Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola!
+10
Minato
Gooraa
Momo
Victor Kudo
Ifrit
xus
Kenpachi Nafi
Slyth
Hanako
Anashi
14 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola!
Hola! Sóc una nova per aquí, perdoneume si faig moltes faltes, perque, encara que sóc desde tota la vida de Catalunya, a casa sóm castellanoparlants i amb els amics també, així que disculpeume!
Sóc molt fan de Bleach, tinc 16 anys i el meu personatge favorit és Tôshirô Hitsugaya, encara que Ichigo també m'encanta. M'agradan molt les parejas IchiRuki i HitsuHina, però també m'agrada molt el IchiHitsu... XD
Vaig coneixer el fòrum per el facebook i això. Espero que siguem bons amics, shinigamis!
Sóc molt fan de Bleach, tinc 16 anys i el meu personatge favorit és Tôshirô Hitsugaya, encara que Ichigo també m'encanta. M'agradan molt les parejas IchiRuki i HitsuHina, però també m'agrada molt el IchiHitsu... XD
Vaig coneixer el fòrum per el facebook i això. Espero que siguem bons amics, shinigamis!
Anashi- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 9
Reiatsu : 18
Re: Hola!
Benvinguda Anashi!! ^^
Sempre estem contents quan algú nou s'uneix a la nostra gran família!! Ets més que benvinguda, fan del Hitsugaya!! (Crec que et duràs molt bé amb la Hinamori Momo!) El meu personatge preferit és l'Ukitake ^^
Espero que passis molt de temps a aquest fòrum! Som tots molt simpàtics i ens agrada molt debatre sobre Bleach i passar l'estona parlant del manga i l'anime d'aquesta gran sèrie!!
En aquest fòrum hi ha moltes coses a fer! Tenim el rol, el fansub que fem el manga de Bleach cada setmana i moltes altres seccions on debatre o compartir coses. Al principi potser et faràs un embull amb tantes coses, però si necessites res, seré per aquí per ajudar-te en tot el que necessitis!!
Benvinguda!! ^^
Sempre estem contents quan algú nou s'uneix a la nostra gran família!! Ets més que benvinguda, fan del Hitsugaya!! (Crec que et duràs molt bé amb la Hinamori Momo!) El meu personatge preferit és l'Ukitake ^^
Espero que passis molt de temps a aquest fòrum! Som tots molt simpàtics i ens agrada molt debatre sobre Bleach i passar l'estona parlant del manga i l'anime d'aquesta gran sèrie!!
En aquest fòrum hi ha moltes coses a fer! Tenim el rol, el fansub que fem el manga de Bleach cada setmana i moltes altres seccions on debatre o compartir coses. Al principi potser et faràs un embull amb tantes coses, però si necessites res, seré per aquí per ajudar-te en tot el que necessitis!!
Benvinguda!! ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvingudaa ^^
no et preocupis per les faltes i tal xD, jo de tant en tant també en faig alguna, i la veritat es q per aqui no hi ha cap GrammarNazi xD
que t'ho passis molt bé ^^
no et preocupis per les faltes i tal xD, jo de tant en tant també en faig alguna, i la veritat es q per aqui no hi ha cap GrammarNazi xD
que t'ho passis molt bé ^^
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
benvinguda! espero que tu passis bé
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Benvinguda!! Voràs com no t'arrepenteixes d'haver-hi entrat.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Benvinguda! Disfruta al maxim de tot el forum, i que t'ho pasis lo millor possible
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Benvinguda!!!! Yupiii! mes fans del shiro-chan :emoció: i evidentment que tambe m'agrada el HitsuHina XDDDDDD
Espero que ho passis molt be al foro, que participis al rol amb nosaltres i que participis tambe al cosplay grupal de bleach que fem aquest any
Benvingudaaaa ^^
Espero que ho passis molt be al foro, que participis al rol amb nosaltres i que participis tambe al cosplay grupal de bleach que fem aquest any
Benvingudaaaa ^^
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Benvinguda!! Ichiruki? Ichiruki? Ichiruki!!!!!!!!!!!!!!!! :chance: És la meva parella preferida de Bleach evidentment també m'agrada molt el Hitsuhina, i també soc castellanoparlant ~ i el meu personatje preferit és l'Ichigo
Espero que t'ho passis molt bé per aquí, i recorda que podem anar parlant entrant al ChatBox que hi ha avall de tot de la pàgina principal Fins aviat!!
Espero que t'ho passis molt bé per aquí, i recorda que podem anar parlant entrant al ChatBox que hi ha avall de tot de la pàgina principal Fins aviat!!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Sigues benvinguda al fòrum Anashi, si tens algún dubte o problema no dubtis en preguntar-nos!
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei
Benvinguda! Espero que ho passis molt bé en aquest forum i que facis molts amics i tal, tal, tal... Bé realment més completament igual quines parelles de la serie t'agraden més o menys, el que si que m'interessa es que em contestis a una simple pregunta, i sabré si ens podem portar bé o no, aqui va la pregunta:Quin és el teu animal fantàstic preferit???
Benvinguda Anashi, espero veure't per el fòrum!
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640