Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach Anime 366!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach Anime 366!!
Ja ha arribat el dia que no volíem que arribés... toca comentar el capítol final de Bleach (esperam que no per sempre... però bé, sempre ens quedarà el manga setmanal!)
Us ha agradat el capítol??
A mi m'ha encantat! Hi ha hagut coses que no eren ben bé com al manga, però en general trobo que ha estat un bon final (temporal) per a Bleach!
M'ha agradat molt el final d'en Ginjo, l'adéu de la Riruka, en Tsukishima amb en Sushigawara XD i la visita de n'Ichigo a la Societat d'ànimes!! M'ha agradat ben molt!! (bé, el meu moment preferit no cal dir que ha estat el Kyoraku i Ukitake dels darrers minutets!)
Ah, i l'ending una currada!!!! ^^ Els millors moments: els dels tinents amb els nous capitans i el de na Matsumoto empenyent en Shiro cap a la Momo!!
Us ha agradat el capítol??
A mi m'ha encantat! Hi ha hagut coses que no eren ben bé com al manga, però en general trobo que ha estat un bon final (temporal) per a Bleach!
M'ha agradat molt el final d'en Ginjo, l'adéu de la Riruka, en Tsukishima amb en Sushigawara XD i la visita de n'Ichigo a la Societat d'ànimes!! M'ha agradat ben molt!! (bé, el meu moment preferit no cal dir que ha estat el Kyoraku i Ukitake dels darrers minutets!)
Ah, i l'ending una currada!!!! ^^ Els millors moments: els dels tinents amb els nous capitans i el de na Matsumoto empenyent en Shiro cap a la Momo!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Bleach Anime 366!!
Encara no sé perque no he plorat! S' ha possat un nus a la garganta i ja està! Però.. ha sigut tan emocionant! La millor part per mi és la despedida de l' Ichigo i la Rukia, dient-li que no serà pas la ultima vegada. Els moments que m' han agradat d' aquest capítol son tants... L' empenta de la Matsumoto al Shiro que la imatge no surt completa, però ha caigut a sobre de la Momo xDDDDDDDD també la Riruka dient adéu, l' aparició d' en Shinji...
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Tens raó, Gooraa!! Ha estat MOOLT emocionant!! Un capítol molt bo i molt digne per ser el semi-final de Bleach (dic semi-final perquè TORNARÀ!! segur que tornarà!)
La veritat és que el darrer capítol de la saga fullbringer al manga em va agradar molt i ara, a l'anime, penso que s'ho han currat moltíssim!! Jo he tingut la sensació que tornarà i que no estarà molt a fer-ho!
L'ending m'ha agradat moltíssim!! Us heu fitxat que no surt quasi ningú amb la insígnia de tinent?? S'han rentat les mans per si un cas algú ja no ho és (cosa que encara no sabem...)
Per cert, què passa amb el rollo de la Rukia?? Menys fer de guia de n'Ichigo pel Seireitei i més cuidar el seu capità que està malaltet i a la mercè d'aquells dos inútils!!
La veritat és que el darrer capítol de la saga fullbringer al manga em va agradar molt i ara, a l'anime, penso que s'ho han currat moltíssim!! Jo he tingut la sensació que tornarà i que no estarà molt a fer-ho!
L'ending m'ha agradat moltíssim!! Us heu fitxat que no surt quasi ningú amb la insígnia de tinent?? S'han rentat les mans per si un cas algú ja no ho és (cosa que encara no sabem...)
Per cert, què passa amb el rollo de la Rukia?? Menys fer de guia de n'Ichigo pel Seireitei i més cuidar el seu capità que està malaltet i a la mercè d'aquells dos inútils!!
Hanako- Administrador
La veritat és que se l'han currat!
Ara veurem quan tornen.
M'apostaria que faran un Bleach Shippuden xD
Ara veurem quan tornen.
M'apostaria que faran un Bleach Shippuden xD
Endding com diu en Minato , molt bó i molt currat , haurien de fer-los tots així , pero per altra banda no!!!!!
Bleach...Bleach... a mort durant un temps!!! (anime) , esperem k torni el més avans possible!!!
Bleach...Bleach... a mort durant un temps!!! (anime) , esperem k torni el més avans possible!!!
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Jo estic molt convençuda de què tornarà! No hi tenc cap dubte. Si serà en anime o si ho faran en OVAS doncs, això ja no t'ho sé dir, però que tornarà és seguríssim!!
Per cert... m'ha encantat la presentació dels "nous" capitans! Una cosa que al manga va impactar molt i que aquí ho han dissolt i quasi no te n'adones... Queden molt bé en Kensei i en Hisagi, no?? ^^ Tinc ganes de veure a la Momo i el Shinji
Per cert... m'ha encantat la presentació dels "nous" capitans! Una cosa que al manga va impactar molt i que aquí ho han dissolt i quasi no te n'adones... Queden molt bé en Kensei i en Hisagi, no?? ^^ Tinc ganes de veure a la Momo i el Shinji
Hanako- Administrador
Es veritat, m' he olvidat dir que la part on en Hisagi surt amb en Kensei m' ha agradat MOLTÍSSIM! tenia moltes ganes que en Kensei fos capità d' en Hisagi Sobre els nous capitans, jo em pensava que en Shinji faría una "entrada estelar" davant l' Ichigo, però... ha sigut tan ràpid, apareix en Shinji i l' Ichigo ni se sorpren, (no ha sigut una entrada estelar ) Però a mi m' ha agradat moltíssim, i se de persones que encara no sabien que en Shinji sería capità que s' han quedar amb la boca oberta
Gooraa- Ex-capità guineu
Buaaaaaaaaaah! Quantíssima raó tens, Gooraa!!
Jo també m'esperava que fos molt més espectacular l'entrada dels nous capitans i va passar sense pena ni glòria (en el cas d'en Rose, mira, ho entenc....) Però en Kensei mereixia alguna cosa més que dos segons i en Shinji va sortir d'entre les ombres, de darrere en Komamura...
Per cert... en Shinji sortia bastant afavorit, eh??
Jo també m'esperava que fos molt més espectacular l'entrada dels nous capitans i va passar sense pena ni glòria (en el cas d'en Rose, mira, ho entenc....) Però en Kensei mereixia alguna cosa més que dos segons i en Shinji va sortir d'entre les ombres, de darrere en Komamura...
Per cert... en Shinji sortia bastant afavorit, eh??
Hanako- Administrador
Gooraa- Ex-capità guineu
No ens oblidem d'en Kensei, eh!! XDD
Definitivament, la Rukia està més mona amb aquests cabells!
En Minato es pensa que faran un Bleach Shippuden (és a dir, com una espècie de segona part) I jo crec que faran "Bleach: la saga final" o una cosa així i que, ja que hi són, aprofitaran per fer-li un rentat de cara total! Espero però que no estiguin molt de temps... tot i que es fa difícil de saber perquè no hi ha informació oficial al respecte
Definitivament, la Rukia està més mona amb aquests cabells!
En Minato es pensa que faran un Bleach Shippuden (és a dir, com una espècie de segona part) I jo crec que faran "Bleach: la saga final" o una cosa així i que, ja que hi són, aprofitaran per fer-li un rentat de cara total! Espero però que no estiguin molt de temps... tot i que es fa difícil de saber perquè no hi ha informació oficial al respecte
Hanako- Administrador
Jo he arribat a pensar que Bleach s' acaba aqui, a l' anime, i faràn com ja has dit un "Bleach Shippuden" (xD amb aquest nom no, clar) i que tractara de la última saga nomès. Es podria dir.. Bleach The Last :chance: xDDDDD
Gooraa- Ex-capità guineu