Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Konichiwaa ^^
+5
Samael
Minato
Hanako
Gooraa
Lawlieeet
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Konichiwaa ^^
Holaaa ! Ja fa dies que rondo per aquí però no m'havía presentat
Bé doncs he començat fa poquet a veure Bleach i la veritat es que m'està agradant força. M'aburreixen els mangas que només lluiten però aquí es barrejen històries de cada personatge i escenes molt divertides *-*
Vaig començar a mirar-me'l per una raó molt tonta: perquè l'Ulquiorra s'assembla al meu estimat L hahaha però bé me'n alegro que gràcies a això el pugues coneixer ^^ A més a més l'Ichigo em recorda molt en tot en Hanamichi Sakuragi (vaig saltar d'alegría quan vaig veure que tenen la mateixa veu haha) i bé Slam Dunk sempre m'ha marcat molt
Vaig pel capítol 42 i de moment els meus preferits són l'Ichigo, l'home del barret de ratlles verdes i blanques (ho sento no m'enrecordo del nom xD) i l'Ulquiorra que encara que no l'he vist encara ja em cau bé haha.
Espero conèixer nova gent i que passem una bona estona ! ;D
Bé doncs he començat fa poquet a veure Bleach i la veritat es que m'està agradant força. M'aburreixen els mangas que només lluiten però aquí es barrejen històries de cada personatge i escenes molt divertides *-*
Vaig començar a mirar-me'l per una raó molt tonta: perquè l'Ulquiorra s'assembla al meu estimat L hahaha però bé me'n alegro que gràcies a això el pugues coneixer ^^ A més a més l'Ichigo em recorda molt en tot en Hanamichi Sakuragi (vaig saltar d'alegría quan vaig veure que tenen la mateixa veu haha) i bé Slam Dunk sempre m'ha marcat molt
Vaig pel capítol 42 i de moment els meus preferits són l'Ichigo, l'home del barret de ratlles verdes i blanques (ho sento no m'enrecordo del nom xD) i l'Ulquiorra que encara que no l'he vist encara ja em cau bé haha.
Espero conèixer nova gent i que passem una bona estona ! ;D
Lawlieeet- Jigokucho
- Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 22
Re: Konichiwaa ^^
Benvingut!! Veig que t' agrada força Death Note :content: m' alegro que hagis començat a veure Bleach, no t' arrepentiràs! espero que t' ho passis bé pel fòrum i et deixo aquest regalet per tu ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Bones!! Benvinguda al fòrum! ^^
Espero que t'ho passis molt bé entre nosaltres i que puguem passar moltes estones divertides plegats!
Ànims amb l'anime, que ara ve lo bo! Bleach és una sèrie que realment és molt bona i val la pena veure-la!! ^^ Intentarem no spoilejar-te gens! (per a mi, el millor capítol de la saga que tu veus ara és el 55 Ukitakeeeeeeeeeee...)
Si tens cap pregunta o suggeriment pel fòrum, em pots demanar el que sigui!!
Ens llegim!!
Espero que t'ho passis molt bé entre nosaltres i que puguem passar moltes estones divertides plegats!
Ànims amb l'anime, que ara ve lo bo! Bleach és una sèrie que realment és molt bona i val la pena veure-la!! ^^ Intentarem no spoilejar-te gens! (per a mi, el millor capítol de la saga que tu veus ara és el 55 Ukitakeeeeeeeeeee...)
Si tens cap pregunta o suggeriment pel fòrum, em pots demanar el que sigui!!
Ens llegim!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvinguda! vas pel 42?, un consell quan acabis el capitol 63, salta al 110 que el farciment es infumable i veuràs abans al sr Ulquiorra
Ahhh Goora gràcies hahaha L es va canviar la xaqueta xDD L'Ukitake és el que té els dos fans darrera oi? hahaha sembla majo en comparació als altres. A mi més que el germà de la Rukia el que em fa més por és l'home guineu aquest xDD
Ara estic al 46 Samael *-* quan arribi al 63 et dic, però tan dolents són els 40 capitols següents? xD es que no se si m'enteraré de molt si em salto tants hahah
Gràcias Hanako *-* quan em vegi més ja em posaré una mica amb el rol i et preguntaré ^^
Ara estic al 46 Samael *-* quan arribi al 63 et dic, però tan dolents són els 40 capitols següents? xD es que no se si m'enteraré de molt si em salto tants hahah
Gràcias Hanako *-* quan em vegi més ja em posaré una mica amb el rol i et preguntaré ^^
Lawlieeet- Jigokucho
Correcte! L'Ukitake és el capità de la Rukia ^^
Els 40 capítols següents no és que siguin dolents és que són "relleno". És a dir, no formen part de la història original del manga, és una història que els guionistes de l'anime es varen inventar perquè el manga no havia avançat prou com per a seguir-lo. Si el que vols és seguir amb la història del manga, no els miris (jo els vaig mirar i no me'n penedeixo...) ^^
Espero llegir-te molt per aquí i, una altra vegada, benvinguda!! ^^
Els 40 capítols següents no és que siguin dolents és que són "relleno". És a dir, no formen part de la història original del manga, és una història que els guionistes de l'anime es varen inventar perquè el manga no havia avançat prou com per a seguir-lo. Si el que vols és seguir amb la història del manga, no els miris (jo els vaig mirar i no me'n penedeixo...) ^^
Espero llegir-te molt per aquí i, una altra vegada, benvinguda!! ^^
Hanako- Administrador
Benvinguda!!!!
zoro23- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 42
Reiatsu : 48
Edat : 38
Ubicació : Kame House
Gràciess ! L'Ukitake és al teu favorit Hanako? haha És molt bufo el nen de la quarta divisió, fa una pena (es que l'estic veient de l'avatar de l'Aiko).
Lawlieeet- Jigokucho
Buff... el farcit...... jo tampoc m' en penedeixo, perque es Bleach i Bleach es Bleach xD (jo ja m' entenc) però si t' els saltes no hi ha problema, no té res a veure... Per cert, home guineu?
Gooraa- Ex-capità guineu
Provaré de mirar-me'l haha Perdoneu amb els motes que fico a cada personantge em sento una mica tonta sense saber-me els noms quan vosaltres sou uns experts T_____T però el pitjor es que quan fico motes després mai m'aprenc els noms encara que em vegi tota la sèrie.. Però del guineu ja me'l après, l'Ichimaru Gin xD Pel que he vist fins el capítol 49, lluita sempre rient, té una pinta de ser un "cabroncete".. per això em fa més por que el germà de la Rukia, encara que em cau bé a diferencia del germà d'ella (al menys de moment).
Lawlieeet- Jigokucho
Jajajajaja, no et preocupis!! Nosaltres els sabem perquè tenim molt de temps lliure i ja hem vist els 363 capítols de Bleach (jo amb relleno i tot! xD) Guineu xD Aquest l'havia pillat! En Byakuya és... en Byakuya (no has de cercar-li molta lògica xD) XDDD
I... sí, l'Ukitake és el meu personatge preferit
I... sí, l'Ukitake és el meu personatge preferit
Hanako- Administrador
Es que l'Ukitake és elegant hahah. La sèrie no ha terminat encara no? (o si... xDDD).
Lawlieeet- Jigokucho
No! Encara no ha acabat, per sort! I segons l'autor encara té per deu anys! ^^ Així que tenim Bleach per a molta estona!!
Per cert, no havia pensat a dir-te que al fòrum tenim un Xat (es troba a la part inferior (a baix de "Qui està connectat")). Si et fa ganes, passa-t'hi en qualsevol moment i sempre trobaràs algú (sobretot per les nits!) ^^
Per cert, no havia pensat a dir-te que al fòrum tenim un Xat (es troba a la part inferior (a baix de "Qui està connectat")). Si et fa ganes, passa-t'hi en qualsevol moment i sempre trobaràs algú (sobretot per les nits!) ^^
Hanako- Administrador
Ui no ho sabía ara miraré el chat ( si es que el trobo hahah ). Jo havía llegit que deien que la sèrie ja s'acabava, o sigui que rumors no? hahah
Lawlieeet- Jigokucho
No exactament... és a dir, els rumors són 100% certs: l'anime s'acaba aquest mes perquè el manga només va 4 capítols per davant i no poden avançar més. Però és una aturada temporal... quan el manga hagi avançat més, segurament tornaran a emetre Bleach. D'aquesta manera no posen tants rellenos...
Hanako- Administrador
ostia! jo pensava que era que s'acabava! m'han alegret el dia! XDDDDD
(per cert, per si algu no ho ha notat, soc la Momo la que esta escrivint, la aiko m'ha donat la seva contrasenya perque ella no utilitzara el compte gaire, i aprofito que ara no puc entrar al meu compte de veritat XD igualment no li canviare res de la foto de perfil ni la signatura XD)
(per cert, per si algu no ho ha notat, soc la Momo la que esta escrivint, la aiko m'ha donat la seva contrasenya perque ella no utilitzara el compte gaire, i aprofito que ara no puc entrar al meu compte de veritat XD igualment no li canviare res de la foto de perfil ni la signatura XD)
Aiko- Ànima Modificada
- Nombre de missatges : 67
Reiatsu : 71
EEEEmmmmm una mica tard com sempre!!! Ho sento per tardar , pero venvinguda , el que vas dir a la teva presentació... L , jo tmb soc fan!!! espero k to pasis molt bé i coneixis molta gent novaaa!!!
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Doncs sabeu que? Jo encara tinc els meus dubtes si Bleach tornarà a TV Tokyo o no, no ho sé, crec que l' audiencia no era gaire bona :S
Gooraa- Ex-capità guineu
No era bona l'audiencia? que estrany.. bueno esperem que si :suspicious:
Lawlieeet- Jigokucho
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum: