Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 497

+2
Minato
Hanako
6 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 497

Missatge  Hanako Dl 25 Jun 2012 - 21:48

És la segona segur! De fet, de nens va la cosa perquè tampoc sabem d'on ve l'Ururu...

Ifrit-san, he trobat uns fanarts per internet que t'agradaran ben molt:

Spoiler:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 497

Missatge  Ifrit Dl 25 Jun 2012 - 22:53

Uoooo!!! Grimmjow-sama!!! Si que m'han agradat si!! :emoció:
Però també m'han fet pensar XD. I l'Aizen? Dubte molt que es quedi nigadet sense dir res. Qualsevol presoner aprofitaria la confusió ( i previsible destrucció) al seretei per a escapolirse , i que sap , també es possible que aquestos paios treballin per l'Aizen...

PD. Jo flipo amb lo bé que dibusxa la gent... están curradissims... i jo dibuixo pitjor que un nen de 3 anys :moltdeprimit:
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 497

Missatge  Hanako Dl 25 Jun 2012 - 23:18

Crec que en Troll-Kubo va dir que n'Aizen tornaria a sortir a aquesta saga i que ho faria des de l'interior de la presó on està tancat! Així que sí, veurem més a (amb veu de Hinamori:) l'Aizen Taichoo!

El que a mi m'ha fet pensar és que... si l'Aizen torna i també els Arrancars, lluitaran contra els Quincy? Jo crec que sí perquè tenen un objectiu comú: destruir els quincy perquè la balança no es rompi i el món no es vagi a la merda! Així que, en tot cas jo veuria una aliança Arrancars i Shinigamis VS. Quincys! ^^
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 497

Missatge  Ifrit Dt 26 Jun 2012 - 0:12

Els Arrancars tal volta si , però dubto molt que tornin amb l'Aizen. Inclus pot passar una mena de batalla campal tots contra tots!!. Però pensant-ho bé , que han de fer els Arrancars al seretei? No els importa res tampoc , si acaben fets tabaco tots els shinigamis. Només Hallibel , que tal volta vulgui tornar el favor. I està encadenada als headquarters del vanderreich...
I falta saber la relació de Aizen amb els quincys. Encara que veient totes les males passades que ha fet , segur que també l'odien.
I els dies passen lents... dimecres , vine , que vull vore més!!!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 497 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 497

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum