Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
hey hola
+6
Momo
Javi Ciffer
Takiko
Hanako
Haok-X
ulquiorra2612000
10 participantes
Pàgina 1 de 1
hey hola
holaaaaaaaa
ulquiorra2612000- Jigokucho
- Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 13
Ubicació : Hueco mundo
Re: hey hola
sento haverme colat a la presentacio del Vhandre esque soc molt novato jeje
Sento semblar borde, però agrairem que no comentis als llocs de manera Random sense sentit, ens prenem aquest fòrum molt seriosament, ja que aquí tots formem una gran família! Amb tot aixo agraïm que t'uneixis a nosaltres.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Bones Ulquiorra,
Primer de tot, benvingut al fòrum. Espero que t'integris aviat i que passis una bona estona al fòrum, que és casa nostra.
De totes maneres, també vull dir el mateix que el Haok. Quan facis comentaris al fòrum, mira d'aportar alguna cosa: la teva opinió, per exemple. Com t'ha dit el Haok, ens agrada mantenir el fòrum net i que els missatges dels usuaris tinguin chicha.
Ara toquen les preguntes obligatòries, ja que no ens has dit res sobre tu a la presentació: quants anys tens? per on vas de Bleach? Quin personatge t'agrada més? Quin menys? Segueixes el manga a ritme japonès?
Primer de tot, benvingut al fòrum. Espero que t'integris aviat i que passis una bona estona al fòrum, que és casa nostra.
De totes maneres, també vull dir el mateix que el Haok. Quan facis comentaris al fòrum, mira d'aportar alguna cosa: la teva opinió, per exemple. Com t'ha dit el Haok, ens agrada mantenir el fòrum net i que els missatges dels usuaris tinguin chicha.
Ara toquen les preguntes obligatòries, ja que no ens has dit res sobre tu a la presentació: quants anys tens? per on vas de Bleach? Quin personatge t'agrada més? Quin menys? Segueixes el manga a ritme japonès?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
ok perdo pero igualment no ho feia amb mala intencio
tinc 13 añs, me acabat l'anime menys alguns rellenos, del manga fins al tamo 41, el meu personatje preferit es l'Ulquiorra, el que menys m'arada es... la veritat tots (o casi tots) m'agraden pero potser el que menys es l'Arroneiro i he vist la majoria de capitols en japones sub espanyol.
Benvingut Ulquiorra!
Pareix que ets nou en això dels fórums. Tranquil si necessites ajuda la pots demanar aquí mateix, o al chatbox (es troba abaix de la pàgina principal). De totes formes t'agreiríem, com ja t'han dit, que vagis alerta on escrius els missatges i que aquests tenguin algo nou a aportar. També intenta no postejar dos cops seguits, si t'has deixat alguna cosa que volies dir al missatge que acabes d'escriure, edita'l i llestos (el botó d'editar es troba a la part d'adalt a la dreta del missatge que has escrit).
Espero veure't per aquí, i pel chatbox!^^
Pareix que ets nou en això dels fórums. Tranquil si necessites ajuda la pots demanar aquí mateix, o al chatbox (es troba abaix de la pàgina principal). De totes formes t'agreiríem, com ja t'han dit, que vagis alerta on escrius els missatges i que aquests tenguin algo nou a aportar. També intenta no postejar dos cops seguits, si t'has deixat alguna cosa que volies dir al missatge que acabes d'escriure, edita'l i llestos (el botó d'editar es troba a la part d'adalt a la dreta del missatge que has escrit).
Espero veure't per aquí, i pel chatbox!^^
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
OK!!!!!!!
GRACIES
GRACIES
Benvingut!
No se si ho has notat però el meu nom te molt a vore amb Ulquiorra. Tambe és el meu personatge preferti
Vas pel tom 41? Doncs ja tardes en llegir el manga online que fan Hanako i Minato. Esta a l'apartat de Seireitei no Fansub
Espero que pasis pel xat
No se si ho has notat però el meu nom te molt a vore amb Ulquiorra. Tambe és el meu personatge preferti
Vas pel tom 41? Doncs ja tardes en llegir el manga online que fan Hanako i Minato. Esta a l'apartat de Seireitei no Fansub
Espero que pasis pel xat
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
si ja ho se es el seu nom comtlet: Ulquiorra Ciffer
Benvingut! espero que ho pasis be al foro xD i et dic al mateix que els altres respecte els posts, pero crec (i espero) que no fagi falta repetir-ho xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
ok ok ja ho he entes no fa falta que m'ho digeu cada cop que em responeu
:viciat:
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Ichigo no la lis tu ara cabró! xDDD Un comentari random era d'esperar venint del meu camell de confiança!IchigoBankai escrigué::viciat:
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Benvingut al foro! Veig que ja t'ho han dit tot i t'han informat de tot, ara espero que t'adaptis bé i ho passis genial
T'has mirat cap anime més?
T'has mirat cap anime més?
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
si he mirat algun anime mes com one piece, death note, conan, el ataque de los titanes, inuyasha ,danganronpa i el millor anime del mon: SWORD ART ONLINE
Editat per darrera vegada per ulquiorra2612000 el Ds 28 Des 2013 - 15:50, editat 1 cop en total
Buenu, res que no t'hagin dit els altres. Benvingut, espero que disfrutis del foro tant com nosaltres i qualsevol cosa ja saps on torbar-nos.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato