Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola jo tambe!!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola jo tambe!!!
Hola, em dic Kyo (Lorenzo) soc de Brasil (pro visc a barcelona)... m'encanta bleach ahahahhaha potser magrada mes l'anime pro ara em llegeixo el manga per nar per feina ahahahah aixi vaig mes rapid...
a part de mirar bleach m'encanta fer fandubs am una amiga meva (aixi va ser com vem trobar aquest forum xk el lider ens va preguntar si podia posar un fandub nostre de ichirin no hana aqui!!!) i bueno crec que aixo es tot... nomes dir que espero divertir-me molt aqui i... ja esta ahahahha
PER CERT, EL MEU PERSONATGE PREFERIT DE TOTS ELS TEMPS ES KYO SOHMA DE FRUITS BASTEK I M'ENCANTA QUE EL FORUM TINGUI ELS SEUS COLORS (NEGRE X TARONJA) XDDD
a part de mirar bleach m'encanta fer fandubs am una amiga meva (aixi va ser com vem trobar aquest forum xk el lider ens va preguntar si podia posar un fandub nostre de ichirin no hana aqui!!!) i bueno crec que aixo es tot... nomes dir que espero divertir-me molt aqui i... ja esta ahahahha
PER CERT, EL MEU PERSONATGE PREFERIT DE TOTS ELS TEMPS ES KYO SOHMA DE FRUITS BASTEK I M'ENCANTA QUE EL FORUM TINGUI ELS SEUS COLORS (NEGRE X TARONJA) XDDD
kyo- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 1
Reiatsu : 1
Re: Hola jo tambe!!!
Benvingut al fòrum Kyo!!
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i que puguem compartir moltes notícies sobre Bleach (o qualsevol altre anime!), segur que ens divertirem molt!! Ja veuràs que tots per aquí som gent divertida i ens ho passem molt bé!! A vegades, també fem debats seriosos i teoritzem una mica, jajajaja!
Estic contenta que t'agradin els colors del fòrum! A mi m'agrada molt la teva imatge amb el Shikamaru (eh, també va de taronja i negre!!). I res... Gràcies per unir-te i passa't-ho molt bé!!
Ens anem llegint!
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i que puguem compartir moltes notícies sobre Bleach (o qualsevol altre anime!), segur que ens divertirem molt!! Ja veuràs que tots per aquí som gent divertida i ens ho passem molt bé!! A vegades, també fem debats seriosos i teoritzem una mica, jajajaja!
Estic contenta que t'agradin els colors del fòrum! A mi m'agrada molt la teva imatge amb el Shikamaru (eh, també va de taronja i negre!!). I res... Gràcies per unir-te i passa't-ho molt bé!!
Ens anem llegint!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Hola jo tambe!!!
benvingut
Hiroyuki- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 35
Reiatsu : 59
Edat : 37