Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Proposta d'ascens. Ifrit
+4
Victor Kudo
Ryota
Hanako
Ifrit
8 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Proposta d'ascens. Ifrit
Jo, Ifrit declaro la meva intenció d'ocupar la vacant com a líder del Vandenreich.
Juro odiar els shinigamis a mort i fer que el rol sigui quelcom emocionant i divertit.
Juro odiar els shinigamis a mort i fer que el rol sigui quelcom emocionant i divertit.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Re: Proposta d'ascens. Ifrit
No vull
És broma xDDD Com a primer i únic Quincy d'aquest fòrum, em sembla bé que te'n carreguis de guiar els futurs assassins de la teva feble espècie condemnada a l'extinció... A més, com que la teva participació és bona i passes molt de temps per aquí, no hi tenc cap objecció.
Així doncs, quedes declarat líder dels enemics... vull dir, dels Quincy. (ni tan sols crec que sigui necessari que esperis a veure què en pensen els altres ja que suposo que ningú hi estarà en contra)
És broma xDDD Com a primer i únic Quincy d'aquest fòrum, em sembla bé que te'n carreguis de guiar els futurs assassins de la teva feble espècie condemnada a l'extinció... A més, com que la teva participació és bona i passes molt de temps per aquí, no hi tenc cap objecció.
Així doncs, quedes declarat líder dels enemics... vull dir, dels Quincy. (ni tan sols crec que sigui necessari que esperis a veure què en pensen els altres ja que suposo que ningú hi estarà en contra)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Ondia, no ho havia pensat. Tal volta el millor siga que passi per un periode de prova com tota la resta del món, no?
Us sembla bé dos setmanes, gent eròtica?
Us sembla bé dos setmanes, gent eròtica?
Ifrit- Tercer al càrrec
Si et fa il·lusió estar en prova una setmana com a Quincy i després ascendir a Sternritter (et ficaria dins el grup d'Sternritter de la mateixa manera que jo estic dins el grup de Capitans, no?)
Hanako- Administrador
I despres d'una setmaneta com a sternritter podria passar a lider?
No, espera, tal volta un mes com a sternritter millor. Així pujo una mica el meu reiatsu, i quan el tinga nivell capità (sobre 250) ja passo a lider suprem. Que us sembla?
A mi m'agradaria així, dona més sensació de que el meu personatge va evolucionant mentre pateja culs shinigamis cof cof, quina tos.
No, espera, tal volta un mes com a sternritter millor. Així pujo una mica el meu reiatsu, i quan el tinga nivell capità (sobre 250) ja passo a lider suprem. Que us sembla?
A mi m'agradaria així, dona més sensació de que el meu personatge va evolucionant mentre pateja culs shinigamis cof cof, quina tos.
Ifrit- Tercer al càrrec
No em sembla mala idea, si ho vols fer així beníssim!!
Hanako- Administrador
Per mi adjudicat. Falta a vore que pensa la resta de la gent.
Dieu algo, oh , gent eròtica.
Dieu algo, oh , gent eròtica.
Ifrit- Tercer al càrrec
Per mi no hi ha cap problema en que siguis el lider dels Vandenreich (o com s'escrigui xD) De fet com que no hi ha ningun mes em sembla just que ho siguis xD
Jo estic d'acord, l'Ifrit es bon paio i em cau bé,penso que esta preparat pel carrec i segur que el sabra mantenir perquè es conecta sovint i no fa missatges xorrras. Per fi te el meu visto bueno. (Per mi tindrem un altre enemic )
P.D. Quincy,no siguis molt dolent
P.D. Quincy,no siguis molt dolent
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Per mi perfecte! Hauràs de demostrar la teva eroticitat com a Quincy durant un mes com a sternritter (que no sé que és), i pujar-te a jefe supremo! Encara que crec que en dos setmanes ja arribaràs al reiatsu suficient. Però si t'agrada sufrir allà tu querido Quincy.
uhhhhh moar enemics!!
pos em sembla bé ifrit,
anims i que et facis fort!.... emmmm vull dir, maleit Quincy aviat trobaras la fulla de les nostres zampakuto (si, ara molt millor)
pos em sembla bé ifrit,
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
evidentment que em sembla be
sort, quincy, et fara falta, els shinigamis no t'ho posarem gens facil
sort, quincy, et fara falta, els shinigamis no t'ho posarem gens facil
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Aissss, el vostre odi cap a mi m'encanta
Ifrit- Tercer al càrrec
El nostre primer Quincy i es sado....
interesant aquest sentiment d'autodestrucció dels quincys muhahahaha, ens ho fan tot molt mes fàcil
interesant aquest sentiment d'autodestrucció dels quincys muhahahaha, ens ho fan tot molt mes fàcil
Reobrec el tema per formalitzar el que ja vaig comentar ahir.
Ara que he aplegat a 200 de reiatsu m'agradaria ascendir a "sternritter E"
Que dieu, shinigamis? (ironies del destí que el meu ascens depengui de aquestos assasins... ) Considereu-ho com a regal de nadal per a mi... que estarè una mica ausent
Ara que he aplegat a 200 de reiatsu m'agradaria ascendir a "sternritter E"
Que dieu, shinigamis? (ironies del destí que el meu ascens depengui de aquestos assasins... ) Considereu-ho com a regal de nadal per a mi... que estarè una mica ausent
Ifrit- Tercer al càrrec
I la "E" per què? D'Eròtic? xDDDDDDDDDD
No sé, no sé........... crec que no, eh, titi! Jo esperaria a ascendir un o dos anys Que nooooooooooo!! Que és broma! Et mereixes aquest ascens i ho saps, així que cap problema. Pot ser el nostre regal de Nadal al nostre estimat Quincy despiatat, assassí i Hentai-san.
PD: Refresca'm la memòria... Quedàrem que quan fossis Sternitter també ascendiries a Vandenreich, oi? És bàsicament per fer la signatura.
No sé, no sé........... crec que no, eh, titi! Jo esperaria a ascendir un o dos anys Que nooooooooooo!! Que és broma! Et mereixes aquest ascens i ho saps, així que cap problema. Pot ser el nostre regal de Nadal al nostre estimat Quincy despiatat, assassí i Hentai-san.
PD: Refresca'm la memòria... Quedàrem que quan fossis Sternitter també ascendiries a Vandenreich, oi? És bàsicament per fer la signatura.
Editat per darrera vegada per Hanako el Dl 17 Des 2012 - 15:27, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
Estic d'acord en que ascendeixi,ja que es massa sadic i per això sera un gran quincy xDDD
Bé se que ho fara força bé i currara de valent (haura de cercar membres nous per la seva malevola organització )
Sort
Bé se que ho fara força bé i currara de valent (haura de cercar membres nous per la seva malevola organització )
Sort
Al final varem quedar en que estaria un mes com a sternritter abans de ser el Vandenreich. Però no fassis ninguna firma d'sternritter. Esperat a que sigui vandenreich per fer-la, oh sotaicho eròtica!!! ( i fes-la només si vols, no vull donarte feina.)
I la E és d'eròtic, d'Erossenin i d'Enamorat dels pitrams. No, ara en serio. Volia esser la E per allò de "The end" per ser la fi dels quincys.
I la E és d'eròtic, d'Erossenin i d'Enamorat dels pitrams. No, ara en serio. Volia esser la E per allò de "The end" per ser la fi dels quincys.
Ifrit- Tercer al càrrec
A mi també em sembla be que el nostre arxienemic ascendeixi (cap al cel muhahaha)
no te gracia lluitar contra enemics febles, necessitem quincys molongos, aixi que anims i dinyala rapid =P
no te gracia lluitar contra enemics febles, necessitem quincys molongos, aixi que anims i dinyala rapid =P
Em sembla molt raro que ho votem o que com a mínim ho comentem nosaltres que som shinigamis i molts, alts càrrecs.
I tot i que no s'em té en compte xD la opinió ha estat demanada i dic que sí. Es que donar el títol de jefe suprem quincy em fa sentir poderós.
I tot i que no s'em té en compte xD la opinió ha estat demanada i dic que sí. Es que donar el títol de jefe suprem quincy em fa sentir poderós.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Ja ha arribat el dia!! Ja ets l'Sternritter E! (d'Eròtic)
Bones festes i molta
Bones festes i molta
Hanako- Administrador
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
facilitats ^^
i de part de tots els altres shinigamis et desitjem una propera i dolorosa mort :adéu: (i bon nadal xD)
facilitats ^^
i de part de tots els altres shinigamis et desitjem una propera i dolorosa mort :adéu: (i bon nadal xD)
Felicitats Quincy!
Fes-hi un bon treball i no siguis massa Sadic
Fes-hi un bon treball i no siguis massa Sadic
Danken, Danken!! Juro solemnement fer-vos la vida impossible!!
Bon nadal!
Bon nadal!
Ifrit- Tercer al càrrec
Pàgina 1 de 2 • 1, 2