Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nou opening de One Piece!!
+5
drew-kun
Moules
Erwyn14KC
Meina
Isshin Shiba
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Nou opening de One Piece!!
Bones uanpiseros. A l'últim capítol de One Piece que han tret han tret un nou opening! És l'opening 17 i es diu Wake Up!
Què us ha semblat? A mi la música com molt enganxosa i l'animat m'ha cundit. Per cert, fan un spoiler super hevi a partir del minut 2 a les persones que no van a ritme de manga, així que oju.
Què us ha semblat? A mi la música com molt enganxosa i l'animat m'ha cundit. Per cert, fan un spoiler super hevi a partir del minut 2 a les persones que no van a ritme de manga, així que oju.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Re: Nou opening de One Piece!!
Mola mooooooooltt!!
- spoiler del manga:
- Com ha dit el Joan pel xat a aquest opening surt una cosa que al manga estava en intriga, al principi, que era que aquell tio cec era de l'armada, cosa que el manga no es diu de seguida!
I també surt una cosa que pot ser spoiler pels que llegeixen el manga a ritme japones, que hi fa l'Akainu (o com es digui) al opening, si fins ara al manga no ha aparegut??
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Wooow sugoooi!! *O* Encara no sabia que hi havia nou Op, m'he de posar al dia amb els capítols xD
No l'he acabat de veure per això dels spoilers, però sona força bé *-* Jo em pensava que tardarien més a canviar-lo, amb el 15 s'hi van estar una eternitat xD Però mola!
No l'he acabat de veure per això dels spoilers, però sona força bé *-* Jo em pensava que tardarien més a canviar-lo, amb el 15 s'hi van estar una eternitat xD Però mola!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Els openings de One Piece molen tots, encara que no sigui el meu tipus de música són cançons que s'enganxen. Aquest té unes imatges de lluita tot èpiques. He vist una cosa que no havia vist gairebé mai; a la meitat de la cançó hi ha un diàleg, entre el Luffy i el Barbanegra. Tot plegat li dóna un aire d'AMV. Tampoc crec que hi hagi gaire spoiler, són escenes de més endavant, però no desvetllen res rellevant, l'únic potser això del Fujitora. Això que diu la Meina de l'Akainu, suposo que és perquè és un personatge important de la sèrie, una mica com el Barbanegra, que tampoc hi pinta gaire.
Si, just com esperava, Luffy vs Akainu, Zoro vs Fujitora i Sanji vs Kizaru. No dubteu que aquests duels es portaran a terme al final (i contra el tercer almirant? jo crec que la Nico Robin, que te molt mes potencial que el que han ensenyat)
Per cert, perdoneu la meva ignorancia, pero contra qui lluitava en Franky amb el seu robot?
Per cert, perdoneu la meva ignorancia, pero contra qui lluitava en Franky amb el seu robot?
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
drew-kun escrigué:Per cert, perdoneu la meva ignorancia, pero contra qui lluitava en Franky amb el seu robot?
Tranquil aquesta ignorancia tambe la tinc jo..., bona preguntaa
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
És curiós perquè em sembla insofrible en tots els sentits però si només durés els últims 45 segons seria genial. Quines ganes d'incloure merda.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Suposo que simplement és un dels gegants que surtien a Marineford.Meina escrigué:drew-kun escrigué:Per cert, perdoneu la meva ignorancia, pero contra qui lluitava en Franky amb el seu robot?
Tranquil aquesta ignorancia tambe la tinc jo..., bona preguntaa
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
A mi la cançó m'ha agradat moltíssim! Tot i que no segueixo l'anime en japonés ni el manga ni res, ho he vist perque els spoilers de One Piece em fan bastant igual xD I dir que les imatges molen molt tot i haver-hi personatges que NPI de qui eren :/
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Jo fa poc tambe em vaig adonar del nou opening i encara que em fes spoiler (je m'han fet tants que m'es igual xD) l'he decidit veure... m'encantaaaaaaaaaaaa la roba de la nami m'encanta xDDD i la canço es la hostia *0*
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26