Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 482
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 482
Ja teniu disponible el capítol 482 de Bleach per Seireitei no Fansub!!
Ja el podeu llegir a El trobaràs al nostre blog!!
Què us ha semblat??
Ja el podeu llegir a El trobaràs al nostre blog!!
Què us ha semblat??
- Spoiler:
SABIA QUE HAVIA DE SER UN QUINCY!!!
Sabeu què crec??
(Inici de la teoria de la Hanako): Crec que són Quincys molt poderosos que han adquirit els poders dels hollows que han matat... seria possible, no?? Per això de la màscara... Què deuen voler de l'Ichigo??
Quant a la gent que s'apareix a en Yamamoto!! Ànims, sensei!! Carrega-te'ls amb la punta de la barba!! Penseu que aquests que van a veure en Yamamoto són els mateixos Quincy que ara s'han posat en contacte amb n'Ichigo??
Editat per darrera vegada per Hanako el Ds 12 Maig 2012 - 0:48, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 482
- Spoiler:
- Quin fàstig em fan els quincys... i quin fàstig em fa el yamamoto.
Ojalà es morin tots.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Teories: n'Ivan és una branca de Quincys que es dediquen a fer destroy amb tots els hollows que es troben / es dediquen a emprar esquers com el que emprà l'Ishida molt al començament de la sèrie per carregar-se'ls només per esport. (Al primer capítol de la darrera saga crec que els hollows aquells venen per culpa d'un esquer d'aquests).
N'Ivan duu una màscara com un trofeu (com l'Ashido? (el shinigami del bosc dels menos a l'anime) duia unes màscares de hollow). O la duu perquè és un Quincy-Vizard.
La gent del rukongai desapareix perquè els nous Quincys / els tios xungos que visiten el Yamamoto estan fabricant una clau Oken a la societat d'ànimes (per què anar a Karakura a fer-la si tens un merder de gent al Rukongai que es mor d'oi).
Els tios xungos que li demanen la guerra al Yamamoto no crec que siguin nous Quincys, aleshores els nous Quincys seran aliats? Però el Mayuri deia que algú es cepillava hollows que pim que pam, així que pot ser són els tios xungos del Yamamoto... :S
Au idò.
N'Ivan duu una màscara com un trofeu (com l'Ashido? (el shinigami del bosc dels menos a l'anime) duia unes màscares de hollow). O la duu perquè és un Quincy-Vizard.
La gent del rukongai desapareix perquè els nous Quincys / els tios xungos que visiten el Yamamoto estan fabricant una clau Oken a la societat d'ànimes (per què anar a Karakura a fer-la si tens un merder de gent al Rukongai que es mor d'oi).
Els tios xungos que li demanen la guerra al Yamamoto no crec que siguin nous Quincys, aleshores els nous Quincys seran aliats? Però el Mayuri deia que algú es cepillava hollows que pim que pam, així que pot ser són els tios xungos del Yamamoto... :S
Au idò.
Jo crec en la teoria Quincy-Vizard!! Em sembla molt bona (que consti que la setmana passada ja ho vaig dir!!) i és el que crec que passarà!
Ara, jo tampoc tinc tan clar que n'Ivan sigui el dolent... potser només ha anat a advertir n'Ichigo dels dolents dolentíssims (que, al meu parer, són els que s'han aparegut al Yamamoto). [Ja dic ara que, si en Yamamoto la palma, vull que el proper capità general sigui n'Ukitake!!!!!]
Què trobau? n'Ivan i els que s'apareixen a en Yamamoto són del mateix bàndol??
I què trobau del nou Yumichika?? M'agrada MOLT més ara sense la cosa aquella horrorosa al coll! ^^
Ara, jo tampoc tinc tan clar que n'Ivan sigui el dolent... potser només ha anat a advertir n'Ichigo dels dolents dolentíssims (que, al meu parer, són els que s'han aparegut al Yamamoto). [Ja dic ara que, si en Yamamoto la palma, vull que el proper capità general sigui n'Ukitake!!!!!]
Què trobau? n'Ivan i els que s'apareixen a en Yamamoto són del mateix bàndol??
I què trobau del nou Yumichika?? M'agrada MOLT més ara sense la cosa aquella horrorosa al coll! ^^
Hanako- Administrador
Aquest capitol m'ha agradat molt, a veure si les coses es posen més interessants( tot i que la de fullbringers al final em va agradarXD)
Jo crec que es un quincy normal que es posa la mascara per anar de guay i talXD I lo de las animes, podria ser que com que els quincy necessiten particules espirituals per atacar, necesitin moltes i la millor manera de aconseguirles es matant a gent. A veure com son els nous antagonistes de la serie i també tinc ganes de que surti la divisio 0
Jo crec que es un quincy normal que es posa la mascara per anar de guay i talXD I lo de las animes, podria ser que com que els quincy necessiten particules espirituals per atacar, necesitin moltes i la millor manera de aconseguirles es matant a gent. A veure com son els nous antagonistes de la serie i també tinc ganes de que surti la divisio 0
Lo de les ànimes és estrany... és evident que són els dolents que se'ls enduen però no sabem si és que les maten, que se les emporten o què fan amb elles...
Potser volen les ànimes per crear partícules espirituals o bé, també és possible, que vulguin fer una clau del rei i que, per això, la divisió 0 pogués estar relacionada d'alguna manera.
Segueixo pensant que n'Ivan és un Quincy que ha absorbit els poders dels hollows que ha matat! I tampoc veig tan clar que sigui el dolent...
Potser volen les ànimes per crear partícules espirituals o bé, també és possible, que vulguin fer una clau del rei i que, per això, la divisió 0 pogués estar relacionada d'alguna manera.
Segueixo pensant que n'Ivan és un Quincy que ha absorbit els poders dels hollows que ha matat! I tampoc veig tan clar que sigui el dolent...
Hanako- Administrador
És diumenge... Hauria de fer mil i una coses... Però... És igual!! xD
Anem a teoritzar: què passarà ara? (ara = capítol que ve)
Suposo que l'Ivan atacarà (mig en broma) a l'Ichigo. Però no crec que vagi a matar (tinc la sospita que serà un aliat o sinó...
Spoiler peli 4:
).
Què trobau?
Anem a teoritzar: què passarà ara? (ara = capítol que ve)
Suposo que l'Ivan atacarà (mig en broma) a l'Ichigo. Però no crec que vagi a matar (tinc la sospita que serà un aliat o sinó...
Spoiler peli 4:
- Spoiler:
- serà com el tio aquell del cab embenat de la 4a peli, que va de bo i llavors és el dolent
).
Què trobau?
Jo, ara amb la perspectiva d'un parell de dies, me n'adono que el capítol de la setmana passada va ser realment molt bo!!
A mi, personalment, m'intriga molt més saber qui són els paios que s'han aparegut a en Yamamoto... suposo que seran els mateixos que van "robant" les ànimes del Rukongai... és a dir, segur que són els dolents.
Ara, jo a n'Ivan el veig un poc torpe per ser el dolent definitiu... aquesta és la impressió que vaig tenir. Ara suposo que al capítol de la setmana que ve no passarà res d'interessant (que estam parlant d'en Troll Kubo!!! No pot fer dos capítols bons dues setmanes seguides!)
Però, si hagués de passar alguna cosa suposo que serà:
1.Ichigo segueix parlant amb n'Ivan però no aclareix res.
2. En Yumichika i n'Ikkaku troben altra pista (o no...)
3. En Yamamoto parla amb aquells paios raros que li han anat a declarar la guerra i... potser comencen a lluitar i en Yamamoto és clarament inferior o bé, parteixen sense que hagin pogut lluitar (perquè dic jo que si són els dolents definitius han de poder amb en Yamamoto...)
A mi, personalment, m'intriga molt més saber qui són els paios que s'han aparegut a en Yamamoto... suposo que seran els mateixos que van "robant" les ànimes del Rukongai... és a dir, segur que són els dolents.
Ara, jo a n'Ivan el veig un poc torpe per ser el dolent definitiu... aquesta és la impressió que vaig tenir. Ara suposo que al capítol de la setmana que ve no passarà res d'interessant (que estam parlant d'en Troll Kubo!!! No pot fer dos capítols bons dues setmanes seguides!)
Però, si hagués de passar alguna cosa suposo que serà:
1.Ichigo segueix parlant amb n'Ivan però no aclareix res.
2. En Yumichika i n'Ikkaku troben altra pista (o no...)
3. En Yamamoto parla amb aquells paios raros que li han anat a declarar la guerra i... potser comencen a lluitar i en Yamamoto és clarament inferior o bé, parteixen sense que hagin pogut lluitar (perquè dic jo que si són els dolents definitius han de poder amb en Yamamoto...)
Hanako- Administrador
També pot ser com el Ginjo
Jo tinc la impressió de que aquest ivan no sera més que un subnormal que passa per allà. Es vol fer molt el xulo pero segur que és un inútil integral. I els que van encaputxats si que tenen pinta de més factibles, tot i que com l'autor es motiva amb el yama-jii dels collons, doncs tampoc representen cap amenaça greu.
- Spoiler:
- Ara és dolent, ara és bo, ara torna a ser dolent, ara torna a ser bo, finalment és dolent, pero encara ens el voldran deixar com a bo. (diria que no m'he saltat cap canvi de bàndol seu)
Jo tinc la impressió de que aquest ivan no sera més que un subnormal que passa per allà. Es vol fer molt el xulo pero segur que és un inútil integral. I els que van encaputxats si que tenen pinta de més factibles, tot i que com l'autor es motiva amb el yama-jii dels collons, doncs tampoc representen cap amenaça greu.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30