Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Final (a la fi!) de la Saga dels Fullbringers!!
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Final (a la fi!) de la Saga dels Fullbringers!!
A la fi, amb el capítol 479, s'ha posat punt i final (esperam que definitivament!!!) a la saga de l'Agent Perdut, també coneguda com a saga dels Fullbringers.
Ara que ja l'hem vista sencera només tenim tres feines:
-La primera és comentar, analitzar i destrossar el capítol d'avui fil per randa
-La segona és valorar la saga en conjunt i...
-La tercera és formular hipòtesis sobre el futur!
Quant al capítol 479...
Ara que ja l'hem vista sencera només tenim tres feines:
-La primera és comentar, analitzar i destrossar el capítol d'avui fil per randa
-La segona és valorar la saga en conjunt i...
-La tercera és formular hipòtesis sobre el futur!
Quant al capítol 479...
- Spoiler:
A la fi tenim capitans "nous!!" (i ja era nova) Poso nous entre cometes i en cursiva perquè bàsicament em sembla que nous del tot no els hi poden considerar... Així doncs tenim com a capità de la tercera a Rose, com a capità de la cinquena divisió a Hirako Shinji i com a capità de la novena a Kensei, els tres Vizards i ex capitans. Dubto què ens expliquin per què han recuperat el seu lloc...
El capítol en general m'ha agradat molt, em sembla un molt bon final per a una mala saga. I evidentment, veure n'Ukitake també ajuda
La saga en conjunt, personalment, m'ha semblat MOLT fluixa i sense argumentació. Simplement l'Ichigo havia de recuperar els seus poders com a Shinigami, els recupera i ja està. Tota la resta em sembla anecdòtic i innecessari i no calia allargar l'avorriment dels fans d'aquesta manera.
Hipòtesi de futur? Ara penso que poden passar dues coses: o bé que Ichigo segueixi amb la seva vida normal i aparegui un nou enemic (vaja, que crec que passarà això) o bé que se'ns donin respostes d'una vegada (no passarà...). Sembla que amb els fullbringers moltes respostes no tendrem perquè així com ha acabat aquest capítol dubto que els tornem a veure més. (Serà conscient Troll Kubo de la poca acceptació que han tingut?)
La via de les respostes la veig molt lligada a contar una història sobre el passat... a mi m'agradaria saber la vida de l'Ishhin, per exemple, però sóc realista i sé que Troll Kubo no me la mostrarà fins que no hagi estirat el xiclet un poc més... Però tot i així tinc fe i espero una nova saga que sigui emocionant ^^
Malauradament... ara estarem tres setmanes sense Bleach! A veure com resistim, i a més, en temporada d'exàmens!!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Final (a la fi!) de la Saga dels Fullbringers!!
- Spoiler:
- A mi tampoc m'ha acabat de fer massa lo dels fullbringers, ja que no n'ha quedat res, (estic referint-me a personatges, poders o qualque altra cosa, ja que les darreres pàgines de la Riruka m'han semblat un "no la tornareu a veure més" de part den Kubo).
El fet que reciclin els capitans pot semblar "els poso a ells perquè no tinc imaginació per crear 3 personatges nous", però... coneixent l'autor, sabem que això és precisament el que té! Ara veurem si ens expliquen per què els han volgut "perdonar" (supòs que per la batalla de karakura), i què ha passat amb els altres vizard (trauran en Kira, na Hinamori i en Hisagi de sot-capitans!? -- aquí els capitans estan en un compromís gros!!)
Per cert!! Vos heu fixat que els tres capitans abans també ho eren de les mateixes divisions!? Vaja pista que ens va deixar i no ens havíem adonat! Pèro falta en Love, que ho era de la 7a... Bé, bé, això m'ha agradat, d'acord!? xD
I lo de que n'Ichigo vulgui el cos del Ginjo, era una cosa no massa sorprenent, vegent com va morir "mig bo".
PD: volia que l'espasa de l'Ichigo tornés a l'estat segellat (sense Shikai)!! )
Re: Final (a la fi!) de la Saga dels Fullbringers!!
- Spoiler:
Tampoc penso que tornem a veure mai més la Riruka... l'acomiadament ha quedat MOLT clar. Gràcies Troll Kubo, no l'enyorarem gaire! ^^
En canvi a mi, personalment, m'ha decebut que no hagin posat personatges nous com a capitans!! Jo necessitava cares i habilitats noves. Quan he vist en Shinji, Rose i Kensei he pensat que no se li havia ocorregut què posar. I ara com ens explica que la Societat d'Ànimes accepti els Vizards?? I la resta de Vizards on són? On és la Hiyori, per exemple... serà la tinent d'en Shinji?? I què ha estat de la Momo?? Seguiran en Kira i en Hisagi als seus llocs? Home, en Hisagi com a tinent d'en Kensei m'agrada molt!! Tot i que penso que en Hisagi té fusta per ser capità...
Veis, no tenim cap resposta, només MÉS preguntes!!!!!!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió