Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
One Piece
+5
Sayumi
Kenpachi Aikun
Kirajh_Vizled
Gooraa
Hiroyuki
9 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
One Piece
Nomes puc recomanar el que veig ara a part de bleach q es One Piece:
One Piece (ワンピース , Wanpīsu?) és un manga d'Eiichiro Oda i adaptat a sèrie d'anime per l'empresa Toei Animation. El manga va començar a publicar-se a la revista Shonen Jump l'any 1997 i la seva adaptació a anime es va començar a emetre l'any 1999.
La història de One Piece ens situa en el moment àlgid de la Gran Era dels Pirates, on el jove Monkey D. Ruffy vol esdevenir el Rei dels Pirates i fer-se amb el tresor llegendari anomenat One Piece. Abans que comencés l'era de la pirateria, fa 20 anys, visqué un home anomenat Gol D. Roger, posseïdor de grans riqueses, fama i poder. Gol D. Roger fou un home que ho obtingué tot en aquest món. Abans de morir (va ser executat per la Marina), les seves darreres paraules foren providencials: "Els meus tresors, ja us els podeu quedar. Aneu-los a buscar. Allà hi he deixat tot el que he aconseguit". Aquest esdeveniment va donar el tret de sortida als pirates de tot el món, que es llençaren a la mar a la recerca del tresor llegendari "One Piece". Qui arribi a aconseguir-lo es convertira en el nou rei dels pirates.
Aquesta sèrie relata les aventures i desventures d'un d'aquests pirates, Monkey D. Ruffy, モンキー・D・ルフィ, que de petit es menjà accidentalment una Fruita del Diable, la Gomu Gomu no Mi (Fruita Goma Goma), convertint-se en un home de goma. Des de petit, en Ruffy somia esdevenir el rei dels pirates; i als disset anys marxa del seu poble natal per buscar companys que l'ajudin a trobar el gran tresor.
One Piece (ワンピース , Wanpīsu?) és un manga d'Eiichiro Oda i adaptat a sèrie d'anime per l'empresa Toei Animation. El manga va començar a publicar-se a la revista Shonen Jump l'any 1997 i la seva adaptació a anime es va començar a emetre l'any 1999.
La història de One Piece ens situa en el moment àlgid de la Gran Era dels Pirates, on el jove Monkey D. Ruffy vol esdevenir el Rei dels Pirates i fer-se amb el tresor llegendari anomenat One Piece. Abans que comencés l'era de la pirateria, fa 20 anys, visqué un home anomenat Gol D. Roger, posseïdor de grans riqueses, fama i poder. Gol D. Roger fou un home que ho obtingué tot en aquest món. Abans de morir (va ser executat per la Marina), les seves darreres paraules foren providencials: "Els meus tresors, ja us els podeu quedar. Aneu-los a buscar. Allà hi he deixat tot el que he aconseguit". Aquest esdeveniment va donar el tret de sortida als pirates de tot el món, que es llençaren a la mar a la recerca del tresor llegendari "One Piece". Qui arribi a aconseguir-lo es convertira en el nou rei dels pirates.
Aquesta sèrie relata les aventures i desventures d'un d'aquests pirates, Monkey D. Ruffy, モンキー・D・ルフィ, que de petit es menjà accidentalment una Fruita del Diable, la Gomu Gomu no Mi (Fruita Goma Goma), convertint-se en un home de goma. Des de petit, en Ruffy somia esdevenir el rei dels pirates; i als disset anys marxa del seu poble natal per buscar companys que l'ajudin a trobar el gran tresor.
Hiroyuki- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 35
Reiatsu : 59
Edat : 37
Re: One Piece
One Piece m' agrada molt! Es un Shonen amb molt d' estil
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
M'agrada molt bona recomanacio
Kirajh_Vizled- Estudiant de l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa
el millor shonen despres de bola de drac, la meva habitació es basa en one piece, la meva vida es basa en one piece
Kenpachi Aikun- Chappy
- Nombre de missatges : 24
Reiatsu : 30
Ubicació : A la 5ena divisió, merda quanta feina
jo la miru a la tele algunos dies
Sayumi- Fullbringer
- Nombre de missatges : 101
Reiatsu : 136
Edat : 30
Jo la miro sempre que puc
Gooraa- Ex-capità guineu
jo tambe, m'agrada molt aquesta serie, pero ultimament estic mol mes viciada a bleach XD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
..........sóc l'única que no mira aquest anime?? sniiifffffff....
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
L' has de veure!!!!
Gooraa- Ex-capità guineu
La millor serie del shonen actual
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
Sí?? Tan bona és?? A mi una amiga em va dir que tenia una estructura molt superficial i repetitiva... jo no l'he vist però, així que no puc opinar... d'altra banda el dibuix tampoc em sembla pas gaire bo... Per què trobeu que val la pena mirar-la??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Els dibuixos no semblen gaire bons a aquest opening, diem que no sap molt bé dibuixar persones, és més bo en paisatges, però va millorant conforme la sèrie va avançant. A mi l' argument m' agrada molt, potser si que algú la pot trobar repetitiva (jo no) però enganxa molt. La recomano perque es una sèrie divertida, de riure i de lluita. A mi m' agrada molllllt!!
Gooraa- Ex-capità guineu
Doncs a mi no em sebla repetitiva, vale que smepre hi ha la metixa estructura de "arriben a un lloc nou on hi ha un dolent molt molt fort , i van a per ell , pero el luffy es retrasa per alguna rao sobrenatural i arriba a temps per salvar-los a tot perquè a sobre s'ha tornat molr més fort que el dolent de turn " xD però igualment es molt molt divertida i llarga , a més el dibuixan n'apren i millora molt a mesura que avança la historia
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
cada historia té el seu que, i mica en mica vas descobrint coses del passat de en roger i el segle en blanc, i sutilment va introduint nous personatges, aquest senyor quan agafa vacances torna amb 300 personatges nous i 3 sagas pensades, és el que varevelar en un SBS, despres de que tornes d evacances, onepiece, treballa molt el passat, un passat que la gent ha oblidat, i que la gent no en vol parlar. A més té uns power up que flipes XD
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei