Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Nous capítols de One Piece en Català  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Nous capítols de One Piece en Català

5 participantes

Ir abajo

Nous capítols de One Piece en Català  Empty Nous capítols de One Piece en Català

Missatge  Eaea Dl 1 Set 2014 - 18:29

Hi, Eaea news.

El canal Super 3 portarà els dies 6, 7, 13 i 14 12 capítols nous de One Piece, continuant on ho havien deixat l'última vegada. A partir del dia 15 faran capítols cada dia a partir del capítol, per enèsima vegada 406, que és un especial i a continuació ve la illa de les dones.

És a dir. S'han deixat la pasta només per portar 12 capítols de One Piece deixant marginats un munt d'animes començats i sense acabar o que inclòs han perdut els drets per no comprar més capítols, com és el cas del Detectiu Conan.

TV3 m'esteu fallant. És cert que sempre està bé traduir un anime, però que siguin només 12 capítols i a sobre de, no una sèrie nova no, ONE PIECE !  :mor:

Estic un xic indignat. Almenys els capítols els veuré i hem divertiré amb ells, o almenys ho espero XD

http://www.tv3.cat/actualitat/643560/El-canal-Super3-estrena-nous-capitols-de-One-Piece
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en Català  Empty Re: Nous capítols de One Piece en Català

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 1 Set 2014 - 19:25

Indignat per què? One Piece és el nen mimat de TV3 des de sempre, és l'únic anime que ha sobreviscut a la era de Mic i Tom i Jerry no entenc de que et sorprens si diuen que el seguiran traduïnt. Jo m'asustaré quan deixin de traduir fins i tot OP, aleshores si que serà la fi de l'anime a TV3.
Almenys disfruteu dels nous capítols els fans de OP, que els que no el seguim ens morirem de fàstig resant perqué tornint a traduïr més animes... ejjemBleachejjem...
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en Català  Empty Re: Nous capítols de One Piece en Català

Missatge  Meina Dl 1 Set 2014 - 20:54

Entenc perfectament que adaptin One Piece i no altres animes, per que es un anime que ha demostrat que a la gent li agrada, i si ho fan es per que saben que els hi sortia a compte. Tot hi que a mi també m'agradaria que adaptessin més animes, disfruto molt veient els capitols "nous" d'One Piece en en meu idioma, i realment m'alegra que el continuin traduint!

Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en Català  Empty Re: Nous capítols de One Piece en Català

Missatge  Hanako Dl 1 Set 2014 - 21:33

Pobrets, si de tot el que fan només One Piece els surt bé i no estan ara justament per llençar els diners, van a l'aposta segura i saben que si fan One Piece triomfaran i contentaran els fans de l'anime en català (no a tots, però bé, suposo que pringats com nosaltres a TV3 li importa una merda)


PD: M'he registrat i tot al web per poder fer spam del fòrum ja que és una notícia d'anime però no crec que me'l publiquin perquè l'han de moderar i no sé què putes Gota
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en Català  Empty Re: Nous capítols de One Piece en Català

Missatge  Gooraa Dc 3 Set 2014 - 1:43

Kenpachi Nafi escrigué:Indignat per què? One Piece és el nen mimat de TV3 des de sempre, és l'únic anime que ha sobreviscut a la era de Mic i Tom i Jerry no entenc de que et sorprens si diuen que el seguiran traduïnt. Jo m'asustaré quan deixin de traduir fins i tot OP, aleshores si que serà la fi de l'anime a TV3.
Almenys disfruteu dels nous capítols els fans de OP, que els que no el seguim ens morirem de fàstig resant perqué tornint a traduïr més animes... ejjemBleachejjem...

Completament d'acord. Jo segueixo One Piece a ritme català per tant m'he quedat on ells es van quedar (Que com ja he comentat a l'altre post d'spoilers, m'han spoilejat mig anime però què més dona) per tant veuré els que pugui, però, tal i com diu la Nafi, One Piece sempre ha sigut l'anime mimat per TV3, saben que si tradueixen One Piece els hi sortirà més a compte que traduir Bleach, o qualsevol altre anime que valgui la pena. (Per què cony, hi han animes curts com Mirai Nikki per exemple que estan súper bé i son només 25 capítols, molta gent ho miraria, però clar, One Piece és One Piece) I el dia que deixin de traduir-los ja ens podrem acomiadar de l'anime en català, a no ser que els hi donin per fer una "secció anime" (3XL3XL3XL3XL) que tots els d'aquí sabem que NO HO FARAN Smile
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en Català  Empty Re: Nous capítols de One Piece en Català

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum