Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Videojocs
+12
Slyth
IchigoBankai
Hanako
Eloi Kurosaki
Momo
Reyespada
Minato
Kami
Joan
Animatico90
Gooraa
Samael
16 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Jocs
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Videojocs
Reyespada escrigué:Kami aquest ni el tinc ni l'he provat , gracies , ja m'el drsgcaraé desde mediafire ^^
La tens piratejada? que cabr**
Doncs ja em dirás que tal, perque a mi es un joc que m'encanta. Tot i així potser no t'agrada, es pura estrategia, a part d'això té una historia molt bona, uns personatges carismatics i un univers molt emocionant
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
per cert, que algu recomani algun jos de la DS XDD
(de moment lo mes modern que tinc es aixo, pero putser tindre la ps3, de mentres... DS)
XDDDD
PD: que consti que els 3 jocs de bleach ja els tinc e.e
(de moment lo mes modern que tinc es aixo, pero putser tindre la ps3, de mentres... DS)
XDDDD
PD: que consti que els 3 jocs de bleach ja els tinc e.e
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo et recomano el Kingdom hearts 358/2 perque es de fer missions en espais oberts, matar monstres i jefes, la reacció de ki t'acompaña canvia si la fas més o menys bé (per exemple hi ha una missio ke et tracten d'inutil i despres et diuen "No esta mal" xD), pots millorar la teva arma, noves habilitats, bona historia i sobretot no surten tants personatjes de Disney xDDD.
Animatico90- Graduat a l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 193
Reiatsu : 211
La misión que fas amb la Larxene et tracta d'inutil fagis el que fagis
Kami- Tinent insegur
Bén dit Samael !!!! Profesor Layton forever!!!!
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Ostres, el Professor Layton es una saga mitica. I això em recorda a una altre que se n'assembla una mica
Una de les millors també.
Una de les millors també.
Kami- Tinent insegur
Bueno, i als interessats a aquests jocs, sapigeu que surtirà un joc:
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Ja ho sé, seria l'únic motiu per el qual em plantejaria comprar la 3DS
Kami- Tinent insegur
Ja tinc l'Ichigo al 175!!
A veure si aconsegueixo la Rukia al 175 :chance:
Gooraa- Ex-capità guineu
Si! I et sortirà el trofeu de la Yachiru xD
Per cert kines puntuacions tens al Soul Attack??
Per cert kines puntuacions tens al Soul Attack??
Ah pos sera el del Noitora xD
Encare que la serie no estigui del tot be, els dos videojocs que han tret estan força be:
O una saga tambè mitica:
I si voleu algun de accio:
I algun de aventura,RPG,rol etc...
O una saga tambè mitica:
I si voleu algun de accio:
I algun de aventura,RPG,rol etc...
EDICIÓN NEGRA?? Tsk!! Res millor que les primeres edicions!
Al GTA s'ha de jugar amb trucos! En Minato els té tots apuntats a una llibreta (del temps quan les impressores eren una cosa estranya i inusual...) El més divertit és fer un viatge psicotròpic amb un cotxe volador! (com si de Harry Potter es tractés...)
Al GTA s'ha de jugar amb trucos! En Minato els té tots apuntats a una llibreta (del temps quan les impressores eren una cosa estranya i inusual...) El més divertit és fer un viatge psicotròpic amb un cotxe volador! (com si de Harry Potter es tractés...)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo m' enrrecordo al GTA que tenia el truc dels diners, que tenia totes les cases comprades, i em feia els trucs dels avions i m' infiltrava a les ciutats que no tenia desbloquejades, fins que s' em pujaven les estrelles i els helicopters m' atacaven, aleshores feia servir el Jet Pack :yaoming:. Per tots aquells que encara jugeu al GTA San Andreas de la ps2 (que crec que ningú xD) em sé el truc que et posses el jet Pack i vas al gimnas, aleshores hi ha un lloc on el sostre està negre, voles amb el jet pack, i té 2 opcions: o et surten tios a milions o vas a parar a un llac xDDD
Gooraa- Ex-capità guineu
Sííí!!! En Minato i jo encara hi jugam els estius quan ens avorrim molt!!! A mi sempre em maten als cinc minuts però m'ho passo molt bé!! El que més m'agrada és posar-me en contradirecció a l'autopista i anar pegant amb els cotxes... o atropellar velles! I també entrar al McDonalls i carregar-me a tothom!!
En Minato no té uns gusts tan refinats i s'estima més robar tants i disparar cap enrere, cosa que fa que el tanc vagi pegant salts i salts i salts... Jo un dia en vaig robar un però l'helicòpter de la poli em va aplegar ¬¬
En Minato no té uns gusts tan refinats i s'estima més robar tants i disparar cap enrere, cosa que fa que el tanc vagi pegant salts i salts i salts... Jo un dia en vaig robar un però l'helicòpter de la poli em va aplegar ¬¬
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
De fet, tenia una partida sense trucs i, quan m'avorria o volia jugar amb la Hanako o algú altre (també hi jugava abans de conèixer-la!) posava trucs, però no guardava mai.
Vaig acabar-me el joc (totes les missions i la majoria de quests secundàries)
Vaig acabar-me el joc (totes les missions i la majoria de quests secundàries)
Jo també jugo al san adreas, mola molt quan poses el truc de que la gent es torna boja i començar a disparar, i el dels cotxes voladors, ja que com que la gent esta boja, els seus cotxes també volen i es la risa, també us recomano la instal·lació d'alguns mods mitics com el mistterix o el de canviar-te de personatge
Jo recomano els últims 3 jocs que més m'han impressionat que m'he passat per pc (encara que també hi són per consoles):
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
El Alice Madness Returns aquest m'el van recomanar molt. Vaig estar a punt de donar-li una oportunitat pero al final em va fer mandra (també que és impossible de trobar). I ara ja estic fins al coll de jocs per jugar (Bioshock, Dragon Age, Dead Space, TW: Shogun 2, The Witcher, Half-life 2, Portal, etc, etc, etc)
Només de pensar-ho m'entra mal de cap :moltdeprimit:
Kami- Tinent insegur
Kami escrigué:El Alice Madness Returns aquest m'el van recomanar molt. Vaig estar a punt de donar-li una oportunitat pero al final em va fer mandra (també que és impossible de trobar). I ara ja estic fins al coll de jocs per jugar (Bioshock, Dragon Age, Dead Space, TW: Shogun 2, The Witcher, Half-life 2, Portal, etc, etc, etc)
Doncs és un joc amb majúscules, quan no estiguis saturat, ja saps.
I no costa gens de trobar... per pc em va costar 10 euros físic i orignal, a xtralife.es, sinó sempre el pots pillar per steam.
Aquest joc lo millor es jugar amb mando. Jo jugo amb un logitech que es igual que el de ps3, sino hi ha programes per fer anar el de ps3 al pc.
salut!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Ubicació : Karakura
L'alice madness returs mola molt
per sort aquesta secuela, esta molt millor feta que el primer joc (American McGee's Alice madness), que es un joc molt antic per pc que te una jugabilitat horrible (en serio, es la peste) nomes val la pena jugarlo pq la historia esta ben xula
spoiler que podeu llegir si us heu passat el returns o no hi penseu jugar xD
bueno, en resum, el joc de l'alice 2 mola si t'agrada l'ambient gotico-xunguillo i les histories mig trauma. la veritat es que t'ho passes d'allo mes bé xDD!!
PD: amants del gore, el joc ho és bastant (potser no tant com altres juegazos com God of War, pero en te bastant xD)
per sort aquesta secuela, esta molt millor feta que el primer joc (American McGee's Alice madness), que es un joc molt antic per pc que te una jugabilitat horrible (en serio, es la peste) nomes val la pena jugarlo pq la historia esta ben xula
spoiler que podeu llegir si us heu passat el returns o no hi penseu jugar xD
- Spoiler:
- encara que la historia del primer joc es interessant sembla que al segon joc se la passen per la patilla per ferla mes interessant
bueno, en resum, el joc de l'alice 2 mola si t'agrada l'ambient gotico-xunguillo i les histories mig trauma. la veritat es que t'ho passes d'allo mes bé xDD!!
PD: amants del gore, el joc ho és bastant (potser no tant com altres juegazos com God of War, pero en te bastant xD)
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Jocs
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito