Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 520

+11
Joan
Gooraa
Ifrit
Ryota
Retsu Unohana
Shizen Eriksen
Slyth
Kenpachi Nafi
Victor Kudo
Hanako
Minato
15 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Hanako Dv 14 Des 2012 - 12:21

Segueix somniant, Kami Bah!

Tornant al capítol. Quines altres mesures pendrà ara en Kyoraku com a Sotaicho? Sé que és una xorrada, però potser li dóna per cercar alguna manera de curar l'Ukitake! No de bades, en Tite Kubo va dir que es recuperaria! :emoció:

Més coses! Ara tindrem capítols a dues bandes: Ichigo i Renji saltant de ciutat en ciutat i, d'altra banda, Yachiru Unohana vs. Kenpachi Zaraki. Però... què passa al Vandenreich? Vull veure el Quincy buenorro i l'Uryu per allà vestit de Quincy toh malote!!!


PD Editada: Pel feisbuk rula un hipotètic tweet d'en Troll Kubo dient que l'anime de Bleach tornarà al 2013 però no sé si és gaire fiable. En sabeu alguna cosa? (per internet no diu res, cosa que encara em fa pensar que és una trollejada)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Slyth Dv 14 Des 2012 - 15:44

Hanako escrigué:
PD Editada: Pel feisbuk rula un hipotètic tweet d'en Troll Kubo dient que l'anime de Bleach tornarà al 2013 però no sé si és gaire fiable. En sabeu alguna cosa? (per internet no diu res, cosa que encara em fa pensar que és una trollejada)

en respecte aixo, fa temps vaig llegir que l'anime de bleach tornaria quan aguessin avançat prou capis al manga com per fer algo semblant a una temporada, ja que l'anime avança massa rapid i sempre acaba pillant al manga, i sempre havien de fer temporades de relleno, i aquestes no son ben rebudes pels fans

aixi doncs, pot ser que el 2013 torni l'anime, pero jo crec q com a molt d'hora seria a mitjans any, ja que crec que encara hi ha poc manga com per fer prou capis sense que tinguem que tornar a empassarnos el no sempre agradable relleno.
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Hanako Dv 14 Des 2012 - 15:50

Si, segurament el tweet aquest debia ser més fals que una moneda de 5€... però bé, per demanar que no falti! El tweet deia que l'anime tornaria al març, però jo ho veig molt precipitat... perquè estiguin posant relleno cada dos por tres, m'estimo més que estiguin un any més així (encara que em moro de ganes de veure en moviment la Zanka no Tachi!)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Shizen Eriksen Dv 14 Des 2012 - 17:41

Hanako escrigué:PD Editada: Pel feisbuk rula un hipotètic tweet d'en Troll Kubo dient que l'anime de Bleach tornarà al 2013 però no sé si és gaire fiable. En sabeu alguna cosa? (per internet no diu res, cosa que encara em fa pensar que és una trollejada)
Aquest és el famós tweet:
Spoiler:
És fals, jo segueixo el seu twitter i aquest tweet no apareix al seu mur.
I seria fisicament imposible. Cada capitol de l'anime són 3 del manga. Cada any surten uns 50 capitols del manga, equivalent a uns 17 episodis de l'anime, a més ara portem 30 capitols, que corresponen a 10 episodis. Si cada any es poden extreure 17 episodis, i aquesta saga serà més o menys d'extensa com la de l'Aizen (uns 200 episodis) i com l'anime va baixar d'audiència pels rellenos s'ha de suposar que ja no hi hauran més, mínim tornarà a finals de 2014, on ja tindran uns 45 episodis preparats.
Hem de recordar que quan va sortir el manga, l'anime va trigar 3 anys en sortir.

PD1: capítol=manga // episodi=anime

PD2: és un embolic però si ho llegiu poc a poc m'entendreu xD
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Ifrit Dv 14 Des 2012 - 20:03

Collons que explicació. Crec que ja ha quedat bastant clar que no tindrem anime al 2013. Però també cal pensar que no tenen per que ser episodis com fins ara. També poden fer com Hellsing i fer OVA directament o inclús fer temporades, com a moltes altres sèries.

I sobre les decisions de Kyoraku, lo més lògic seria esperar fins que Ichigo i Kenpachi estiguen tot OPs i atacar els Quincys, per evitar més danys a la SS, ademés de reclutar un vizard com a capità (com ja haveu dit).
No el curarà, Hanako. De fet tal volta mori en aquesta saga, això li donaria a Kyoraku un toc més dramàtic com a lider...
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Ashtal91 Ds 15 Des 2012 - 0:57

Certament, era d'esperar que en Kyoraku seria el succesor d'en Yamamoto per el càrrec de Capità Comandant, ara haurem d'esperar a veure sobre la verdadera identitat de la Unohana i sabrem l'estat d'en Kenpachi (segurament estara donant guerra perquè els de la quarta el tenen retingut). Aquest capítol no ha estat gens malament, però he vist una mica precipitat això de que en Renji sortís tot feliç de les fonts curatives, segurament en Kubo el treu per algo que tindrà que fer al següent capítol.
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Hanako Ds 15 Des 2012 - 13:42

Ifrit escrigué:No el curarà, Hanako. De fet tal volta mori en aquesta saga, això li donaria a Kyoraku un toc més dramàtic com a lider...


T'odio, Quincy :content:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Ifrit Ds 15 Des 2012 - 16:43

També `podria passar que el nou capità durara només dos telediaris i que el sustituira Ukitake. En un principi ho deia només per emprenyar la nostra jefa, però no li faltaria sentit. Per fi voriem una mort emotiva, per que la de Yamaji no ho va ser gens, i Byakuya ha tornat a la vida mes cops que Krillin ja XD

I qui creieu que entrarà a la 8ena com a capità? Love? També `podria ser que algun tinent donara la sorpresa i que ascendira...
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Hanako Ds 15 Des 2012 - 16:52

Lo seu seria que ara la majoria dels Vizards tornassin a la Societat d'Ànimes, perquè al món dels Vius no ens serveixen per res xDDD

En Love segurament sigui el més indicat per ser el nou Capità de la Vuitena, encara que no m'agrada gens... és un personatge cutrillo i lleig (que em perdonin les seves nombroses fans). La Lisa com a tinent de la Viutena ara molaria moltíssim, i a la fi sabríem quina relació té la Lisa amb la Nanao.

Per cert, remirant la saga del passat em vaig adonar que, en un moment donat la Lisa també passeja un llibrot enorme!! Coincidència?? (o potser duia el llibrot perquè esperava la visita de la Nanao... potser la Nanao el duu com a record de la Lisa...) Ah! I ara que ho recordo, als primers capítols de la saga, una espècie de garganta/ombra indefinida apareixia al davant de la Hiyori!! A veure què li haurà passat!!!


PD: No passa res Ifrit, tenc assumit que morirà com ho fan tots els meus personatges preferits xDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Gooraa Ds 15 Des 2012 - 21:42

erikinpark96 escrigué:I seria fisicament imposible. Cada capitol de l'anime són 3 del manga. Cada any surten uns 50 capitols del manga, equivalent a uns 17 episodis de l'anime, a més ara portem 30 capitols, que corresponen a 10 episodis. Si cada any es poden extreure 17 episodis, i aquesta saga serà més o menys d'extensa com la de l'Aizen (uns 200 episodis) i com l'anime va baixar d'audiència pels rellenos s'ha de suposar que ja no hi hauran més, mínim tornarà a finals de 2014, on ja tindran uns 45 episodis preparats.
Hem de recordar que quan va sortir el manga, l'anime va trigar 3 anys en sortir.

Si parlem d'un relleno per mig, la possibilitat de que Bleach seguís al 2013 seria certa, i no pas un relleno d'uns quants capitols, si no un relleno com el de les zampakuto, llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg....
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Ryota Ds 15 Des 2012 - 22:11

Opino com la Gooraa Asuma Si posen relleno per mig sera un bastant llarg :paret: Sempre posen relleno als millors animes...
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Shizen Eriksen Dg 16 Des 2012 - 0:55

Com havia dit, parlava si no posessin rellenos. Si hi haguessin rellenos clar que podrien tornar al 2013, però sabent que l'anime va caure en picat per culpa dels rellenos, crec que seran intel·ligents i no en posaran més.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Hanako Dl 17 Des 2012 - 12:57

Ranquing de la Shooooooooonen!

Anem escalant posicions!
Spoiler:


Estaria bé que seguíssim debatent sobre el capítol perquè tot indica que aquesta setmana no n'hi haurà...

Qui creieu que pujarà a Capità de la Vuitena? Qui serà el nou tinent de la Vuitena? Us agrada la Nanao com a tinent de la Primera? Creieu que en Kyoraku canviarà molt el seu caràcter i deixarà de ser l'estereotip del capità gandul que sempre beu i va amb noietes? (pel tumblr la gent diu que ara encara beurà més perquè estarà més estressat xDD)

Creieu que ara en Renji i l'Ichigo, que els dos tenen el bankai romput (encara que el d'en Renji només siguin unes costelles o... coses xD) aniran a arreglar les seves Zanpakutos? Si és així, per què no hi va també en Byakuya que la seva Zanpakuto ha desaparegut? Qui els ajudarà a arreglar la Tensa Zangetsu (i d'altres katanes)? La Senshumaru? La Hikifune? En Manolo? I què faran mentre la Rukia i en Byakuya tots solets a l'aigua?

Debaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat! il·lusionat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Victor Kudo Dl 17 Des 2012 - 15:34

No hi haura capitol aquesta semana?? Quin fastic D:

No tinc ni ideea de qui podra ser el Capita i el Tienent de la Octava Divisió,però tinc ganes de saber-ho. La Nanao no ho fa gaire malament això de tinent, però crec que li va massa gran aquest carrec ja que no la veig massa forta perquè penso que ser Tinent de la Primera Divisó es un carrec molt important. Penso que en Kyoraku continuara amb la mateixa actitud,perquè sempre ha sigut una mica despreocupat però es veritat que en situacions importants es posa massa serio i sap dominar la situació i que fer.

Penso que en Byakuya no va perquè el seu Bankai si li han robat no el pot recuperar fins que vagi a pels Quincys per això el Renji i l'Ichigo si que tenen la possibilitat de conseguir el seu Bankai però com van dir no tornara a ser el mateix d'abans :S
Jo no se qui sera el proxim en apareixer però en Manolo no sera perquè segurament sera l'ultim en apareixer a l'ultima ciutat que aniran perquè sembla "el Jefe" de la Divisió Zero.
I la Rukia i el Byakuya.... a saber que faran Aaaaaaaaah!!
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Slyth Dl 17 Des 2012 - 15:55

en primer lloc, despres del capitulasso que vam tenir la setmana passada, es una putada que aquesta setmana no n'hi hagi ¬¬
aixi que bueno.... continuem debatint per passar l'espera....

capita de la vuitena: tal com han fet amb les altres divisions, seria logic que ho sigues algun vizard, pero a diferencia de les altres divisions, a la saaga del passat, la vuitena divisió ja estava comandada pen kyoraku, aixi que alomillor escullen un shinigamis OP i molongo, o n'inventen un de nou o algo. teories mooolt obertes (i mes val, perque tots sabem com es en troll kubo xD)

en kyoraku a la primera divisio, suposo que continuara amb aquest caracter mes malote i mes serio que duu desde fa uns quants capis, potser es centra, deixa la beguda i es torna cèlibe xD
i la nanao, ara q s'han carregat al tinent de la divisió, crec que pot ser una tinent-jefa molonga, encara que per mi es massa seriosa, i personalment m'agradava mes el caracter pervetit de la lisa

lichi i en renji, a saber que fan, suposo que abans de començar una saga d'entrenament tocara fer visites als altres capis per coneixer la vida i miracles de cadascun (i potser xerraran am el rei de les animes i tal i cual...)
suposo que la que els hi arreglara les zampakutos, si no es el rei de les animes en persona, sera la tia xunga dels mil braços (esque encara no m'aclaro amb els noms xDD)
dit aixó, personalment, i tenint en compte que els anteriors capis (no incloent el 520) s'em van fer una mica pesats, ja que eren explicacions i xorradetes, i nomes unes poques pinzellades de cosa xula... la part de l'ichi no es gens interessant en comparacio amb el que esta passant (i passara) al seireitei, aixi que prefereixo mes capis del seireitei que no pas del rei de les animes, i la divisio 0
sobretot l'entrenament super xulo den kenny, i la historia de la unohana *-*

PD: vull capi aquesta setmana ¬¬ .... a qui em puc queixar?
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 17 Des 2012 - 18:51

Sincerament amb tot lo de les zampakutos i la gente medio muerta, crec que faran sana sana culito de rana i reviuran como si nada hubiera pasao. Com han fet amb el Renji.
Respecte ala Vuitena, bé tant l'Ikkaku com en Renji tenen bankai, i per lo tant podrien aspirar a ser Capitans. Suposo que l'Ikkaku no serà perquè sempre seguirà fidelment els passos d'en Ken-chan Momo!, però en Renji seria una opció. L'altra seria fer la Hiyori Capitana de la Vuitena, que falten dones en aquesta SS! I a més ara la HIyori és superpoderosa.

Finalment sobre en Kyoraku, jo ja he dit varies vegades que s'està tornant soso, i no fa senyals de tornar per la recta via. I si en Kyoraku es torna serio, o la Nanao es torna una pervert per compensar o el personatge de la Nanao ja no tindrà sentit, ja que seran els dos més soso q una sopa de mocs. En canvi si en Kyoraku torna a ser el de sempre, aleshores si que m'agradaria la Nanao com a Tinent de la Primera. A menos que resulti que està super OP i ja te bankai, cosa que podria fer que fos la nova Capitana de la Vuitena. Qui sap qui sap... podria ser que?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Ashtal91 Dl 17 Des 2012 - 19:48

El Capità de la vuitena podria ser l'Ikkaku, però és impossible, ja que ell segueix fidelment en Kenpachi. I en Renji depèn de com segueixi la trama podria arrivar a ser-ho, però estan el seu Capità encara viu, potser decideix quedar-se a la seva posició. I una bona opció serien els Vizards de Karakura, que allà tenen molt poc protagonisme i estan mig abandonats.

En Kyoraku ara està més aviat seriós, ja que té que encarregar-se de la Societat d'Ànimes i la cosa pinta molt negre, però segurament tindrà els seus moments de gràcia en els quals la Nanao el tornarà a posar a ratlla perquè no es desvii de la feina (sinó, com ha dit la Nafi, seria una monotonia extremadament incòmode, i aquesta actitud no enganxa gaire amb aquesta parella).
La Nanao pot arrivar a ser la tinent de la primera, encara que no li escau gaire aquesta posició, ja que Tite no l'ha mostrat com una shinigami molt poderosa, i tampoc ha mostrat el poder de la seva zampakuto (que això ens ha fet pensar a més d'un, com ha pogut arrivar a ser tinent).

La Rukia i en Byakuya, com ens ha fet veure en Tite, encara s'estan curant a les fons termals d'en Kirinji, però segurament la Rukia farà la seva aparició més endavant, com ha fet amb en Renji.
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Ifrit Dl 17 Des 2012 - 23:11

En una de les meves típiques anades d'olla acabe de pensar que seria chiripitiflautic que la capitana de la vuitena fos Lisa, i que Nanao es quedara com a tinent. Seria el moment per dissenyar una nova shinigami buenorra per fer de tinent de Kyoraku.

I he pensat que tal volta el mecànic de les zampakutos sigui el rapero/gollum/leprós. Encara no ha fet res.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Hanako Dt 18 Des 2012 - 12:14

Yujuuuuuu! Veig que coincidim molt en posar els Vizards altra vegada a la SS. A mi en Love no m'entusiasma, però si possessin una noia com a Capitana no em sabria gens de greu. La Lisa-chan la veritat és que mola moltíssim i està molt desaprofitada!

I com diu l'Ashtal, de la Nanao no sabem res de res. Només que es passeja amb un llibrot enorme i que, quan vol fer que ataca, se l'il·lumina la mà (com quan vol "rematar" en Chad o "lluitar" contra en Yamamoto i la deixa feta papilla només respirant... xDDD) Espero que la Nanao sigui molt OP perquè sinó... la figura del tinent de la Primera ha de ser algú molt poderós i crec que seria una posició que li diria més a algú com en Hisagi (i ja que hi som, la Mashiro podria tornar a fer-li la murga al Kensei com a tinent xD). UUhhmmm... no descartaria la mort de la Nanao-chan protegint el seu estimat Capità.


Això del mecànic de les Zanpakutos... coincideixo bastant amb l'Slyth, prefereixo mil vegades més saber què passa a la Societat d'Ànimes. Això és una de les coses que més m'agrada de Bleach, que tots els personatges tenen la seva importància i no es limita només al protagonista. Suposo que en Tite ara jugarà amb el contrast: dramatisme a la SS i escenes molt còmiques allà dalt.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Irihima Dt 18 Des 2012 - 13:06

El capitol sortirà avui!!! I en breu pel que sembla:

Spoilers Bleach 521

Spoiler:
Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Hanako Dt 18 Des 2012 - 13:30

Doncs moltes gràcies Irihimaaa!!


En Minato i jo tenim una periodització de la Shonen i ens pensàvem que la tercera setmana de desembre sempre descansaven, però es veu que no deu estar gaire bé o que depén de cada any ho van canviant xDDD

Naruto ja ha sortit, així que serà qüestió d'hores que surti també Bleach!!! Joan

SUGOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Slyth Dt 18 Des 2012 - 14:00

ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu yeaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

quines ganes de llegir el nou capii *-*
quines ganes quines ganes quines ganees >.<
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 18 Des 2012 - 14:23

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Sokkahiperexcitat

Irihima m'has fet la persona més feliç del mon! Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Yachirugif2
Que surti ja, que surti ja, que surti ja! :cara3: :cara3: :cara3:
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Momo Dt 18 Des 2012 - 15:40

SUGOOOOOOOOOOOOOOOOI! CAPITOL CAPITOL!!! M'encanta que els capitols s'avancin una mica mes del normal xD Joan
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Ifrit Dt 18 Des 2012 - 15:43

Nota mental. NO fer cas a l'Erik quan diu que no hi ha capítol. MAI. XD
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 520 - Página 2 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 520

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum