Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Mirai Nikki
+10
Haok-X
Hanako
Momo
Ryota
Gooraa
Ashtal91
IchigoBankai
Slyth
Eloi Kurosaki
Shizen Eriksen
14 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Mirai Nikki
Ahir vaig acabar de veurem aquest anime anomenat Mirai Nikki (Diari del Futur)
Yukiteru Amano és un noi solitari que està tot el seu temps escrivint un diari en el seu telèfon mòbil des del punt de vista d'un espectador i parlant amb el seu amic imaginari, Deus, el déu del Temps i l'Espai. Un dia, Deus, resulta no ser només un amic imaginari sinó un déu real que també altres 11 persones poden veure'l. Aquest déu crea un joc de supervivència, en el qual li dona un diari de futur a 12 persones. En aquest diaris apareixeran els fets que passaran en el futur. Les regles del joc són simples. Els 12 propietaris dels diaris de futur han de matar-se entre ells i l'últim que sobrevisqui es convertirà en el nou successor d'aquest i per tant, en el nou Déu del Temps i l'Espai.
Aqui podeu veure el primer capitol (Aquest canal també conte tots els capitols, 26)
Yukiteru Amano és un noi solitari que està tot el seu temps escrivint un diari en el seu telèfon mòbil des del punt de vista d'un espectador i parlant amb el seu amic imaginari, Deus, el déu del Temps i l'Espai. Un dia, Deus, resulta no ser només un amic imaginari sinó un déu real que també altres 11 persones poden veure'l. Aquest déu crea un joc de supervivència, en el qual li dona un diari de futur a 12 persones. En aquest diaris apareixeran els fets que passaran en el futur. Les regles del joc són simples. Els 12 propietaris dels diaris de futur han de matar-se entre ells i l'últim que sobrevisqui es convertirà en el nou successor d'aquest i per tant, en el nou Déu del Temps i l'Espai.
Aqui podeu veure el primer capitol (Aquest canal també conte tots els capitols, 26)
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: Mirai Nikki
Sembla interessant l'anime, em recorda una mica als jocs de la fam i Death Note (Només una mica). Començo a mirar el primer capitol, ja et diré el que.
Molt bona serie
justament fara un parell de setmanes la vaig veure, ara segueixo buscant algun lloc per baixarmela en bona qualitat, ja que la vaig veure online -.-
Faig servir aixo per parlar de la serie, ja que no vull esguerrar-la a ningu xD
Ara tinc un dubte per als que heu acabat la serie:
justament fara un parell de setmanes la vaig veure, ara segueixo buscant algun lloc per baixarmela en bona qualitat, ja que la vaig veure online -.-
Faig servir aixo per parlar de la serie, ja que no vull esguerrar-la a ningu xD
- Spoiler:
Odio profundament en Yukiteru
es la cosa mes odiosa que he vist desde fa temps, com es pot ser tan retrassat???
en serio, mes d'una vegada vaig pensar de deixar de veure la serie pq ELL s'em feia tan pesat, pero d'altra banda, coneixer els lios de la Yuno i com acaba la historia d'en Deus, em va fer acabarla
al final m'ha acabat agradant molt, i per sort, i encara que sigui als ultims 3 capis, el caracter d'en Yukki cambia a millor
pel meu gust, s'ha anat una mica la olla als darrers capis, pero trobo que esta molt xula
Ara tinc un dubte per als que heu acabat la serie:
- Spoiler:
Hi haura una segona temporada o algo per l'estil??
al darrer capi, la ultima cosa q passa es q la yuno va a veure (o algo) al yuki deu, aixi que potser hi han mes temporades o algo o.o
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Amb el primer Spoiler tens tota la raó
El segon spoiler te'l contesto:
El segon spoiler te'l contesto:
- Spoiler:
- Si, hi haura una nova temporada (manga) al juny del 2013 i una OVA, tractarà sobre el tercer món, aqui tens la informació de la 2ª temporada:
http://www.blogiswar.net/2012/12/22/mira-nikki-redial-nuevo-manga-y-nueva-ova-en-julio-de-2013/
Per entendre el final de la serie has de veure un capitol extra que van fer al manga per ensenyar la continuació:
http://submanga.com/c/96757/38
Uhhh gracies!!
tornant al meu tema d'abans, coneixes algun link on em pugui baixar els capis en bona qualitat i tal? vaig trobar una amb enllaços en 720p i 1080p, pero els links eren massa pesats i nomes per membres de nosequin server =S
porto buscant i no trobo res :/
- Spoiler:
sobre lo primer, m'alegro de que hi hagi nova temporada
i sobre lo segon, de moment no ho mirare, encara no he decidit si em comprare els mangas, q els estan editant, en castella, i van pel tomo 5 o 6 de 12, aixi q si al final decideixo comprarmel's tindre una merescuda "sorpresa final"
tornant al meu tema d'abans, coneixes algun link on em pugui baixar els capis en bona qualitat i tal? vaig trobar una amb enllaços en 720p i 1080p, pero els links eren massa pesats i nomes per membres de nosequin server =S
ostres té una pinta impressionant! Me'l descarregaré
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Ubicació : Karakura
Té bona pinta aquest anime, hi faré una ullada a veure que tal.
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Aquí t'ho pots descarregar en format HD i ocupa cada capitol 90MB. A més a més no hi ha censures.Slyth escrigué:tornant al meu tema d'abans, coneixes algun link on em pugui baixar els capis en bona qualitat i tal? vaig trobar una amb enllaços en 720p i 1080p, pero els links eren massa pesats i nomes per membres de nosequin server =S
L'únic que has de fer omplir el registre i el captcha. T'enviaran al correu el nom d'usuari que has possat més la contrasenya que la possa la pàgina. Després entres i tindràs tots els links dels capitols.
http://animelv.net/1567
A qui l'interessi també ho pot fer, a mi se'm descarreguen en 2 minuts, i no tinc una bona conexió.
Uhh
moltes gràcies Erik ^^
moltes gràcies Erik ^^
He escoltat diverses opinions de la gent, i tinc una amiga que em diu que és MOLT MOLT gore, així que li faré una ullada jo també :chance:
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Té alguns punts gore, per això les censures, però tampoc ho veig molt gore.
He llegit be? GORE? :chance: esta clar que he de veure aquesta serie
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
xDD
pos no gaire, coincideixo amb l'erik, te alguns punts gore (en realitat, quan toca i queda be) pero no es gaire gore, ni per bestia ni per que n'hi hagi sempre
aixo de que mirai nikki es molt gore, ja ho havia llegit abans xD, i no se qui ho deu dir, pero la veritat es que aixo no es "molt gore".
desconeixo els gustos i la capacitat per dir quan una serie es gore o no, pero a bleach mateix, cada dos per tres hi ha ensartades de zampakutos, i braços tallats, i litres i litres de sang pel terra i no diem q es una serie gore xD
suposo que la millor opcio es que ho veieu vosaltres mateixos i decidiu!!
pos no gaire, coincideixo amb l'erik, te alguns punts gore (en realitat, quan toca i queda be) pero no es gaire gore, ni per bestia ni per que n'hi hagi sempre
aixo de que mirai nikki es molt gore, ja ho havia llegit abans xD, i no se qui ho deu dir, pero la veritat es que aixo no es "molt gore".
desconeixo els gustos i la capacitat per dir quan una serie es gore o no, pero a bleach mateix, cada dos per tres hi ha ensartades de zampakutos, i braços tallats, i litres i litres de sang pel terra i no diem q es una serie gore xD
suposo que la millor opcio es que ho veieu vosaltres mateixos i decidiu!!
Ja l'he començat i la veritat és que promet!!
M'està agradant molt i, en certa manera, els primers capítols m'ha recordat a Death Note. Espero que no em decebi perquè té molt bona pinta
De Gore, de moment no n'he vist en excés... com diu l'Slyth més o menys tant com a Bleach (però a Bleach només hi ha braços, aquí són més originals xD) Per cert, quants capítols té?
M'està agradant molt i, en certa manera, els primers capítols m'ha recordat a Death Note. Espero que no em decebi perquè té molt bona pinta
- Spoiler:
- De moment, fins on he vist, el protagonista és el típi cagat de merda i la noia té un sever transtorn bipolar agut...
De Gore, de moment no n'he vist en excés... com diu l'Slyth més o menys tant com a Bleach (però a Bleach només hi ha braços, aquí són més originals xD) Per cert, quants capítols té?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
26 capitols i una ova..
pd: encara no l'he començat xD
pd: encara no l'he començat xD
Exacte, però l'OVA és un resum de 10min dels 5 primers capitols, així que no mereix la pena veure'l.
Yeah! Ja l'he acabat!!
En general m'ha agradat molt! En si l'argument és genial, així que si encara no l'heu vist, m'afegeixo la recomanació!
En general m'ha agradat molt! En si l'argument és genial, així que si encara no l'heu vist, m'afegeixo la recomanació!
- Spoiler:
Bé, en Yukki és imbècil, però a part d'això en general està bé. M'ha agradat el moment yaoi entre ell i l'Akise
Els personatges estan molt ben dissenyats, la majoria són increïbles! No he acabat d'entendre perquè la Yuno estava tan extremadament pirada, suposo que li ve de sèrie... la seva rialla fa por xD Realment fa enrere el temps, es mata a si mateixa i forma un lio padre només per un quiqui amb en Yukki?? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
El final l'he trobat un poc sosillo (quan surt en Yukki fent de Déu) però m'ha agradat que al final sembli que acaba bé, sobretot per a la Minene-samaaa! M'ha encantat aquesta tia!
I el major problema que tenc ara és que crec que estaré molt de temps a llevar-me del cap la veu de la Yuno cridant "Yukki" qual fangirl.
Hanako- Administrador
whats that shit
Ara que ja l'he acabat, a 1080p i sense censura, donaré la meva opinió.
No me'n penedeixo d'haver-la vist, és entretinguda. Necessitava dir-ho
- Spoiler:
La idea de la trama en sí, es molt bona.
Però aquesta part tant important queda malmesa per culpa d'incoherències constants i coses sense sentit en definitiva, hi ha fails a cada capítol.
Em semblava increïblement dolenta fins el capítol 15 aproximadament, que és comença a posar interessant.
Com a punt bo també trobo que la Yuno és un personatge força original i autèntic. El Yukiteru em sembla un retrassat xD I els demés són copies de personatge d'altres series, res nou. (Típics amb personalitats típiques i variades).
Ostres i mai entendré com una dels diaris té el cap com si dugués un capgrós!! Lamentable xD
El millor per mi es el 7è , el diari del amor es el millor hmhm
En general li dono un 6/10, abans d'acabar-la li donava un 4 o un 5 . Millora pel final.
pd: Em sembla una blasfèmia comparar-ho amb death note :ullsgrocs:
És la meva opinió, gracies Eric per recomanar-la.
No me'n penedeixo d'haver-la vist, és entretinguda. Necessitava dir-ho
- Spoiler:
Doncs a mi em recorda en alguns punts moltíssim a Death Note: que si assassinats per aquí i per allà, que si un Déu (Deus ex machina o els Shinigamis que venen a ser Déus de la mort) que dóna un diari/quadern a un humà i es lia parda, que si la idea de "convertir-se en Déu", que si la protagonista femenina sembla tonta i té una obsessió malaltissa pel protagonista... El que passa és que Death Note està un pèl sobrevalorada i després de la mort de l'L no val la pena seguir-la...
En general l'argument m'ha agradat molt. També tenia les seves parts de relleno, com la Hinata, la Mao i tots aquests, que sobraven més que res. El capítol dels gossos va ser pesadíssim i aquell que estan a una ciutat cercant en Yukki que està a l'hotel fermat per la Yuno... Varen ser els dos capítols més horribles de tots.
En general m'hauria agradat més saber coses d'alguns personatges, com del 12th que està com una cabra i crec que va sortir massa poc. Ara, el nen petit aquell era massa pesat, com el pare de la Hinata, com l'alcalde o la cara donut (àlies, la 8th). Fa llàstima que alguns dels portadors del diari siguin tan cutres. D'altra banda, tot aquell rollo dels nous diaris va ser taaaaaaaan avorrit...
El millor de l'anime és la Yuno, la veritat. En Yukki fa ganes de pegar-li una pallissa a cada segon, però bé, en general he trobat que tant l'agument com l'adaptació era molt bona!
Hanako- Administrador
- Spoiler:
Bé, si que es pot comparar amb death note, té algunes coses molt semblant, el que vull dir és que no està a la mateixa alçada. Mirai Nikki està un parell o 3 esglaons per sota.
El 5è no em va agradar res, és un nen petit, no pot ser tant llest ni molt menys disposar de tot el que té com verins i xeringues (WTF) em va sembla molt dolent el tros aquest...
I tampoc em va agradar gens quan la yuno mata al que es disfressa de superheroi, perque no té cap mena de lògica que de cop siguin 6 persones que no havien sortit per res anteriorment (s'ho treu completament de la màniga l'autor) I lo més trist és que quan mata al original, els altres ja no hi són..!
Lalalalala el manga mola mes e_e però el yuki es un homosexual que esta enamorat del detectiu profanador de tumbas!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
El Yuki es un personatge molt retarded xDDD
Me'l acabo d'acabar i puc dir que està moooolt sobrevalorada, m'esperava més.
- Spoiler:
Els primers capítols són aburridíssims, de veritat, se'm han fet molt pesats. El Yuki és un homosexual que no sap fer amics mentre que la Gasai és una psicòpata... Decepcionant. A mesura que va avançant fa nous amics wo!!Però qui diria que els acabaria matant ell mateix xD Quan va aparèxer el Detectiu amic del Yuki, em va semblar interessant i es va convertir en el personatge preferit, però no va durar gaire... Vaya una espifiada fer-lo gay. Què és al final tot plegat, una secta que estima al Yukiteiru? Hola? El final és el que salva la sèrie.
Com a argument està força bé però els personatges són pèssims. Li poso un 5 pelat.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Me la guardo en llista d'espera, m'encanten les sèries d'intriga, si és semblant a Death Note en certa manera, tal com dieu, segur que m'agradarà.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito