Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
MANGA O ANIME? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
MANGA O ANIME? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
MANGA O ANIME? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
MANGA O ANIME? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
MANGA O ANIME? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
MANGA O ANIME? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
MANGA O ANIME? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
MANGA O ANIME? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
MANGA O ANIME? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

MANGA O ANIME?

+18
JaakkBlack
Isshin Shiba
Haok-X
drew-kun
Javi Ciffer
IchigoBankai
Gooraa
Slyth
Kenpachi Nafi
Ayame kurosaki
Momo
xus
Hanako
Ifrit
Shizen Eriksen
Ryota
Victor Kudo
Oketsu
22 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty MANGA O ANIME?

Missatge  Oketsu Dt 4 Des 2012 - 16:49

Aquesta disputa universal sempre hi ha sigut; manga o anime?

jo personalment magraada més el manga perque la emocio a que treguin un nou numero no té preu amés no ens hem de tragar els rellenos. Ara be, alla on hi hagi una bona baralla de un bon shonen, que s'aparti el manga.

que n'opineu vosaltres?
Oketsu
Oketsu
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 32
Reiatsu : 49
Edat : 30
Ubicació : fent l'entrenament especial per conseguir el bankai

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Victor Kudo Dt 4 Des 2012 - 17:06

Jo sempre he preferit el Anime perquè les lluites m'agraden més que siguin en moviment i em duren més que al Manga.Però el Manga tampoc esta malament Content
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Ryota Dt 4 Des 2012 - 17:11

Doncs no podria decidir xD Els dos tenen coses que l'altre no hi te Asuma Doncs el manga no hi ha relleno i t'avançes del que pasara xD pero l'unic fallo es que no entens del tot els efectes... Despres l'anime es veuen com son els personatges i tal i tambe es veuen els moviments i efectes que en el manga no es veuen tan be com l'anime i el defecte d'aquest es que se li pot ficar relleno a tope Asuma
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Shizen Eriksen Dt 4 Des 2012 - 19:20

Opino que si vols veure les batalles està clar que l'anime, però el manga surt abans, al ser com 3 capitols de l'anime et posas a pensar més que passarà al pròxim capitol i els dos punts febles de l'anime són els famosos rellenos i sobretot les censures (quan torni l'anime a veure de quina manera moren el Kira i el Yamaji)
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Ifrit Dt 4 Des 2012 - 19:45

Manga per el simple fet de que és la idea original de l'autor. Sense adulterar-la amb rellenos, censures i altres merdes.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Hanako Dt 4 Des 2012 - 21:06

Penso com la majoria. El manga m'agrada ben molt i, com diu l'Ifrit, és allò que l'autor vol, sense rellenos, sense censures ni res, directament d'ell a nosaltres!

D'altra banda però, les batalles al manga em costen seguir-les! Res guanya a una batalla en versió animada!! I l'anime també té els colors i la veu (els colors com a mínim els pots veure si hi ha una portadeta a color, sinó te fots xD). En general no crec que siguin excloents, sinó que es complementen!

Hi pot haver un manga boníssim i un anime penós o bé pot ser un manga infumable però que l'adaptació estigui molt ben feta!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  xus Dt 4 Des 2012 - 22:13

Jo personalment m'agrada mes el Anime que el manga i es aixo que a dit en victor i el ryota que ja mes moviment, color etc... però el manga també esta bé i m'agrada però no tan XDDDD
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Momo Dc 5 Des 2012 - 10:54

Manga i anime per igual xD
Les coses bones del manga son, com ja heu dit, que els capitols surten abans i que es l'idea original de l'autor, sense censura
Pero per altre banda el anime m'agrada per les batalles epiques, a demes de que en algunes parts en al manga no m'entero de qui diu cada cosa (no se si aixo nomes em passa a mi xD) pero en canvi amb el anime aixo no passa per el imple fet de que se senten les veus dels que parlen xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Ayame kurosaki Dc 5 Des 2012 - 17:13

Jo, estic dacord amb L'ifrit, el manga es molt millor, ja que son les idees que te pensades el mangaka, però també m'agrada la idea de veure les lluites amb l'anime perk duren mes i son mes emocionants... tots depen, per això jo sempre RECOMANO, llegirse el MANGA I DESPRÈS VEURE l'anime, AIXÌ SAPS ON TE LA VOLEN FORTE JAJAJAJ XDDD cat
Ayame kurosaki
Ayame kurosaki
Chappy
Chappy

Nombre de missatges : 26
Reiatsu : 39
Edat : 29
Ubicació : Portant-li un paraiguas a l'Ichigo.

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 5 Des 2012 - 21:50

Crec que els dos són genials, però l'anime mola més perqué veus els personatges interactuar i més vius. No se em transmet més. En canvi el manga molt cop em costa d'entendre l'imatge, el dibuix, etc. I a més l'anime és gratis ehh MANGA O ANIME? 1090374468
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Slyth Dc 5 Des 2012 - 22:04

Jo també em quedo amb l'anime, esta molt currat, i a més les lluites i alguns fets "complicats d'entendre" son mes facils de seguir a l'anime.
D'altra banda, el relleno ma matat....
la GRAN majoria es horrible i sobra moltissim... es amb diferencia el pintjor de l'anime.
(per sort al manga no n'hi ha *-*)

Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Gooraa Dj 6 Des 2012 - 1:06

Opino que tot té els seus pros i els seus contres

Manga: Ho trobo molt bé, m'agrada poder llegir una cosa al mateix temps que els japonessos i per internet. Es nota el treball que l'autor ha possat en fer-ho, i una de les millors coses és que no hi ha censura! Lo dolent és que els moviments no és viuen igual que en un anime, i el color fa molt també... (Possem un exemple, potser ens imaginem la Senshomaru amb el cabell negre, i realment el té verd!)

Anime: Quasi que és el que prefereixo, crec que val la pena esperar messos per veure lo que ja haviem vist, aquesta vegada en animat i colorit, les lluites més intenses que mai, que és poden viure, i la banda sonora de fons que dóna emoció als punts clau. Lo dolent de l'anime, és que té masses coses en contra, com per exemple la censura (què ho trobo bastant tonteria com ja vam parlar en un altre tema, i crec que la majoria vam coincidir en que Bleach no era una sèrie per nens, si no els hi agrada que no la vegin, trobo que les censures no haurien ni d'existir) o els putos rellenos, que si que pot haver un com el de les zampakutos que va ser entretingut al principi, però són perdues de temps, quan podriem estar veient coses més ciclades que no el relleno... Evidentment, el colorit i el moviment són dos de les coses més guais dels animes, tal i com he dit en l'exemple anterior, sortim 100% de dudes si el cabell de la Senshomaru és negre o verd, i hi han escenes d'acció que et quedes bocabadat, i només per això suposso que lo de les censures és podria perdonar (Lo del relleno ja és negociable...)

En conclusió, opino que val la pena esperar un poc per veure en animat lo que fa temps vam veure per una pantalla de l'ordinador en blanc i negre
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  IchigoBankai Dl 14 Gen 2013 - 23:28

A triar, prefereixo el manga, és l'original.

Si l'anime és amb bona qualitat, sense afegits i amb millores, ho trobo perfecte.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Javi Ciffer Dt 15 Gen 2013 - 18:18

Jo no he llegit mai un manga i el de bleach l'espero seguir pero primer vull acabarn l'anime.
Aixi que..... no puc opinar Urahara 2 pero hem veig aixi llegint el manga a l'estiu :estudiant:
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Javi Ciffer Dj 4 Abr 2013 - 2:46

Esta clar que per a disfrutar de les lluites l'anime, pero per a disfrutar de la història millor manga.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  IchigoBankai Dj 4 Abr 2013 - 17:41

JaviVinaròs escrigué:Esta clar que per a disfrutar de les lluites l'anime, pero per a disfrutar de la història millor manga.

a hores d'ara ja hauràs acabat de veure l'anime no? jejeje

Posa't amb el manga que està molt interessant
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Javi Ciffer Dj 4 Abr 2013 - 17:46

IchigoBankai escrigué:
JaviVinaròs escrigué:Esta clar que per a disfrutar de les lluites l'anime, pero per a disfrutar de la història millor manga

a hores d'ara ja hauràs acabat de veure l'anime no? jejeje

Posa't amb el manga que està molt interessant
Vaig pel 492 i avançant, però per ara estic mirant naruto aixi que gasto casi tot el temps en mirar naruto xD
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  drew-kun Dl 24 Jun 2013 - 20:49

Manga, sens dubte. Ni censura, ni relleno, (aixo si, de tant en quant m'agrada mirar-me algun combat mitic, el de ichigo vs ulquiorra s'havia de veure).
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Haok-X Dl 24 Jun 2013 - 21:14

Depen de la serie, n'hi han que tenen un anime que es una passada, super fidel al manga i amb la OST i animacions es disfruta mes que amb el Manga. Però d'altre banda n'hi ha mangues super epics que son molt millors que el anime, ja perquè el anime no segueix la historia correctament, o una mala animació, inclús la historia del anime no te res a veure amb el manga, també pel tema de les censures, etc.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Isshin Shiba Ds 6 Jul 2013 - 16:19

Sens dubte, molt millor el manga, però hi ha vegades que algun anime iguala al manga, això si mai supera. Per exemple la OST i l'anime de Fairy Tail és molt bo, però l'OST i l'anime de Naruto és penós i a més a Naruto és: saga relleno, saga que toca, saga relleno, saga que toca.... I així constanment. També hi ha combats mítics que no te'ls pots perdre en anime, però sempre és millor el manga.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Haok-X Dg 7 Jul 2013 - 13:38

Isshin Shiba escrigué:Sens dubte, molt millor el manga, però hi ha vegades que algun anime iguala al manga, això si mai supera. Per exemple la OST i l'anime de Fairy Tail és molt bo, però l'OST i l'anime de Naruto és penós i a més a Naruto és: saga relleno, saga que toca, saga relleno, saga que toca.... I així constanment. També hi ha combats mítics que no te'ls pots perdre en anime, però sempre és millor el manga.
Però això es molt restringit, hi han animes que canvian la historia respecta el manga, i n'hi han algunes hsitories que son millors que el propi manga, per exempla el manga de SAO jo el considero una merda seca que no arriba ni als 2 punts de 10 , i el anime per mi te un 5 de 10, no sé també hi han modificacions en lanime o versions a lo Evangelion que es un anime i despres un manga, o cosas amorfes que el seu anime es basura ple de fanservice, i el manga es bo. O animes mig fets com el de berserk. uwu no se hi ha de tot. No es podria dir quin es millor sino quin tagrada mes
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Isshin Shiba Dg 7 Jul 2013 - 14:16

Haok-X escrigué:
Isshin Shiba escrigué:Sens dubte, molt millor el manga, però hi ha vegades que algun anime iguala al manga, això si mai supera. Per exemple la OST i l'anime de Fairy Tail és molt bo, però l'OST i l'anime de Naruto és penós i a més a Naruto és: saga relleno, saga que toca, saga relleno, saga que toca.... I així constanment. També hi ha combats mítics que no te'ls pots perdre en anime, però sempre és millor el manga.
Però això es molt restringit, hi han animes que canvian la historia respecta el manga, i n'hi han algunes hsitories que son millors que el propi manga, per exempla el manga de SAO jo el considero una merda seca que no arriba ni als 2 punts de 10 , i el anime per mi te un 5 de 10, no sé també hi han modificacions en lanime o versions a lo Evangelion que es un anime i despres un manga, o cosas amorfes que el seu anime es basura ple de fanservice, i el manga es bo. O animes mig fets com el de berserk. uwu no se hi ha de tot. No es podria dir quin es millor sino quin tagrada mes

Sí, però sempre és molt difícil que l'anime superi el manga. Jo també m'he vist SAO i penso igual que tu, però en aquest món sempre hi han excepcions xd. De veritat, i ho torno a repetir, és molt difícil que el anime superi al manga (però no impossible xd)
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  JaakkBlack Dg 7 Jul 2013 - 18:52

Per seguir la historia, manga sense cap mena de dubte. Si vull revisionar combats i ja als han fet a l'anime prefereixo l'anime. Arà per exemple estic veient l'entrament amb la Tenza Sangetsu i es una maravella.
JaakkBlack
JaakkBlack
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 5

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Moules Dg 7 Jul 2013 - 20:22

Sense dubte, per mi és molt millor el manga. En primer lloc la història és exactament com la va pensar l'autor, perquè en l'anime sempre hi ha alguns petits canvis, i a més estan els rellenos (en gairebé tots els casos terribles) i la censura. També cal destacar que el manga va més avançat en la trama. Una altra cosa que per mi és molt important (hi ha molts lectors que els és bastant igual) és el dibuix: la qualitat és molt millor en el manga, de mà de l'autor, que no en l'adaptació a l'anime, per bona que sigui. Això sí, en l'anime s'entenen molt millor les lluites.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Haok-X Dg 7 Jul 2013 - 20:26

Però la forma de dibuixar de molts autors ami no magrada,
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

MANGA O ANIME? Empty Re: MANGA O ANIME?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum