Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Què escolteu? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Què escolteu? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Què escolteu? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Què escolteu? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Què escolteu? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Què escolteu? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Què escolteu? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Què escolteu? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Què escolteu? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Què escolteu?

4 participantes

Què escolteu? Empty Què escolteu?

Missatge  Ashtal91 Dg 24 Jun 2012 - 23:16

És el mateix tema que va proposar la Seyhran, però en música.
Us parlaré del darrer grup que ha tret un nou disc, els Maroon 5. És un grup musical de pop- rock bastant famós, a tret cançons molt conegudes com; This Love, Moves Like Jagger, Misery, Stereo Hearts (aquesta cançó, només hi va participar el cantant)... I la darrera cançó, més nova, Payphone.
Ho que més m' agrada d' aquest grup, és el seu cantant, Adam Levine (no penseu malament XD). Té una veu única en l' ambient musical, perquè té la capacitat d' arribar al falsete amb gran facilitat (cosa complicada, i més en un home).
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Què escolteu? Empty Re: Què escolteu?

Missatge  Gooraa Dl 25 Jun 2012 - 1:08

Ostres! Maroon 5 a mi també m' agraden totes les cançons que has mencionat!! bé, jo escolto k-pop, que és pop coreà, i el meu grup preferit es Girls' Generation (i tenen infinitat de cançons) però la més nova i que ara per ara m' agrada més, és Paparazzi
(Al video primer fan la introducció, aixi que la canço comença cap al minut i pico...)

També tenen cançons en japonès (de fet, tenen tot un album en japonès) i la canço més famosa en japa es aquesta

I despres tenen una canço que la tenen en 2 idiomes, coreà i angles (aqui posso la versió en angles, aixi posso una de cada idioma)

Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xus Dl 25 Jun 2012 - 12:17

Esta molt bé el que escolteu però el que mi m'agrada es David Guetta i també house, i una mica de Metal.

xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dl 25 Jun 2012 - 16:23

a mi a part de les cançons en japones tambe m'agrada molt el rock i la musica d'aquest estil, alguns grups que m'agraden son:

SKILLET: aquest grup m'encanta, es posiblement el meu grup preferit, les seves cançons son mol bones i son d'aquelles que nomes escoltanles donen energia i et motiven a moure't, la que mes m'agrada del grup es la Jen Ledger (dic lo mateix que l'Ashtal, no penseu malent e.e) perque toca la bateria i canta a la vegada, ademes de que m'encanta la seva veu (i va neixer el mateix dia que jo! :it's something: xDDD) tres de les cançons que mes m'agraden son

Hero: va ser la primera canço que vaig escoltar d'Skillet i ja em va viciar durant molt de temps, i encara hi estic una mica viciada xD

Awake and Alive: Al principi m'agradava com totes les altres, pero en poc temps tambe em va viciar moltissim, ara mateix es la canço que mes escolto i no la puc parar d'escoltar xD

Monster: No sabria dir exactament per que, pero tambe m'agrada moltissim

Un altre grup que m'agrada es BREAKING BENJAMIN, i les meves 2 cançons preferides d'aquest grup son

Blow me Away:

Diary of jane:

I per ultim dire el grup LINKIN PARK amb la canço que mes m'agrada d'aquest grup: Numb

Hi ha un altre grup que m'agrada, pero ja he escrit molt o sigui que nomes dire que el grup es diu THREE DAYS GRACE
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt