Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Teories de One Piece
+5
drew-kun
isshin_kurosaki
Kami
Meina
Isshin Shiba
9 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Teories de One Piece
Amb l'intenció de reavivar una mica aquest fil faré un petit comentari sobre el que s'ha explicat en el darrer capítol publicat (721).
Abans de tot vull deixar clar que el que posaré és només una teoría, estic bastant segur que no ha estat confirmat encara, però realment és fàcilment deduïble lligant caps força evidents. Tot i així ho deixo en spoiler.
Ale comenteu.
Abans de tot vull deixar clar que el que posaré és només una teoría, estic bastant segur que no ha estat confirmat encara, però realment és fàcilment deduïble lligant caps força evidents. Tot i així ho deixo en spoiler.
- Spoiler:
- En el darrer capítol s'ha donat a entendre que el Sr Soldado és el pare de la Rebecca al qual no poden recordar perquè ha estat transformat i, entre els records que té ella de la infància, es veu com ell li ensenya a lluitar "d'una forma que no acabi amb mal", que és quan llença l'escut. Aquí fem una deducció digna de Sherlock Holmes i recordem que es mencionava cert gladiador famós pel seu estil de lluita sense escut del cual, voilà ningú recorda (Kyros). Ben estrany quan representa que es va fer famós fara uns 20 anys. Ergo el Sr Soldado és aquest tal Kyros i si no s'el recorda com a Kyros és per la mateixa raó per la qual no el recorda la Rebecca com a pare (que s'ha tornat una joguina).
A més, resulta que hi tenim al torneig un participant que es diu Ricky (realment jo no el recordava pas a aquest) que odia per alguna raó a en Doflamingo i que resulta que també lluita sense escut, però perd contra el gay de les cames que dona tanta grima. Abans de ser eliminat, però, diu que no pot lluitar contra la vellesa. Sent tan vell podem pensar que aquest sigui el pare de l'altre, i avi de la Rebecca, a la que resulta que tots odien perque el rei anterior va ser el seu avi (txan txan txaaan).
Ale comenteu.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Per que a tothom se li dona tant bé fer teories del que passara menys a mi?
Jo sempre estic seguint el present, sense pensar amb el futur. Però ara que ho dius si que queda bé el que dius Kami, trobo que es una molt bona teoria amb la que jo no hauria caigut mai per que es una mica enrabassada!! Pero la veig super real, espero que sigui aixi!! M'ha agradat!!
Jo sempre estic seguint el present, sense pensar amb el futur. Però ara que ho dius si que queda bé el que dius Kami, trobo que es una molt bona teoria amb la que jo no hauria caigut mai per que es una mica enrabassada!! Pero la veig super real, espero que sigui aixi!! M'ha agradat!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo igual, això de fer teories no se'm dóna gaire bé...
Trobo que aquesta teoria és bastant encertada, de fet, ara que ho has dit estic gairebé segur de que és així: resol bastants incògnites i no deixa cap detall que demostri el contrari (em sembla). Si finalment resulta que és així, el bàndol d'en Luffy, en Law, els nans i companyia tindran nous aliats en la lluita contra el Doflamingo: una bona quantitat de gladiadors estaran de la seva part, perquè tan el pare com l'avi són gladiadors molt reconeguts, i a més suposo que el Sr. Soldat s'haurà posat les joguines de la seva part.
Trobo que aquesta teoria és bastant encertada, de fet, ara que ho has dit estic gairebé segur de que és així: resol bastants incògnites i no deixa cap detall que demostri el contrari (em sembla). Si finalment resulta que és així, el bàndol d'en Luffy, en Law, els nans i companyia tindran nous aliats en la lluita contra el Doflamingo: una bona quantitat de gladiadors estaran de la seva part, perquè tan el pare com l'avi són gladiadors molt reconeguts, i a més suposo que el Sr. Soldat s'haurà posat les joguines de la seva part.
Si, jo també estic bastant segur que s'acabara resolent així perquè no veig altre manera d'enfocar-ho.
En quan a les teories tampoc té molt de mèrit, tinc un suro a casa i en plan policial penjo fotos de tots els personatges i en vaig dibuixant fletxes entre ells.
En realitat personatges com el ricky, com ja vaig dir, no el recordo pas, vaig anar llegint comentaris en altres llocs i vaig anar lligant caps.
En quan a les teories tampoc té molt de mèrit, tinc un suro a casa i en plan policial penjo fotos de tots els personatges i en vaig dibuixant fletxes entre ells.
En realitat personatges com el ricky, com ja vaig dir, no el recordo pas, vaig anar llegint comentaris en altres llocs i vaig anar lligant caps.
Kami- Tinent insegur
obro una altre teoria que sembla absurda pro bueno us la proposo: en Shanks pot ser que sigui el fill d'en Rayleigh? Creieu que té sentit?
És una de les teories que més he trobat per linternet. Jo penso que mai es sabrà si són parents. Físicament s'assemblen en algo, però jo aposto a que no ho són pas. Què en penseu?
És una de les teories que més he trobat per linternet. Jo penso que mai es sabrà si són parents. Físicament s'assemblen en algo, però jo aposto a que no ho són pas. Què en penseu?
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Potser si que tenen algun anire semblant, pero a mi em sembla que NO son pare i fill, no es que no ho puguin ser, però es que no, no m'agrada gens aquesta idea no me la acavo de creure, seria molt raro!! El que si que podria ser es que al estar a la tripulacio del Roger el Shanks i el Rayleigh s'haguesin arribat a estimar tant com pare i fill, pero biologics no m'ho puc imaginar!!
Meina- Tinent estricta
Doncs jo no ho trobo tant improvable. En Shanks sortia molt petit quan es veia en el vaixell, tampoc sabem com va acabar-hi ni quant de temps s'hi va estar.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Alerta spoiler alerta spoiler
- SPOILER:
Ho poso entre spoiler per siacas algú no va al loro de OP.
Doncs ara que m'he actualitzat fins al últim capítol de One Piece, puc dir que la teoria en que el Dofla és family de Tenryubitus és certa. Uan poin for Isshiin!
Cert, al final resulta que tenies raó i tot i que jo no pensava que fos així, la veritat es que era una mica evident aquí:
Així que nah de uan point, te l'hauras de guanyar amb teories mes descabellades
- Spoiler:
Així que nah de uan point, te l'hauras de guanyar amb teories mes descabellades
Kami- Tinent insegur
Tranquil Kami, a mi també em passa!!Kami escrigué:
el problema es que no et fixes, o que t'oblides (parlo per mi).
I es veritat, aqui ho han insinuat molt, aaaaaaaaaah per aixo l'Isshinet ha arribat a aquesta conclusio!! :aaaaah:xDDDDDD A més, també has dit que ho havies pensat amb un amic, no?? Doncs tot hi zixi tot el punt no seria teu, sino nomes mig!!
Meina- Tinent estricta
Ash perdoneu vostés, agafaré una quarta part de punt per no ser una teoria descabellada i per haver-la pensada amb un amic xDMeina escrigué:Tranquil Kami, a mi també em passa!!Kami escrigué:
el problema es que no et fixes, o que t'oblides (parlo per mi).
I es veritat, aqui ho han insinuat molt, aaaaaaaaaah per aixo l'Isshinet ha arribat a aquesta conclusio!! :aaaaah:xDDDDDD A més, també has dit que ho havies pensat amb un amic, no?? Doncs tot hi zixi tot el punt no seria teu, sino nomes mig!!
Un petit petit spoiler, aquesta setmana es revela la veritat sobre Dressrosa i els fils que maneja en Doflamingo
drew-kun- Shinigami ras
Per mi molt spoiler no ha sigut xDDDDDDDDdrew-kun escrigué:Un petit petit spoiler, aquesta setmana es revela la veritat sobre Dressrosa i els fils que maneja en Doflamingo
Una pregunteta qui es Dressrosa?? es que a mi els noms no se'm queden gaire u.u' (per aixo no se m'ha fet spoiler)
Meina- Tinent estricta
Dressrossa és el país on estan, del que el Doflamingo és el rei.
- Spoiler últim capítol:
- La teoria del Kami era certa! El Ricky és l'avi de la Rebecca, el rei Riku (ara que ho escric també es pot veure perla semblança entre els dos noms Riku-Ricky). Em sembla que ens hem quedat tots amb l'intriga de saber on va el Sai, que és el moc aquell que se l'emporta i, sobretot, què va passar fa 10 anys, quan el rei Riku es va "sacrificar" (entre cometes perquè no es mor) i per culpa d'això ara tothom l'odia, tot i que pel que es veu hi ha gent que encara l'admira d'amagat.
També m'ha picat la curiositat quan el vell nan diu que no saben què va passar durant 100 anys. Pot ser que coincideixi amb els 100 anys de buit de l'història abans de la creació del Govern Mundial, dels qual el Roger va descobrir (o va estar a punt) el secret? Aquí hi ha tema de la trama principal de la sèrie...
Al veure que hi havia un nou missatge en aquest fil he volgut llegir one piece i m'he adonat que no havia llegit cap des del meu últim comentari aquí. M'he llegit uns 4 o 5 de cop per posarme al dia i la veritat crec que ho disfruto més així.
La meva teoria era certa
La meva teoria era certa
- Spoiler:
- Enfocant-nos en el capítol ara mateix la cosa esta força bé. El Law s'esta lluïnt i tot i que ara no vull fashbacks de la seva vida sé que els posaran i que valdran la pena. Per un altre banda tenim la història que acaben d'explicar dels nans que a mi em sembla una mica parida però bueno, té una espècie de connexió amb el "Segle Buit". Tot entra una mica en tòpics però la magia de One Piece fa que sigui genial inclús així
També es podrien comentar varies coses dels darrers capítols, però a mi m'interesaria saber una mica més sobre la història dels nobles i mariejoa. Un dia van decidir anarse'n i deixar els seus regnes perque si? No li veig molt sentit. I ara no sé si ho han dit explícitament però si no ho han fet és evident que aquesta festa que es van montar els nobles a mariejoa va ocòrrer fa 900 anys, just quan comença el "Segle Buit".
Kami- Tinent insegur
Nois no se si heu llegit el capitol d'aquesta setmana pero ha sigut molt impactant. Feia temps que no em trobava amb un capitol aixi. L'autentic funcionament de la fabrica de joguines, i un misterios retrobament amb vells coneguts, un dels quals fara emocionar a en Luffy.
drew-kun- Shinigami ras
drew-kun escrigué:Nois no se si heu llegit el capitol d'aquesta setmana pero ha sigut molt impactant. Feia temps que no em trobava amb un capitol aixi. L'autentic funcionament de la fabrica de joguines, i un misterios retrobament amb vells coneguts, un dels quals fara emocionar a en Luffy.
Buaaa ja veeeus! Jo que feia com 2 mesos que no me'ls llegia, i... Joder el que m'he perdut! La cosa està molt tensa xD
- Spoiler:
Tot ja estava supercomplicadíssim, derrotar al Dofla ja és un esforç... I va i ve la Big mom! xDDDDDDDDDDDD Veeeeeeengaaaa hi hauran osties per tot arreu. No sé com acabarà tot plegat, el que sí és que dubto molt que la banda guanyi al Dofla i la Big Mom, ha d'aparèixer algú més a liar-la que ajudi al Luffy. Quién sabe, potser el noi misteriós aquell pot ser fort, però, agafeu-vos bé de la cadira pel que diré: I si el pavo aquest misteriós fós el Sabo? Per què no? Més aviat, hi posaria la mà al foc, el Luffy diu que es pensava que estava mort. I la pava aquella, la Koala, s'ha desenvolupat només una mica, res no té pits ni res, que va.
Segur que serà èpica aquesta saga.
Si, jo com l'Isshin, portava unes quantes setmanes sense veure nou capitol i m'hi vaig posar ahir per que ell em va dir que s'estava posant interessant i ara en vull més
- Spoiler:
- Aveure, aveure ho anire dient mica en mica que vull dir unes quantes coses:
1- Ostiaaaaaaaaaaaa el Saboooooooooooooooooooooooo no hi havia caigut que podia ser ell, tot hi que nose tant de cop, si fos ell jo m'hagues imaginat una altre reaccio per part del Ruffy, pero es tant aixi que tampoc m'estranyaria gens!!
2- Koala no era el nom de la nena aquella que van salvar els pirates del sol (o alguna d'aquestes histories rares)?? aquella nena que va estar amb els tritons, no es deia aixi??
3- El Laaaaaaaaaaaaaaaw ara que per fi me'n fiava d'ell va i el el derroten de manera que queda fet una merdaaa, pero que hi farem, coses de la vida
Meina- Tinent estricta
Jo l'he anat seguint fidelment cada setmana, i a cada capítol et posava més intriga al final. La saga que ve possiblement serà brutal, millor i tot que Impel Down i la Guerra, m'atreveixo a dir.
- Spoiler:
- És bastant possible que sigui, com tu dius Isshin, el Sabo. Un personatge que en principi estava mort però en realitat no, que tenia relació (suficientment important com per provocar aquesta reacció en ell) amb el Luffy i l'Ace... I a més els tres gots (no sé com es diuen) de sake són una pista definitiva. En un principi no hi he pensat perquè, encara que estava segur que tornaria a sortir (quan es "mor" no es veu el seu cadàver ni res, no queda del tot clar), no em pensava que es tragués aquest as de la màniga tan aviat. I també em fa dubtar que en Luffy hi confiï tan cegament per aconseguir la mera mera, si no té ni idea de si és fort o no.
Espero que en Law es recuperi i doni una mica més de guerra, de moment el seu poder insuficient m'ha decebut molt.
Buaaaa! Atenció! Conversant a la hora del pati i no pati hem tret teories molt reshulongas!
- Spoiler:
Si el Sabo està viu vol dir que algú el va salvar, i probablement no pot ser ningú més que el Dragon, que voltava pel poble. Així que és molt probable que en Sabo estigui a l'armada revolucionària. Si a Dressrosa hem vist en el últim capítol que ha aparegut la Koala i el Sabo...Jo veig la possibilitat de que apareixi l'armada per allà Dressrosa. Seria lògic: en aquests moments no es pot lluitar vs Dofla ni vs big Mom (a no ser que es tornin OP), així que ha d'haver-hi algú que els ajudi, i aquets poden ser la banda del Dragon. Jo ho veig nice, veig un Luffy vs Dofla, Almirante vs Zoro, samurai vs Vicealmirante, big mom vs dragon.
Why not?
Cada cop éstic més segura de que el tio aquell es el Sabo...
1- Porta la aixeta de arma... de petits el, l'Ace i el Ruffy lluitaven amb les aixetes.
2- La frase que ha dit a la ultima pagina va referida al Ace, si no es el Sabo qui més pot ser??
1- Porta la aixeta de arma... de petits el, l'Ace i el Ruffy lluitaven amb les aixetes.
2- La frase que ha dit a la ultima pagina va referida al Ace, si no es el Sabo qui més pot ser??
- Spoiler:
Meina- Tinent estricta
Meina escrigué:Cada cop éstic més segura de que el tio aquell es el Sabo...
- Spoiler:
Completament d'acord amb tu, si al primer capítol en que apareixia quedava un 80% segur, en aquest ja és un 99. La pregunta és: quan es confirmarà?
Moules escrigué:Meina escrigué:Cada cop éstic més segura de que el tio aquell es el Sabo...
- Spoiler:
Completament d'acord amb tu, si al primer capítol en que apareixia quedava un 80% segur, en aquest ja és un 99. La pregunta és: quan es confirmarà?
Es que algu en dubtava? Es com el fet de qui s'ha unit a en Chad i l'Orihime es en Grimjow, esta clarissim, no sera cap sorpresa, i com mes tardin a dir-ho mes ens tocara els ous.
drew-kun- Shinigami ras
drew-kun escrigué:Moules escrigué:Meina escrigué:Cada cop éstic més segura de que el tio aquell es el Sabo...
- Spoiler:
Es que algu en dubtava? Es com el fet de qui s'ha unit a en Chad i l'Orihime es en Grimjow, esta clarissim, no sera cap sorpresa, i com mes tardin a dir-ho mes ens tocara els ous.
Passaran uns quants capítols perquè surti a la llum, l'Oda ens farà la púa.
I per cert, bon capítol. El Fujitora el començo odiar una mica però.
No pot prendre's un descans la setmana que ve!!! i menys despres de deixar-ho aqui!!!
drew-kun- Shinigami ras
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3