Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Creieu que haurà descomptes dels toms de Bleach de EDT?
+2
Kenpachi Nafi
Hanako
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Creieu que haurà descomptes dels toms de Bleach de EDT?
Debatent sobre Panini i els còmics m'ha vingut una pregunta al cap i no sé què en pensareu vosaltres... A EDT se li acaba la llicència per comercialitzar els toms de Bleach devers el març de l'any que ve, si no recordo malament...
La pregunta és, creieu que pel febrer (aproximadament, o al mateix març) posaran els toms a meitat de preu o alguna estratègia perquè no tinguin molt d'excedent?? No sé perquè però no m'estranyaria una gran campanya per part de EDT perquè ens posem a comprar aquests còmics com a desesperats a preus molt barats (no m'importaria, de fet, me'n compraria uns quants que ara em fa peresa...) o tampoc m'estranyaria gaire que algunes botigues continuessin venent Bleach a meitat de preu quan EDT ja no tingués permís...
Vosaltres que creieu?
La pregunta és, creieu que pel febrer (aproximadament, o al mateix març) posaran els toms a meitat de preu o alguna estratègia perquè no tinguin molt d'excedent?? No sé perquè però no m'estranyaria una gran campanya per part de EDT perquè ens posem a comprar aquests còmics com a desesperats a preus molt barats (no m'importaria, de fet, me'n compraria uns quants que ara em fa peresa...) o tampoc m'estranyaria gaire que algunes botigues continuessin venent Bleach a meitat de preu quan EDT ja no tingués permís...
Vosaltres que creieu?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Creieu que haurà descomptes dels toms de Bleach de EDT?
Ja ho estan fent, i no rebaixen els toms si no que fan pacs a molt bon preu, en un dels articles que algú ha publicat sobre el tema posava això:
(Font: Panini se lleva Bleach y Gantz - Norma se lleva Death note)
EDT tiene que vender este material antes que le obliguen a destruirlo en mayo de 2013, y es por eso que desde hace unas semanas arrasa con sus packs low-cost, que según unas declaraciones pasadas de Joan Navarro, tienen mucho éxito. Si estáis interesados en adquirir estos productos, tendréis que ser rápidos.
(Font: Panini se lleva Bleach y Gantz - Norma se lleva Death note)
Destruirlos? O_o
Bueno es bona noticia per qui sels vulgui comprar (personalment no em compro masses mangas xD) però si estan a tan bon preu segur que duran poquet a les tendes.
Creieu que per nadal encara estaran? potser em compro algun xD
Bueno es bona noticia per qui sels vulgui comprar (personalment no em compro masses mangas xD) però si estan a tan bon preu segur que duran poquet a les tendes.
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Jo tampoc sóc molt de comprar-ne però espero q aguantin fins a nadal, perqué ara € zero depén de la pressa que tingui la gent en comprar-ho XDJoan escrigué:Destruirlos? O_o
Jo els de Bleach no me'ls compro perquè els té en Minato i quan vull els segresto, però si els posessin a meitat de preu, no us dic que faria un pensament, com a mínim dels toms que més m'agraden, simplement pel gust de tenir-los.
Algú saps si, d'entre aquests packs de descompte que ja estan fent, hi ha alguna oferta amb Bleach? Jo ho he cercat per internet però no he vist res de res...
Algú saps si, d'entre aquests packs de descompte que ja estan fent, hi ha alguna oferta amb Bleach? Jo ho he cercat per internet però no he vist res de res...
Hanako- Administrador
tandebó fessin packs rebaixats o 2x1, o simplement mooolt mes barat
potser seria el moment de comprarmel's *-*
PD: els comics en catala ja de normal son mes barats. els de naruto, que si q em compro, en castella valen 7,5€, i en catala 6,5€. la rebaixa esta feta per tal de promocionar la lectura en catala. i si per treure's els comis de sobre, els posen mes barats, en catala ho seran encara mes, així que matem dos ocells d'un tret!!!
potser seria el moment de comprarmel's *-*
PD: els comics en catala ja de normal son mes barats. els de naruto, que si q em compro, en castella valen 7,5€, i en catala 6,5€. la rebaixa esta feta per tal de promocionar la lectura en catala. i si per treure's els comis de sobre, els posen mes barats, en catala ho seran encara mes, així que matem dos ocells d'un tret!!!
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Jo tinc els 50 actuals osigui que no m'importa gaire xD
El que si que tinc és una pregunta, seguiràn treient els còmics 51, 52 etc etc fins que arribi maig del 2013??
El que si que tinc és una pregunta, seguiràn treient els còmics 51, 52 etc etc fins que arribi maig del 2013??
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Ni idea... suposo que el més intel·ligent seria que no en treguin més, no? Tanmateix, si no els poden comercialitzar com toca i només el treuen per retirar-lo als pocs mesos, segurament la col·lecció s'acabarà al tom 40 en català i al 50 en castellà... La vida és una merda xDDDDD
Hanako- Administrador
Descomtes? Més barat? Sona més que interessant!
La meva pregunta és (vosaltres que domineu més aquest tema) , creieu que canviará molt l'aspecte exterior de Glenat a Panini ( o a qui siga) , perque si el canvi és només un xicotet rotul millor vaig a la tenda de cómics JA
La meva pregunta és (vosaltres que domineu més aquest tema) , creieu que canviará molt l'aspecte exterior de Glenat a Panini ( o a qui siga) , perque si el canvi és només un xicotet rotul millor vaig a la tenda de cómics JA
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
No crec que canvii gaire la veritat, suposso que només canviarà que en comptes de Glénat o EDT possarà PANINI, o això espero
Gooraa- Ex-capità guineu
Jo crec que si que canviaran, voldrann donar-li "su toque personal" perqué la gent sàpiga que ara és de Panini.Gooraa escrigué:No crec que canvii gaire la veritat, suposso que només canviarà que en comptes de Glénat o EDT possarà PANINI, o això espero
potser si que ho canvien com fan en altes mangues (ex: fushigui yugi), que tenen varies edicions, unes mes grans, que si tapa dura, que si recopilatories, etc...
ja veurem que fan...
ja veurem que fan...
Alguna cosa se curraran els Don Panini! Han de pensar que molta gent ja té els còmics i segur que faran alguna cosa xula que moli molt perquè ens la vulguem comprar sí o sí... o com a mínim aquesta seria una estratègia intel·ligent.
L'exemple que ha posat l'Slyth de Fushigi Yugi és el més evident: Les portades eren diferents a les originals en japonès (en castellà eren rositas... T.T) i després varen treure una edició especial en català amb les portades a color que era l'edició Kazeban japonesa que donava mil voltes a la castellana original i que, a més, era molt més barata.
Si els de Panini són llestos haurien de fer que la seva versió de Bleach molés moltíssim o, sinó, treure molt de material complementari (tipus Artbooks nous o Databooks) per mirar de treure diners de la gent que ja té els còmics de Glenat xD
L'exemple que ha posat l'Slyth de Fushigi Yugi és el més evident: Les portades eren diferents a les originals en japonès (en castellà eren rositas... T.T) i després varen treure una edició especial en català amb les portades a color que era l'edició Kazeban japonesa que donava mil voltes a la castellana original i que, a més, era molt més barata.
Si els de Panini són llestos haurien de fer que la seva versió de Bleach molés moltíssim o, sinó, treure molt de material complementari (tipus Artbooks nous o Databooks) per mirar de treure diners de la gent que ja té els còmics de Glenat xD
Hanako- Administrador
+1 jefa.
totalment d'acord
suposo que els de panini voldran fer el "seu bleach" per tal de que la gent que te els comics de glenat també vulgui tenir els de panini
es per aixo que em fa una mica de por comprar-me els de glenat si els rebaixen. la nova edicio sera igual o almenys semblant?
qui ho sap..., qui ho sap.., podria ser que?....
totalment d'acord
suposo que els de panini voldran fer el "seu bleach" per tal de que la gent que te els comics de glenat també vulgui tenir els de panini
es per aixo que em fa una mica de por comprar-me els de glenat si els rebaixen. la nova edicio sera igual o almenys semblant?
qui ho sap..., qui ho sap.., podria ser que?....
Que cabrons com facin això, ara em faràn tenir mitja colecció EDT i mitja PANINI, abans no m'importava però si canvien MOLT sí, ja veus quina gràcia em fa canviar totalment a mitja sèrie, que pensin una mica en els que ja ens l'estavem fent (Ja se que no, així treuràn molts més diners) cabrons.
Gooraa- Ex-capità guineu