Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Fitxa: Tinent Tsunade
+4
Reyespada
Andrea Kuchiki
Hanako
Tsunade
8 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Fitxa dels personatges :: Fitxes dels Shinigamis :: Fitxes dels Tinents de les tretze divisions
Pàgina 1 de 1
Fitxa: Tinent Tsunade
TSUNADE
-Nom i cognom del teu personatge: Tsunade Shihoin
-Família: No en tinc d'això. Varen morir a un incendi provocat per un dels meus cigarros que em vaig deixar mig encès mentre em ficava al llit amb un buenorro al qual, per cert, no vaig pagar.
-Passat del teu personatge: Sóc una filla perduda de la casa Shihoin. Quan era petita em vaig rebotar contra els meus pares perquè sempre m'estaven imposant normes estúpides, així que me'n vaig anar de casa i vaig acabar a l'Acadèmia de Shinigamis. Encara que odio els meus estrictes pares, d'ells m'ha quedat el meu amor per castigar la gent i els desertors al Seireitei.
Volia anar a la segona divisió, per matar molta gent sense que ningú em mirés malament, però la pesada de la Hanako em va dir que ni de conya entraria allà (li feia por el meu instinte assassí ferotge) i em va donar el lloc avorrit de tinent de la Primera Divisió. El sou és tan merda que no em puc ni comprar tabac.
-Home o dona: Dona
-Divisió: La Primera. Sóc la tinent.
-Edat: 22
-Descripció psicològica: Tenc molt mala llet. No és una puta virtud, però tenc mala llet i si a algú no li agrada, que no miri. No m'agrada parlar gaire, tampoc m'agraden les persones tontes ni la gent que riu perquè sí. M'agrada la gent seriosa, madura i em posa de mala llet la gent que no acompleix les putes normes. M'agrada fumar com una carretilla i el vi importat. Dic moltes paraulotes, és un altre puto defecte meu.
Tenc virtuts, no sóc una puta caixa de desastres. Sóc molt lleial i dura, servicial i respectuosa amb els altres. Per damunt de tot estan les normes, per tant, qui no l'acompleixi es guanyarà la meva enemistat. Els meus enemics ho tenen molt difícil per aconseguir qualsevol cosa al Seireitei. Sóc una despota i contesto malament quasi sempre, excepte als Capitans i a la meva superior directa. No m'importa gens haver de matar, ni embrutar-me les mans de sang.
Al principi no m'agradava tot aquest rollo de ser tinent perquè em molestava haver de passar-me el puto dia darrera de la Hanako, que és molt tendra i la seva amabilitat em posava dels nervis. Però per això mateix ens complementem de puta mare i amb el temps li he agafat afecte. Per sort ens duem bé, jo cuido d'ella i ella es preocupa molt per mi. Si algú es posa davant del seu camí o gosa tocar-la amb un sol dit, me'l carrego com si fos una formiga, potser el mato massa i tot. Si mato bé, em dóna diners per comprar tabac, però a vegades compro vodka del car. Amb el temps he deixat la puta afició perquè la Hanako sempre em mirava malament quan tenia ressaca i em feia treballar el doble. Aquells ulls de llàstima em feien sentir malament. Però no deixaré el tabac ¬¬
-Descripció física: Rossa, cabells curts i arrissats, ulls blaus i llavis rosats. Pell molt clara i rostre sever.
-Vestidures: El traje que porta tothom més una cinta blanca que demostra que és la jefa dels tinents.
-Nom de la teva Zanpakuto: Kuso Kori.
-Nom del Shikai i paraules que l'activen: Kyūkei, Kuso Kori (Rompe't, puto gel)
-Tècniques del Shikai:
Mō fubuki: (Ventisca.) El puto nom mateix ho diu. Crea una puta ventisca que congela els ossos.
Kori Kansōshita (Gel sec). Llança gel a temperatura molt baixa al pringat que s'hagi atrevit a fer-me treure l'espasa per lluitar.
-Imatges del Shikai -opcional-:
Re: Fitxa: Tinent Tsunade
M'agradava més la fitxa d'abans però te l'accepto, tinent fumadora i malparlada... De fet, et deixo tenir bankai i tot, amb la condició que només l'empris quan sigui absolutament necessari.
Si vols el bankai, edita la fitxa i digues coses!
Si vols el bankai, edita la fitxa i digues coses!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
tambien ets noble, sempre pots contar amb mi per lo que sea ens tneim que apoyar entre nosaltres
A veure, anem per parts...
Ni de conya em faig Bankai perquè no se m'ocorre que mes posar. Deixo la fitxa així i ja està.
Andrea... t'has llegit tota la fitxa? Sóc una renegada a la meva família, odio el clan Shihoin, per tant, no comptaré amb la teva ajuda perquè el més logic serà que m'odiis per ser la causant de la mort d'uns quants Shihoin de sang pura a un incendi provocat per una de les meves cigarretes No vull la teva puta ajuda per a res, vale?
Ni de conya em faig Bankai perquè no se m'ocorre que mes posar. Deixo la fitxa així i ja està.
Andrea... t'has llegit tota la fitxa? Sóc una renegada a la meva família, odio el clan Shihoin, per tant, no comptaré amb la teva ajuda perquè el més logic serà que m'odiis per ser la causant de la mort d'uns quants Shihoin de sang pura a un incendi provocat per una de les meves cigarretes No vull la teva puta ajuda per a res, vale?
Andreeeaaa!! Mira com fas amics! Que monada, va creixent....
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Quina por ara es més agressiva que abans
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
Quina m'agradava mes la Tsunade de abans
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Ho veus? A tothom li agradava molt més la Tsunade que jo et vaig dissenyar en un primer moment! Sempre t'ho has de carregar tot amb la teva personalitat destructiva ¬¬
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Gràcies a tots pels vostres comentaris d'amor! Les cartes d'amor, les flors, els peluixos i els bombons, me les envieu a la primera divisió. Però em fareu més feliç amb una capsa de tabac o un poc de sake del car
oki ja ten viaré algú
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
no t' insulta, es aixi sempre xD
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ja m' has fet plorar del riure Tsunade
- Spoiler:
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Doncs aquest caràcter enganxa mol amb el seu físic. A demés, contrasta la mala llet amb l'obediència, dos pols oposats.
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Gracies Sayo, has sabut apreciar els meus dilemes interns. Tinc una puta personalitat de la ostia :Heroi: