Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Salutacions!!
+6
Ashtal91
Tsunade
Hanako
xus
Minato
Ifrit
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Salutacions!!
Ja era hora!! Per fi un fòrum en català de la meva serie favorita!!!
Vinc disposat a passar-ho bé i a parlar molt sobre l'obra de Troll Kubo-sama.
Pd. Us demano disculpues per adelantat si faig alguna tonteria , açò dels fòrums es totalment nou per a mi
Vinc disposat a passar-ho bé i a parlar molt sobre l'obra de Troll Kubo-sama.
Pd. Us demano disculpues per adelantat si faig alguna tonteria , açò dels fòrums es totalment nou per a mi
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Re: Salutacions!!
Doncs benvingut!
Per això estam, per comentar un poc la sèrie i tal.
Que segueixes el manga a ritme japonès? Si és així, cada setmana en parlam
Per això estam, per comentar un poc la sèrie i tal.
Que segueixes el manga a ritme japonès? Si és així, cada setmana en parlam
Si , porto el manga al ritme japonés ( i més desde que he descobert el vostre fansub) i l'anime també l'he acabat.
M'agrada bastant la sèrie ( la meva favorita) o siga que ( i sempre que puga i els estudis ho permetin) entrare sovint
M'agrada bastant la sèrie ( la meva favorita) o siga que ( i sempre que puga i els estudis ho permetin) entrare sovint
Ifrit- Tercer al càrrec
Benvingut!! espero que tu passis molt bé
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Bon dia, Ifrit!
Benvingut al nostre humil fòrum!
Estic molt contenta que t'agradi i espero poder debatre molt amb tu sobre la millor sèrie del món!! I no et preocupis, això dels fòrums sempre acollona un poc les primeres setmanes, però després et mouràs per aquí amb molta facilitat! Espero que t'ho passis molt bé entre nosaltres i que facis molts amics!!
No cal dir-te que si tens cap dubte o suggeriment pots comptar amb mi pel que vulguis, per això sóc aquí! ^^
P.d: El teu nom ve d'una invocació del Final Fantasy? Tant si és sí, com si no, ja em caus bé! xDD
Benvingut al nostre humil fòrum!
Estic molt contenta que t'agradi i espero poder debatre molt amb tu sobre la millor sèrie del món!! I no et preocupis, això dels fòrums sempre acollona un poc les primeres setmanes, però després et mouràs per aquí amb molta facilitat! Espero que t'ho passis molt bé entre nosaltres i que facis molts amics!!
No cal dir-te que si tens cap dubte o suggeriment pots comptar amb mi pel que vulguis, per això sóc aquí! ^^
P.d: El teu nom ve d'una invocació del Final Fantasy? Tant si és sí, com si no, ja em caus bé! xDD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvingut al fòrum, Ifrit-san!
Passa't-ho molt bé i coneix molta gent! Per aquí tots som molt agradables! A la meva signatura tinc un poc de resum de les normes més generals del fòrum. Si tens dubtes sobre les normes, les signatures o el rol, fes-hi clic!
Passa't-ho molt bé i coneix molta gent! Per aquí tots som molt agradables! A la meva signatura tinc un poc de resum de les normes més generals del fòrum. Si tens dubtes sobre les normes, les signatures o el rol, fes-hi clic!
Benvingut Ifrit!. Espero que t' ho passis molt bé al fòrum!
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Benvingut! i a aquestes ja és ser poc original però.. que t ho passis molt bé
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Benvingut!!! espero que t'ho passis molt be al foro (aixo ja hauria de ser la frase celebre de les presentacions xD)
si tens cap pregunta no dubtis a preguntar-ho per ajudarte ^^
Si vols seguir el rol, et recomano que t'uneixis a les divisions 1, 3 o 13 xD
Si vols, per anar-nos coneixent una mica mes, passa't quan vulguis per el Xat, es a la part de baix del foro, on posa "Entra al ChatBox" els moments mes animats son per la nit, pero durant el dia tambe hi sol haver algu, encara que siguin 1 o 2 persones (o mes) xD
si tens cap pregunta no dubtis a preguntar-ho per ajudarte ^^
Si vols seguir el rol, et recomano que t'uneixis a les divisions 1, 3 o 13 xD
Si vols, per anar-nos coneixent una mica mes, passa't quan vulguis per el Xat, es a la part de baix del foro, on posa "Entra al ChatBox" els moments mes animats son per la nit, pero durant el dia tambe hi sol haver algu, encara que siguin 1 o 2 persones (o mes) xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Vaja , moltes gràcies a tots!!
Si , Hanako. És l'Ifrit del Final Fantasy ( només per haver-lo reconegut ja em caus bé XD)
Gràcies Tsunade per ficarme els enllaços , estàn ben clars a la pàgina d'inici però per a un inepte tecnològic com jo sempre em ve bé.
La veritat es que el rol sembla interessant , però d'entrar-hi crec que entraria a l'exèrcit arrancar , ho sento Hinamori
Si , Hanako. És l'Ifrit del Final Fantasy ( només per haver-lo reconegut ja em caus bé XD)
Gràcies Tsunade per ficarme els enllaços , estàn ben clars a la pàgina d'inici però per a un inepte tecnològic com jo sempre em ve bé.
La veritat es que el rol sembla interessant , però d'entrar-hi crec que entraria a l'exèrcit arrancar , ho sento Hinamori
Ifrit- Tercer al càrrec
almenys ho he intentat xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Benvingut Ifrit!! t' anava a explicar lo de la "ChatBox", però veig que ja t' ho han explicat tot molt bé!! Per curiositat, d' on ets?? Espero que t' ho passis molt bé, i si tens cap dubte, t' intentaré ajudar ^^
I com ja t' han dit (i és molt important), les divisions ideals son la 1, 3 i 13 si vols unir-te a alguna d' elles
I com ja t' han dit (i és molt important), les divisions ideals son la 1, 3 i 13 si vols unir-te a alguna d' elles
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Vaja , quin bon servei de màrketing tenen aquestes tres divisions , no? XD
Soc del País Valencià , d'un poblet prop de la ciutat de Xàtiva ( no se si us sonara )
Soc del País Valencià , d'un poblet prop de la ciutat de Xàtiva ( no se si us sonara )
Ifrit- Tercer al càrrec
La veritat es que no em sona de res xDDD (Esclar que son les 3 millors divisions, i afegeixo que les capitanes de la 1a i la 13a estàn molt bones, però son meves )
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640