Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Rol històric!!
5 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Rol històric!!
Bones!
Al final a l'enquesta ha guanyat el rol històric i m'agradaria saber qui vol participar (i qui anirà participant, llegint-lo i contestant quan tingui un poc de temps) Bàsicament ho vull saber per fer una línia cronològica dels fets que han d'anar passant i he de saber quants personatges he d'afegir! ^^
Gràcies!
Al final a l'enquesta ha guanyat el rol històric i m'agradaria saber qui vol participar (i qui anirà participant, llegint-lo i contestant quan tingui un poc de temps) Bàsicament ho vull saber per fer una línia cronològica dels fets que han d'anar passant i he de saber quants personatges he d'afegir! ^^
Gràcies!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Rol històric!!
Jo també hi vull participar!! ^^
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
jo tambè vuuuuuuuull!
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
PROPOSTA DE ROL HISTÒRIC
Només és una proposta! La podeu esqueixar completament! Dubtes, suggeriments, propostes, altres fets... el que vulgueu!
PRIMERA SAGA
- Spoiler:
Samael: tinent de la Dotzena Divisió
Kami: acabat d’anomenar tinent de la Vuitena Divisió
Hanako: Tercera al càrrec de la Primera Divisió
Joan: Shinigami de la setena divisió destinat a protegir l’acadèmia
Eloi: Estudiant de darrer curs de l’acadèmia
Momo i Gooraa: estudiants de primer curs de l’acadèmia
Nafi, Victor, Ryota i Slyth: nens petits al Rukongai.
FETS DE LA PRIMERA SAGA:
La saga comença quan en Kami acaba de ser anomenat tinent de la Vuitena divisió i acompanya en Samael i la Hanako a l’acadèmia de Shinigamis per veure la cerimònia d’ingrés de la Momo. Allà coneixeran en Joan, un jove acabat de llicenciar que apunta maneres i que és l’encarregat de la seguretat de l’Acadèmia. De la mateixa manera, la Momo i la Gooraa es coneixeran perquè entraran les dues a l’acadèmia el mateix any.
Tres anys més tard, al Rukongai, les ànimes estan desapareixent de manera massiva, i no se sap què està passant exactament. Els rumors de cada vegada són més forts i, finalment, els capitans es decideixen a investigar. El Capità General envia els capitans de la 3, 5, 7, 9 i la Lisa. (Àlies els Vizard... Tu Samael, et llibres aquesta vegada xDD)
Tot i així, Kami, Samael, Hanako i Joan seran els encarregats de vigilar les portes del Rukongai per les quals s’entra a Seireitei, i allà coneixeran a una jove Nafi acompanyada pel futur capità Kenpachi Zaraki. Hi tindrà lloc un episodi en què apareixerà un hollow perseguint uns nens molt petits: el Víctor, el Ryota i l’Slyth que seran salvats pel Kami, en Samael, en Joan i la Hanako. Però els tres seran massa petits com per a tenir gaire consciència i seguiran la seva vida al Rukongai durant uns quants anys més.
La saga acabarà quan els capitans Vizards desapareixen de la Societat d’Ànimes sense deixar ni rastre.
SEGONA SAGA (100 anys més tard)
- Spoiler:
-Samael: Capità de la Dotzena Divisió
-Kami: Capità de la Vuitena Divisió
-Hanako, Joan i Eloi: Tinents
-Momo i Gooraa: Promeses de la tretzena i la tercera divisió respectivament
-Nafi i Victor: Acaben de graduar a l’acadèmia shinigami
-Ryota i Slyth: Acaben d’entrar a l’Acadèmia
La saga comença quan en Samael torna d’un llarg viatge d’experiments al Hueco Mundo i es troba que en Kami ja és Capità i la Hanako tinent. Per tant, els tres junts se’n van a la Tretzena Divisió a saludar la Momo, que n’és una shinigami promesa. La Momo estarà entrenant al dojo amb una vella amiga, la Gooraa. La Hanako coneix l’Ukitake.
La Hanako informa al Samael que el seu pare (Kyoraku) s’ha retirat per un escàndol de faldes i que molts capitans tenen una salut feble. Apareix Joan, tinent de la setena divisió informant al Kami i al Samael que la cambra central dels 46 ha decretat l’execució de la Rukia Kuchiki.
Els presents no saben gaire bé qui és aquesta noia, però sospiten que és la germana del capità de la Sisena. Un mes més tard, els intrusos entren al Seireitei per salvar la Rukia.
-Kami i Samael: assistiran a una reunió de Capitans
-Gooraa i Momo: patrullaran pels carrers del Seireitei. La Gooraa serà raptada per l’Ichigo perquè li mostri el camí cap on hi ha la Rukia. La Momo perdrà la Gooraa i correrà a anunciar-ho a la Hanako, que es trobava a una reunió urgent de tinents amb en Joan i l’Eloi. La Momo i l’Eloi ajudaran al Capità Hitsugaya a entrar a la Cambra Central dels 46.
Kami i Samael començaran a cercar els intrusos: en Kami capturarà en Chad, en Samael el Quincy i la Hanako l’Orihime. Apareix la Nafi informant que el Capità Zaraki es troba en estat molt greu. El Victor serà l’encarregat de vetllar per la seguretat de l’Acadèmia i protegirà l’Slyth i en Ryota. La Gooraa segueix amb l’Ichigo i l’ajuda amb el rescat de la Rukia. La Hanako, juntament amb l’Ukitake, aconseguiran el blasó dels Shihoin per segellar la doble fulla i, posteriorment, s’enfrontaran amb en Yamamoto. Traïció de l’Aizen.
No farem la saga dels Arrancars perquè tots nosaltres vàrem ser massa joves per poder anar a lluitar. Només en Samael i en Kami anaren al Hueco Mundo a experimentar i, si volen, poden tenir un flashback.
TERCERA SAGA (150 anys més tard)
- Spoiler:
Yamamoto Genryusai és assassinat pel líder dels Quincy, Juha Bach. La Societat d’Ànimes queda completament destrossada i molts capitans han mort. A partir d’aquest moment:
-Hanako és anomenada Capitana General
-10 anys més tard: Joan és anomenat Capità de la Setena
-15 anys més tard: Eloi ascendeix a Capità de la Desena
-20 anys més tard: Gooraa és anomenada Capitana de la Tercera Divisió.
-20 anys més tard: Momo ascendeix a Capitana.
Vuitanta anys més tard:
-La Nafi ascendeix a Tinent de l’Onzena Divisió.
-Victor ascendeix a Tinent de la Tercera Divisió
-Slyth i Ryota: shinigamis rasos!
Fets d’aquesta saga: A més de tots els ascensos del món i algun que altre recordatori de matrimoni, sabrem que els Arrancars estan ressorgint al Hueco Mundo i que, al mateix temps, el nou líder dels Quincy, l’Ifrit (que quan arribem fins allà ja haurà fet la fitxa i de tot) ens ve a declarar la guerra... que ja concretarem a altre rol. xD
Editat per darrera vegada per Hanako el Dl 12 Nov 2012 - 0:26, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
wow quina bona pinta jefa!!
només una pregunta, per anar canviant de saga (1a, 2a i 3a), primer farem la historia de la primera, i quan haguen arribat a lo que es demana (el que hauria de passar xD), fas un canvi de saga? o fem la primera i la segona una mica mñes curtes, i ens extenem en la 3a?
només una pregunta, per anar canviant de saga (1a, 2a i 3a), primer farem la historia de la primera, i quan haguen arribat a lo que es demana (el que hauria de passar xD), fas un canvi de saga? o fem la primera i la segona una mica mñes curtes, i ens extenem en la 3a?
Bé, només és un esquema de les línies generals a seguir. A partir d'això ens podem enrollar molt i cadascú és lliure de contar la seva pròpia història!
Seeeeeeeeeeee, farem canvi de saga!! Jo aniria desenvolupant saga per saga i quan vegem que ja no podem posar res més a la saga que estem fent... canviem!
Changeeeee nanananananana changeeeeeee
Seeeeeeeeeeee, farem canvi de saga!! Jo aniria desenvolupant saga per saga i quan vegem que ja no podem posar res més a la saga que estem fent... canviem!
Changeeeee nanananananana changeeeeeee
Hanako- Administrador
Bé jo esperava que algú fes alguna consideració com dient "el meu personatge aquí podria fer això i no això altre..."
Si no n'hi ha cap, podríem començar demà! ^^
Si no n'hi ha cap, podríem començar demà! ^^
Hanako- Administrador
Seeeeeeeeee! Com que sou els membres més recents del rol havia pensat que era una bona idea que anéssiu els dos junts a l'acadèmia! A dins l'acadèmia, podeu comentar la "mort" de l'Aizen i totes aquestes coses... sou lliures de posar qualsevol cosa que us passi pel cap! ^^
Hanako- Administrador
wiii xDD Ja tinc ganes de començar :Ishida: xD i encara mes quan em penso com soc de petit...
I com ho faràs per guiar-nos en el rol i les aparicions? Perquè si cada un va a la seva bola això serà un lio, cada un amb la seva història.
Poh la verda' é que nunca m'havia preguntao ezo...
Potser quan jo acabi de rolejar puc deixar un spoiler apuntant breument què ha de passar a continuació perquè així la gent el pugui anar seguint sense haver de mirar l'esquema tota l'estona... no? Serien línies generals, entre mig podeu inventar-vos el que sigui, afegir la vostra història o el que vulgueu, però en general anar traçant el camí cap a on hem d'anar!
Us sembla bé que ho fem així?
Potser quan jo acabi de rolejar puc deixar un spoiler apuntant breument què ha de passar a continuació perquè així la gent el pugui anar seguint sense haver de mirar l'esquema tota l'estona... no? Serien línies generals, entre mig podeu inventar-vos el que sigui, afegir la vostra història o el que vulgueu, però en general anar traçant el camí cap a on hem d'anar!
Us sembla bé que ho fem així?
Hanako- Administrador
Com que cadascu és diferent a cada saga (alguns som nens petits, d'altres entren a l'acadèmia, i altres acaben de ser nombrats shinigamis) suposo que el millor seria que ens delimitessis molt bé el nostre rol a cada saga.
per exemple, jo, a la primera saga representa que soc un nen petit, m'atacaran, pero vosaltres em protegireu (que monos ^^) però al ser tan petit no m'enrecordaré del que passa, d'aquesta manera, no té gaire sentit que participi "activament a la saga" vull dir, que no parli en primera persona, i es millor que expliqui la historia dels altres
en principi seria això, no?
per exemple, jo, a la primera saga representa que soc un nen petit, m'atacaran, pero vosaltres em protegireu (que monos ^^) però al ser tan petit no m'enrecordaré del que passa, d'aquesta manera, no té gaire sentit que participi "activament a la saga" vull dir, que no parli en primera persona, i es millor que expliqui la historia dels altres
en principi seria això, no?
Tampoc veig malament que vagis contant la teva història de manera paral·lela. És a dir, l'esquema només és per seguir tots una línia de fets, a partir d'aquí, podeu anar contant diverses històries diferents.
Per posar un exemple, mentre uns són a l'acadèmia i ho van explicant, tu pots anar posant que arribes al Rukongai i les sensacions que tens, etc... No em semblaria malament que hagués diferents línies (una al Seireitei, una a l'acadèmia, una al Rukongai...), de fet, estaria xulo perquè un dels objectius del rol històric seria conèixer el passat de tots els nostres personatges (ja estan a la fitxa però no tots la llegeixen), i encara que només siguin nens petits, també és important saber com varen arribar i com se sentien els primers moments! Ara, que si vols parlar en tercera persona sobre els altres tampoc em sembla malament!
Per posar un exemple, mentre uns són a l'acadèmia i ho van explicant, tu pots anar posant que arribes al Rukongai i les sensacions que tens, etc... No em semblaria malament que hagués diferents línies (una al Seireitei, una a l'acadèmia, una al Rukongai...), de fet, estaria xulo perquè un dels objectius del rol històric seria conèixer el passat de tots els nostres personatges (ja estan a la fitxa però no tots la llegeixen), i encara que només siguin nens petits, també és important saber com varen arribar i com se sentien els primers moments! Ara, que si vols parlar en tercera persona sobre els altres tampoc em sembla malament!
Hanako- Administrador
És aquí on jo crec que hi haurà lio, perqué cada un anirà amb la seva línea i sense ordre serà un caos. Per exemple hi han tres seguits al Rukongai, i algú que vol escriure sobre l'història del Seireitei ha de trobar l'últim missatge que li toca.
Per això per exemple es podria establir un ordre ciclic (només és una idea):
1- Seireitei
2- Acadèmia
3- Rukongai
Osigui que sempre hi hagi un missatge de l'història del Seireitei, després una de l'Acadèmia i al final una del Rukongai, i arribats aquí tronar a començar al Seireitei.
O si tu ens dones pautes ben clares cada cops que rolejas, però això t'obligarà a escriure bastant per a que la gent no es perdi. Si vols perfecte XD
Per això per exemple es podria establir un ordre ciclic (només és una idea):
1- Seireitei
2- Acadèmia
3- Rukongai
Osigui que sempre hi hagi un missatge de l'història del Seireitei, després una de l'Acadèmia i al final una del Rukongai, i arribats aquí tronar a començar al Seireitei.
O si tu ens dones pautes ben clares cada cops que rolejas, però això t'obligarà a escriure bastant per a que la gent no es perdi. Si vols perfecte XD
Hòstia, tens tota la raó del món!!!
Potser si que seria més interessant seguir una sola línia i fer primer els esdeveniments del Seireitei, després de l'Acadèmia i després passar al Rukongai... Si anem cronològicament no serà tan embullós i, tard o d'hora, tots tendrem el nostre moment.
Doncs jo crec que el més net i que us faciliti més el rol serà que jo vagi donant pautes a spoilers que aniré posant a mesura que vagi rolejant... serà un rol un poc menys lliure que de costum, però bé, com a mínim sabrem com seguir-lo en tot moment!!
Potser si que seria més interessant seguir una sola línia i fer primer els esdeveniments del Seireitei, després de l'Acadèmia i després passar al Rukongai... Si anem cronològicament no serà tan embullós i, tard o d'hora, tots tendrem el nostre moment.
Doncs jo crec que el més net i que us faciliti més el rol serà que jo vagi donant pautes a spoilers que aniré posant a mesura que vagi rolejant... serà un rol un poc menys lliure que de costum, però bé, com a mínim sabrem com seguir-lo en tot moment!!
Hanako- Administrador
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato