Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Sakura o Hinata?
+4
Minato
Samael
ivanovix
Hanako
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Sakura o Hinata?
La pregunta és senzilla: Amb qui voleu que es quedi en Naruto? Amb la Sakura o amb la Hinata?? ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Sakura o Hinata?
ho tinc massa clar , la hinata , la hinata , i la HINATA!!! , fan una parella d'or , i no criticaré la sakura , per respecte a la gent que vulgui que es quedi amb la sakura , no vull causar polèmiques xd
ivanovix- Ànima Modificada
- Nombre de missatges : 67
Reiatsu : 72
Jo no trobo que la resposta sigui tan òbvia xDD De fet, em costa molt decidir-me...
La veritat és que em costa triar la Hinata perquè no sabem gaire cosa d'ella... i triar a la Sakura també em sembla molt complicat... primer de tot perquè ella està enamorada d'en Sasuke però, que en el cas d'haver-ne de triar una, em penso que acabarà amb la Sakura...
Per què? Perquè és el protagonista i sempre ha estat enamorat d'ella i penso que quedaria malament que el protagonista no quedés amb la noia que sempre ha estimat... em penso que és el més lògic i el que acabarà passant perquè la meva teoria és que...
La veritat és que em costa triar la Hinata perquè no sabem gaire cosa d'ella... i triar a la Sakura també em sembla molt complicat... primer de tot perquè ella està enamorada d'en Sasuke però, que en el cas d'haver-ne de triar una, em penso que acabarà amb la Sakura...
Per què? Perquè és el protagonista i sempre ha estat enamorat d'ella i penso que quedaria malament que el protagonista no quedés amb la noia que sempre ha estimat... em penso que és el més lògic i el que acabarà passant perquè la meva teoria és que...
- Spoiler:
bàsicament en Sasuke-kun la palmarà sí o sí... (tot i que també penso que abans de palmar-la es tornarà bo, cosa que sembla que fa tothom: Itachi, Pain...) I després en Naruto es carregarà en Madara, es convertirà en Hokage, es casarà amb la Sakura, Konoha molarà molt i fi de la sèrie... ara m'he desviat del tema, oi? xDD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo la veritat crec que acabara tot com ho has dit però perque sigui interesant segurament l'haura de palmar gent important no com en naruto o la sakura pero algu com en Kiba en Shino i gent aixi si no quina gracia té??
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Jo em quedo amb la Hinata. La Sakura... no sé, mai m'ha agradat. Suposo que perque a vegades surt massa i la trobo molt pesada. No podria ser protagonista de cap capítol, en canvi la hinata sí.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
La veritat es que mai he vist Naruto, però crec que la Sakura té un paper més important a la sèrie no? Jo no vull que en Sasuke mori, sempre ha sigut un dels meus amors platònics de l' anime així que no puc escollir, perque la Hinata no la conec, però la parella Sasuke x Sakura m' encanta, aixi que crec que en Naruto es de la Hinata...
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
I la hinata no és pesada!? Buuuuuffffff. Na-naruto-kuun...Kami escrigué:Jo em quedo amb la Hinata. La Sakura... no sé, mai m'ha agradat. Suposo que perque a vegades surt massa i la trobo molt pesada. No podria ser protagonista de cap capítol, en canvi la hinata sí.
En l'anime no ho sé, pero en el manga, normalment, la hinata no és tan pesada com la sakura. Tens raó, també és cansina, però és que la sakura a vegades surt massa estona ella sola, com si fos la protagonista d'algun capítol apart. La hinata això no ho fa, com a mínim.
Kami- Tinent insegur
Depen de moltes coses:
- Amb la Sakura tenen una relacio de millors amics, i sembla que la Sakura sent algu per en Naruto, pero en cambi en Naruto no.
- Amb la Hinata en Naurto te una relacio que sembla més de novia i la Hinata amb en Naruto igual
Pero la emva opinio es que en Naruto acabar solter, igual que en Sasuke. Pero si tinc que triar una em quedo amb la Hinata.
- Amb la Sakura tenen una relacio de millors amics, i sembla que la Sakura sent algu per en Naruto, pero en cambi en Naruto no.
- Amb la Hinata en Naurto te una relacio que sembla més de novia i la Hinata amb en Naruto igual
Pero la emva opinio es que en Naruto acabar solter, igual que en Sasuke. Pero si tinc que triar una em quedo amb la Hinata.
Home, molt probablement es quedin solters tots dos, però als últims capítols es faràn un petó o algo i ja ho haurem d'entendre tot...
Tot i que és probable que l'últim capítol que fagin sigui en realitat coms un 20 anys més tard i s'els veuen amb fills! seria divertit
Bueno, això en cas de que no es morin tots...
Tot i que és probable que l'últim capítol que fagin sigui en realitat coms un 20 anys més tard i s'els veuen amb fills! seria divertit
Bueno, això en cas de que no es morin tots...
Kami- Tinent insegur
Kami, jo també penso que l'ultim capitol es veuria Konoha al cap d'uns anys i ens mostraria la nova vida de cada personatgeXD( si no han mort)
Potser altres també ho han fet. Però com a mínim, que jo coneixi, ho fan a Inuyasha. L'últim capítol es diu " Demà " i tracta d'uns 3 anys després... diria
Kami- Tinent insegur
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato