Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Rols nous
+4
Hanako
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Gooraa
8 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Quina versió de halloween preferiu?
Rols nous
He llegit les propostes de tothom, i m'agradaria dir que la que més m'ha agradat de totes és la d'en xus, la que es cometen assessinats i tothom sospita de tothom. Despres la segona que més m'ha agradat ha sigut el Seireitei dirigit per nens, idea de la Momo, perque pot ser molt divertit xD Jo també havia pensat en fer un rol especial de halloween ara, però havia pensat en una altre cosa:
-Tots ens convertim en alguna cosa de Halloween (Exemple: Mòmia, bruixa, home llop, zombie...) i aqui ja tenia divisió d'idees:
1-(L'he pensat però no sé si es podrà fer o serà molt aburrit xD) Tots els capitans estàn disfressats d'una cosa diferent, i existeixen unes tarjetes, en les quals hi ha dibuixada una bruixa, frankestein... i les tenen els capitans del seireitei, però ningú te la seva (es a dir, la bruixa no té la tarjeta de la bruixa). Aleshores els capitans amagen les tarjetes per tot el seireitei (Possem d'exemple que la bruixa té la tarjeta de la mòmia, doncs l'amaga pel seireitei i només ell sabrà on està la tarjeta de la mòmia) Aleshores la mòmia haurà de buscar la seva tarjeta, però hi hauran un seguit de trampes que han preparat al seireitei i les haurem de superar fins trobar la tarjeta (tachan tachan! xD)
2-La segona idea que tenia era pura lluita, disfressats també, però que ens invadeixen alguns disfressats tots de lo mateix i els hem de derrotar xDD
EDITO: Jo el del rei l'aniria acabant ja xD ja que dinamitem el fòrum, faria com un "tornar a començar" així que acabaria tots els rols que estiguin començats (No crec que hi hagi cap començat a part del del rei) i començar amb els nous ^^
-Tots ens convertim en alguna cosa de Halloween (Exemple: Mòmia, bruixa, home llop, zombie...) i aqui ja tenia divisió d'idees:
1-(L'he pensat però no sé si es podrà fer o serà molt aburrit xD) Tots els capitans estàn disfressats d'una cosa diferent, i existeixen unes tarjetes, en les quals hi ha dibuixada una bruixa, frankestein... i les tenen els capitans del seireitei, però ningú te la seva (es a dir, la bruixa no té la tarjeta de la bruixa). Aleshores els capitans amagen les tarjetes per tot el seireitei (Possem d'exemple que la bruixa té la tarjeta de la mòmia, doncs l'amaga pel seireitei i només ell sabrà on està la tarjeta de la mòmia) Aleshores la mòmia haurà de buscar la seva tarjeta, però hi hauran un seguit de trampes que han preparat al seireitei i les haurem de superar fins trobar la tarjeta (tachan tachan! xD)
2-La segona idea que tenia era pura lluita, disfressats també, però que ens invadeixen alguns disfressats tots de lo mateix i els hem de derrotar xDD
EDITO: Jo el del rei l'aniria acabant ja xD ja que dinamitem el fòrum, faria com un "tornar a començar" així que acabaria tots els rols que estiguin començats (No crec que hi hagi cap començat a part del del rei) i començar amb els nous ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Re: Rols nous
Bueno després d'aquests mun de propostes jo el que faria és una votació per saber quin li apeteix més de fer a la gent.
Això excloient el de Halloween, que ja que com es va fer per l'estiu (el rol de la platja), s'ha de fer un rol per Halloween!
Això excloient el de Halloween, que ja que com es va fer per l'estiu (el rol de la platja), s'ha de fer un rol per Halloween!
Yo tambè penso que hauriem de votar perquè sinò haura un lio increible xD
I això del Hallowen mola, podriem fer rols tematics per a cada festa important ^^
I això del Hallowen mola, podriem fer rols tematics per a cada festa important ^^
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Hi estic d'acord, el de halloween ja ha de ser 100% segur, ara falta fer una llista amb totes les propostes i votar, i la que surti més ferla
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Aquestes idees de la Gooraa i les que ha posat la Momo-nee-chan a l'altre post m'agraden molt! No havia caigut que Halloween era d'aquí a poc i un rol temàtic sempre anima molt perquè et pots inspirar en coses que veus pel món!
Primer votem quina versió de halloween ens agrada més? Si l'apocalipsi zombie o la de les trampes mortals? He fet una enquesta a aquest mateix tema per veure quina versió preferiu!!
Voteu, shinigamis, voteu!!
Primer votem quina versió de halloween ens agrada més? Si l'apocalipsi zombie o la de les trampes mortals? He fet una enquesta a aquest mateix tema per veure quina versió preferiu!!
Voteu, shinigamis, voteu!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo voto per l'Apocalipsis zombie, primer de tot perqué és un clàssic del Halloween i del terror (dels quals no sóc gens fan!), i segón perqué l'idea de la Gooraa és bona però un poc complicada, i he notat que ens costa avançar quan els rols es compliquen (ex. El Rei), per tant crec que és una aposta segura a més l'idea de les trampes només parla de capitans ¬¬
Home! zombies for the win! Però com bé sabreu les pelis/series de zombies no donen molta intensitat al principi, però també es gasten fàcilment però ja està bé per reviure el forum una bona dosis de zombies, a veure si adivineu qui creara el virus
Trampes mortals :Yaoming: no enserio :yaoming: El zombis li donen deu mil voltes a trampes mortal. xD
Trampes mortals diu.....
Trampes mortals diu.....
- Spoiler:
A mi les 2 idees m'agraden xD (evidentment, sino no hauria proposat lo dels zombies) pero a mi sempre m'han agradat mes els temes d'humor, i la proposta de la gooraa m'ha fet gracia imaginar-la, i a mi no se m'hauria acudit en cap moment, o sigui que voto les trampes xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo també voto trampes perque em sembla més entretinguda la idea de fer aquesta especie de "joc" de halloween , que no pas que vinguin un munt de zombis i ens els carreguem tots xD
Tambe podriem fer que estiguesim fent alguna cosa i ens ataquesin els zombis aleshores , i que per culpa d'aixo tinguem els poders limitats o diferents ,estaria bé xD
Tambe podriem fer que estiguesim fent alguna cosa i ens ataquesin els zombis aleshores , i que per culpa d'aixo tinguem els poders limitats o diferents ,estaria bé xD
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Millor no liar-la molt, que només és un tema temàtic i després no sabem com sortin-nos-en i es queda abandonat :dit:
Edit: I quan es tancaran les votacions? No tenim cap rol obert i confesso que ho trobo a faltar ROL JA!
Edit: I quan es tancaran les votacions? No tenim cap rol obert i confesso que ho trobo a faltar ROL JA!
Doncs, si ningú més ha de votar, jo proposo que la Momo, que va ser qui va suggerir el rol de la matança zombie apocalíptica (si vol, és clar), tingui l'honor de fer el primer missatge d'aquest rol
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Wiiii Momo fes acte de presència, que hi ha mono de rol!Hanako escrigué:Doncs, si ningú més ha de votar, jo proposo que la Momo, que va ser qui va suggerir el rol de la matança zombie apocalíptica (si vol, és clar), tingui l'honor de fer el primer missatge d'aquest rol
Okiii! ja tinc mes o menys pensat en com començar-lo, ara mateix m'hi poso!!
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640