Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Teories de One Piece EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Teories de One Piece EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Teories de One Piece EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Teories de One Piece EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Teories de One Piece EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Teories de One Piece EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Teories de One Piece EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Teories de One Piece EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Teories de One Piece EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Teories de One Piece

+5
drew-kun
isshin_kurosaki
Kami
Meina
Isshin Shiba
9 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Teories de One Piece Empty Teories de One Piece

Missatge  Isshin Shiba Ds 10 Ago 2013 - 9:17

Hola eròtics. Ja sé que això és un fòrum de Bleach, però com que força gent s'ha vist aquí One Piece i a més va al ritme japonés doncs m'agradaria postejar aquí una mena de teoria. Ho ficaré dins l'spoiler perquè no us enfadeu:

SPIOLER ONE PIECE:

Què en penseu? Teniu més teories?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Moules Ds 10 Ago 2013 - 10:52

No ho havia pensat, però ara que ho dius és bastant possible. No cal que pregunti qui és l'amic de les teories no?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Meina Ds 10 Ago 2013 - 11:06

No m'acostumo a fer moltes teories de One Piece per que sempre surten coses inesperades i mai les acerto, però ara que dius aixó si que pot ser!! Shock3 
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  drew-kun Ds 10 Ago 2013 - 19:48

Opino com tu Isshin. Pel que fa al torneig jo crec que el guanyara en luffy, i la fruita l'acabara donant a la rebecca (i aquesta segurament s'acabara unint a la tripulacio).
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Meina Ds 10 Ago 2013 - 20:23

Wooooooow, si que us feu hipotesis!! Tot hi que jo crec que el Ruffy no li donara a ningu la fruita, la guardara com un tresor del seu germa!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Moules Dg 11 Ago 2013 - 10:26

Jo tinc un dubte: la fruita del diable és la de l'Ace o és creada artificialment? Perquè si és el segon cas un usuari de fruita del diable podria menjar-se-la i tenir els dos poders, ja que l'artificial no conté un dimoni (m'imagino). En Luffy amb el poder de la goma i el foc...
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Isshin Shiba Dg 11 Ago 2013 - 10:53

Pel que van dir al principi del torneig és que no és artificial. Van dir que en les fruites del diable hi ha un cicle que reben, però pot ser un troll. Potser amaguen que és artificial. Amb el poder actual del Luffy no es podria enfrentar a un almirall o a un Younkou, vaja, crec jo. Li falta una mica més de poder i aquest poder podria ser la Mera-Mera de l'Ace! Imagineu-se el Ruffy amb aquests dos poders que té!
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Moules Dg 11 Ago 2013 - 22:31

Elefant de foc gomaaaaaa-foooooooc!!!! I el Barbanegra a la merda
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  drew-kun Dl 12 Ago 2013 - 12:50

Moules escrigué:Jo tinc un dubte: la fruita del diable és la de l'Ace o és creada artificialment? Perquè si és el segon cas un usuari de fruita del diable podria menjar-se-la i tenir els dos poders, ja que l'artificial no conté un dimoni (m'imagino). En Luffy amb el poder de la goma i el foc...
Ho dubto, la fruita d'en Luffy es una a la que no li veig sentit combinar-la amb una Logia. Si s'ha de combinar amb alguna hauria de ser amb una Zoan o una altra Paramecia. A mes, no li cal una fruita del dimoni per treure foc, recordeu que el Red (Hawk o Hook? es que en tots dos casos te sentit) es precisament aixo, un cop de puny amb foc.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  drew-kun Dc 14 Ago 2013 - 13:02

Una pregunta: algu sap si la jump aquesta setmana fa vacances? es que em sona haver sentit algo per l'estil i es molt extrany que no tinguin els capitols penjats.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Meina Dc 14 Ago 2013 - 13:13

Moules escrigué:Elefant de foc gomaaaaaa-foooooooc!!!! I el Barbanegra a la merda
*O* tant de booo!!

No se si la jump fa vacances, el que si que sé es que fins el dia 24 no hi haura capítol nou de One Piece, ho he llegit avui!

Ara que s'estava posan interessant Rabieta
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Isshin Shiba Dc 14 Ago 2013 - 15:13

drew-kun escrigué:
Moules escrigué:Jo tinc un dubte: la fruita del diable és la de l'Ace o és creada artificialment? Perquè si és el segon cas un usuari de fruita del diable podria menjar-se-la i tenir els dos poders, ja que l'artificial no conté un dimoni (m'imagino). En Luffy amb el poder de la goma i el foc...
Ho dubto, la fruita d'en Luffy es una a la que no li veig sentit combinar-la amb una Logia. Si s'ha de combinar amb alguna hauria de ser amb una Zoan o una altra Paramecia. A mes, no li cal una fruita del dimoni per treure foc, recordeu que el Red (Hawk o Hook? es que en tots dos casos te sentit) es precisament aixo, un cop de puny amb foc.
Cert, jo també hi havia pensat que no té gaire sentit combinar una Logia amb Paramecia. Foc amb goma? No sabria com funcionaria el seu poder... Quan al Luffy li disparessin una bala, el seu cos què faria?? S'estiraria? Es convertiria en foc? Perquè un foc elàstic no existeix, no té sentit.

Per al pròxim capítol què voleu que surti, més Luffy vs Don Morat Quinjao, preferiu Law vs Doflamingo vs Marina, Usoland o en Franky?

Jo vull que primer es resolgui el torneig i després es centrin més amb la batalla de la marina
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Meina Dc 14 Ago 2013 - 15:40

Doncs jo si que ho veig una bona combinacio, tot hi que no crec que el Ruffy es menji la fruita del Diable del Ace!!

Doncs jo el que vull que passi en el seguent capítol es que surti en Law, al principi dubtava d'ell, però des de que va dir que ell i el Ruffy estaven al mateix nivell m'ha començat a caure geial, i vull saver que l'hi passará!! Tot hi que lo del Usoland també m'encanta, la manera com enganya els nans!! Però també vull veure com acava la lluita de Ruffy!! No se que tinc més ganes de veuree No! No! No! 
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Moules Dc 14 Ago 2013 - 21:21

Jo tinc molíiiiiiiiiissimes ganes de veure la lluita d'en Luffy vs Don Quinjao, fa pinta de ser èpica, igual que tot el torneig, tot i que també vull veure com resoldrà en Law el seu enfrontament contra l'almirall i en Doflamingo. Estic intrigat amb això de la fàbrica de joguines i el misteri de Dressrossa, però per mi pot esperar. De tota manera, crec que ens seguiran mostrant tot el que passa més o menys paral.lelament, com fins ara. Estic amb unes ganes de veure què passarà...
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Kami Dj 15 Ago 2013 - 1:15

Si mal no recordo van explicar la història de la mentida aquesta (el deixar de ser shichibukai) dient que en Doflamingo tenia moltes amistats o algo així. Quan van dir això de seguida vaig pensar en els tenryubito, però més com a posibles companys que no el fet de que ell mateix en sigués un. Podria ser, a veure com va la cosa.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  drew-kun Ds 17 Ago 2013 - 12:50

Nois acabo de veure un spoiler del d'aquesta setmana (si, l'han tret avui) i nomes us avanço que hi surt una mica de tot (i es tot el que us puc avançar perque no m'he empanat de res, estava en japo)
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Meina Dt 20 Ago 2013 - 13:37

que bé que hagi sortit una mica de tot, aixi avançem per tots els costats!!

Luffyland, Zoroland, Namiland, Sanland, Chopperland, Fraland, Huesosland, m'encanten els noms que els hi posa l'Usopp!!

Estic quasi segura que ara amb l'ajuda dels nans segur que guanyaran, són molt forts!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Isshin Shiba Dt 20 Ago 2013 - 15:04

L'últim capítol no m'ha decepcionat pas. Ha sortit el Dofla vs Law, els enanos... encara que m'hagués agradat que hi haguessin dedicat unes pàgines més a la lluita Luffy vs vell calbo. La veritat és que amb el Hawk Rifle que ha fotut m'he quedat amb més ganes de saber-ne més. També pel que veig és que el Doflamingo ja tenia un pla... Interessant, molt interessant, però error al dir que no sortirà pas del ring viu el Luffy... L'està subestimant. Pel pròxim capítol molaria que alguns de la tripulació s'afegissin al camp de batalla per ajudar al Law.

Per cert, al youtube vaig mirar-me una teoria que el Roger es va menjar una fruita del diable... Què en penseu? Jo crec que si era tan fort en debia de tenir una.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Moules Dt 20 Ago 2013 - 20:49

L'últim capítol està bé, desvetlla coses interessants, però avança molt poc en la trama, en tots els fronts diferents, però poc. Sóc partidari de que vagin passant coses l'una darrere de l'altre, no totes al mateix temps. Tot i així, el final ho arregla, quines ganes de veure lluitar en Luffy de veritat. Em sembla que el Dofla s'emportarà una sorpresa...

USOLAAAAAAND!!!!!
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  drew-kun Dc 28 Ago 2013 - 13:57

Aquesta setmana continua amb... Luffy vs Chinjao
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  isshin_kurosaki Dt 3 Set 2013 - 19:52


la veritat que amb el nivell mostrat per luffy a dia d'avui dubto que tingui alguna cosa a fer contra Doflamingo, i el que mes dubto és que el seu entrenament amb el senyor rei fosc sigui només per dominar els tres tipus de Haki una mica,, em temo que amaga un gear four o alguna cosa asii, per poder estar al nivell dels millors pirates,, i el que espero amb ànsies és que a la batalla final luffy es mengi la mera-mera ala desesperada perquè no la tingui algun altre. .






isshin_kurosaki
isshin_kurosaki
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 5

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Isshin Shiba Dt 3 Set 2013 - 20:06

isshin_kurosaki escrigué:
la veritat que amb el nivell mostrat per luffy a dia d'avui dubto que tingui alguna cosa a fer contra Doflamingo, i el que mes dubto és que el seu entrenament amb el senyor rei fosc sigui només per dominar els tres tipus de Haki una mica,, em temo que amaga un gear four o alguna cosa asii, per poder estar al nivell dels millors pirates,, i el que espero amb ànsies és que a la batalla final luffy es mengi la mera-mera ala desesperada perquè no la tingui algun altre. .

Jo crec que el Rayleigh li va ensenyar només els 3 tipus de hakis junt amb tècniques mostrades però crec que ja les ha ensenyat totes. Penso que la ràfaga elefant de haki (no sé com es diu en japonès) o el Red Hawk són els seus millors atacs per ara. Si el Luffy s'ha d'enfrontar contra el Dofla o un Almirall cacota al principi perdrà però quan estigui a punt de palmar-la se li ocudirà un nou etac a full de OP, a full de samat, a full de boig com pot ser el Gear 4 o una paranoia o parida com aquesta.

La veritat no sé si se la podrà menjar la Mera-Mera perquè ja en té una menjada de fruita però l'Oda potser fa una excepció amb ell per motius X, bueno no perquè és el protagonista. O qui sap, potser el cicle aquell de les fruites diabòliques que van anomenar al torneig és una farsa per atreure el Luffy al coliseu... Pot passar qualsevol cosa.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Moules Dt 3 Set 2013 - 20:45

Jo crec que en en Luffy ja ha mostrat tot el que li va ensenyar el Raileigh durant l'entrenament, però tot i així estic segur que en Luffy encara ens guarda alguna sorpresa, potser sense saber-ho ell mateix. Però crec que fins que no tingui una lluita d'u contra u d'aquelles mítiques que el posi al límit, probablement contra un adversari més fort com el Doflamingo, no veurem el seu poder real. I el mateix penso per a la resta de tripulació. I això de la fruita de l'Ace al principi ho veia factible però cada cop ho veig menys probable, tot i que li donaria un gir brutal als poders del Luffy que m'encantaria.

Estic impacient per veure el capítol de demà!
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  drew-kun Dt 3 Set 2013 - 23:34

per qui vulgui un petit spoiler, aqui el te:

http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?p=10048210

El que no se es el percentatge de fiabilitat d'aixo, pero es el que corre a tota la xarxa.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Moules Dc 4 Set 2013 - 10:04

A mi no m'agrada llegir aquest tipus d'spoilers, siguin fiables o no. Prefereixo esperar a la sorpresa de veure el capítol i el que passi em sigui inesperat.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Teories de One Piece Empty Re: Teories de One Piece

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum