Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 515

+6
Irihima
Gooraa
Ifrit
Slyth
Ryota
Hanako
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515

Missatge  Gooraa Dv 9 Nov 2012 - 15:43

Sobre això del Repeat & Reboot no té sentit.. CAP. És veritat que la Nel ha tornat, però ja no se en sap res, i a la Halibel li possa que és poc probable que torni, i aquí està. Ara, els molt probables (Nel, Grimmjow) Segur que tornaran, a menys la Nel que ja l'hem vista i en Grimmjow, que ja no cap dubte que és el tio ciclat de l'espasa. A més, no mola que, com ha dit l'Ifrit, un personatge tan currat com la Nel vingui, es transformi 2 o 3 capítols i ja no torni, NO MOLA! i tampoc mola deixar morts als espadas, tinguem en compte que la saga ha durat els seus 6 anys i que la gent s'estima mil vegades més al Grimmjow que no pas, per exemple, al Ginjo que està en una merdeta de saga, no pot deixar abandonats als espadas ara. Totalment d'acord amb l'Ifrit. Ara, em fa peneta l'Ulquiorra... jo tampoc crec que sigui mort, però bé, a saber.. xD Tampoc ens olvidem l'Isshin, té que venir si o si, al cap i a la fi és "la seva saga" també, una saga on es parlarà del seu passat (espero) i el de la Masaki
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515

Missatge  Slyth Dv 9 Nov 2012 - 16:50

Home potser no cal reviure a tots els espada
la Nel ja saviem que era viva, pero els altres??
trobo be que revisquin a un parell o aixi, pero no em semblaria bé que tota la saga que ja va acaba "no servis per res"...

a més, ara amb els quincys malosos, segur que tornen a fer algo semblant als espada, recorde que en juhabach ha anat a parlar amb laizen, i potser esperen crear una nova raça de guerrers (shinigami-hollow-quincy) us ho imagineu??

PD: (teoria extra: si els quincys s'apropien del hueco mundo, potser algusn espada que "s'han tornat bons" lliuten amb els shinigamis contra els quincys, aquet seria un bon moment per a "reviure" al grimjow, i/o algun espada més)
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515

Missatge  Hanako Dt 13 Nov 2012 - 14:19

Vinga!! Demà hi ha capítol!! Què creieu que passarà???? Qui l'encerti es durà de regal un caramel de poma enverinada d'en Mayuri!!


Jo crec que serà un altre capítol de "transició". Sortirà l'Ichigo parlant amb en Mayuri, i aquest li amollarà alguna de grossa com "Fill de Quincy" o una cosa així. Això crec que passarà segur.

M'agradaria que, a més, es seguís amb la reunió de Capitans, tot i que amb les paraules d'en Kyoraku jo ja la dono per acabada. Potser també sortirà la Rukia deprimida per no poder ajudar a l'Ichigo.

Creieu que tornarem a veure en Byakuya aviat??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515

Missatge  Momo Dt 13 Nov 2012 - 16:35

Jo vull veure com segueix tot aquest tema de la reunio de capitans, encara que tambe crec que poca cosa mes diran.

I amb una mica de sort putser surt el byakuya en algun moment, que el vagin a veure a la 4a divisio o alguna cosa aixi...

I evidentment, alguna de les reflexions de l'ichigo sobre el que li va dir el Yuha, que no se si li dira ni tan sols a l'Urahara, crec que preferira mantenir-ho en secret
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 13 Nov 2012 - 16:44

Jo crec que serà inútil com l'últim! Que no passa rés d'interessant en tot el capítol.

Espero que surti el Kenny! Vull saber ja com està! :cara3: Però segur que en canvi surt en Byakuya deprimit perqué no ha pogut protegir el Seireitei i bla bla bla paranoies de les seves.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515

Missatge  Ifrit Dt 13 Nov 2012 - 20:19

Jo espero que Mayuri done el discurset.

PD. Entrar al fòrum, vore un missatge nou al fansub i fibril·lar perque penses que ja ha sortit el capítol. Entrar-hi i vore que no. Hanakotroll ¬¬
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 515 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 515

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum