Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 515
+6
Irihima
Gooraa
Ifrit
Slyth
Ryota
Hanako
10 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515
Sobre això del Repeat & Reboot no té sentit.. CAP. És veritat que la Nel ha tornat, però ja no se en sap res, i a la Halibel li possa que és poc probable que torni, i aquí està. Ara, els molt probables (Nel, Grimmjow) Segur que tornaran, a menys la Nel que ja l'hem vista i en Grimmjow, que ja no cap dubte que és el tio ciclat de l'espasa. A més, no mola que, com ha dit l'Ifrit, un personatge tan currat com la Nel vingui, es transformi 2 o 3 capítols i ja no torni, NO MOLA! i tampoc mola deixar morts als espadas, tinguem en compte que la saga ha durat els seus 6 anys i que la gent s'estima mil vegades més al Grimmjow que no pas, per exemple, al Ginjo que està en una merdeta de saga, no pot deixar abandonats als espadas ara. Totalment d'acord amb l'Ifrit. Ara, em fa peneta l'Ulquiorra... jo tampoc crec que sigui mort, però bé, a saber.. xD Tampoc ens olvidem l'Isshin, té que venir si o si, al cap i a la fi és "la seva saga" també, una saga on es parlarà del seu passat (espero) i el de la Masaki
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Home potser no cal reviure a tots els espada
la Nel ja saviem que era viva, pero els altres??
trobo be que revisquin a un parell o aixi, pero no em semblaria bé que tota la saga que ja va acaba "no servis per res"...
a més, ara amb els quincys malosos, segur que tornen a fer algo semblant als espada, recorde que en juhabach ha anat a parlar amb laizen, i potser esperen crear una nova raça de guerrers (shinigami-hollow-quincy) us ho imagineu??
PD: (teoria extra: si els quincys s'apropien del hueco mundo, potser algusn espada que "s'han tornat bons" lliuten amb els shinigamis contra els quincys, aquet seria un bon moment per a "reviure" al grimjow, i/o algun espada més)
la Nel ja saviem que era viva, pero els altres??
trobo be que revisquin a un parell o aixi, pero no em semblaria bé que tota la saga que ja va acaba "no servis per res"...
a més, ara amb els quincys malosos, segur que tornen a fer algo semblant als espada, recorde que en juhabach ha anat a parlar amb laizen, i potser esperen crear una nova raça de guerrers (shinigami-hollow-quincy) us ho imagineu??
PD: (teoria extra: si els quincys s'apropien del hueco mundo, potser algusn espada que "s'han tornat bons" lliuten amb els shinigamis contra els quincys, aquet seria un bon moment per a "reviure" al grimjow, i/o algun espada més)
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Vinga!! Demà hi ha capítol!! Què creieu que passarà???? Qui l'encerti es durà de regal un caramel de poma enverinada d'en Mayuri!!
Jo crec que serà un altre capítol de "transició". Sortirà l'Ichigo parlant amb en Mayuri, i aquest li amollarà alguna de grossa com "Fill de Quincy" o una cosa així. Això crec que passarà segur.
M'agradaria que, a més, es seguís amb la reunió de Capitans, tot i que amb les paraules d'en Kyoraku jo ja la dono per acabada. Potser també sortirà la Rukia deprimida per no poder ajudar a l'Ichigo.
Creieu que tornarem a veure en Byakuya aviat??
Jo crec que serà un altre capítol de "transició". Sortirà l'Ichigo parlant amb en Mayuri, i aquest li amollarà alguna de grossa com "Fill de Quincy" o una cosa així. Això crec que passarà segur.
M'agradaria que, a més, es seguís amb la reunió de Capitans, tot i que amb les paraules d'en Kyoraku jo ja la dono per acabada. Potser també sortirà la Rukia deprimida per no poder ajudar a l'Ichigo.
Creieu que tornarem a veure en Byakuya aviat??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo vull veure com segueix tot aquest tema de la reunio de capitans, encara que tambe crec que poca cosa mes diran.
I amb una mica de sort putser surt el byakuya en algun moment, que el vagin a veure a la 4a divisio o alguna cosa aixi...
I evidentment, alguna de les reflexions de l'ichigo sobre el que li va dir el Yuha, que no se si li dira ni tan sols a l'Urahara, crec que preferira mantenir-ho en secret
I amb una mica de sort putser surt el byakuya en algun moment, que el vagin a veure a la 4a divisio o alguna cosa aixi...
I evidentment, alguna de les reflexions de l'ichigo sobre el que li va dir el Yuha, que no se si li dira ni tan sols a l'Urahara, crec que preferira mantenir-ho en secret
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo crec que serà inútil com l'últim! Que no passa rés d'interessant en tot el capítol.
Espero que surti el Kenny! Vull saber ja com està! :cara3: Però segur que en canvi surt en Byakuya deprimit perqué no ha pogut protegir el Seireitei i bla bla bla paranoies de les seves.
Espero que surti el Kenny! Vull saber ja com està! :cara3: Però segur que en canvi surt en Byakuya deprimit perqué no ha pogut protegir el Seireitei i bla bla bla paranoies de les seves.
Jo espero que Mayuri done el discurset.
PD. Entrar al fòrum, vore un missatge nou al fansub i fibril·lar perque penses que ja ha sortit el capítol. Entrar-hi i vore que no. Hanakotroll ¬¬
PD. Entrar al fòrum, vore un missatge nou al fansub i fibril·lar perque penses que ja ha sortit el capítol. Entrar-hi i vore que no. Hanakotroll ¬¬
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Pàgina 2 de 2 • 1, 2