Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Capitols en català?
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Capitols en català?
Hola nois/es
Per fi puc parlar amb una mica de propietat de la serie! Estic a punt d'acabar-me tots el capitols en català que hi han penjats, sabeu si traduiran o han traduït més? :suspicious:
Per fi puc parlar amb una mica de propietat de la serie! Estic a punt d'acabar-me tots el capitols en català que hi han penjats, sabeu si traduiran o han traduït més? :suspicious:
Lawlieeet- Jigokucho
- Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 22
Re: Capitols en català?
No hi han més traduits i no crec que tradueixin més.... T_T
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Boooooooones Lawlieeet!!
Feia temps que no et veiem M'alegro que tornis a ser per aquí!
De capítols en català n'hi ha fins el 160, actualment. El 3XL ha dit que tornaran a posar els que ja tenen des de zero en algun moment d'aquest any, però no han confirmat que n'hagin comprat més.
De fet, sabem 100% cert que en Marc Zanni, que dobla n'Ichigo, a dia d'avui no ha doblat més capítols...
I en castellà tampoc estan, així que els hauràs de veure en japonès i subtitulats per algun fansub.
Espero haver-te ajudat
Feia temps que no et veiem M'alegro que tornis a ser per aquí!
De capítols en català n'hi ha fins el 160, actualment. El 3XL ha dit que tornaran a posar els que ja tenen des de zero en algun moment d'aquest any, però no han confirmat que n'hagin comprat més.
De fet, sabem 100% cert que en Marc Zanni, que dobla n'Ichigo, a dia d'avui no ha doblat més capítols...
I en castellà tampoc estan, així que els hauràs de veure en japonès i subtitulats per algun fansub.
Espero haver-te ajudat
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
En Marc Zany (O alguna cosa aixi es diu el doblador de l' Ichigo) ha dit que creuen que no tornaran a traduir més capitols al català... TwT
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Dons seria una llastima qe no traduisin mes capitols en catala perque a moltisima gent li agrada bleach i ara mateix en hem de conformar amb el subtitulat
xamihc- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 7
Edat : 29
Ubicació : Món humà
Tens tota la raó!
Per mi que, la primera vegada que posaren Bleach, no va tenir l'audiència que s'esperava... però també era normal ja que ho feien molt tard i canviaven l'horari sense avisar cada dos per tres. A dies feien un capítol i a dies en feien tres... I com que no va tenir gaire audiència, doncs el que faran ara serà emetre els capítols que ja tenen.
Segurament si la tornen a posar i va bé, en compraran més, crec...
Per mi que, la primera vegada que posaren Bleach, no va tenir l'audiència que s'esperava... però també era normal ja que ho feien molt tard i canviaven l'horari sense avisar cada dos per tres. A dies feien un capítol i a dies en feien tres... I com que no va tenir gaire audiència, doncs el que faran ara serà emetre els capítols que ja tenen.
Segurament si la tornen a posar i va bé, en compraran més, crec...
Hanako- Administrador
Bleach hauria de tindre molta audiencia al 3xl pero per culpa de l'horari no s'ho esperaven i per tant han deixat de traduir capitols.
Jo espero que quan tornin a emetre els ja doblats puju molt l'audiencia
Jo espero que quan tornin a emetre els ja doblats puju molt l'audiencia
xamihc- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 7
Edat : 29
Ubicació : Món humà
Home!!
Vaja merda d'horaris! Primer ho feien els dimarts, després divendres... Al principi ho feien sobre les 22h. després ho canviaren a les tantes (devers les 0h cosa així...) i finalment després d'One Piece... que així mateix era tard. I els canvis els feien sense avisar.
Jo la vaig seguir perquè tenia interès i l'hagués seguit fos a l'hora que fos però... realment varen maltractar molt l'audiència. Seguir Bleach pel 3xl a vegades era una... tocada de collons, la veritat.
Si la tornen a posar, espero que l'horari, com a mínim, sigui el que es mereix!!!
Vaja merda d'horaris! Primer ho feien els dimarts, després divendres... Al principi ho feien sobre les 22h. després ho canviaren a les tantes (devers les 0h cosa així...) i finalment després d'One Piece... que així mateix era tard. I els canvis els feien sense avisar.
Jo la vaig seguir perquè tenia interès i l'hagués seguit fos a l'hora que fos però... realment varen maltractar molt l'audiència. Seguir Bleach pel 3xl a vegades era una... tocada de collons, la veritat.
Si la tornen a posar, espero que l'horari, com a mínim, sigui el que es mereix!!!
Hanako- Administrador
Gràcies Hanako! tan amable com sempre :ulls2: doncs quina pena... però es que es raonable amb la merda d'horaris... veurem que passa. Ara he vist que resucitaran en Grimmjow o alguna cosa així... per què no ho fa Tite amb l'Ulqui? Jo sería feliç :Ican:
Lawlieeet- Jigokucho
- Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 22
Bones Lawlieeet i gràcies
Quant al tema d'en Grimmjow... a mi també m'agradaria molt més tornar a veure l'Ulquiorra! Ja has vist la darrera saga?? Em pensava que anaves més o menys per la saga dels Arrancars...
Quant al tema d'en Grimmjow... a mi també m'agradaria molt més tornar a veure l'Ulquiorra! Ja has vist la darrera saga?? Em pensava que anaves més o menys per la saga dels Arrancars...
Hanako- Administrador