Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Quins capítols de Bleach heu trobat més avorrits?
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Quins capítols de Bleach heu trobat més avorrits?
Sempre parlem de lo bo de Bleach, avui el podem criticar un poquet! Us proposo que exposem quins capítols se'ns varen fer més avorrits, més llargs o si en algun moment vàrem pensar que era perdre el temps mirar aquell episodi (sí, sé que amb els de relleno passa molt, però centrem-nos en els "oficials")
Amb quins capítols us vàreu quedar més amb aquesta cara?
Vinga, comencem!!
Els primers capítols no tenien gaire chicha, sobretot aquell de la cacatua i en Chad... Més endavant, el capítol aquell dels porcs-senglars i n'Ichigo lluitant contra en Ganju al Rukongai va ser horrible...
Després no em vaig tornar a avorrir fins al Hueco Mundo quan va aparèixer na Nel-petita que em posava dels nervis amb els seus "Itsugos" i la lluita de n'Ichigo contra el Privaron Espada que tenia la resurreción que es deia Giralda em va matar d'avorriment...
Crec que fins la saga fullbring no m'he tornat a avorrir... El de la saga fullbring més avorrit? Dollhouse xDDDDD
Amb quins capítols us vàreu quedar més amb aquesta cara?
Vinga, comencem!!
Els primers capítols no tenien gaire chicha, sobretot aquell de la cacatua i en Chad... Més endavant, el capítol aquell dels porcs-senglars i n'Ichigo lluitant contra en Ganju al Rukongai va ser horrible...
Després no em vaig tornar a avorrir fins al Hueco Mundo quan va aparèixer na Nel-petita que em posava dels nervis amb els seus "Itsugos" i la lluita de n'Ichigo contra el Privaron Espada que tenia la resurreción que es deia Giralda em va matar d'avorriment...
Crec que fins la saga fullbring no m'he tornat a avorrir... El de la saga fullbring més avorrit? Dollhouse xDDDDD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Quins capítols de Bleach heu trobat més avorrits?
Estic d'acord amb tu, els primers capítols es fan bastant llargs i avorrits, també el del germà de l'Orihimé em va fer roncar.
A més les lluites se'm fan mooolt pesades, parlen massa i duren massa, exemple la lluita contra el Renji que dura lo suyo amb tots els flaixbacs i les reflexions... maburro!
P.D.: Quina pena que no es pugui parlar dels rellenos, ja estava preparada per despotricar contra la Princesa que m'està fent perdre les ganes de veure Bleach!
A més les lluites se'm fan mooolt pesades, parlen massa i duren massa, exemple la lluita contra el Renji que dura lo suyo amb tots els flaixbacs i les reflexions... maburro!
P.D.: Quina pena que no es pugui parlar dels rellenos, ja estava preparada per despotricar contra la Princesa que m'està fent perdre les ganes de veure Bleach!
L'entrenament del fullbring , la dollhouse. Lo mes avorrit de tot. I també els previs a l'entrada de la societat d'ànimes , que només valia la pena vore-los per la Kuukaku i el seu caràcter tan... "benevolent". I si bé la historia de Kaien no va estar malament , em repatejava molt cada dos per tres aquell "Kaien-dono".
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
quina pena que no es comptin els rellenos, perque sino hi havia una bona llista..... xD
doncs els mes aburrits son, com ha dit la hanako, els del principi, trobo que hi ha massa xerrameca i poca accio, a demes de que al principi posen als hollows com a uns essers molt dificils de guanyar i despres en maten a 10 amb un cop d'espasa, com si res (._.)
doncs els mes aburrits son, com ha dit la hanako, els del principi, trobo que hi ha massa xerrameca i poca accio, a demes de que al principi posen als hollows com a uns essers molt dificils de guanyar i despres en maten a 10 amb un cop d'espasa, com si res (._.)
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Els primers i els fullbringers. No son aguantables.
Invitat- Invitat