Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Rols d'estiu
+6
Haok-X
Samael
Meina
Takiko
Victor Kudo
Hanako
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Rols d'estiu
Com que darrerament heu tingut exàmens i merdes diverses el rol ha estat un poquet abandonat però ara que ve l'estiu i tenim més temps lliure, estaria bé organitzar-nos per fer algun rol tots els que us fes ganes.
Així que... qui vol fer algun rol aquest estiu? Algú en vol fer algun però no se li ocorre sobre què? Algú vol fer un rol però no sap si algú el continuarà?
Us proposo que n'organitzem dos o tres entre tots els que vulgueu participar
Així que... qui vol fer algun rol aquest estiu? Algú en vol fer algun però no se li ocorre sobre què? Algú vol fer un rol però no sap si algú el continuarà?
Us proposo que n'organitzem dos o tres entre tots els que vulgueu participar
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Rols d'estiu
Jo ara que ja estic lliure m'agradaria participar en algun rol
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo a diferència de vosaltres, aquest estiu treballo, per tant no tindré gaire temps ù.ú Tot i així tenc ganes d'acabar els que tenc pendents (el de l'Urahara ^^' i el de la Cinquena) i començar un amb el Victor de quan va arribar com a Capità a la Cinquena (el tenim pendent des de fa un any :/). A més, si feis algún rol col·lectiu segurament m'apunto^^
Per cert, tenim el rol dels humans amb poder sense acabar...
Per cert, tenim el rol dels humans amb poder sense acabar...
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Roooooooooooooooooooool
Jo m'apunto, tot hi que de moment no tinc cap idea, si se'm acodeix alguna ja la diré!! Pero jo sempre estic preparada per fer roooools (tot hi que encara en tinc alguns a mitges, (el que faig amb el Haok, la 2a part del kensei, el de la 11a, el de odi i desti i també (com diu la Taki) el rol del mon humà))!!
Jo m'apunto, tot hi que de moment no tinc cap idea, si se'm acodeix alguna ja la diré!! Pero jo sempre estic preparada per fer roooools (tot hi que encara en tinc alguns a mitges, (el que faig amb el Haok, la 2a part del kensei, el de la 11a, el de odi i desti i també (com diu la Taki) el rol del mon humà))!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Bueno, jo com la Takiko, estaré currant a l'estiu així que no sé si tindré temps suficient pels rols. Però si en feu algun de col·lectiu intentaré participar-hi.
Ara que ja som uns quants podem fer dues coses!
-Em podeu dir si hi ha algun rol no acabat que us faci ganes rescatar.
-Podeu fer propostes d'un rol nou per fer entre tots.
De moment la Meina i jo teníem ganes de fer un rol nyonyo de parelletes, alguna noia s'apunta?? (o noi de la sisena, no farem discriminacions...)
-Em podeu dir si hi ha algun rol no acabat que us faci ganes rescatar.
-Podeu fer propostes d'un rol nou per fer entre tots.
De moment la Meina i jo teníem ganes de fer un rol nyonyo de parelletes, alguna noia s'apunta?? (o noi de la sisena, no farem discriminacions...)
Hanako- Administrador
PROJECTE DE ROL YOLO
Doncs hem estat pensant sobre el rol nyonyo i al final ens ha sortit un rol yolo (que pot ser en parella també, evidentment).
El guió que hem pensat és el següent: l'Omaeda ha mort i tothom al Seireitei està tan feliç que decideixen fer una festa padre a la casa dels Kuchiki. Com que el Sannan-san és qui proporciona la beguda, al final tots els assistents acaben a un desert -feel like Sasuke- amb una terrible ressaca. A partir d'aquí passarà alguna cosa màgica que farà que anem viatjant de món en món fins trobar el Seireitei de nou -feel like Susanita-.
Us agrada? La idea és que sigui un rol ràpid i fàcil de dur, curtet i que no faci falta currar-s'ho molt, així tothom podrà participar. Hem decidit que cadascun dels participants proposi un món al que viatjar, així és equitatiu i quan ens estanquem canvien de món. En acabar els mons, acaba el rol.
Us sembla bona idea??
Proposeu el vostre món si voleu participar al rol! Jo proposo el món dels samurais
Doncs hem estat pensant sobre el rol nyonyo i al final ens ha sortit un rol yolo (que pot ser en parella també, evidentment).
El guió que hem pensat és el següent: l'Omaeda ha mort i tothom al Seireitei està tan feliç que decideixen fer una festa padre a la casa dels Kuchiki. Com que el Sannan-san és qui proporciona la beguda, al final tots els assistents acaben a un desert -feel like Sasuke- amb una terrible ressaca. A partir d'aquí passarà alguna cosa màgica que farà que anem viatjant de món en món fins trobar el Seireitei de nou -feel like Susanita-.
Us agrada? La idea és que sigui un rol ràpid i fàcil de dur, curtet i que no faci falta currar-s'ho molt, així tothom podrà participar. Hem decidit que cadascun dels participants proposi un món al que viatjar, així és equitatiu i quan ens estanquem canvien de món. En acabar els mons, acaba el rol.
Us sembla bona idea??
Proposeu el vostre món si voleu participar al rol! Jo proposo el món dels samurais
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:PROJECTE DE ROL YOLO
Us sembla bona idea??
Món de l'intercanvi de sexe
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Jo he pensat amb un mon, o la major part sigui mar i al mig de mar moltes petites illes separades entre elles!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo he pensat que molaria un món on les personalitats canvien i es tornen el contrari. Per exemple, una persona molt reservada es tornaria extrovertida i algú molt pacífic es tornaria violent, a l'inrevès.
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Un món de tematica de joc de rol medieval amb mags,guerres, marielfos,misions,criatures a les que apallisar.
La del mon del canvi de sexe està interessant, però crec que l'hauriem de subjugar a un món, aixi que proposo un món en plan shojo-risas on tots ens hem canviat de sexe, ok dew
La del mon del canvi de sexe està interessant, però crec que l'hauriem de subjugar a un món, aixi que proposo un món en plan shojo-risas on tots ens hem canviat de sexe, ok dew
Jo ara que és estiu em sento lliure d'exàmens i de la pressió del batxillerat ( :viciat: :crit: :balla: :basquet: ) així que si comenceu un rol també intentaré participar :crit:
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Welysabet escrigué:Jo he pensat que molaria un món on les personalitats canvien i es tornen el contrari. Per exemple, una persona molt reservada es tornaria extrovertida i algú molt pacífic es tornaria violent, a l'inrevès.
Road to Ninja
Doncs, a mi m'agradaria un món (
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Jo vull un mon aixi ambientat en star wars i on els negres no existeixen i on tothom te cap de girafa i esta baix les ordres del rei Felipe IA de Anselmo i tal.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639