exemple)
Però m'ha demanat un ultim favor... que hos fagi arribar les seves ultimes paraules i no m'he pogut negar ...
Aqui hos deixo la conversació del msn...
Spoiler:

U_U
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

... Les ultimes paraules del kirajh... U_U Empty Re: ... Les ultimes paraules del kirajh... U_U

Missatge  Kami Dg 1 Gen 2012 - 23:03

Home, és una mica llarg, ens podries fer un petit resum... Bah!

Pero baja, que ens dius el que ja sabem, i jo no tinc res en contra del kirajh pero els seus sentiments m'importen poc tirant a gens. Em sembla bonic això de les últimes paraules pero al cap i a la fi no s'ha mort, si es vol disculpar que es disculpi pero aquesta disculpa és més per la hanako (fins on he llegit), així que hauria estat "millor" que fos directament a ella, i no a nosaltres.

I kirajh, no vull dir que no estigui actuant, pero.. en serio?? ets sempre així??
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30

Tornar a dalt Ir abajo

... Les ultimes paraules del kirajh... U_U Empty Re: ... Les ultimes paraules del kirajh... U_U

Missatge  Momo Dl 2 Gen 2012 - 13:22

jo tambe em sento una mica malament per que vaig ser jo la que li va ensenyar al foro a la Aoi/Rukia i m'arrepenteixo molt, perque si ella no hagues vingut no hauria pasat res d'aixo, ademes de que al principi ja vaig tenir un mal presentiment Sospir

PD: kami, hi ha vegades que es millor que callis, aixo no es cosa de broma
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ryoku Hades Dt 3 Gen 2012 - 14:47

estic d¡ acord amb en kami un petit resum no aniria malament Bah!

moltes paraules, per no dir res, ha escrit mol, per dirnos el que ja sabiem, que estava arrepentit, i de veritat us creieu que sent tot això? :jojojo: ni en coña sent tot això, d' aqui dos dies es fara una altra conte, i es fara passar per un mes, buenu, i avera si algú m' envia per MP que va passar que ultimament no he entrat massa
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dt 3 Gen 2012 - 15:09

hades, la gooraa, el joan i jo vam parlar amb ell la nit d'any nou, i t'asegurem que si que estava arrepentit, i lo que va pasar, tens un petit resum a normatives i novetats
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ryoku Hades Dc 4 Gen 2012 - 15:08

hmm... no se pas... no m' acaba de convençer la seva explicació, fa pinta de muxo teatro
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dc 4 Gen 2012 - 17:24

doncs pensa el que vulguis, si t'ho vols creure t'he creus, i si no, pues no, i punt
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt