Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
hola ;)
+7
xus
Ashtal91
Minato
Hanako
Momo
Gooraa
Seyhran_Shiba
11 participantes
Pàgina 1 de 1
hola ;)
Hola a tots. Em dic Seyhran_Shiba, soc una noia i espero dur-me molt bé amb tots vosaltres. No he estat a cap foro abans però faré un curs express amb la vostra ajuda. No sé que més dir................................
A reveure
A reveure
Seyhran_Shiba- Jigokucho
- Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 18
Edat : 36
Re: hola ;)
Benvinguda!!! Els primers dies sempre costen (t' ho dic per exepriencia) però t' hi acabes acostumant! a part, si tens algun dubte fes-m'ho saber ^^ No ovlidis passar per la Xat Box que es a baix del tot de la pàgina, on possa "Entrar a Chat Box" que sempre sol estar animada per les nits i et servira per coneixer-nos millor. Benvinguda ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Benvinguda!! es veritat que al principi sempre costa, a mi em va passar amb aquest foro tambe xD pero t'hi acostumes rapid, espero que t'ho passis be al foro, ja veuras que hi ha mol bon "hambient" xDDDD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Bones Seyhran_Shiba!
Encanta de conèixer-te i no passis gens de pena, tots hem estat nous en això del fòrum en algun moment!
Si et costa un poquet o tens cap dubte m’ho fas saber de seguida, tant per aquí com per privat i t’ajudaré en tot el que pugui.
D’altra banda, espero que passis molt bones estones al fòrum i que facis molts amics! Som gent molt agradable, ja veuràs com t’acostumaràs aviat!
Ens llegim!
T’agrada molt en Kaien-dono? Jo sóc més del seu Capità! Visca la tretzena divisió (però a aquest rol, la Primera també mola molt!)
Encanta de conèixer-te i no passis gens de pena, tots hem estat nous en això del fòrum en algun moment!
Si et costa un poquet o tens cap dubte m’ho fas saber de seguida, tant per aquí com per privat i t’ajudaré en tot el que pugui.
D’altra banda, espero que passis molt bones estones al fòrum i que facis molts amics! Som gent molt agradable, ja veuràs com t’acostumaràs aviat!
Ens llegim!
T’agrada molt en Kaien-dono? Jo sóc més del seu Capità! Visca la tretzena divisió (però a aquest rol, la Primera també mola molt!)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Doncs benvinguda!
Una idea per donar-te a conèixer: per on vas de bleach, què t'ha agradat més, com vas arribar al fòrum...
Una idea per donar-te a conèixer: per on vas de bleach, què t'ha agradat més, com vas arribar al fòrum...
Hanako escrigué:T’agrada molt en Kaien-dono? Jo sóc més del seu Capità! Visca la tretzena divisió (però a aquest rol, la Primera també mola molt!)
Yeah! en aquest rol les millors divisiona son la 1, la 3 i la 13, pero si vols participar al rol et recomano la 13 xDDDDD
Editat per darrera vegada per Hinamori Momo el Dl 4 Jun 2012 - 22:00, editat 2 cops en total
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Gracies, noies. On hi ha noies simpàtiques vol dir que es un bon foro. Si m'agrada molt en Kaien, llàstima que surti tan poc :\'(
Hanako, ets la capo dels shinigami no? m'expliques com funciona això del rol? fa uns dies que ho miro però no sé per on començar. Sempre m'ha agradat escriure i crec que m'agradarà. Em costa pillar un poc les coses així que et faré moltes preguntes al principi, espero no cansar-te.
gràcies a totes
Hanako, ets la capo dels shinigami no? m'expliques com funciona això del rol? fa uns dies que ho miro però no sé per on començar. Sempre m'ha agradat escriure i crec que m'agradarà. Em costa pillar un poc les coses així que et faré moltes preguntes al principi, espero no cansar-te.
gràcies a totes
Seyhran_Shiba- Jigokucho
I tant, no passis pena!
Demana sempre que ho necessitis, per això estic aquí! Fa poc vaig fer una guia pels nous usuaris on està tot explicat amb passos curts en formes de preguntes que segurament t'hauràs fet!
Comença pel primer tutorial i, quan l'hagis superat, ves passant als següents! I si segueixes amb preguntes, me les pots anar fent, sense cap problema! Ja em diràs si t'ha estat útil o no!
https://bleachcatala.forocatalan.com/f35-rol-guia-per-a-nous-usuaris
Benvingudíssima al fòrum!
Demana sempre que ho necessitis, per això estic aquí! Fa poc vaig fer una guia pels nous usuaris on està tot explicat amb passos curts en formes de preguntes que segurament t'hauràs fet!
Comença pel primer tutorial i, quan l'hagis superat, ves passant als següents! I si segueixes amb preguntes, me les pots anar fent, sense cap problema! Ja em diràs si t'ha estat útil o no!
https://bleachcatala.forocatalan.com/f35-rol-guia-per-a-nous-usuaris
Benvingudíssima al fòrum!
Hanako- Administrador
Benvinguda al fòrum, Sheyhran!
A mi també em va cosar acostumar- me al fòrum, (perquè també sóc nou en això dels fòrums), però poc a poc et vas acostumant!.
Espero que t' ho passis molt bé i coneguis els altres usuaris!.
A mi també em va cosar acostumar- me al fòrum, (perquè també sóc nou en això dels fòrums), però poc a poc et vas acostumant!.
Espero que t' ho passis molt bé i coneguis els altres usuaris!.
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Va collonut. Ja vaig pel segon tutorial, em sento inteligent. Faré la fitxa més tard perque vull que estigui molt bé, ja veureu que bé que em quedarà. A vere si ho he entes, primer sóc una shinigami normal i després ja puc pujar de categoria, és així, Hanako?
gràcies Minato i Ashtal91
gràcies Minato i Ashtal91
Seyhran_Shiba- Jigokucho
Molt bé, Seyhran!!
Estaré esperant pacientment la teva fitxa! Sempre fan falta més Shinigamis amb empenta i energia! Si tens més dubtes, no dubtis en demanar-me res!
Estaré esperant pacientment la teva fitxa! Sempre fan falta més Shinigamis amb empenta i energia! Si tens més dubtes, no dubtis en demanar-me res!
Hanako- Administrador
Per ara res més, gràcies Hanako. Vaig pillant com funciona el foro, ja sé utilitzar els botons de dalt i m'he mirat els emotioconos A vere si li agafo el "tranquillo" aviat. Gràcies Ja faré la meva fitxa més endavant.
bona nit!
bona nit!
Seyhran_Shiba- Jigokucho
benvinguda! a la família del foro, espero que tu passis molt bé. Si necessites ajuda pots contar amb mi i ja que hi soc si algun dia amb pots venir a saluda a la meva divisió, seria tot un detall, es que esta morta la meva divisió XD
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Benvinguda a aquest forum, i no et preocupis que per molts ha estat el primer forum i no es gaire difícil acostumar-seXD Espero que ho passis molt bé!
Benvinguda Seyhran!
Sempre és un plaer tenir entre nosaltres gent nova que s'interessi pel rol! Suposo que aniràs per la Tretzena Divisió, però si necessites mai res dels membres de la Primera, fes-ho saber!!
Espero coincidir amb tu al rol!
Sempre és un plaer tenir entre nosaltres gent nova que s'interessi pel rol! Suposo que aniràs per la Tretzena Divisió, però si necessites mai res dels membres de la Primera, fes-ho saber!!
Espero coincidir amb tu al rol!
Gràcies Tsunade
Coincidirem al rol quan tingui la meva fitxa feta.
Gràcies a tots, sou molt simpatics, crec que m'ho passaré bé per aquí.
Coincidirem al rol quan tingui la meva fitxa feta.
Gràcies a tots, sou molt simpatics, crec que m'ho passaré bé per aquí.
Seyhran_Shiba- Jigokucho
hola benvinguda encara que els shiba no siguin nobles sempre tindras la meva ajuda pero no soc moderadora i no te puc dir la majoria de les coses.
benvinguda crec que m'he enamorat
neff10- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 37
Reiatsu : 48
Edat : 28
Ubicació : Seireitei
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641