Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Descens
+2
Tsunade
Ryoku Hades
6 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Descens
Bé, he deixat de ser capità de la Novena, però a partir d'ara m' agradaria ser tinent de la mateixa divisió
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
Re: Descens
Les normes diuen que primer hem de mirar si els altres tinents estan d'acord i, si ho estan, esperar una altra setmana per veure si participes o no.
Els tinents que hi ha som jo i l'Aiko, així que esperarem a veure què diu l'Aiko.
Els tinents que hi ha som jo i l'Aiko, així que esperarem a veure què diu l'Aiko.
Ja no hem cal, he estat buscan tot el mati com un desesperat, i abans que tornes ara a les vacances, vaig comentar el dia 20 de maig, per tan el meu temps com a capita expirava el 20 de juliol, però he comentat abans de aquest limit de temps, per tan no he desates les meves funcions de capità, quan la Hanako es conecti li comentare
:Ican: :Ican:
:Ican: :Ican:
tiu, hades, si et conectes nomes per comentar i seguir sent capita no te sentit, llavors hauries de ser shinigami ras perque no tindria gaire sentit ni que fosis capita
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
però he mantingut el meu càrrec, i ja us he dit que a partir d' ara tornare a comentar mes, em sembla que ho estic complint
no havia donat motius pero de veritat que estaba ocupat, aquest curs no m' ha anat tan be com m' haguess agradat, cada tarda tenia coses a fer ,i despres cababa sempre de fer tota la feina a les 11, i estava mol cansat a aquella hora, em conectava de tan en tan als migdies, però mai tenia temps de continuar cap rol, ni de comentar res
Hades, dius que ara et conectes mes i comentes tambe mes, es veritat, pero... no sera que fas tot aixo perque desde que et vas conectar per primer cop despres de tent de temps ja et vam cridar l'atencio?
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
No, de veritat, em conecto mes perque tinc mes temps
ES VERITAT! no tens dret a dur-la, a veure si et queda clar que ja no ets capita, suposadament ho havies entes, o sigui que no pots tenir aquesta firma!
Aiko- Ànima Modificada
- Nombre de missatges : 67
Reiatsu : 71
Edat : 27
i sobre el rang de tinent? encara no meu dit res
pro una cosa, les normes del foro diuen que si algu amb un càrreg importan sel destitueix es passa directament a tinent
Jo dic que ni de conya, ja em sembla molt que sigui shinigami ras
Aiko- Ànima Modificada
- Nombre de missatges : 67
Reiatsu : 71
Edat : 27
perque? :depedra:
Perquè vares deixar el teu lloc de capità desocupat i amb el lloc de tinent faràs el mateix. A més ser tinent és molt sacrificat i tu no tens la dedicació que fa falta per anar darrere d'un capità tot el dia. Jo vaig dir que no per tot això... no estàs capacitat per ser tinent i, si la teva actitud no canvia no ho seràs mai.
pro si ara em portu be :depedra: quina mania en que tornare a marxar :plor:
Quina mania?? COM QUE QUINA MANIA?
Vares venir aqui amb un usuari abans (no recordo el nom, jo encara no havia acabat de veure bleach) i vares insultar la gent i pel que he llegit no et vares comportar molt be... després et crees un nou personatge i sense demanar perdó ni res tornes a ser capità. No hauries d'haver estat capità per segona vegada si et varen donar confiança una vegada i no et vares saber comportar com tocava.
Ara no vull que siguis tinent perque tens antecedents de no saber com comportar-te. Queixa't tant com vulguis.
Vares venir aqui amb un usuari abans (no recordo el nom, jo encara no havia acabat de veure bleach) i vares insultar la gent i pel que he llegit no et vares comportar molt be... després et crees un nou personatge i sense demanar perdó ni res tornes a ser capità. No hauries d'haver estat capità per segona vegada si et varen donar confiança una vegada i no et vares saber comportar com tocava.
Ara no vull que siguis tinent perque tens antecedents de no saber com comportar-te. Queixa't tant com vulguis.
ok, els antecedents poden servir per donar-se conte i reflexionar, siusplau :plor:
No, ja has gastat dues oportunitats. Per a tu no hi ha temps de reflexió ni terceres oportunitats.
no es una oportunitat, es una aposta segura
Bé, acabo ja amb aquesta discussió que no duu enlloc.
Jo també dic que no. Per tant, no seràs tinent. Els motius són els mateixos pels quals no et deixo tornar a ser capità i ja els saps de sobra, na Tsunade te n'ha fet una enumeració d'alguns d'ells, tot i que jo afegiria unes quantes coses.
Aquesta decisió és irrevocable, no cal que ho tornis a demanar.
Jo també dic que no. Per tant, no seràs tinent. Els motius són els mateixos pels quals no et deixo tornar a ser capità i ja els saps de sobra, na Tsunade te n'ha fet una enumeració d'alguns d'ells, tot i que jo afegiria unes quantes coses.
Aquesta decisió és irrevocable, no cal que ho tornis a demanar.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
si t' hi poses tu hanako, la discusio ha acabat, ok sere un shinigami ras
de moment
de moment
Hades, de debò, no em facis enfadar. Res de "de moment" no ascendiràs i ja està. Ja t'ho vaig dir que era irrevocable, no em faràs canviar d'opinió i, si segueixes insistint m'enfadaré, tot i que ja m'hauria d'haver enfadat fa tres o quatre setmanes... La meva paciència amb aquest tema està a punt de desbordar, així que comporta't com cal.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato