Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 502
+2
Gooraa
Hanako
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 502
Seguim amb aquesta espiral d'esdeveniments a la Societat d'Ànimes! L'Äs Nödt continua la seva lluita contra el Capità i el Tinent de la Sisena Divisió! Com acabarà la lluita? A final del capítol gaudirem d'una molt esperada aparició! No diem res i us deixam amb Bleach 502 de mà de Seireitei no Fansub!
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/07/bleach-502.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 502
Realment, ara qui digui que en Byakuya no està mort, no el crec. M' han possat els pels de punta quan he vist al Byakuya amb els ulls atònit i dient: "Perdoneu-me". Pobre Byakuya, perque ha sigut justament ell?? Sempre et recordarem, Byakuya T.T
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Seee, tens tota la raó del món. Quan demana perdó a la Rukia i al Renji a mi m'ha agafat un no sé què... pobrissó! Heu vist com ha quedat? Tot era sang, no hi havia quasi Byakuya... I ara, crec que l'SternRitter buenorro lluitarà contra en Kenpachi! (Perquè sa majestat ha de carregar-se en Yamamoto...) I ara qui lluitarà contra n'As Nodt? Unohana VS. As Nodt quedaria molt bé, (pensa-hi, Troll Kubo!)
Hanako- Administrador
A mi s' em van possar els cabells de punta en veure allò que deies, tens raó, no es veu Byakuya, nomes sang estampada contra la paret (La imatge dona calfreds...)
I si, jo també crec que ara en Kenpachi lluitarà contra el quincy buenorro, perque en Yamamoto ha de morir a mans del líder, aleshores l' Ichigo vindrà i es carregarà al líder, ara bé.. quants poden morir entre que ve i no ve l' ichigo?? (Podrien haver mort al Komamura, o a la Putohana, però al Bya justament...)
I si, jo també crec que ara en Kenpachi lluitarà contra el quincy buenorro, perque en Yamamoto ha de morir a mans del líder, aleshores l' Ichigo vindrà i es carregarà al líder, ara bé.. quants poden morir entre que ve i no ve l' ichigo?? (Podrien haver mort al Komamura, o a la Putohana, però al Bya justament...)
Gooraa- Ex-capità guineu
El que no entenc és com el Renji s'ha quedat tan palplantat, només dient prou, mentre el seu Capità s'anava morint per culpa d'aquell imbècil de l'As Nodt ¬¬.
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
estic en desacord amb Troll kubo, per què ha matat a Byakuya, no em pensava que el mates, i mes se'n un dels personatges mes coneguts!
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei
Jo tampoc m'ho esperava gens... de fet és un personatge molt estimat que sempre quedava molt per damunt a les enquestes de popularitat. Es podria haver carregat altres capitans!! No veig quina necessitat hi ha de carregar-se en Byakuya... potser està desesperat perquè Bleach baixa de cada vegada més i més?
Mira que hi ha gent per matar i no, ha de matar en Byakuya... sempre et recordarem, Kuchiki Taicho!!
Mira que hi ha gent per matar i no, ha de matar en Byakuya... sempre et recordarem, Kuchiki Taicho!!
Hanako- Administrador
Doncs jo crec que si la setmana passada estava mort i ara ha resultat que no ho era, jo trob que perd credibilitat.
Apostes: següent capítol: surt n'Unohana a la primera pàgina. Llavors, Ichigo & Urahara & co durant tres setmanes, llavors, un poc de Ken-chan o de Yamamotos. Llavors, quan faci dos mesos que hagi aparescut n'Unohana, resulta que cura un altre que no és en Byakuya xDDDD
Apostes: següent capítol: surt n'Unohana a la primera pàgina. Llavors, Ichigo & Urahara & co durant tres setmanes, llavors, un poc de Ken-chan o de Yamamotos. Llavors, quan faci dos mesos que hagi aparescut n'Unohana, resulta que cura un altre que no és en Byakuya xDDDD
Us n'heu adonat que, si en Byakuya mor, la Rukia esdevé el cap de la família Kuchiki? Em sap molt de greu, però personalment, no m'acaba d'agradar gaire aquest rol per a ella, li queda molt forçat... no la veig molt ""noble"" (bé, en part perquè no ho és 100%) em refereixo a que no es comporta com en Byakuya ni té tan d'estil, per dir-ho d'alguna manera...
A veure si m'expresso bé per evitar malentesos: una noia amb aquest caràcter fort i que pega potades a la gent per dir "hola" no m'acaba de fer com a representació d'una de les quatre cases nobles. En canvi, la Hisana quedaria taaaaaaaan bé com a líder del clan Kuchiki! És tan femenina i delicada!!
Ara l'Andrea ens podria fer una exposició magistral sobre què vol dir ser noble :moltdeprimit:
A veure si m'expresso bé per evitar malentesos: una noia amb aquest caràcter fort i que pega potades a la gent per dir "hola" no m'acaba de fer com a representació d'una de les quatre cases nobles. En canvi, la Hisana quedaria taaaaaaaan bé com a líder del clan Kuchiki! És tan femenina i delicada!!
Ara l'Andrea ens podria fer una exposició magistral sobre què vol dir ser noble :moltdeprimit:
Hanako- Administrador
Com sempre, us duc uns fanarts que he trobat acabats de treure del forn, a veure si us agraden!
- Spoiler:
Hanako- Administrador
El primer es preciós, jo flipo molt, en Byakuya va morir i el dijous ja vaig veure imatges com les que has possat per tot arreu, ni que aquestes coses es facin soles... en 1 dia Ò.ó
Si no et fa res, també tinc unes quantes que vaig trobar...
Si no et fa res, també tinc unes quantes que vaig trobar...
- Spoiler:
Gooraa- Ex-capità guineu
uaaaa! estan genials, en un dia quants dibuixos es poden fer!
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei
El primer que has posat m'ha deixat d'una peça! Té molt de sentiment...
De fet, què farà la Rukia quan vegi el cúmul de sang en què ha quedat convertit el seu germà? Una llàstima, ara que es duien bé! D'altra banda, com creieu que continuarà la setmana que ve? Kenpachi i Yamamoto vs. Vandenreich i Quincy Buenorro? O veurem que li passa a l'Urahara?
D'altra banda, recordar que no sabem res de l'Ishida...
Per cert, aquí teniu el rànquing de la Shonen d'aquesta setmana!
De fet, què farà la Rukia quan vegi el cúmul de sang en què ha quedat convertit el seu germà? Una llàstima, ara que es duien bé! D'altra banda, com creieu que continuarà la setmana que ve? Kenpachi i Yamamoto vs. Vandenreich i Quincy Buenorro? O veurem que li passa a l'Urahara?
D'altra banda, recordar que no sabem res de l'Ishida...
Per cert, aquí teniu el rànquing de la Shonen d'aquesta setmana!
- Spoiler:
Naruto (Cover, Lead CP)
One Piece
Assassination Classroom
PSI Kusuo Saiki (Center Colour)
Kuroko no Basket
Nisekoi
Toriko
Haikyuu!!
Goblin Night (Center Colour, Golden Future Cup Entree #1)
Reborn!
Takamagahara
Gintama
Sket Dance
Kochikame (Center Colour)
Pajama na Kanojo
Beelzebub
Medaka Box
Koisome Momiji
Bleach
Kurogane
Sensei no Bulge
Hanako- Administrador
L'inspiració pot arribar del no res quan hi ha una mort important... Hem tornat a quedar dels últims llocs, una mica penós (per no dir molt ).
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Demà NO hi haurà capítol de Bleach!! La setmana següent a causa de l'Obon tampoc n'hi haurà!
Dues setmanetes sense Bleach... moltes vacances aquest any, Troll Kubo! ¬¬ Haurem d'esperar tres setmanes per veure com en Kenpachi pixa sobre els quincys, com n'Ichigo es desespera o... qualsevol cosa que no serveixi per avançar en la trama!
Dues setmanetes sense Bleach... moltes vacances aquest any, Troll Kubo! ¬¬ Haurem d'esperar tres setmanes per veure com en Kenpachi pixa sobre els quincys, com n'Ichigo es desespera o... qualsevol cosa que no serveixi per avançar en la trama!
Hanako- Administrador
... Molt bé, a sobre d' estar, pracitcament es podria dir ELS ULTIMS estem 2 setmanes sense Bleach. Em possaré de mooooolt mal humor si el capítol d' aquí 2 setmanes no val la pena.
Gooraa- Ex-capità guineu
Segur que el proper capítol serà una trollejada màxima! Coneixent-lo serà una merda, ja que sempre fa dos capítols bons (com els dos darrers d'en Byakuya i n'As Nodt) i quatre capítols merda (com n'Ichigo parlant per telèfon amb el Rin de la dotzena... no és que no sigui interessant, però no passa res!)
Tanmateix no podem fer res més que esperar i empassar-nos la merda que en Kubo-sensei ens enviï...
Tanmateix no podem fer res més que esperar i empassar-nos la merda que en Kubo-sensei ens enviï...
Hanako- Administrador
Acabo de trobar aquesta imatge
Gooraa- Ex-capità guineu
Sempre està malalt!! Des que faig el fansub (cosa així de mig any) el molt *censored* ha estat malalt dues o tres vegades!!
Si és que, al final, ja veureu com n'Ukitake és el seu alter ego més fidel...
Si és que, al final, ja veureu com n'Ukitake és el seu alter ego més fidel...
Hanako- Administrador
No... no pot ser... consegueixo conectarme i llegir bleach i em trobo açò... no està mort. No m'ho crec.
Segur que és igual que quan la Hallibel va partir en 2 a Toshiro. Hi ha truc.
I a sobre a mans d'un tipejo que acava d'apareixer. No és un final gens digne per al nostre benvolgut capità.
Segur que és igual que quan la Hallibel va partir en 2 a Toshiro. Hi ha truc.
I a sobre a mans d'un tipejo que acava d'apareixer. No és un final gens digne per al nostre benvolgut capità.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Ifriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!! T'enyorava!!!
En Minato també pensa que ara apareixerà la Unohana i el ressuscitarà però... jo ho veig difícil. Crec que serà una massacre monumental per pujar un poc l'audiència del manga. De totes maneres, podria haver matat qualsevol altre abans que en Byakuya... ja veurem! Dia 20 torna a haver-hi manga!!!!!!
En Minato també pensa que ara apareixerà la Unohana i el ressuscitarà però... jo ho veig difícil. Crec que serà una massacre monumental per pujar un poc l'audiència del manga. De totes maneres, podria haver matat qualsevol altre abans que en Byakuya... ja veurem! Dia 20 torna a haver-hi manga!!!!!!
Hanako- Administrador
He tornat , però encara no tinc connexió plena , no fins que no torne a la ciutat ( Ademés , com sempre , tinc problemes amb aquest maleït trasto )
Val , ja ho he paït. Està mort.
Però havera pogut ser molt més emotiu. Per exemple, la mort de Gin fou molt més emocional , no?
I no entenc allò de matar un dels mes estimats per a pujar en el rànking...
I els fanarts , sublimes.
Val , ja ho he paït. Està mort.
Però havera pogut ser molt més emotiu. Per exemple, la mort de Gin fou molt més emocional , no?
I no entenc allò de matar un dels mes estimats per a pujar en el rànking...
I els fanarts , sublimes.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Ànims amb l'aparell infernal, Ifrit!! Si et molesta molt, sempre pots fer el turbo! (seeee, m'estic passant l'estiu viciada al Final Fantasy...)
Tornant al tema d'en Byakuya, jo també trobo que li ha donat molt poc protagonisme a la seva mort. Ha estat molt ràpida, no? Mort en quatre simples passos: m'ataquen, em fereixen, estic xungo... em moro! No sé... això és el que em sembla més increïble, que tot hagi estat tan ràpid. Generalment, per la mort d'un personatge tan estimat, jo m'hauria enrollat molt més, i més si tenim en compte que això devia tenir la gent molt enganxada a Bleach per veure què passava amb en Byakuya... si l'hagués tingut lluitant uns quants capítols hauria augmentat molt l'audiència (o no, potser la gent ja es pensa que tanmateix no matarà a ningú...)
Per això crec que ha estat una mesura desesperada per recuperar audiència, com dient: "vaig de debò, ja no faig xorrades com la saga fullbring" Ja veurem què passa...
Tornant al tema d'en Byakuya, jo també trobo que li ha donat molt poc protagonisme a la seva mort. Ha estat molt ràpida, no? Mort en quatre simples passos: m'ataquen, em fereixen, estic xungo... em moro! No sé... això és el que em sembla més increïble, que tot hagi estat tan ràpid. Generalment, per la mort d'un personatge tan estimat, jo m'hauria enrollat molt més, i més si tenim en compte que això devia tenir la gent molt enganxada a Bleach per veure què passava amb en Byakuya... si l'hagués tingut lluitant uns quants capítols hauria augmentat molt l'audiència (o no, potser la gent ja es pensa que tanmateix no matarà a ningú...)
Per això crec que ha estat una mesura desesperada per recuperar audiència, com dient: "vaig de debò, ja no faig xorrades com la saga fullbring" Ja veurem què passa...
Hanako- Administrador