Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
hola de nou
4 participantes
Pàgina 1 de 1
hola de nou
holafa molt temps que soc al fprum, per motius personals no me pogut posar molt y per axo e perdut l lloc de capitana que m'agradava molt
ara tinc una segundda oportunitat gracies a tots. prometo pasarme molt, durme molt be mb tots vosaltres i perdoneume si e sigut un poc borde
ara tinc una segundda oportunitat gracies a tots. prometo pasarme molt, durme molt be mb tots vosaltres i perdoneume si e sigut un poc borde
Re: hola de nou
Molt bé! I no oblidis passar-te per la Chat Box!!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Rebenvinguda Andrea,
Ja t'he dit que les segones oportunitats són molt escasses, així que no ens decebis i aprofita que hem confiat en tu una vegada més! Serem molt exigents amb tu, així que esperam que tinguis un comportament millor que en el passat. Pensa que per exigir respecte, primer de tot hem de respectar els altres.
A part d'això, tenim un xat (hi pots entrar a la part de sota... ja ho saps perquè hem parlat unes quantes vegades). T'animo a què t'hi passis de tant en tant i així coneguis la resta de capitans que també t'han donat un vot de confiança.
No ens decebis!
Pd: La signatura d'en Byakuya és un poquet gran... miraràs de reduir-la un poc?
Ja t'he dit que les segones oportunitats són molt escasses, així que no ens decebis i aprofita que hem confiat en tu una vegada més! Serem molt exigents amb tu, així que esperam que tinguis un comportament millor que en el passat. Pensa que per exigir respecte, primer de tot hem de respectar els altres.
A part d'això, tenim un xat (hi pots entrar a la part de sota... ja ho saps perquè hem parlat unes quantes vegades). T'animo a què t'hi passis de tant en tant i així coneguis la resta de capitans que també t'han donat un vot de confiança.
No ens decebis!
Pd: La signatura d'en Byakuya és un poquet gran... miraràs de reduir-la un poc?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
moltes gracies sou super bona jent u fare molt molt b
hanako no se fer la imateg + petita mo fas tu por fi (;・ω・)
hanako no se fer la imateg + petita mo fas tu por fi (;・ω・)
Jo?? Bé, jo et faig la imatge d'en Byakuya més petita però amb la condició que miris d'escriure un poquet millor, d'acord?
Per cert, se m'oblidava! T'has de mirar això: https://bleachcatala.forocatalan.com/t448-requisits-per-mantenir-un-carrec-al-rol
Aquí tens (li he posat un poquet més de color, ja que hi era, però no se nota gaire...)
Per cert, se m'oblidava! T'has de mirar això: https://bleachcatala.forocatalan.com/t448-requisits-per-mantenir-un-carrec-al-rol
Aquí tens (li he posat un poquet més de color, ja que hi era, però no se nota gaire...)
Hanako- Administrador
gracies per la firma la alrte no la tinc que cambiar¿? y com u faig per a qe la firma me quedi al centre?¿ intentare escribir un poc millor. durant la semana als meus pares no em dexen posar molt al ordinador perdere el meu lloc de capitana si me conecto solament els fins de semana?¿intentare posarme algun dia entre semana
Per possar-lo al centre has de possar a principi de la teva firma [ center] i al final [ /center] (sense espais) o seleccionar tota la firma i donar-li al 6è botó que surt dels de aqui dalt contant per la esquerra, el que son com ratlles centrades
Editat per darrera vegada per Gooraa el Dg 29 Abr 2012 - 13:07, editat 1 cop en total
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
No, no passa res! Mentre que avisis que no et passaràs entre setmana ja va bé, però els caps de setmana (o quan tinguis accés a l'ordinador mira de participar! )
L'altra signatura està bé, no cal que la canviïs però tingues present que ja no en pots posar més, d'acord?? Les normes de les signatures són aquí: https://bleachcatala.forocatalan.com/t576-mida-maxima-de-les-signatures
Per centrar la signatura has de posar [ center ] i [ / center] sense espais a la signatura (el center primer a l'inici i el segon al final de tot el text que tens!) Si no et surt, em dius coses!
L'altra signatura està bé, no cal que la canviïs però tingues present que ja no en pots posar més, d'acord?? Les normes de les signatures són aquí: https://bleachcatala.forocatalan.com/t576-mida-maxima-de-les-signatures
Per centrar la signatura has de posar [ center ] i [ / center] sense espais a la signatura (el center primer a l'inici i el segon al final de tot el text que tens!) Si no et surt, em dius coses!
Hanako- Administrador
Andreaa!! Benvinguda , pasat-ho genial!!!!
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
si i ma anat molt be gracies a les 2 per la ayuda. reyespada qe significa gossen?¿? no u entenc molt
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato