Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Confessions frikis
+26
Minato
Isshin Shiba
Victor Kudo
Eaea
Banknana
Nina-chan
Wely Gin
IchigoCarlos
Takiko
Kenpachi Nafi
Finnick
Erwyn14KC
Meina
Moules
Javi Ciffer
drew-kun
antitot
IchigoBankai
Ifrit
Joan
Reyespada
Lawlieeet
zoro23
Samael
Momo
Ryoku Hades
30 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 2 de 6
Pàgina 2 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Confessions frikis
Es millor la versio de Raruto "El ninja que me clavo su katana" xDDDDDDDDDDDDDHanako escrigué:CONFESSA-HO REYESPADA!!! El que tens amagat són els llibres Icha Icha escrits per en Jiraiya-sensei!!
Així que ets un pervertit com en Kakashi...
T_T samael , no et vaig veure
Confesió: L'any passat hi havia un exercici que deia "Has jugat mai a un videojoc? explica l'argument de l'ultim que hagis jugat" i jo vaig fer :chance: xDDDD
Vaig fotre una redacció de 6 pagines d'assassins creed , i perquè encara no havia sortit el revelations , que si no faig com a minim 9 pagines i amb el que se del III ja serien 10 pagines e_e
A sobre aquells van ser els unics deures que vaig fer a casa en tot tercer d'ESO xDDDDD
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Samael, una aparició estelar. Això de segur que impulsarà la teva carrera cinematogràfica.
PD: reyespada, passan's el comic, o ens xivem a la mare
PD: reyespada, passan's el comic, o ens xivem a la mare
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Joan escrigué:Confesió: L'any passat hi havia un exercici que deia "Has jugat mai a un videojoc? explica l'argument de l'ultim que hagis jugat" i jo vaig fer :chance: xDDDD
Vaig fotre una redacció de 6 pagines d'assassins creed , i perquè encara no havia sortit el revelations , que si no faig com a minim 9 pagines i amb el que se del III ja serien 10 pagines e_e
A sobre aquells van ser els unics deures que vaig fer a casa en tot tercer d'ESO xDDDDD
Ostres, bona idea aquest profe teu xD
No era cosa del profesor , era un exercici del llibre xD que com ha exemple de "videojoc" en el tema sortia el GTA san andreas xD
Què guay! Jo vull un llibre amb exercicis així!
Kami- Tinent insegur
Hanako m'as pillat!!
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
fa falta més practica xD però esta força bé xDDDDDDDDDDDDDD
Jo sempre n'he volgut provar, pero al veure l'interior, s'hem passat una mica les ganes
Doncs, contràriament al sushi, aquesta vegada ha estat BONÍSSIM!!!!
Onii-san, els onigiris poden anar farcits de salmó, de surimi o de... tonyina amb mahonesa. Dels tres farciments, el més saborós era el de salmó! De debò, ha estat ben bo!
Quant a la forma, els ha fets tots en Minato menys un. Jo n'he fet el primer però, com que tinc les mans petites (com podeu observar a la foto) m'ha quedat un mini-onigiri
Però bé, en podem fer més qualsevol altre dia, a veure si queden millor (excusa, excusa....)
Onii-san, els onigiris poden anar farcits de salmó, de surimi o de... tonyina amb mahonesa. Dels tres farciments, el més saborós era el de salmó! De debò, ha estat ben bo!
Quant a la forma, els ha fets tots en Minato menys un. Jo n'he fet el primer però, com que tinc les mans petites (com podeu observar a la foto) m'ha quedat un mini-onigiri
Però bé, en podem fer més qualsevol altre dia, a veure si queden millor (excusa, excusa....)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Tenen molt bona pinta, encara que fos petit jo m' el menjaria I no he pogut evitar enrrecordar-me'n de...
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Una altra confessió!
Ja us vaig mostrar una bossa amb la xapa de l'esquadró 13 però el que no sabeu és que... també en tinc una de l'esquadró 8!! Ara, no tinc cap bossa on posar-la, així que la tinc a sobre d'una prestatgeria baixa esperant a què em regalin una bossa digna d'ella!!
Aquí en teniu la prova!
Ja us vaig mostrar una bossa amb la xapa de l'esquadró 13 però el que no sabeu és que... també en tinc una de l'esquadró 8!! Ara, no tinc cap bossa on posar-la, així que la tinc a sobre d'una prestatgeria baixa esperant a què em regalin una bossa digna d'ella!!
Aquí en teniu la prova!
Hanako- Administrador
Una altra confessió friki: Dimarts, aprofitant la festivitat, vaig anar a dinar amb en Minato a un japonès. La confessió friki és que vàrem trobar una falta d'ortografia al cartell del restaurant. La falta estava en japonès:
El cartell (i la propaganda) posa en kanjis Hogaido en comptes de Hokkaido!
El cartell (i la propaganda) posa en kanjis Hogaido en comptes de Hokkaido!
Hanako- Administrador
Coses frikis?
Recordo que als 17 anys vàrem fer un festival de varietats per a guanyar una mica de diners per a les festes majors del poble.
Cada grup feia una cosa (actuacions musicals , algú va fer un monòleg , altres feien demostracions d'esports...) , els meus amics i jo vam decidir fer un live action de death note. Davant de 400 persones que hi havien a aquell pabelló.
Recordo que als 17 anys vàrem fer un festival de varietats per a guanyar una mica de diners per a les festes majors del poble.
Cada grup feia una cosa (actuacions musicals , algú va fer un monòleg , altres feien demostracions d'esports...) , els meus amics i jo vam decidir fer un live action de death note. Davant de 400 persones que hi havien a aquell pabelló.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Buf , segur que hi ha , alguna mare va gravar el festival sencer segur. Però jo no he vist mai cap , ni vull vore-lo. Només et diré que cap al final de l'obra ens van tallar el so , i varem tenir que parar...
I mira que jo em vaig preparar el meu paper de Soichiro Yagami quasi a la perfecció.
I mira que jo em vaig preparar el meu paper de Soichiro Yagami quasi a la perfecció.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Ryoku Hades escrigué:jo guardo totes les caixes de les figures de one piece, i m' ocupen el 20% de l' estanteria, i em fa por quedar-me sense espai xddd
jo també les guardo totes, tinc un armari ple xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Evangelion64
Doncs jo per poder jugar al Evangelion64 en condicions amb un emulador de PC... Vaig connectar el mando de la nintendo64 amb un arduino. Vaig fer un parell de programes un per enviar els clics del mando a l'ordinador i un altre per traduir els clics del mando a clics de teclat per configurar-lo al emulador.
Aquesta va ser la primera prova feta amb el Mario64
P.D.: Soc viu despres dexamens, pràctiques, feina i mil més. Torno a tenir una cosa que es diu temps (mare meva no saps el que tens fins que ho perds )
Aquesta va ser la primera prova feta amb el Mario64
P.D.: Soc viu despres dexamens, pràctiques, feina i mil més. Torno a tenir una cosa que es diu temps (mare meva no saps el que tens fins que ho perds )
antitot- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 3
Reiatsu : 4
Edat : 39
Ubicació : Barcelona
Buenu jo em dedico a jugar a hacks de pokemon a l'emulador de la gba. No nomes aixo sino que per jugar-los a vegades has de fer servir un programa per convertir el rom original en el hack, i alguns jocs de l'emulador em dedico a buscar codis per trucar-los, vamos que he apres alguns coneixements informatics nomes per jugar.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Fa dos anys vaig veure aquest vídeo i vaig haver de tornar a començar el pokemon blau.
I sí, funciona (!)
https://www.youtube.com/watch?v=mRZ8IVpBgjY
I sí, funciona (!)
https://www.youtube.com/watch?v=mRZ8IVpBgjY
Per avorriment a classe, m'he fet amb un emulador de gba per l'android que més o menys tira en el meu mòbil. Em varen venir un parell de jocs de pokémon amb l'emulador i després he buscat el rom del kingdom hearts que hi ha per gba (que de moment sembla merda).
Mola posar als pokémons noms catxondos, i el que sí és bo es haver-se passat la lliga de l'esmeralda amb alguns dels mes il·lustres pensadors de la humanitat.
Mola posar als pokémons noms catxondos, i el que sí és bo es haver-se passat la lliga de l'esmeralda amb alguns dels mes il·lustres pensadors de la humanitat.
Editat per darrera vegada per Kami el Dt 11 Nov 2014 - 14:01, editat 1 cop en total
Kami- Tinent insegur
jo sempre he posat noms graciosos als pokèmon, es divertit. Sip, el KH de gba es merda.
Juga als golden suns 1 i 2, si es que no ho has fet ja.
Juga als golden suns 1 i 2, si es que no ho has fet ja.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Confeso que jo també tinc l'emulador per l'Android amb els jocs de pokémon i també els hi he possat noms extranys i divertits XD
Va ser la causa de l'aburriment en el viatge de tornada de Menorca, les 9h que va durar el trajecte les vaig passar viciada a pokémon amb uns quants amics més fent el gilipollas, ja que no és necessari l'internet si tens el joc baixat, vaja flipada ens vam pegar mare meva...
Va ser la causa de l'aburriment en el viatge de tornada de Menorca, les 9h que va durar el trajecte les vaig passar viciada a pokémon amb uns quants amics més fent el gilipollas, ja que no és necessari l'internet si tens el joc baixat, vaja flipada ens vam pegar mare meva...
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
IchigoBankai escrigué:Juga als golden suns 1 i 2, si es que no ho has fet ja.
Són dels millors jocs que he jugat mai.
PS: sóc l'únic que no posava MAI noms als pokemons i que MAI els canviava amb els entrenadors del joc perquè tenien noms estúpids?
si m'he de descarregar qualsevol cosa quan estic al xalet deixo el portatil ences tota la nit. Fins hi tot canvio la configuracio de la bateria per a que no se casque xD
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Ubicació : Huecco Mundo
Pàgina 2 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 2 de 6
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641