Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Tite Kubo dibuixa en Naruto!
+5
Slyth
Samael
Gooraa
Minato
Hanako
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Tite Kubo dibuixa en Naruto!
He trobat aquesta imatge feta per en Tite Kubo on dibuixa en Naruto i, em sembla que n'Orochimaru (al principi m'he pensat que era en Nnoitra!)
Ho he trobat molt curiós i m'he fet molta gràcia!
El que més m'ha cridat l'atenció ha esta el Rasengan i com dibuixa el símbol de Konoha a la cinta d'en Naruto. Però per la resta... està clavadíssim!!
Bé, i de n'Orochimaru ha fet una versió personal... les mans i els ulls m'encanten!!
També he trobat aquest que va fer sobre One Piece, però com que no ho veig no us puc dir si està ben fet o no...
Què en pensau?? ^^
Ho he trobat molt curiós i m'he fet molta gràcia!
El que més m'ha cridat l'atenció ha esta el Rasengan i com dibuixa el símbol de Konoha a la cinta d'en Naruto. Però per la resta... està clavadíssim!!
Bé, i de n'Orochimaru ha fet una versió personal... les mans i els ulls m'encanten!!
També he trobat aquest que va fer sobre One Piece, però com que no ho veig no us puc dir si està ben fet o no...
Què en pensau?? ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Tite Kubo dibuixa en Naruto!
Molt curiós!
Ja et vaig comentar que un dia veurem en naruto camuflat entre els shinigamis per allà xD
Ja et vaig comentar que un dia veurem en naruto camuflat entre els shinigamis per allà xD
Vaja! Estàn tots dos molt bé! la clava molt! I en Luffy... clavat!! està super bé, ara farà una barreja.. shinigamis, ninjes i pirates xD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
El primer dibuix del naruto fa un efecte molt curios,sobretot l'orochimaru que te un aspecte que poder m'agrada més que l'original, però pel que fa en Luffy no puc opinar ja que no miro la serie, però per algunes imatges que he vist, sembla igualXD
A mi també m'agrada molt més n'Orochimaru com el fa en Tite Kubo!! Li dóna un aire com a de més malvat (encara) i de pervers que és massa! I sobretot els detalls dels ulls i de les mans (quines unglotes, semblen les d'en Mayuri!!)!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Ostres!!
l'orochimaru sembla en Nnoittra xD (si no aribo a llegir q es un dibuix de naruto encara m'hagues pensat que era ell sense el parxe)
la veritat es q el dibuix es molt curios, pero acostumat a l'estil den Kishimoto no se si ho cambiaria xD
l'orochimaru sembla en Nnoittra xD (si no aribo a llegir q es un dibuix de naruto encara m'hagues pensat que era ell sense el parxe)
la veritat es q el dibuix es molt curios, pero acostumat a l'estil den Kishimoto no se si ho cambiaria xD
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Realment m'ha sorprès al veure l'Orochimaru, te (com heu dit xD) un efecte pervers que el fa una mica millor que l'original. I en Naruto, d'alguna manera, em recorda una mica a l'Ichigo (potser són paranoies meves.... xD).
En Luffy, ha estat un tocat i enfonsat, en un principi m'he pensat que era d'en Eiichiro!
En Luffy, ha estat un tocat i enfonsat, en un principi m'he pensat que era d'en Eiichiro!
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei
No estan malament, realment se'ls ha currat, encara que en Naruto i l¡Orochimaru els veig molt com personatges de Bleach, deu ser la costum...
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Doncs estan molt be xD En Orochi, tal com heu dit, teun efecte mes malvat xDD I en naruto li dona un aire a Ichigo Doncs crec que s'assemblen xD I en Luffy la veritat es que n'es una clavada total xD
A mi em sembla que es Ichigo amb una cinta al front
:jojojo: :jojojo: :jojojo:
:jojojo: :jojojo: :jojojo:
Irihima- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 39
Ubicació : Amb tu..... nuvolet