Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Proposta: Canvis a les organitzacions. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Proposta: Canvis a les organitzacions.

+2
Hanako
Ifrit
6 participantes

Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Ifrit Dg 25 Nov 2012 - 15:01

Salutacions, acabe d'entrar en açò del rol ( per lo tant perdoneume si faig alguna cosa que no toca ) i he vist que en certes espècies tal volta caldria fer certs canvis organitzatius. Obviament parle de la meva.

Primer la jerarquia. Val, se que estic sol però tal volta caldria intentar adaptar l'organització quincy actual al rol. Jo optaria per introduir a part del líder del Vandenreich ( al qual quasi que podriem dir-li Vandenreich directament, si voleu) uns 9-10 sternritters. Ja se que no hi ha ningú que vulgui ser Quincy, però tal volta si la gent veu que hi ha una organització més establerta s'anima! ( o si algú vol fer-se un altre personatge). Una altra figura seria "la ma dreta del Vandenreich" ( a.k.a. quincy buenorro).

Sobre el lloc. Ja em sembla bé que continue al món humà, almenys fins que tingam una idea del que és exactament. Però tal volta podriem canviar el nom a Vandenreich o "el palau gelat", com he llegit per alguns llocs.

Que opineu?

Vinga va, que ara que teniu un nou enemic mortal cal que el tracteu amb carinyo.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Hanako Dg 25 Nov 2012 - 15:17

No em sembla mala idea! De la mateixa manera que a la Societat d'Ànimes té 13 Capitans, no em semblaria malament que els Quincy tinguessin 10 Sternritters o més!

D'altra banda, com a primer Quincy crec que està bé que siguis el líder perquè participes molt i t'has currat molt la fitxa!

Aleshores, proposaria que hi hagués uns requisits, com també els tenen els Shinigamis, no? És a dir, que a partir d'ara els Quincys comencin de 0 com a "Quincy" però que, en arribar a un cert nivell de reiatsu, puguin ascendir a "Sternritter".

Sobre el lloc, com vulguis! De moment, hi ha una zona del rol al món humà que es diu Vandenreich ---> https://bleachcatala.forocatalan.com/f58-vandenreich
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Ifrit Dg 25 Nov 2012 - 15:37

Si, exacte seria lo mes adient. Uns 10 sternritters que anirien numerats fins que el personatge en qüestió triara la seva lletra (d'acord al seu poder). Seria també com els shinigamis, que aquesta numeració no estaria relacionada amb el seu poder.
Ja ho he comentat a la solicitud d'ascens. El que em sembla el millor, es que tampoc em sembla just que només entrar siga ja un líder ( quan altra gent s'ho ha currat de sobremanera).
Vinga va, que comenci el show!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Hanako Dg 25 Nov 2012 - 18:28

I quin nivell de reiatsu haurien de tenir els Quincys per ascendir a Sternritters?? El poder d'un Sternritter és similar al d'un Capità, no? Perquè aleshores el nivell de reiatsu hauria de ser el mateix que es demana per ser Capità...


Potser, ara que hi som, podríem també parlar dels Espada, no? La majoria dels Arrancar són Espada perquè no en teníem i em va semblar bona idea, però potser a partir d'ara també hauríem de demanar un mínim de reiatsu...

Espadas, jo us invoco!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Ryota Dg 25 Nov 2012 - 18:35

xD Lo dels Espades ho parlem aqui o en un tema nou??
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Hanako Dg 25 Nov 2012 - 18:41

Aquí mateix. La meva proposta seria equilibrar els tres grans càrrecs, és a dir:

Capitans/Espadas/Sternritters ---> 250 punts de reiatsu

Però hi veig un problema, i és que per ser Capità abans pots ser tinent i ja és un pas intermig de manera que el camí fins als 250 punts no es fa tan llarg.

En canvi, als Espadas i als Quincy ho veig molt més difícil de fer ja que per arribar als 250 la gent se n'afluixarà completament... T_________________T
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Ifrit Dg 25 Nov 2012 - 18:46

Un sternritter no és tan fort com un capità (recorda que necessiten furtar els seus bankais). Fixaria el nivell d'sternritter a 200.
Ja em sembla bé allò dels espada. Quien alguien quiere algo le cuesta.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Invitat Dg 25 Nov 2012 - 18:47

Doncs si la veritat es que seria complicat... Doncs jo lo dels Quincy ho deixaria estar perque nomes hi ha un, quan hi hagin mes doncs posarem la regla que per ser Sternritter han de tenir 200 de reiatsu, i doncs els espades de moment hi han 4 llocs vacant (si no m'equivoco) no tinc ni idea
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 25 Nov 2012 - 20:51

O sigui que els als que ja son Espadas no se'ls hi demana rés? Perqué recordo que la majoria son segones comptes, o sigui que les fem servir només al rol i arribar fins a 250 reiatsu seria complicat.
La organització Quincy em sembla bé! I lo millor seria fer-la avans que arrivessin altres Quincys per a que ja sapiguessin com funciona i no pensessin que és un caos.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Hanako Dg 25 Nov 2012 - 21:37

Em sembla correcte que siguin 200 per ser Sternritters, però de la mateixa manera queda clar que els Capitans són molt més forts xDDDD

De la mateixa manera, ja he fet un post on es recolliran els requisits de totes les races, però segueixo sense saber què fer amb els Espadas...


Evidentment, la nova normativa s'aplicaria d'aquí a un temps i només als usuaris que vulguessin ser exclussivament Espadas i no als segons comptes (que de moment ho és tothom...) No sé... també seria injust per a una persona nova haver-s'ho de currar tant mentre que els altres hem començat sent directament Espadas, però ho som perquè sinó seria impossible que aquesta raça tirés endavant...

Algú se li ocorre la gradació d'ascens que podria haver a els Espada i a quin nivell de reiatsu s'ascendiria?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 25 Nov 2012 - 21:41

Jo crec que entre Arrancar a seques i Espada es podria fer el grau de Fracció. Lo que no et sabria dir és si ser fracció d'algú, o simplement fer-ho com un grau inferior al Espada. Potser es podria decidir segons el que vulgui la persona.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Hanako Dg 25 Nov 2012 - 21:51

És a dir, que proposes que sigui com als Shinigamis, que hi hagi tres nivells, no?? Jo proposaria:

-Vasto Lorde ---> Automàtic en fer-te la fitxa. No ho tenc del tot clar... Els Vasto Lorde són la forma més evolucionada dels Menos i, quan s'arrebassen la màscara arriben a Arrancar... seria lògic que abans de ser Arrancar fossin Vasto Lorde
-Arrancar ---> En arribar als 100 punts de reiatsu, com els tinents
-Espada ---> En arribar als 250 punts de reiatsu, com els Capitans.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Victor Kudo Dg 25 Nov 2012 - 22:09

A mi em sembla bona ideea,ja que els Vasto Lorde son els que tenen més inteligencia desenvolupada dels Hollows per després acabar sent Arrancar però potser podrieu fer un 4rt nivell que seria el primer de tots i serien els Adjuchas i al arribar al 50 de Reiatsu convertir-te en Vasto Lorde que també tenen inteligencia, que penseu?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Ifrit Dg 25 Nov 2012 - 22:48

Ja però els Vasto lordes no eren arrancars, eren hollows no?
Lo seu seria

"Arrancar"
"Número"
"Espada"

No?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Victor Kudo Dg 25 Nov 2012 - 22:57

Ostres tambè es veritat,jo m'havia oblida't dels Numeros xDDDDD
Llavors si seguim la ideea de la Hanako + la del Ifrit seria:
-Arrancar ---> Automàtic en fer-te la fitxa.
-Numero ---> En arribar als 100 punts de reiatsu, com els tinents
-Espada ---> En arribar als 250 punts de reiatsu, com els Capitans.
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Ifrit Dg 25 Nov 2012 - 23:23

Exacte, la idea seria eixa. A mi em sembla perfecte. Hi ha una altra possibilitat. No podem oblidar els privaron espada ni tampoc els pícaros.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Slyth Dg 25 Nov 2012 - 23:50

Això que ha dit la Nafi m'ha donat una idea

si voleu, podem fer unes separacions entre els espada com si fossin les 13 divisions de shinigamis, m'explico
podem fer que exixteixin 10 rangs de espada (o 11, si comptem el 0 i el 10), i cop arrancar lvl basic, ens "fiquem" dins d'un arrancar, per exmple:
un privaron espada, despres, a la que arribes mes a menys als 50 punts de reiatsu, es fas la fraccion del numeo de espada que has escollit, i quan arribes als 100, ets l'espada equivalent al numero que has escollit, i tots els arrancars del teu numero, que tenen menys reiatsu, son tus lacayos

la organització es molt semblant a la que tenim amb els shinigamis, i aixi per nous membres del rol, totes les races funcionarien igual.
tot i aixo també es bona idea (almenys de moment) baixar els nombres de reiatsu demanats per ascendir de categoria (ja que tot son segones comptes)

i pels quincys jo faria el mateix, el problema es que potser encara hi sabem massa poca cosa, doncs a mesura que vagi avançant la saga actual, podem afegir noves clases

que us sembla? (si no m'he explicat be o no m'enteneu, digueu-me algo xDD, srry)
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Canvis a les organitzacions. Empty Re: Proposta: Canvis a les organitzacions.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum