Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola!
+8
Erwyn14KC
Moules
Minato
Meina
Hanako
Takiko
Haok-X
senbonzakura
12 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola!
Hola bon dia! Sóc nova, m'encanta el món de l'anime i del manga, en especial bleach( evident, no?) tot i que també m'agraden altres com Naruto, Shingeki no kyojin, death note...Si cap dia feu un grupal de bleach al saló del manga o al japan weekend aviseu sisplau ja que m'encantaria participar( normalment vaig disfressada de Byakuya per cert) Doncs això, a veure si ens anem coneixent
senbonzakura- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 9
Reiatsu : 11
Re: Hola!
Primerament; Encantat de coneixet.
Doncs m'alegro que t'uneixis a aquest forum, veig que t'agrada el Byakuya es un dels millors sense dubte, magradaria si pots que ens fesis 5 centims mes de tu, personatges que t'agraden dins de bleach els que no t'agraden, Remarquem si t'agrada en byakuya tens un molt bon gustLa sisena Divisio es la millor xD
Passa't pel xatbox per anar coneixent a les dames persones del forum, per lo de fer quedades en la jw o saló i tal no soc el mes indicat per dir res, totes les teves respostes les te la Jefa xDDDDDD Espero que t'agradi i participis en força dins el forum ^^
Goo Moon Ryong es dios xDDDDDDD
Doncs m'alegro que t'uneixis a aquest forum, veig que t'agrada el Byakuya es un dels millors sense dubte, magradaria si pots que ens fesis 5 centims mes de tu, personatges que t'agraden dins de bleach els que no t'agraden, Remarquem si t'agrada en byakuya tens un molt bon gust
Passa't pel xatbox per anar coneixent a les dames persones del forum, per lo de fer quedades en la jw o saló i tal no soc el mes indicat per dir res, totes les teves respostes les te la Jefa xDDDDDD Espero que t'agradi i participis en força dins el forum ^^
Goo Moon Ryong es dios xDDDDDDD
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Doncs si, m'encanta el Byakuya, de fet és el meu personatge preferit xD Però hi ha altres que m'agraden força com l'Ulquiorra, la Rukia, o el Hirako...i dels que no m'agraden pocs, però podria dir que l'Omaeda i el Szayel aporro( ho sento, no els trago...) i si, ja m'anire passant pel xat!
Benvinguda!
Espero que disfrutis molt per aquí! Veig que tens molt bon gust en quant a series i personatges de Bleach A mi també m'encanta el Byakuya i el Hirako, tot i que el meu personatge preferit és l'Urahara^^ Tampoc soporto l'Omaeda ni l'Aporro xD
Ens podriers explicar alguna cosa més sobre tu! Quants anys tens? Estudies o treballes? On vius?
Ens llegim!
Espero que disfrutis molt per aquí! Veig que tens molt bon gust en quant a series i personatges de Bleach A mi també m'encanta el Byakuya i el Hirako, tot i que el meu personatge preferit és l'Urahara^^ Tampoc soporto l'Omaeda ni l'Aporro xD
Ens podriers explicar alguna cosa més sobre tu! Quants anys tens? Estudies o treballes? On vius?
Ens llegim!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Bones Senbonzakura!!
Que bé, estic molt contenta de tenir una altra noia simpàtica a la família del fòrum! Tu no pateixis, que aquí tots som molt bona gent, molt majos i de seguida seràs una més de la nostra família
Si has anat de Byakuya segur que hem parlat alguna vegada, potser tenim fotos juntes i tot!!! Jo sempre vaig d'Ukitake que és el meu personatge preferit (com ja hauràs notat per la signatura) xD
El Byakuya i el Hirako també m'agraden molt, són uns personatges molt guais i tenen molt d'estil! El Szayel Aporro ho va petar, però no m'ho tinguis massa en compte perquè tenc feblesa pels científics bojos xDDD
Més preguntes, per on vas de Bleach? Vas al ritme japonès del manga?? Espero que et passis molt pel fòrum, pensa que pots comentar sense por! ^^ Ens anem llegint, coneixent millor i parlant pel xat!
Benvinguda
Que bé, estic molt contenta de tenir una altra noia simpàtica a la família del fòrum! Tu no pateixis, que aquí tots som molt bona gent, molt majos i de seguida seràs una més de la nostra família
Si has anat de Byakuya segur que hem parlat alguna vegada, potser tenim fotos juntes i tot!!! Jo sempre vaig d'Ukitake que és el meu personatge preferit (com ja hauràs notat per la signatura) xD
El Byakuya i el Hirako també m'agraden molt, són uns personatges molt guais i tenen molt d'estil! El Szayel Aporro ho va petar, però no m'ho tinguis massa en compte perquè tenc feblesa pels científics bojos xDDD
Més preguntes, per on vas de Bleach? Vas al ritme japonès del manga?? Espero que et passis molt pel fòrum, pensa que pots comentar sense por! ^^ Ens anem llegint, coneixent millor i parlant pel xat!
Benvinguda
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Doncs jo tinc 17 anys, visc pel Vallès oriental i encara estudio( i ho vull continuar fent). Vaig al ritme del manga, no podria esperar a la possibilitat de treguin aquesta saga en anime així que ho llegeixo, massa interessant! xD I em sembla un foro amb gent molt guay pel que veig per cert, jo també espero anar comentant i llegint amb vosaltres!!
Benvingudissima Senbonzakura!!
M'han pres totes les preguntes que es fan normalment
En fi, passa't pel xatbox aixi ens pots i et podem coneixer millor!! Veig que t'agrada molt el Byakuya doncs si et fas un personatge de rol el pots teni com a parella, ell encara esta lliure!! xD
En fi, estem contentissims de tenir algu nou a la nostre familia, i no et tallis!!
M'han pres totes les preguntes que es fan normalment
En fi, passa't pel xatbox aixi ens pots i et podem coneixer millor!! Veig que t'agrada molt el Byakuya doncs si et fas un personatge de rol el pots teni com a parella, ell encara esta lliure!! xD
En fi, estem contentissims de tenir algu nou a la nostre familia, i no et tallis!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Uep!
Benvinguda! Esperam que t'ho passis bé amb nosaltres, ja veuràs que som una penya divertida
Benvinguda! Esperam que t'ho passis bé amb nosaltres, ja veuràs que som una penya divertida
Beeenvinguda!! Res més a dir del que han dit tots els altres, espero que gaudeixis molt del fòrum. Ah, i el Byakuya també és un dels meus personatges preferits, també vaig fer-ne cosplay pel saló :crit:
Benvingudaaaaa!!! Encantada de que siguis per aquí
Bé, ja t'ho han explicat tot, no em queda res per dir-te jajaj Espero que et passis molt per aquí i el chatbox, ens llegim! n.n
Bé, ja t'ho han explicat tot, no em queda res per dir-te jajaj Espero que et passis molt per aquí i el chatbox, ens llegim! n.n
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Benvinguda Senbonzakura!!!
No m'ho crec. Per fi arriba algú que li agrada Ulquiorra
Be com notaràs és el meu personatge preferitEn aquest aspecte soc el margi del forum
Ja parlem pel chatbox
No m'ho crec. Per fi arriba algú que li agrada Ulquiorra
Be com notaràs és el meu personatge preferit
Ja parlem pel chatbox
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Benvingudaaaaaaaaa!! espero que ho passis molt be al foro i que fem molta festa tots junts xD
PD: Ueeeeee mes gent del Valles Orientaaal xD
PD: Ueeeeee mes gent del Valles Orientaaal xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Benvinguda!
Espero que t'agradi molt estar aqui amb tots nosaltres, ja ens veïem pel xatbox ^^
Espero que t'agradi molt estar aqui amb tots nosaltres, ja ens veïem pel xatbox ^^
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Benvinguda! No entenc com pot tindre tant d'èxit un personatge com en Byakuya però bueno, t'acceptare'm igualment. Ens veiem pel Chatbox!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato