Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Què llegiu? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Què llegiu? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Què llegiu? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Què llegiu? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Què llegiu? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Què llegiu? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Què llegiu? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Què llegiu? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Què llegiu? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Què llegiu?

+11
Ifrit
Kami
Eloi Kurosaki
neff10
Samael
Ashtal91
Gooraa
Minato
Hanako
Momo
Seyhran_Shiba
15 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Què llegiu? Empty Què llegiu?

Missatge  Seyhran_Shiba Dt 5 Jun 2012 - 21:37

No se si ja haveu parlat d'això peró podem parlar de llibres si us pareix bé. El darrer llibre que m'he llegit ha sigut el de Juego de Tronos. No està malament, però hi ha molts personatges i et pots perdre si no et fas un esquema i teniu mala memoria com jo pitjor. A més, recorda a Bleach perquè la casa principal es diu Stark.
Seyhran_Shiba
Seyhran_Shiba
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 18
Edat : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Què llegiu? Empty Re: Què llegiu?

Missatge  Momo Dt 5 Jun 2012 - 21:47

no hi havia pensat, pero aquest tema m'agrada xD pot anar be per recomanar llibres ^^

doncs jo ultimament llegeixo manga, pero de llibres que on siguin manga, per la clase de lectura del insti, vaig veure un a la biblioteca que es deia "momo" i com que em va fer gracia el vaig agafar xD es interesant (almenys per a mi) encara no m'he acabat el llibre, pero m'agrada xD no sabria explicar del tot de que va, perque semblaria aburrit, pero quan et poses a llegir-lo enganxa xD
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dt 5 Jun 2012 - 21:53

Molt bona idea, Seyhran!!

Doncs jo darrerament només llegeixo coses per a classe... i són totes molt avorridotes. Ara m'he llegir Laura a la Ciutat dels Sants i és una p*** merda! A més, per més inri, era la segona vegada que el llegia perquè a l'Institut també m'havien torturat amb ell, i ara, per segona vegada, encara m'ha agradat menys...

Llibres per gust fa molt que no en llegeixo... el darrer crec que va ser El menjar al Japó que em va regalar en Minato. Està bastant bé però és un poc espès. No només parla de menjar, sinó que també explica les festivitats lligades amb el menjar i les tradicions i llegendes que tenen relació amb el menjar. També parla dels rituals religiosos que fan amb l'arròs, així com la dieta bàsica dels japonesos i la simbologia del menjar. Molt complet, la veritat!

El recomano! L'autora és Muriel Gómez i el llibre és bastant barat!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minato Dt 5 Jun 2012 - 21:55

Doncs jo us recomano Memòries d'Idhún. Es van posar de moda fa uns anys, quan feia batxillerat. Són tres llibres d'unes 500 pàgines i estan bé: tenen un poc de guerra i sang i un poc de Love (encara que sigui un tio, un poc de sentimentalisme està bé)

http://ca.wikipedia.org/wiki/Mem%C3%B2ries_d%27Idhun
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dt 5 Jun 2012 - 21:55

Jo també m' he llegit "Momo" oi que es interessant!?? a mi em va agradar moltíssim aquest llibre.

Doncs jo tampoc llegeixo gaires llibres xD però l' ultim que m' he llegit ha sigut "La nit que la Wendy va aprendre a volar" i em va agradar molt! (és de policies i acció). I una amiga m' ha obligat a llegir "Si tu em dius vine, ho deixo tot, però diga'm vine" i encara no l' he començat... però no trigaré gaire. També recomano un que es diu "L changues the world", que si, es de l' L de Death Note xD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dt 5 Jun 2012 - 22:04

Es veritat!! el de "L changes the world"!! m'el van regalar per sant jordi (no volia cap rosa xD) per aquest vaig per el principi, pero tambe esta mol be! xD
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ashtal91 Dt 5 Jun 2012 - 22:32

Doncs jo llegeixo bastant, això si, a l' hora d' escollir un llibre... Em costa bastant (tinc uns gustos peculiars amb la lectura XD).
Un dels últims llibres que m' he llegit ha sigut Cròniques de la veritat oculta, de Pere Calders. És un llibre que explica històries paral·leles, però esbojarrades, que no tenen gaire sentit. Això si, rius bastant, perquè no és com el típic llibre d' aventures o de fantasia.
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dt 5 Jun 2012 - 22:45

Jo també m'he llegit les Cròniques d'en Calders!!

La veritat és que va ser un treball per a classe però també vaig riure moltíssim! Recordo especialment un conte que tractava d'un home que pegava a una vaca a la India perquè se li havia menjat les flors o una cosa així! També n'hi havia un sobre el Pare Noel que es colava a una casa la nit de Nadal i el feien fora de males maneres!

I si no el voleu llegir perquè sou uns mandrosos, Dagoll Dagom el va dur al teatre amb un espectacle que es diu Antaviana i que segurament serà per Intenness! Molt recomanable!

Jo també el recomano a tothom! Riureu moltíssim!!

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dc 6 Jun 2012 - 9:10

jo de Dagoll Dagom nomes he vist "mar i cel" en video i "cop de rock" en directe, les dos obres em van agradar bastant, ja buscare a veure que tal es aixo d'Antaviana xD

I un parell de llibres mes dels que m'acabo de recordar son "como ser una mujer y no morir en el intento" i "sin noticias de gurb" aquests dos llibres els vaig trobar per casa un dia que no tenia res per llegir, i per aixo son bastant antics, pero son mol divertits, sobretot el de "sin noticias de gurb"
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Samael Dc 6 Jun 2012 - 23:27

Els millors llibres son els de terror, ho passes molt bé llegint-los, us recomanaria qualsevol del mestre del terror, Stephen King Very Happy
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 30
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  neff10 Dj 7 Jun 2012 - 15:06

eeeeeeeeeeeeeh m'heu borrat el comentari, sou dolents Sad
neff10
neff10
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 37
Reiatsu : 48
Edat : 28
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dj 7 Jun 2012 - 15:51

No home, no ploris! No vaig fer res dolent, el teu comentari anava en contra de les normes del fòrum! A les normes ho diu ben clarament, que qualsevol comentari que vagi contra les normes serà esborrat!

Em sap greu!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 7 Jun 2012 - 21:00

Jo l'ultima llibre que me llegit es "Rebeldes" de Susan E Hinton, era per un treball del insti, però em va agregar bastant. Va les tipiques bandes de ciutats, en aquest casa el llibre tracts Greasers i Socs. El protagonista es un greaser, i juntament amb un amic seu tenen un accident que els obliga abanndonar la ciutat on viuen.

I ara em llegeizo El jove Sherlock Holmes Mort en l'Aire
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 7 Jun 2012 - 21:04

Una cosa que m'oblidava si us fa mandre llegir, però voleu saber de que va REbeldes, han fet la pelicula, el director es Francis Ford Coppola.
Aqui us deixo un video amb musica:

Només us dic que la pelicula no te el mateix nivell que el llibre, el llibre es 100% millor.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kami Dj 7 Jun 2012 - 22:54

Doncs sense contar Laura a la ciutat dels sants, llegit en contra de la meva voluntat, l'últim que m'he llegit ha estat Wilt, de Tony Sharpe. Ple d'ironía i sentit de l'humor, molt divertit.

PD: No sé si ha estat l'últim el de Wilt, perque ara recordo que també he llegit recentment Bajo la Sombra del Águila, molt divertit també.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Ds 23 Jun 2012 - 17:19

Vaja , igual el tema ja està passat , però el cas es que llegir és la meva afició favorita!!
Soc d'aquests que llegueix tot el que pot i més. Ja he apuntat alguns dels que haveu dit , ja que no son del meu estil típic , però m'agrada ampliar horitzons :-)
Per la meva part a mi m'agrada llegir llibres una mica antics. L'últim llibre que vaig acabar es "Dràcula" i ara mateix estic llegint "Los miserables"
També m'encanten els llibres del Stephen King ( aquet paio escriu tan bé que sembla que pugui fer un bestseller de la seva llista de la compra)
I algun d'intriga , com per exemple "Vallvi" d' Edgar Cantero.
En fi , si algu vol discutir i parlar de literatura estaré dispost. Joan
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 23 Jun 2012 - 19:18

Parlar i discutir de literatura!!!!!!!!!! :ulls2: Jo... jo... jo estudio filologia pel meu amor a la literatura Cor

Darrerament he llegit molts clàssics també, però sobretot poesia... no sé si hauria de recomanar cap llibre de poemes xD Victor Hugo té llibres molt bons, però m'agrada més com a poeta. Però, de la mateixa època, està Alexandre Dumas i d'ell en recomano La Dama de les Camèl·lies. El vaig llegir quan era joveneta i em va impactar molt...

Un dels darrers que m'he llegit (de clàssics de la literatura universal) ha estat un autor rus: Mihail Bulgakov, que no el coneixia de res, però va fer una versió russa del Faust de Goethe. Recomano El mestre i Margarida. És la típica novel·la que penso que podria ser un manga: tracta de la visita del dimoni i la seva cort de tarats a Rússia, on fa de les seves. Entre trucs de màgia, sopars amb morts, aquelarres i un moix que espanta els moskovites, pots passar una molt bona estona. És molt recomanable! Wink
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Ds 23 Jun 2012 - 20:36

No et tallis , recomana'm el que siga!! M'es igual si es poesia , novel·la , assajos , el que siga!!
Si ets estudiant de filologia em pegues una pallissa en aquest tema , perque m'agrada molt llegir , però desconec aquestes obres genials que comentes ( i que vaig a compar-me nomes puga ) , només conec allò més típic. Oh , Hanako-sensei!! Digam més llibres!!
I si t'agrada llegir , voldria que em donares la teva opinió sobre dues obres molt conegudes , però que no m'acaben de convencer.
La primera , molt de moda ultimament es "1984" de George Orwell. Tothom diu que està molt bé ,que opines tu?
La segona es "Orgull i prejudici". Cada cop que el veig a la llibreria em quedo mirant-lo... sembla un tostonaco... però per una altra banda... , Hanakao sensei , l'has llegit?

Llibres , llibres , llibres!!!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dg 24 Jun 2012 - 11:57

Que va, que va, tampoc et pensis!! De literatura catalana en sé bastant, però de literatura universal només n'he fet una assignatura. Així que, la majoria de coses que sé, és gràcies a lectures pròpies o a petites introduccions a classe.

No m'he llegit Orgull i prejudici (de moment Muahahaha!!) Potser ho hauria de fer! O bé, la pots llegir i dir-me què tal! Jo darrerament només he llegit llibres per fer treballs i exàmens, així que em vendria bé una dosi de bona literatura no-obligatòria per desconnectar! (nooooooooooo! encara em queda un treball per fer Depre)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Dg 24 Jun 2012 - 16:55

I de literatura catalana actual que em recomanes? He llegit bastant poc... i això es imperdonable.
Buf , sembla que ben aviat tindré que passar una llaaarga vesprada a la llibreria :-)
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dg 24 Jun 2012 - 20:41

De contemporània vol dir autor viu? Doncs crec que Carme Riera està massa sobrevalorada... jo em vaig llegir Dins el darrer blau i no em va matar gaire, tampoc. Ara, el darrer de Jaume Cabré, Jo confesso, diuen que està molt bé, però encara no l'he ni comprat (bé, el podria agafar de la biblioteca, però les biblioteques de Mallorca van fatal -sota el meu punt de vista, és clar...). Així que, en tenir pressupost, me l'he de comprar!

També em feia ganes algun llibre sobre cultura japonesa així en general (ja sigui sobre cultura pròpiament dita com a llibre d'introducció o alguna novel·la on l'acció tingui lloc en el Japó...) Em sembla que en Minato té Tòquio Blues d'en Murakami... aquest home em sembla que és l'escriptor japonès més internacional d'avui en dia, així que potser li demanaré que me'l deixi. Algú sap més llibres d'aquest estil?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Dt 26 Jun 2012 - 14:35

Més preguntes literaries d'Ifrit l'inquisidor!!
Respecte a articles d'opinió he sentit parlar bastant d'Isabel Clara Simó. No obstant un amic em va dir que no llegira res seu que era massa dolenta.
La coneixes? Que opines?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dt 26 Jun 2012 - 15:02

No acostumam a tractar autors vius ni de prop xDDD De vius només na Carme Riera i en Gabriel Janer Manila, la resta els ignoram completament. D'aquesta senyora en sabia el nom, però com a de passada a classe de lit. del segle XX. En canvi, dels dos aquests que t'he dit sí que m'he llegit coses. En Janer és bo, però es fa pesat perquè els seus llibres són com un poema en vers: la narració és molt lenta i recargolada. Vaig llegir Paradís d'orquídies i la història en si estava molt bé, però costava avançar massa...

Na Riera no està malament, però a vegades la trobo un poc artificial. No provis mai de llegir Una primavera per a Domenico Guarini (o una cosa així) perquè era tan artificial que no vaig passar del capítol tres! xDD En canvi diuen que el darrer seu, Natura Quasi Morta és molt bo, però no n'he tingut ocasió!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ryoku Hades Dl 2 Jul 2012 - 12:06

Els jocs de la fam, feia molt temps que no m' enganxava tant una trilogia, desde memories d' hidun, i la trilogia del senyor dels anells, que de veritat no m' enganxava tant
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dl 2 Jul 2012 - 13:20

Jo ara mateix estic llegint un llibre que es diu "Un estiu amb l' Anna". Es d' amor ^^

Spoiler:
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado