Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Mirai Nikki
+10
Haok-X
Hanako
Momo
Ryota
Gooraa
Ashtal91
IchigoBankai
Slyth
Eloi Kurosaki
Shizen Eriksen
14 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Mirai Nikki
Error, a tu segur que no t'agradarà. Té una part de romanç que segur que t'avorreix, segur, i a més sent tu que no et molen les de romanç. Ara si la vols veure per les batalles psicològiques que hi ha, endavant.Moules escrigué:Me la guardo en llista d'espera, m'encanten les sèries d'intriga, si és semblant a Death Note en certa manera, tal com dieu, segur que m'agradarà.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
I qui ho diu que no m'agraden les històries romàntiques?Isshin Shiba escrigué:Error, a tu segur que no t'agradarà. Té una part de romanç que segur que t'avorreix, segur, i a més sent tu que no et molen les de romanç. Ara si la vols veure per les batalles psicològiques que hi ha, endavant.Moules escrigué:Me la guardo en llista d'espera, m'encanten les sèries d'intriga, si és semblant a Death Note en certa manera, tal com dieu, segur que m'agradarà.
No crec que per veure un parell de capítols em passi res, si no m'agrada ja la deixaré.
La comparàvem amb Death Note, però si et sóc sincera, Death Note és molt, molt millor i la batalla mental és infinitament superior.
Ara, tampoc se li ha de fer un lleig. Prova-ho i, sinó t'agrada, millor això que quedar-te amb el dubte!
Ara, tampoc se li ha de fer un lleig. Prova-ho i, sinó t'agrada, millor això que quedar-te amb el dubte!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Vale, la pots començar només quan tinguis els 3 capítols del teu manga acabats i llavors tinguis el meu vist i plau. Sinó, no et deixo.Moules escrigué:I qui ho diu que no m'agraden les històries romàntiques?Isshin Shiba escrigué:Error, a tu segur que no t'agradarà. Té una part de romanç que segur que t'avorreix, segur, i a més sent tu que no et molen les de romanç. Ara si la vols veure per les batalles psicològiques que hi ha, endavant.Moules escrigué:Me la guardo en llista d'espera, m'encanten les sèries d'intriga, si és semblant a Death Note en certa manera, tal com dieu, segur que m'agradarà.
No crec que per veure un parell de capítols em passi res, si no m'agrada ja la deixaré.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
L'Ishin ha tret conclusions molt semblants a les que vaig treure jo.
(sino ho has llegit, la meva conclusió de la serie és més amunt )
xD
(sino ho has llegit, la meva conclusió de la serie és més amunt )
xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
- Yukiiiiiii:
- Hi ha coses al mon que tenen en ser odiades la seva raó per existir. Els dits menuts dels peus enamorats dels mobles, els auriculars que follen amb els poms de les portes, els obrefàcils en general i sobretot en Yuikiteru. Vaig estar a punt de deixar la sèrie només per la seva continua actitud de "no se que fer" "M'aprofite de la Yuno" "L'estime i em passe 10000 anys sense fer res per ella". Bah. Un mindundi. No m'agrada que un personatge així sigui el protagonista. Val que en eixe aspecte es bastant versemblant (la majoria de nosaltres estariem cagats en els pantalons, com ell) però per vorer coses realistes miro pelis de na Coixet i avant. Ademés en cert moment fa un OP que ni l'Ichigo. De plorar a matar orfes com qui no vol la cosa. No es coherent amb el personatge, al meu parer.
Sobre la idea general no es mala, de fet es bastant original... de no ser per les inevitables comparacions amb Death Note. Però deixant de banda això dir que tampoc està tan malament. De fet ho peta. Val que els primers capítols son una merdeta (que varen fer que la deixara apartada una temporadeta) però al final va agafant un ritme prou frenètic amb coses inesperades.
Una de les coses que mes m'han agradat es lo cruentes i doloroses que son les històries del protagonistes, com per exemple les violacions a la sisena i a la setena, el verí a la segona i la vida de la novena.
Tots els propieataris tenen lo seu, de fet no hi ha cap que digui que sigui despreciable. Tal volta alguns han sortit massa poc, com per exemple el dotzé (que molava mil) i no deixa de ser irònic que l'únic que era professional en l'art d'assassinar fou el primer en despenyar-se XD
Si, val que el cap de la vuitena era enorme, però eixa cara de pa li donava un aspecte maternal necessari per la seva feina.
Com a punt curiós, trobo molt encertades les relacions amoroses. El Yaoi va apareixer com una cosa natural, gens forçada i inclús bonica.
Però per mi hi ha dos personatges vitals per a que aquesta sèrie m'agradi. Un es la Minene, que amb el seu caràcter i la seva intervenció com a enviada de Deus arregla el emomerder d'en Yuki. Però tal volta a part de aquest caràcter fort el que mes m'ha agradat ha sigut que es també molt sentimental (Nijishima T.T) Li falta un braç i esta ciclada... a qui em recorda?
La segona es na Mur Mur. Tota la sèrie fen bones cares i fent riurer al personal (inclús ho fa cap al final quan ja s'ha descobert que treballa per la Yuno) per a després ser un monstruito sàdic i ciclat que li dona el toc de lluita sobrenatural que li faltava a la sèrie.
En definitiva es bona, jo la recomane. No es un serión de por i es pitjor que death note, però si em donen a triar entre eixa i moltes series de les que hi ha em quedo amb aquesta.
PD. Crec que es la primera sèrie que trobo en la que m'encanten tots els opennings i els endings. Ademés el tema de lluita es senzillament genial
Akane- Chappy
- Nombre de missatges : 21
Reiatsu : 46
El vaig veure fa cosa d'un any, i la veritat és que està molt bé, val la pena
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 2 de 2