Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Enquesta: Quin rol t'ha agradat més?

3 participantes

Ir abajo

Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? Empty Enquesta: Quin rol t'ha agradat més?

Missatge  Hanako Dv 20 Jul 2012 - 23:53

Bones!!

Com ja sabreu, estem pensant en fer un gran rol, un Senyor Rol (amb majúscules) quan acabem els que tenim començats fins ara.

Així que, us demano (a tots, tant als que fa molt de temps que hi sou i heu participat a molts rols com els que acabeu d'arribar però això dels rols us agrada molt i teniu ganes de pensar en un argument boníssim!) ... us demano: quin rol dels que hem fet fins a la data us ha agradat més?

De la mateixa manera, també podeu comentar els rols que no us han agradat gens, dels quals esperàveu més, quins us varen decebre i quins arguments us agraden més... ja sabeu, parlar un poc dels rols que hem fet fins ara per veure quins són els nostres arguments preferits, etc... A més, com que prest el fòrum farà un any, també és bo recapitular sobre els rols que hem fet.

Començo jo per rompre un poc el gel:

-Em va agradar el rol de les bodes, no per les bodes en si (sempre acabo amb el mateix buenorro, que ja m'està bé), sinó pel moment en què en Byakuya ens esborrava la memòria i ens convertia en simples humans. És una de les millors lluites que hem tingut: shinigamis amb els poders molt reduïts i convertits en humans contra en Byakuya i un gran exèrcit d'Arrancars!

-El de Bleach Shippuden (100 anys més tard) m'anava agradant, però no el vàrem acabar. També em va agradar (i molt, de fet, moltíssim) el de "Els Shinigamis Humans" que hem acabat fa no res!

-M'esperava molt més del rol que vàrem fer de l'Acadèmia... XDDD No em va agradar gaire com va anar ja que era poc realista que joves shinigamis anessin pel seu compte a matar monstres i tot això... Tampoc m'agraden els rols on estem, una vegada i una altra lluitant contra n'Aizen, es fa molt pesat perquè ja l'hem derrotat milers de vegades!

-La resta han estat bastant bé, i m'ho he passat bastant bé a tots. Me n'adono que els que més m'agraden són els que van endavant o enrere en el temps i expliquen el passat o el futur dels nostres personatges i també les batalles molt complicades.

Vinga, animeu-vos a dir la vostra!! (si és que no us ha fet peresa llegir aquesta parrafada)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? Empty Re: Enquesta: Quin rol t'ha agradat més?

Missatge  Momo Ds 21 Jul 2012 - 10:00

A mi dos dels rols que em van agradar molt van ser tambe el de les bodes i el dels shinigamis humans, suposo que em van agradar tant perque en els 2 hi havien moments que feien molt de riure xD

Amb aixo ja deixo demostrat que el genere que mes m'agrada per els rols es l'humor xD

Despres, han hagut alguns que no he seguit, com per exemple el dels Quincy, que ni tan sols l'he llegut perque la hanako em va avisar de que em faria Spoiler xD i el de en les portes de la mort tampoc m'enterava del que pasava i per aixo no el llegia

Per aixo, com ja he dit, una cosa que m'agradaria per el Senyor Rol (amb majuscules) tingues algun moment de riure, ademes de les lluites o les coses que pasin
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? Empty Re: Enquesta: Quin rol t'ha agradat més?

Missatge  Tsunade Ds 21 Jul 2012 - 15:17

jo no soc de participar molt, ja ho sabeu, pero vaig participar molt a un rol amb el xus quan ell acabava d'arribar i em va agradar bastant. Crec que seria una bona idea que tinguessim un lloc al mon dels humans on poder entrenar amb rols "menors" o "petits" perque la gent nova aprengui a rolear... rols on comencin a veure com va aixo del rol i matin hollows, que es una tonteria pero despres quan entrin als rols "grans" ja tendran un poc d'experiencia.
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta: Quin rol t'ha agradat més? Empty Re: Enquesta: Quin rol t'ha agradat més?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum