Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Teories de One Piece
+5
drew-kun
isshin_kurosaki
Kami
Meina
Isshin Shiba
9 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: Teories de One Piece
drew-kun escrigué:No pot prendre's un descans la setmana que ve!!! i menys despres de deixar-ho aqui!!!
Yaaaaa el putu Eichiro ens fa la pua e! Tinc unes ganes de veure el "Sabo" en acció!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Nomes dire: Asco d'Ussop.....
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Us heu catat l'últim capítol???????????? És orgàsmic!
- dat kyros:
Havera el capítol en sí d'aquesta setmana és orgàsmic, m'ha fet aixecar de la cadira i a motivar-me com un boig. Ara, trobo força estúpid que d'un cop el Kyros aquell hagi decapitat al Dofla així de facilon, simplement ho trobo estúpid. El Dofla no es morirà tan fàcil, i a més serà el Luffy qui li pateará el trasero. Qupe en penseu?
Que en Donflamingo no esta mort es quasi segur, com pot morir en un obrir i tancar ulls, seria massa extrany!
El passat del Kyros (i els altres) l'he trobat molt maco , m'ha encantat!!
I aveure si ja ens deixen d'amagar la identitat del Sabo, que tinc ganes de veure lo guapo que s'ha tornat!!
I aveure si ja ens deixen d'amagar la identitat del Sabo, que tinc ganes de veure lo guapo que s'ha tornat!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Meina escrigué:Que en Donflamingo no esta mort es quasi segur, com pot morir en un obrir i tancar ulls, seria massa extrany!
Bua ara és quan el Oda es fa un trolltite i en realitat no és el sabo xD
Isshin Shiba escrigué:Meina escrigué:Que en Donflamingo no esta mort es quasi segur, com pot morir en un obrir i tancar ulls, seria massa extrany!
Bua ara és quan el Oda es fa un trolltite i en realitat no és el sabo xD
Espero que no amb les ganes que tinc de que sigui ell, pero depen de qui sigui potser el perdono (pero ha de ser algú molt important )
Meina- Tinent estricta
Estic bastant d'acord amb vosaltres:
- Spoiler:
- M'extranyaria molt que el Dofla la palmés així de ràpid, tot i que no tinc ni idea de com s'ho farà per sobreviure a un cop com aquest. Tampoc veig tan malament que sigui el Kyros qui se'l carregui i no en Luffy, que guardaria forces per enfrontar-se a algun altre enemic poderós que no hagi aparegut a la saga (Kaido?). Pel que fa al Sabo, no crec que el bo de l'Eichiro ens trollegi tant. El que no m'ha quedat clar és quin poder té exactament: a primera vista sembla una ostia de haki, però diu alguna cosa del nucli del ring. Això pot voler dir... Que el Sabo té una fruita del diable amb el poder de destruir, manipular o fer alguna cosa amb els nuclis de les coses? Si fos així, seria un poder extremament destructiu (peto el nucli de la terra i llestos).
Sense dubte, un tros de capítol, el millor des que segueixo One Piece setmanalment. Espero el següent impacient.
- Spoiler:
SABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Per fi, per fi ens han deixat veure que era ell
i com era de suposar el Donfla no es mort
Meina- Tinent estricta
Pel que fa a l'aparició de qui ja sabeu i el que passa amb la fruita, tot i que tots ens ho imaginavem, he disfrutat molt del capitol, aixo si, m'ha sorpres el seu rang.
Pel que fa a lo d'en Doflamingo, jo crec que el seu poder li permet unir les parts del seu cos que han estat separades a partir de fils.
Pel que fa a lo d'en Doflamingo, jo crec que el seu poder li permet unir les parts del seu cos que han estat separades a partir de fils.
drew-kun- Shinigami ras
Jo també he disfrutat molt el capítol d'avui. Tornar a veure el Sabo és un autèntic orgasme, sobretot veient com de fort és ara. Per cert, el final lo millor, sort que el Doflamingo està viu, que si no vaya aburriment de saga. M'espero una batalla molt potent on en Dofla farà una gran massacre però que en Luffy se les ingenyiarà d'alguna manera per guanyar-lo. Així que veient com ha tornat a "reviure", el converteix en un home quasibé inmortal (feel like madara). La part escòria de la història ja ha passat, ara bé lu interessant!
PD: Ojalá es morin ya els enanos aquells, que algú se'ls carregui plis
PD: Ojalá es morin ya els enanos aquells, que algú se'ls carregui plis
En Tite-troll podria aprendre una mica de l'Eichiro Oda. Ens està donant uns capítols realment brutals les últimes setmanes.
- Spoiler:
- Encara que ja estàvem segurs que el Dofla estaria viu i que el fals Lucy era en Sabo... Que surti tot en un capítol és realment increïble! M'ha sorprès que el Sabo es mengi la Mera Mera així tant ràpid, em pensava que hi hauria més lluita per aconseguir-la. Tot i així, és la millor opció perquè no els la prenguin i a més sembla que és prou fort com per portar-la: als pocs segons ja ha fet el famós Puny de Foc! Espero moltíssim dels pròxims capítols: veure quina és l'habilitat del Mingo, la seva lluita contra en Luffy, que passa amb la resta de la tripulació i el messies Usoland i conèixer més en Hiken no Sabo.
- Spoiler:
OH, YES! BITCH PLEASE!
Teoria sobre en Doflamingo: I si tingues dues fruites? Penseu que es un traficant de fruites artificials, no li costaria gens tenir-les. En cas que sigui aixi jo opto per una logia de vent.
drew-kun- Shinigami ras
Gent que penseu que sera la gear 4 d'en Luffy? Jo he fet unes quantes teories aviam quina us agrada mes. No parlem de tecniques noves sino un nou estat del seu cos, tal com eren les altres dues marxes. Aviam que us semblen:
- Luffy de foc
- Luffy de goma fosa, capaç de modificar el seu cos sense restriccions, com si fos una logia
- Luffy gegant
- Qualsevol que proposeu vosaltres
Tot i aixi haurem d'esperar dues setmanes crec (Recordeu que l'autor ha de descansar una setmana al mes), mentrestant deixo el debat obert
- Luffy de foc
- Luffy de goma fosa, capaç de modificar el seu cos sense restriccions, com si fos una logia
- Luffy gegant
- Qualsevol que proposeu vosaltres
Tot i aixi haurem d'esperar dues setmanes crec (Recordeu que l'autor ha de descansar una setmana al mes), mentrestant deixo el debat obert
drew-kun- Shinigami ras
Doncs no m'ho havia plantejat! Però m'ha agradat la teoria del Luffy de foc, seria mooolt guai!!
A més crec que seria com un "detall" per l'Ace!
Encara que també pot ser moltes coses... recordem que és l'Eichiro Oda, no es tan troll com el Tite... però deu ni do.
Buuf, ja s'ho fa anar be ee... justament deixa el millor per quan ha de descansar u.u
A més crec que seria com un "detall" per l'Ace!
Encara que també pot ser moltes coses... recordem que és l'Eichiro Oda, no es tan troll com el Tite... però deu ni do.
Buuf, ja s'ho fa anar be ee... justament deixa el millor per quan ha de descansar u.u
Layla- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29
Realment el Luffy envoltat de flames ho petaria molt i sembla el més lògic contra en Doflamingo. Tot i així, no descarto el Luffy gegant si té la intenció de destruir la gàbia que hi ha posada al voltant de Desdrossa.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Un Luffy de foc m'encantaria perrò és poc probable de foc ara hi ha el Sabo. Veig més possible el Luffy de goma fosa.
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
No crec que sigui un Luffy de foc, com diu la Patx havent-hi el Sabo no li veig massa cabuda, a més que no té sentit tenint en compte el poder de la fruita. Alguna cosa com això de la logia si que ho veig més probable, però no sé si hi hauria massa diferència amb el que ja hem vist, i em sembla que el gear fourth ha de ser una cosa hiper espectacular. Un Luffy gegant... ja és el fa el gear third oi? El que penso jo és que si el second augmenta la velocitat, el third la mida i amb el haki ja té la resistència serà alguna cosa que concordi amb això, encara que no tinc ni idea de què pot ser. A banda d'això, el second fa que el Luffy acabi molt desgastat físicament i el third el deixa convertit en nan, imagino que el fourth tindrà un preu encara més alt que creieu que pot ser.
El bon Oda-sensei marcant-se un troll digne d'en Tite no publicant la setmana que ve.
El bon Oda-sensei marcant-se un troll digne d'en Tite no publicant la setmana que ve.
Gent, avui us vull fer especular sobre un altre tema, i es el de que hi ha sota les ulleres de sol d'en Doflamingo, que no hi ha manera de que ho mostrin (ni demanant-ho a l'Oda en una portada, puto troll......). He fet una llista d'especulacions, i volia veure quina us agrada mes:
- El resultat del despertar de la seva fruita del dimoni (Digueu-me que aquesta, que m'hi he apostat una birra amb un colega)
- Algo relacionat amb l'arma ancestral Ura
- Una cicatriu (o li falta un ull) com a resultat de les tortures que va rebre de petit
- Res, nomes que com que es creu un deu els altres no tenen dret a mirar-li directament als ulls
Si en teniu alguna mes l'afegiu.
- El resultat del despertar de la seva fruita del dimoni (Digueu-me que aquesta, que m'hi he apostat una birra amb un colega)
- Algo relacionat amb l'arma ancestral Ura
- Una cicatriu (o li falta un ull) com a resultat de les tortures que va rebre de petit
- Res, nomes que com que es creu un deu els altres no tenen dret a mirar-li directament als ulls
Si en teniu alguna mes l'afegiu.
drew-kun- Shinigami ras
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3