Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 497
+2
Minato
Hanako
6 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 497
És la segona segur! De fet, de nens va la cosa perquè tampoc sabem d'on ve l'Ururu...
Ifrit-san, he trobat uns fanarts per internet que t'agradaran ben molt:
Ifrit-san, he trobat uns fanarts per internet que t'agradaran ben molt:
- Spoiler:
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Uoooo!!! Grimmjow-sama!!! Si que m'han agradat si!! :emoció:
Però també m'han fet pensar XD. I l'Aizen? Dubte molt que es quedi nigadet sense dir res. Qualsevol presoner aprofitaria la confusió ( i previsible destrucció) al seretei per a escapolirse , i que sap , també es possible que aquestos paios treballin per l'Aizen...
PD. Jo flipo amb lo bé que dibusxa la gent... están curradissims... i jo dibuixo pitjor que un nen de 3 anys :moltdeprimit:
Però també m'han fet pensar XD. I l'Aizen? Dubte molt que es quedi nigadet sense dir res. Qualsevol presoner aprofitaria la confusió ( i previsible destrucció) al seretei per a escapolirse , i que sap , també es possible que aquestos paios treballin per l'Aizen...
PD. Jo flipo amb lo bé que dibusxa la gent... están curradissims... i jo dibuixo pitjor que un nen de 3 anys :moltdeprimit:
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Crec que en Troll-Kubo va dir que n'Aizen tornaria a sortir a aquesta saga i que ho faria des de l'interior de la presó on està tancat! Així que sí, veurem més a (amb veu de Hinamori:) l'Aizen Taichoo!
El que a mi m'ha fet pensar és que... si l'Aizen torna i també els Arrancars, lluitaran contra els Quincy? Jo crec que sí perquè tenen un objectiu comú: destruir els quincy perquè la balança no es rompi i el món no es vagi a la merda! Així que, en tot cas jo veuria una aliança Arrancars i Shinigamis VS. Quincys! ^^
El que a mi m'ha fet pensar és que... si l'Aizen torna i també els Arrancars, lluitaran contra els Quincy? Jo crec que sí perquè tenen un objectiu comú: destruir els quincy perquè la balança no es rompi i el món no es vagi a la merda! Així que, en tot cas jo veuria una aliança Arrancars i Shinigamis VS. Quincys! ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Els Arrancars tal volta si , però dubto molt que tornin amb l'Aizen. Inclus pot passar una mena de batalla campal tots contra tots!!. Però pensant-ho bé , que han de fer els Arrancars al seretei? No els importa res tampoc , si acaben fets tabaco tots els shinigamis. Només Hallibel , que tal volta vulgui tornar el favor. I està encadenada als headquarters del vanderreich...
I falta saber la relació de Aizen amb els quincys. Encara que veient totes les males passades que ha fet , segur que també l'odien.
I els dies passen lents... dimecres , vine , que vull vore més!!!
I falta saber la relació de Aizen amb els quincys. Encara que veient totes les males passades que ha fet , segur que també l'odien.
I els dies passen lents... dimecres , vine , que vull vore més!!!
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Pàgina 2 de 2 • 1, 2