Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Novel·la Spirits Are Forever with you! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Novel·la Spirits Are Forever with you!

+4
zoro23
Gooraa
Minato
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Dg 29 Abr 2012 - 12:04

No sé si sabreu que es preparen dues novel·les més de Bleach!

Les properes novel·les es titules Spirits are forever with you i, en resum, tractaran sobre el passat d'en Mayuri, sobre en Don Kanonji, les generacions dels Kenpachi i sobre un Arrancar que sortirà de l'infern (per tot arreu diuen que serà el Nnoitra) i també sortirà la presó subterrània on tenen n'Aizen tancat!!

Us deixo la font en anglès! Wink



"It is Shounen Jump's release date and information on the Bleach novel is contained in it, but let me supplement it.

The story of the '8th generation Kenpachi', and the 'story in connection to Mayuri' are contents which are in my novel, as for Matsubara san's (although I cannot reveal the details of which from my own mouth) it seems to be a story with a different content. I am also excited about Matsubara san's writing for the 17 unknown months!

Incidentally, I have revealed some various keywords but it is not a collection of short stories, but rather about one big incident. The stage I was able to write, adding the few paged scenes include: All of Karakura chou, Seireitei, 8th underground prison (eternal -Aizen prison-), Rukongai, HM desert, Las Nochces, Dangai (Senkaimon and Garganta).

And of course, the main character is Don Kanonji! For the other appearing characters aside from 8th Gen Kenpachi and Mayuri, I will be happy if you wait for further report. When I asked the person-in-charge, he/she said that what I can reveal is only up to this point. 'Isn't it weird that the 8th Gen is alive?' For the answer to these kinds of questions, please read the book!

Also, it was put as an announcement in Jump but what I wrote is also part of the '17 months, from when Kurosaki Ichigo lost his powers to before he meets Ginjou'. I will be happy if you will imagine this to be what happened between volume 48 and volume 49."

Narita san tweeted new info regarding his novel:

It is going to be called "Spirits are Forever with You", and it seems that there's going to be two volumes for it consisting of 700 to 800 pages all in all. He hopes it will be a worthy read according to the size of the book and he will report again once the release date is settled~

That arrancar that was supposed to be dead revives from Hell!?

The publisher's summary also says it's a male Espada.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Minato Dg 29 Abr 2012 - 16:43

Això es correspon amb la segona (bé, tercera... bé, és igual) pàgina del capítol 490:

Novel·la Spirits Are Forever with you! 37394673

El que m'estranya és que pareix que aquestes novel·les seran canon?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Dg 29 Abr 2012 - 17:27

Sip! Vaig cercar informació i això és tot el que he trobat!!

Realment, no fa moltes ganes de llegir una novel·la sobre en Don Kanonji... i tanmateix no la traduiran ni a l'anglès, així que podem esperar asseguts a poder-la llegir! El que sí que seria interessant seria poder llegir per què en Mayuri estava al Niu de Cucs!! I també tinc curiositat sobre l'Arrancar!

Per cert... qui són els personatges de la portada?? Eh?

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Gooraa Dg 29 Abr 2012 - 17:41

No ho sé, però el primer porta un haori....
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  zoro23 Dl 30 Abr 2012 - 17:43

Disculpa, dius dos novel·les mes. Ja hi ha alguna novel·la de Bleach? :suspicious: :suspicious:

Si hi ha alguna, m'he podeu dir com es diu? no hi tenia ni idea jo de tot aixo xD!!

lol!
zoro23
zoro23
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 42
Reiatsu : 48
Edat : 38
Ubicació : Kame House

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Dl 30 Abr 2012 - 19:28

Sí, crec que n'hi ha dos! La primera no recordo el nom, però la segona era una cosa així com Honey dish rapsody!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Dc 9 Maig 2012 - 14:24

Ja estan disponibles les portades de les dues novel·les en color!!

Novel·la Spirits Are Forever with you! 12050710

Novel·la Spirits Are Forever with you! 12050711
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Ashtal91 Dc 9 Maig 2012 - 19:36

I aquestes novel·les, aniran sobre capitans del passat? Eh? , (un d' ells porta un haori).
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Dc 9 Maig 2012 - 21:32

Literalment es diu que tracten de:

All of Karakura chou, Seireitei, 8th underground prison (eternal -Aizen prison-), Rukongai, HM desert, Las Noches, Dangai (Senkaimon and Garganta).


I a més, també d'en Don Kanonji. Però a mi també m'intriga els personatges de la portada. El tio del haori em recorda al rei espiritual.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Shizen Eriksen Dj 22 Nov 2012 - 2:26

Ja que m'estaba enrotllant al post de Bleach 516 amb aquesta novel·la, os porto informació interessant sobre el llibre: Els kempachis i l'arrancar misteriós i també el seu passat)

L'historia relacionada amb els Kenpachis:

1. Kenpachi Kuruyashiki
Spoiler:

2. Kenpachi Azashiro
Spoiler:

3. Yamamoto convoca una reunió urgent
Spoiler:

4. La localització de l'Azashiro en aquell moment
Spoiler:

5. Curiositats sobre el veritable poder del Kenpachi Zaraki
Spoiler:


La història relacionada amb l'arrancar misteriós i el seu passat:

1. Un arrancar apareix en un lloc inesperat
Spoiler:

2. El seu passat
Spoiler:

PD: ja no fa falta que us llegiu la novel·la :jojojo:


Editat per darrera vegada per erikinpark96 el Dj 22 Nov 2012 - 15:06, editat 1 cop en total
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Dj 22 Nov 2012 - 11:57

M'ho acabo de llegir tot i estic... :vergonyós:

GRÀCIES PER TRADUIR-HO!! Quina currada t'has pegat!!! :wow!:


La veritat és que la història és molt interessant i en Szayel Aporro era dels meus Arrancars preferits!! Que bé que en Tite Kubo hagi decidit donar-li un poquet de protagonisme!! Aquesta part m'ha agradat molt! Vaig pensar que aquest personatge va ser eliminat sense saber gaire sobre ell i, per sort, ara surt a la novel·la!!!

A l'Azashiro se li va anar molt l'olla, eh!! Vinga, a matar Capitans!!! És a dir, deu ser que no va arribar a lluitar contra en Kyoraku, Ukitake i Unohana o que no els va poder guanyar?? Bé, sigui com sigui la majoria dels capitans que coneixem a la saga del passat ja sabem d'on surten, de la restructuració de la SS després de la matança de l'Azashiro!

El Bankai del Kuruyashiki aquest m'ha molat mil!!! I la reaparició de l'Aizen... ho estic flipant molt!! Ara estic molt emocionadaaaa!! I en Kenpachi, de debò pot arribar a ser tan fort?? Si quan en Tite va fer els esquemes dels poders dels Capitans va posar que en Kenpachi era el més fluix! xDDDD Sense cap mena de dubte, en Kenpachi té molts secrets que en Troll Kubo ens anirà desvetllant a poc a poquet...


MOLTES GRÀCIES ERIKINPARK96!!! Lloança
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Shizen Eriksen Dj 22 Nov 2012 - 15:34

De res de res Blush

No entenc perquè no van continuar el manga i l'anime amb aquesta historia en comptes de fer una novel·la. L'audiencia de l'anime i la compra del manga pujarien un 200%

Com bé dius, per fi es sap el motiu per el qual el Shinji va dir a la saga del passat que tots els capitans eren relativament nous excepe l'Unohana, l'Ukitake, el Shunsui i el Yamaji.

Em va impresionar molt el retorn del "Szayel", i encara més que contesin la seva vida quan era un humà.

I per últim, el increible poder del Zaraki, no sabia que fos tant poderós, normal, si sempre reajusta el seu poder depenent de com és el rival, mai es sabrà el seu màxim poder.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Ryota Dj 22 Nov 2012 - 16:24

Jo me la vaig llegir fa temps Reyespada Esta en bleach hispano xD
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Dj 22 Nov 2012 - 20:39

Jo no l'havia llegit i... m'ha molat molt!! De debò, gràcies erikinpark96 Joan

Jo tampoc entenc perquè en Tite no va seguir per aquí o, per exemple, perquè d'això no en fan una pel·lícula!! Si fessin una pel·lícula d'aquesta novel·la molaria moltíssim! :emoció:

Segueixo pensant en això d'en Kenpachi! Com pot ser que sigui tan fort!!!!! Hi deu haver cap explicació de per què té tant i tant de poder?? aaaaaaaaaaaarg! És tan emocionant Joan
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Ifrit Ds 24 Nov 2012 - 18:02

Sent fins, tranquils, pausats i mirant les coses amb calma. OSTIA PUTA!!!
De debò Zaraki és tan fort? I Szayel espada 0?
Vaja, realment que fins i tot Aizen tingués por de Zaraki diu molt sobre ell. Opino exactament com vosaltres. No entenc perque no varen fer una saga de tota aquesta història, sincerament havera sigut de les millors de tota la sèrie!!! No ha sigut ni tan sols dibuixat i he estat emocionat com feia temps!!!

Pregunta (perque tal volta m'ho he perdut XD). Així doncs això vol dir que els dos cossos que tenia Szayel al seu laboratori eren els seus??

I Aizen? Un altre cop Aizen?

Pregunta novament. Aquestes noveles sortiran algun mil·leni per Espanya?

I gràcies Erik!!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Hanako Ds 24 Nov 2012 - 23:33

Dubto moltíssim que aquestes novel·les surtin algun dia per aquí...

Abans d'aquesta ja n'hi havia dues més (Letters from the other side i The Honey Dish Rhapsody) que tenen uns quants anys, però jo ni tan sols les he pogut trobar traduïdes al castellà. En anglès per internet crec que sí que es poden trobar aquestes dues primeres.


Si no tenc mal entès, en Minato em va explicar que la novel·la nova l'estaven traduint els d'un fòrum de Bleach en anglès que es diu Deathberry, però que es veu que varen tenir problemes de plagi amb Bleach Asylum i ara no mostren la traducció a ningú, simplement ho fan per ells. Per això d'aquesta novel·la només tenim traduïts els dos primers capítols.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Shizen Eriksen Dg 25 Nov 2012 - 13:57

ifrit, si et sóc sincer, no sortirà mai a la vida aquí Plorant

Fa poc, com diu la Hanako, al Japó van treure "The Dead save the Strawberry" (La morta salva a la maduixa), que parlava d'aquells 17 mesos, sense mencionar el que va passar a "Spirits are forever with you", sino que parla més de com es va crear la espasa de reiatsu i com es sentia la Rukia sense que l'Ichigo el pogués veure (una novela Ichiruki, el títol es nota bastant)
Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Ryota Dg 25 Nov 2012 - 14:04

En aquesta novel-la tambe es menciona perque la Rukia es talla el cabell xD Doncs a mi tambe m'agradaria llegir-la Fuig
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Minato Dg 25 Nov 2012 - 14:21

No havia pensat a dir-t'ho, Erik, però gràcies per cercar-nos aquests resums Wink

Sabem que hi ha un fòrum anglès que l'està traduïnt (a l'anglès), però ho fan privat i no hi deixen accedir a ningú Sad.

Si algun dia ho aconseguim en anglès vos la traduïrem Wink
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Shizen Eriksen Dg 25 Nov 2012 - 14:30

Spoiler:
Vaig sentir per algun foro perdut pel món, que se'ls va tallar perquè volia diferenciar-se amb la Hisana.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Ifrit Dg 25 Nov 2012 - 14:39

Malditos pinches huevones pendejos!!! Fuig Semblen genials totes dues... son uns cabrons Fuig
Si que hi ha noveles, no? Jo que pensava que a part dels databooks no hi havia res més... Depre
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Novel·la Spirits Are Forever with you! Empty Re: Novel·la Spirits Are Forever with you!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum