Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Teories de One Piece
+5
drew-kun
isshin_kurosaki
Kami
Meina
Isshin Shiba
9 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Teories de One Piece
Hola eròtics. Ja sé que això és un fòrum de Bleach, però com que força gent s'ha vist aquí One Piece i a més va al ritme japonés doncs m'agradaria postejar aquí una mena de teoria. Ho ficaré dins l'spoiler perquè no us enfadeu:
Què en penseu? Teniu més teories?
- SPIOLER ONE PIECE:
- Doncs als últims capítols del manga s'ha vist que el Doflamingo és l'amo de tot Dressrosa i que es veu que tothom l'estima (no tots), siguin juguets o humans. Però hi a una cosa que em pica més encara. Com cony pot el Doflamingo fer una trollejada a tot al món perquè només tingui la intenció trollejar als del Barret de Palla? Suposo que ja sabeu de què parlo. Doncs aquí necessitarem veure el passat del Doflamingo, l'Oda ens l'haurà de mostrar tard o d'hora. Un amic i jo vam pensar que el Doflamingo era de petit d'una família de Tenrubyto, ni més ni menys. Qui podria fer una cosa tan bèstia? Només els Tenrubytos. A més, el Doflamingo es comporta d'una manera mimada, típic de Tenrubytos.
Què en penseu? Teniu més teories?
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Re: Teories de One Piece
No ho havia pensat, però ara que ho dius és bastant possible. No cal que pregunti qui és l'amic de les teories no?
No m'acostumo a fer moltes teories de One Piece per que sempre surten coses inesperades i mai les acerto, però ara que dius aixó si que pot ser!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Opino com tu Isshin. Pel que fa al torneig jo crec que el guanyara en luffy, i la fruita l'acabara donant a la rebecca (i aquesta segurament s'acabara unint a la tripulacio).
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Wooooooow, si que us feu hipotesis!! Tot hi que jo crec que el Ruffy no li donara a ningu la fruita, la guardara com un tresor del seu germa!!
Meina- Tinent estricta
Jo tinc un dubte: la fruita del diable és la de l'Ace o és creada artificialment? Perquè si és el segon cas un usuari de fruita del diable podria menjar-se-la i tenir els dos poders, ja que l'artificial no conté un dimoni (m'imagino). En Luffy amb el poder de la goma i el foc...
Pel que van dir al principi del torneig és que no és artificial. Van dir que en les fruites del diable hi ha un cicle que reben, però pot ser un troll. Potser amaguen que és artificial. Amb el poder actual del Luffy no es podria enfrentar a un almirall o a un Younkou, vaja, crec jo. Li falta una mica més de poder i aquest poder podria ser la Mera-Mera de l'Ace! Imagineu-se el Ruffy amb aquests dos poders que té!
Ho dubto, la fruita d'en Luffy es una a la que no li veig sentit combinar-la amb una Logia. Si s'ha de combinar amb alguna hauria de ser amb una Zoan o una altra Paramecia. A mes, no li cal una fruita del dimoni per treure foc, recordeu que el Red (Hawk o Hook? es que en tots dos casos te sentit) es precisament aixo, un cop de puny amb foc.Moules escrigué:Jo tinc un dubte: la fruita del diable és la de l'Ace o és creada artificialment? Perquè si és el segon cas un usuari de fruita del diable podria menjar-se-la i tenir els dos poders, ja que l'artificial no conté un dimoni (m'imagino). En Luffy amb el poder de la goma i el foc...
drew-kun- Shinigami ras
Una pregunta: algu sap si la jump aquesta setmana fa vacances? es que em sona haver sentit algo per l'estil i es molt extrany que no tinguin els capitols penjats.
drew-kun- Shinigami ras
*O* tant de booo!!Moules escrigué:Elefant de foc gomaaaaaa-foooooooc!!!! I el Barbanegra a la merda
No se si la jump fa vacances, el que si que sé es que fins el dia 24 no hi haura capítol nou de One Piece, ho he llegit avui!
Ara que s'estava posan interessant
Meina- Tinent estricta
Cert, jo també hi havia pensat que no té gaire sentit combinar una Logia amb Paramecia. Foc amb goma? No sabria com funcionaria el seu poder... Quan al Luffy li disparessin una bala, el seu cos què faria?? S'estiraria? Es convertiria en foc? Perquè un foc elàstic no existeix, no té sentit.drew-kun escrigué:Ho dubto, la fruita d'en Luffy es una a la que no li veig sentit combinar-la amb una Logia. Si s'ha de combinar amb alguna hauria de ser amb una Zoan o una altra Paramecia. A mes, no li cal una fruita del dimoni per treure foc, recordeu que el Red (Hawk o Hook? es que en tots dos casos te sentit) es precisament aixo, un cop de puny amb foc.Moules escrigué:Jo tinc un dubte: la fruita del diable és la de l'Ace o és creada artificialment? Perquè si és el segon cas un usuari de fruita del diable podria menjar-se-la i tenir els dos poders, ja que l'artificial no conté un dimoni (m'imagino). En Luffy amb el poder de la goma i el foc...
Per al pròxim capítol què voleu que surti, més Luffy vs Don Morat Quinjao, preferiu Law vs Doflamingo vs Marina, Usoland o en Franky?
Jo vull que primer es resolgui el torneig i després es centrin més amb la batalla de la marina
Doncs jo si que ho veig una bona combinacio, tot hi que no crec que el Ruffy es menji la fruita del Diable del Ace!!
Doncs jo el que vull que passi en el seguent capítol es que surti en Law, al principi dubtava d'ell, però des de que va dir que ell i el Ruffy estaven al mateix nivell m'ha començat a caure geial, i vull saver que l'hi passará!! Tot hi que lo del Usoland també m'encanta, la manera com enganya els nans!! Però també vull veure com acava la lluita de Ruffy!! No se que tinc més ganes de veuree
Doncs jo el que vull que passi en el seguent capítol es que surti en Law, al principi dubtava d'ell, però des de que va dir que ell i el Ruffy estaven al mateix nivell m'ha començat a caure geial, i vull saver que l'hi passará!! Tot hi que lo del Usoland també m'encanta, la manera com enganya els nans!! Però també vull veure com acava la lluita de Ruffy!! No se que tinc més ganes de veuree
Meina- Tinent estricta
Jo tinc molíiiiiiiiiissimes ganes de veure la lluita d'en Luffy vs Don Quinjao, fa pinta de ser èpica, igual que tot el torneig, tot i que també vull veure com resoldrà en Law el seu enfrontament contra l'almirall i en Doflamingo. Estic intrigat amb això de la fàbrica de joguines i el misteri de Dressrossa, però per mi pot esperar. De tota manera, crec que ens seguiran mostrant tot el que passa més o menys paral.lelament, com fins ara. Estic amb unes ganes de veure què passarà...
Si mal no recordo van explicar la història de la mentida aquesta (el deixar de ser shichibukai) dient que en Doflamingo tenia moltes amistats o algo així. Quan van dir això de seguida vaig pensar en els tenryubito, però més com a posibles companys que no el fet de que ell mateix en sigués un. Podria ser, a veure com va la cosa.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Nois acabo de veure un spoiler del d'aquesta setmana (si, l'han tret avui) i nomes us avanço que hi surt una mica de tot (i es tot el que us puc avançar perque no m'he empanat de res, estava en japo)
drew-kun- Shinigami ras
que bé que hagi sortit una mica de tot, aixi avançem per tots els costats!!
Luffyland, Zoroland, Namiland, Sanland, Chopperland, Fraland, Huesosland, m'encanten els noms que els hi posa l'Usopp!!
Estic quasi segura que ara amb l'ajuda dels nans segur que guanyaran, són molt forts!!
Luffyland, Zoroland, Namiland, Sanland, Chopperland, Fraland, Huesosland, m'encanten els noms que els hi posa l'Usopp!!
Estic quasi segura que ara amb l'ajuda dels nans segur que guanyaran, són molt forts!!
Meina- Tinent estricta
L'últim capítol no m'ha decepcionat pas. Ha sortit el Dofla vs Law, els enanos... encara que m'hagués agradat que hi haguessin dedicat unes pàgines més a la lluita Luffy vs vell calbo. La veritat és que amb el Hawk Rifle que ha fotut m'he quedat amb més ganes de saber-ne més. També pel que veig és que el Doflamingo ja tenia un pla... Interessant, molt interessant, però error al dir que no sortirà pas del ring viu el Luffy... L'està subestimant. Pel pròxim capítol molaria que alguns de la tripulació s'afegissin al camp de batalla per ajudar al Law.
Per cert, al youtube vaig mirar-me una teoria que el Roger es va menjar una fruita del diable... Què en penseu? Jo crec que si era tan fort en debia de tenir una.
Per cert, al youtube vaig mirar-me una teoria que el Roger es va menjar una fruita del diable... Què en penseu? Jo crec que si era tan fort en debia de tenir una.
L'últim capítol està bé, desvetlla coses interessants, però avança molt poc en la trama, en tots els fronts diferents, però poc. Sóc partidari de que vagin passant coses l'una darrere de l'altre, no totes al mateix temps. Tot i així, el final ho arregla, quines ganes de veure lluitar en Luffy de veritat. Em sembla que el Dofla s'emportarà una sorpresa...
USOLAAAAAAND!!!!!
USOLAAAAAAND!!!!!
Aquesta setmana continua amb... Luffy vs Chinjao
drew-kun- Shinigami ras
la veritat que amb el nivell mostrat per luffy a dia d'avui dubto que tingui alguna cosa a fer contra Doflamingo, i el que mes dubto és que el seu entrenament amb el senyor rei fosc sigui només per dominar els tres tipus de Haki una mica,, em temo que amaga un gear four o alguna cosa asii, per poder estar al nivell dels millors pirates,, i el que espero amb ànsies és que a la batalla final luffy es mengi la mera-mera ala desesperada perquè no la tingui algun altre. .
isshin_kurosaki- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 5
Jo crec que el Rayleigh li va ensenyar només els 3 tipus de hakis junt amb tècniques mostrades però crec que ja les ha ensenyat totes. Penso que la ràfaga elefant de haki (no sé com es diu en japonès) o el Red Hawk són els seus millors atacs per ara. Si el Luffy s'ha d'enfrontar contra el Dofla o un Almirall cacota al principi perdrà però quan estigui a punt de palmar-la se li ocudirà un nou etac a full de OP, a full de samat, a full de boig com pot ser el Gear 4 o una paranoia o parida com aquesta.isshin_kurosaki escrigué:
la veritat que amb el nivell mostrat per luffy a dia d'avui dubto que tingui alguna cosa a fer contra Doflamingo, i el que mes dubto és que el seu entrenament amb el senyor rei fosc sigui només per dominar els tres tipus de Haki una mica,, em temo que amaga un gear four o alguna cosa asii, per poder estar al nivell dels millors pirates,, i el que espero amb ànsies és que a la batalla final luffy es mengi la mera-mera ala desesperada perquè no la tingui algun altre. .
La veritat no sé si se la podrà menjar la Mera-Mera perquè ja en té una menjada de fruita però l'Oda potser fa una excepció amb ell per motius X, bueno no perquè és el protagonista. O qui sap, potser el cicle aquell de les fruites diabòliques que van anomenar al torneig és una farsa per atreure el Luffy al coliseu... Pot passar qualsevol cosa.
Jo crec que en en Luffy ja ha mostrat tot el que li va ensenyar el Raileigh durant l'entrenament, però tot i així estic segur que en Luffy encara ens guarda alguna sorpresa, potser sense saber-ho ell mateix. Però crec que fins que no tingui una lluita d'u contra u d'aquelles mítiques que el posi al límit, probablement contra un adversari més fort com el Doflamingo, no veurem el seu poder real. I el mateix penso per a la resta de tripulació. I això de la fruita de l'Ace al principi ho veia factible però cada cop ho veig menys probable, tot i que li donaria un gir brutal als poders del Luffy que m'encantaria.
Estic impacient per veure el capítol de demà!
Estic impacient per veure el capítol de demà!
per qui vulgui un petit spoiler, aqui el te:
http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?p=10048210
El que no se es el percentatge de fiabilitat d'aixo, pero es el que corre a tota la xarxa.
http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?p=10048210
El que no se es el percentatge de fiabilitat d'aixo, pero es el que corre a tota la xarxa.
drew-kun- Shinigami ras
A mi no m'agrada llegir aquest tipus d'spoilers, siguin fiables o no. Prefereixo esperar a la sorpresa de veure el capítol i el que passi em sigui inesperat.
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3