Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola!! :)
+10
drew-kun
Momo
IchigoBankai
Kenpachi Nafi
Victor Kudo
Haok-X
Minato
Gooraa
Hanako
Erwyn14KC
14 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola!! :)
En primer lloc em presento: Sóc la Erwyn i fa res que miro Bleach. Concretament des d'ahir... (Que novaata!)
I m'està agradant moltíssim!!! Només porto uns 8-9 episodis vistos..
O sigui que encara no conec gairebé res ni ningú de la sèrie, per això no m'hi passaré massa, per evitar spoilers i aquestes coses..
De moment tampoc puc triar personatge preferit perquè no... en conec...
PD: Us he de dir que estic enamoradíssima del format del Foro!!! M'encanta!
PD2: Tot això dels rangs i les firmes (Molt guais totes *o* xD) va per missatges, comentaris etc.?
Encara no sé ben bé com va aquest foro però ja m'hi aniré acostumant!
I m'està agradant moltíssim!!! Només porto uns 8-9 episodis vistos..
O sigui que encara no conec gairebé res ni ningú de la sèrie, per això no m'hi passaré massa, per evitar spoilers i aquestes coses..
De moment tampoc puc triar personatge preferit perquè no... en conec...
PD: Us he de dir que estic enamoradíssima del format del Foro!!! M'encanta!
PD2: Tot això dels rangs i les firmes (Molt guais totes *o* xD) va per missatges, comentaris etc.?
Encara no sé ben bé com va aquest foro però ja m'hi aniré acostumant!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Re: Hola!! :)
Benvinguda Ewryn!!
Crec que ets la primera persona que ve per aquí que encara no ha acabat Bleach! Estic molt contenta, es nota que t'agrada. Només et puc dir una cosa: no et decepcionarà gens!!! És un dels millors mangas/anime que he llegit/vist!!
Et diria qui és el meu personatge preferit, però encara no has arribat! Ens aniràs dient per on vas, per no fer-te molt d'spoiler??
Benvinguda a la nostra gran família!!
Ens llegim per aquí
Crec que ets la primera persona que ve per aquí que encara no ha acabat Bleach! Estic molt contenta, es nota que t'agrada. Només et puc dir una cosa: no et decepcionarà gens!!! És un dels millors mangas/anime que he llegit/vist!!
Et diria qui és el meu personatge preferit, però encara no has arribat! Ens aniràs dient per on vas, per no fer-te molt d'spoiler??
Benvinguda a la nostra gran família!!
Ens llegim per aquí
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvinguda!! Doncs són 366 capítols els que t'has de veure, i uns quants per llegir per possar-te al dia!! Però tranquil·la, que no corre pressa, ja veuràs com t'encantarà moltíssim, tant la sèrie com el fòrum!!
Ves amb compte per aquí perqué podries fer-te molts spoilers indesitgables, encara que de segur que ja te n'han fet o te n'has fet involuntariament xD
Pots entrar al xat box per anar-nos parlant, espero que coneguis a molta gent, que tots som molt simpàtics per aquí, passa-ho bé! ^^
Ves amb compte per aquí perqué podries fer-te molts spoilers indesitgables, encara que de segur que ja te n'han fet o te n'has fet involuntariament xD
Pots entrar al xat box per anar-nos parlant, espero que coneguis a molta gent, que tots som molt simpàtics per aquí, passa-ho bé! ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Doncs benvinguda!
Tens raó, ves alerta amb el que llegeixes per aquí, perquè inevitablement t'espoilejaràs!
Ara bé, si vols, pots anar obrint posts tu i posar-hi les teves filosofades i ho podem debatre sense dir-te com acaba .
Fins aviat!
Tens raó, ves alerta amb el que llegeixes per aquí, perquè inevitablement t'espoilejaràs!
Ara bé, si vols, pots anar obrint posts tu i posar-hi les teves filosofades i ho podem debatre sense dir-te com acaba .
Fins aviat!
Hola, Benvinguda al fòrum espero que faigis una carrera força gran i en breu ens pugis llegir i parlar i de tot xDDDDD però tingues por ja que aquest fòrum et faria spoiler doncs espero que tintegris ràpid i bé dins del fòrum :content:
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Benvinguda al forum!
Ja veuras com dintre de no res ja seras una experta de Bleach xD
Pasa-t'ho molt bé a qui al forum i ja ens veurem
Ja veuras com dintre de no res ja seras una experta de Bleach xD
Pasa-t'ho molt bé a qui al forum i ja ens veurem
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Erwyyyyyyyyyyn! n.n M'alegro que t'hagis presentat (si, sóc la mateixa Nafi)
Ja veuràs com aquesta és una comunitat genial casi una família, on t'ho passaràs molt bé!
Ja ens aniràs comentant per on vas de l'anime i que tal et sembla!
BENVINGUDA!
Ja veuràs com aquesta és una comunitat genial casi una família, on t'ho passaràs molt bé!
BENVINGUDA!
Moltes gràcies nois!! Només llegint aquest missatges de benvinguda em sento molt còmode per aquí!
Quina il·lusió trobar-te per aquí també!!!!
Doncs sí que són bastants per posar-me al dia, i jo vaig al meu ritme, però ja us aniré dient una mica per on vaig.
Doncs m'acabo de trobar amb un paio que és exactament igual que aquest Onion xDDDDD i que vol lluitar contra l'Ichigo!
Nafiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! No crec que hi hagués una casualitat tan gran com per que fos una altra Nafi, no?Nafi escrigué:Erwyyyyyyyyyyn! n.n M'alegro que t'hagis presentat (si, sóc la mateixa Nafi)
BENVINGUDA!
Quina il·lusió trobar-te per aquí també!!!!
Doncs sí que són bastants per posar-me al dia, i jo vaig al meu ritme, però ja us aniré dient una mica per on vaig.
Doncs m'acabo de trobar amb un paio que és exactament igual que aquest Onion xDDDDD i que vol lluitar contra l'Ichigo!
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dc 26 Jun 2013 - 14:55, editat 2 cops en total
Benvinguda!!! : D
Que guai que de cop hi volta t'hagis enganxat a bleach! L'anime com tel mires? japonès subtitulat, esp, català? Perquè jo et recomano que tel miris en català almenys fins els capítol 167 (que es fins on està doblat) llàstima que no ho seguissis quan ho feien al 3xl. A animelliure.net ho trobaràs per descarregar (a no ser que hagin caigut els links).
Doncs fot-li gas i a veure si ens atrapes al ritme del manga, que està molt i molt interessant! salutacionnnnnnns
Que guai que de cop hi volta t'hagis enganxat a bleach! L'anime com tel mires? japonès subtitulat, esp, català? Perquè jo et recomano que tel miris en català almenys fins els capítol 167 (que es fins on està doblat) llàstima que no ho seguissis quan ho feien al 3xl. A animelliure.net ho trobaràs per descarregar (a no ser que hagin caigut els links).
Doncs fot-li gas i a veure si ens atrapes al ritme del manga, que està molt i molt interessant! salutacionnnnnnns
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Benvingudaaaaa ja veuràs que ho passaras molt be en aquest foro
Si acabes de començar no podrem parlar gaire de Bleach, per que sino et fariem spoiler, pero a mesura que vagis avançant podrem fangirlejar mes amb els personatges (?) xDDD
En fi, la serie es llarga, pero s'et passara rapid xD val la pena xDD
Si acabes de començar no podrem parlar gaire de Bleach, per que sino et fariem spoiler, pero a mesura que vagis avançant podrem fangirlejar mes amb els personatges (?) xDDD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
IchigoBankai escrigué:Benvinguda!!! : D
Jajajajja D'acord!
Me'l estic mirant en català, me'ls vaig baixant, però quan se'm acabin els miraré en japonès sub, com la majoria dels animes.
Momo escrigué:Benvingudaaaaa ja veuràs que ho passaras molt be en aquest foro
Gràcies Momo! Segur que sí
És clar que fangirlejarem!!! És un nou verb Solc fangirlejar amb els personatges d'anime. u.u xDDD
Veig que t'agrada en Hitsugaya! Encara no el conec, però una amiga del 3xl en va fer un dibuix i li vaig preguntar qui era. (Quan encara no mirava Bleach) I em sembla que quan el conegui em caurà bé.. ^^ Però ja m'ha dit que em falta una miiqueeta per arribar on surt..
Benvinguda al club noieta, ja ens aniras coneguent a tots, ves-te passant pel chatbox tambe.
Per cert, et recomano que llegeixis el manga, perque pel meu gust l'anime entre censures i relleno perd molt
Per cert, et recomano que llegeixis el manga, perque pel meu gust l'anime entre censures i relleno perd molt
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Benvinguda al nostre racó!
Jo tampoc havia acabat el anime quan em vaig registrar i no avanço en el manga però temps al temps.
Jo tampoc havia acabat el anime quan em vaig registrar i no avanço en el manga però temps al temps.
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Benvinguda!
Osigui que tenim una iniciada en Bleach Si ara que acabes de començar ja t'agrada, després t'encantarà!!! A mi al principi no m'entusiasmava gaire, la veritat, però quan comencen a aparèixer més personatges mola un muuunt! També et recomano que si pots llegeixis el manga, perquè l'anime està prou bé, però el manga és millor!
El meu personatge preferit te'l puc dir perquè ja l'has vist! És l'Urahara, el de la tenda. N'hi ha altres que també m'agraden molt però no te'ls puc dir encara! xD
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i sobretot mirant Bleach!
Osigui que tenim una iniciada en Bleach Si ara que acabes de començar ja t'agrada, després t'encantarà!!! A mi al principi no m'entusiasmava gaire, la veritat, però quan comencen a aparèixer més personatges mola un muuunt! També et recomano que si pots llegeixis el manga, perquè l'anime està prou bé, però el manga és millor!
El meu personatge preferit te'l puc dir perquè ja l'has vist! És l'Urahara, el de la tenda. N'hi ha altres que també m'agraden molt però no te'ls puc dir encara! xD
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i sobretot mirant Bleach!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Benvinguda! Jo també sóc dels novatos per aquí, però jo ja m'he acabat Bleach ! Jaja la veritat és que tens sort de no haver-lo vist perquè ara que els pots veure sempre que vols, sense esperar cada setmana, és quan es disfruta!. Una cosa molt important: si t'has de veure el anime de Bleach ves molt en compte en els rellenos perquè n'està ple. A Bleach, els rellenos són com un camp de mines i no t'exagerlo xd. Per mi són molt dolents així que si no t'interessa el relleno ves mirant de la llista d'episodis de bleach de la wiki, i si veus que a la equivalència del capítol en manga posa "Original", passet al pròxim capítol. Bé, això és el que vaig fer jo, des de que vaig veure el primer relleno.
Bé, Espero que et vegi molt per aquí! Salut i força manga!
PD: per fer una mica de propaganda visita http://otakucentercatala.blogspot.com.es/ . És un blog fet per uns amics i jo on traduim mangues coneguts com Fairy Tail, One Piece, Naruto i Detectiu Conan
Bé, Espero que et vegi molt per aquí! Salut i força manga!
PD: per fer una mica de propaganda visita http://otakucentercatala.blogspot.com.es/ . És un blog fet per uns amics i jo on traduim mangues coneguts com Fairy Tail, One Piece, Naruto i Detectiu Conan
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Benvinguda!!!
ja ens veurem pel chatbox
ja ens veurem pel chatbox
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Mooooltes gràcies a tots per les benvingudes!!
Takiko, l'Urahara mola moolt!*-* Em cau molt bé xD
Molt poc a poc, vaig avançant una miica: En Renji i el germà de la Rukia, en Byakuya, se la han endut a la Societat d'Ànimes! L'Ichigo s'ha d'entrenar per anar-la a salvar ^^
Takiko, l'Urahara mola moolt!*-* Em cau molt bé xD
Molt poc a poc, vaig avançant una miica: En Renji i el germà de la Rukia, en Byakuya, se la han endut a la Societat d'Ànimes! L'Ichigo s'ha d'entrenar per anar-la a salvar ^^
Però mai deixarem de somriure, tot mirant endavant.
Seguirem!
Quan les llàgrimes no ens deixin veure el que es bonic,
per què la vida es el més gran tresor."
Si no m'equivoco és la lletra de l'op 4 de One Piece en català, no? Aquest op és molt bo.
La veritat és que per un moment m'he confós i he pensat que era la lletra de l'ending 4 de Slam Dunk però me la he escoltat i al final diu "no t'oblidis que tu pots guanyar, la força és el meu tresor". Hòstia, almenys amb el "tresor" l'he encertada jaja.
Seguirem!
Quan les llàgrimes no ens deixin veure el que es bonic,
per què la vida es el més gran tresor."
Si no m'equivoco és la lletra de l'op 4 de One Piece en català, no? Aquest op és molt bo.
La veritat és que per un moment m'he confós i he pensat que era la lletra de l'ending 4 de Slam Dunk però me la he escoltat i al final diu "no t'oblidis que tu pots guanyar, la força és el meu tresor". Hòstia, almenys amb el "tresor" l'he encertada jaja.
Sí, exacte! ^^ M'agrada molt:) A One Piece sempre acaben sortint tresors i somnis per alguna estrofa! Jajajaja
Tu el Haki d'en Ruffy! Mola!
Erwyn14KC escrigué:Sí, exacte! ^^ M'agrada molt:) A One Piece sempre acaben sortint tresors i somnis per alguna estrofa! Jajajaja
Fa una mica despolier però sempre te'n acabes enterant abans d'hora que el Ruffy té el haki del rei. Però és que el vaig veure i dic: Eto pa' er Forumg deh Blix! És que quan es carrega a 50.000 tritons, és molt èpic, no hi pot faltar a la firma.
Jajjajajaja És clar! Mola molt^^
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato