Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 525 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 525

+9
Gooraa
Joan
Reka
Kenpachi Nafi
Retsu Unohana
Momo
Shizen Eriksen
Victor Kudo
Hanako
13 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Hanako Dc 30 Gen 2013 - 12:22

Seireitei no Fansub. Bleach 525 03

La lluita entre la Primera i l'Onzè Kenpachi continua! Quan es varen conèixer aquests dos personatges amants de la batalla?

Un bon capítol ple d'explicacions que ara us oferim: Bleach 525, titulat Edges, en català per Seireitei no Fansub.


http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/01/bleach-525.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Victor Kudo Dc 30 Gen 2013 - 13:02

Gracies pel capitol D\'acord!
M'ha sembla molt interessant i no m'imaginva que veuria al Kenpachi de nen, i de nen ja era un bestia xD
M'ha agradat, una lluita emocionant, tinc ganes del proxim capitol ^^
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Shizen Eriksen Dc 30 Gen 2013 - 13:46

Capitol bastant normalet. El flashback que estavem esperant i a ocorregut el que esperavem. Al final resulta que el Zaraki és immortal, una mica fals.
Per lo demés m'ha decepcionat, esprrava més d'aquest combat, només ha durat 2 miserables capítols.
La lluita entre els dos kenpachis a finalitzat. Llavors l'alliberació de l'Unohana la veurem en la lluita contra els quincys.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Momo Dc 30 Gen 2013 - 14:08

El... el Kenpachi de petit??!! Shocked
No m'esperava per res del mon que arribariem a veure al Kenpachi quan era un nen, aixo m'ha sorpres molt. Pero per la resta del capitol ha semblat mes una historia d'amor que una batalla, pero en fi, el flaishback m'ha agradat, ha estat interesant xd
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Retsu Unohana Dc 30 Gen 2013 - 14:39

UUUUUOOOOOOOOOO!!!
Més o menys m'esperava el que ha passat, igualment m'ha agradat veure al Ken de petit! Pro a la ultima imatge.. eeemm L'UNOHANA MOR?? NOOOOOO!!!! Em gasto 2.000 euros pro jo vaig al japó i mato a en Tite!! Després de que la pobre a fet tot el que ha pogut per retornar els poders maxims al Zaraki.. ara mor? Vinga homeee! (vale ja está.. sosieeeeeega)
Encara que pensava que la lluita aguantaria una mica més i es descobririen coses més fortes, ha sigut bastant "pim pam" pel meu gust.. espero que estigui equivocada i al proxim capitol passi alguna cosa més.. Sihplaaaauuu!
P.D: No em canso de veure a la Retsu killer, m'encantaaaa!
Retsu Unohana
Retsu Unohana
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 14
Edat : 34
Ubicació : Mataró (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 30 Gen 2013 - 15:33

No és just, les lluites més interessants son les més curtes... després ens estarem dos mesos amb la lluita d'en Renji i l'Ichigo amb les zampakutos i serà una basura. Tot i això...
QUINA ILU VEURE EN KENPACHI DE PETIT! I QUE MOOONO! Kawaii
Encara que he de confessar que si en Tite hagués tardat més en explicar-nos l'història d'aquests dos m'hagués agafat un atac d'histèria!
I com era de suposar en Kenpachi és més fort que la Unohana! I per culpa de la tua de la trena s'ha reprimit tot aquest temps... pobret!
Lo que no entenc és d'on treieu que la Unohana mori, si en aquest anime no mor ningú! A més sabent l'apreci que en Kenpachi li té, no la deixarà morir. La deixarà para el arrastre i el tio del Spa la curarà.

Ara vull saber d'on coi surt la zampakuto d'en Zaraki, van neixer junts o que? I no he entés si la ferida de l'ull d'en Kenny la tenia ja de nen scratch
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Hanako Dc 30 Gen 2013 - 16:27

No sé si m'ha agradat el capítol o no. És a dir, m'ha agradat, però era justament el que m'esperava: el flashback de la Unohana i saber que va ser en Kenpachi qui li va fer la ferida. Tot plegat he trobat que ha estat un capítol molt poètic, amb moltes paraules boniques i reflexions existencials filosòfiques i trascendentals però... l'esperava sanguinari xDDD

Tampoc crec que la Unohana mori, ho dubto molt. Cap dels dos morirà. Que la Unohana es passarà una estona a l'hospital després d'aquesta lluita és probable, però no crec que mori. El que m'ha sorprès ha estat la cara de la Unohana a la darrera pàgina del capítol. Pel que sembla, en Kenpachi li ha fet una bona ferida, però no crec que sigui més que això.... a veure amb què ens sortirà Troll Kubo al proper capítol!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Shit nigga!

Missatge  Reka Dc 30 Gen 2013 - 16:27

Abans que res, diré:
Spoiler:
YACHIRU UNOHANA FOR PRESIDENT! [/spoiler]

Gran capitol, m'encanta el flashback d'aquesta setmana. Punts forts que li veig al capitol: S'explica el passat, la trobada d'en Zaraki i la Unohana, els powerups del loco de la serie i com es refrena el seu poder inconscientment, i hem vist aquest ultim de petit.
Punts febles: a mi personalment no m'agrada que els cabells dels dos sigui negre i la roba totalment blanca, no puc colorejar tranquilament, no se si m'explico xDDDDD pero en general, deixa desitjant que la zanpakuto d'en zaraki es lliberi en Shikai.
Ale, ho he dit tot, us deixo una preview del coloreig Smile
Spoiler:
Reka
Reka
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 12
Edat : 28
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Joan Dc 30 Gen 2013 - 17:03

Pues a mi simplement m'ha encantat.
un capitul perfecte , no parlen però a la vegada ho diuen tot.
Però hi ha una cosa que no he entens xD com posa el ken tota la muntanya de cossos redera la yachiru/unohana sense que ella s'enteri? xD no ho acabat de pillar , perque diu que fa un moment no hi eren, que feia el ken , sels emportava a casa per sopar?
I realment es podria dir que té instint maternal i tot amb el ken petito assessi xD
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Gooraa Dc 30 Gen 2013 - 18:23

SÚPER!! Ha molat moltíssim! És veritat que ja ens esperàvem això, però i què? ha sigut molt emocionant!! Però és veritat que semblava més una història d'amor xD KenUno, KenHana (?) Passa que la lluita ha sigut molt curta... encara que jo crec que si hagués sigut un capítol més potser ens hagués rallat, ja que en veritat ja no hi ha gaire més a dir del passat d'en Ken i la Unohana, ja s'ha desvelat tot..
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Shizen Eriksen Dc 30 Gen 2013 - 21:59

Gooraa escrigué:Encara que jo crec que si hagués sigut un capítol més potser ens hagués rallat, ja que en veritat ja no hi ha gaire més a dir del passat d'en Ken i la Unohana, ja s'ha desvelat tot..
Si, un capitol flashback hauria ratllat, però queda un gran dubte:
D'on va treure la zampakuto i desde quan està en estat shikai? Pot ser que el poder de la seva zampakuto sigui el que permet al Zaraki ser un ésser quasi immortal? Si fos aquesta la raó llavors no em desagradaría aquest capítol.

PD: ho he d'admetre, a nivell d'imatge (Zaraki de petit) ha molat, la zampakuto 2 vegades més gran que ell xD
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Ifrit Dc 30 Gen 2013 - 23:40

Per mi ha estat un capitol que ni fu ni fa tampoc. Es el que diu la Hanako, esperavem exactament el que ha passat. Havera molat que quelcom estrambòtic havera passat. Però na.
Dir però que el Kenpachi nen mola mil (dona ganes de pessigar-li les galtetes, i seguidament morir) i la imatge de la Unohana es genial, em recorda per que m'agrada tant com dibuixa aquest home.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  IchigoBankai Dv 1 Feb 2013 - 0:12

M'ha agradat molt el capítol. Sobretot perque ara s'entèn que ve a compondre la unohana, ve a tornar més fort el kenpachi, a despertar la seva bestia interior. El Ken es com un guerrer de l'espai, que es fa més fort cada vegada que es a punt de morir.
Francanment interessant.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Irihima Dv 1 Feb 2013 - 21:08

A mi m'ha semblat un graaan capítol. Es cert que no hi ha informació nova: sabien que Ken es limitava el seu poder, per que aquest seria tan gran que el Seireitei es veuria afectat i també per poder gaudir d'alguna lluita. NO sabíem que TOT va començar amb ella. I jo crec que en el fons simbolitza un grandissim reconeixement cap a ella. Per què crec que es amb la única amb qui realment ha disfrutat del combat, i per no perdre aquesta sensació de gaudi es va haver de posar limits. A mi m'ha deixat sorpresa aquest reconeixement.

L'Unohana es tema apart. Ella era capitana de la 11, la kempachi del gotei.... i crec que quan va conéixer al Ken va admetre que els seus dies com a Yachiru s'havien acabat. Ella sabia que s'havia de ser digne d'aquest mèrit i que ella, que havia estat sorpresa per un nano, no podia seguir-ho sent. Zaraki es va convertir en kempachi al seus ulls i després, de gran, ell mateix s'ho va reconèixer. Unohana sabia també que tard o d'hora trucaria a les portes del Gotei. I ho va fer.

Ella per altra banda, si ja no se sentia la lider de la 11... ja no hi havia necessitat que ho fos. I crec que va ser llavors quan va sortir de la 11 per entrar en una altra divisió, la contraria a la guerra i a la mort.
Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Hanako Ds 2 Feb 2013 - 0:13

No havia pensat que, potser el fet que la Unohana deixés de ser Capitana de l'Onzena és per què es troba amb en Kenpachi i la derrota... havia pensat que era perquè havia aparegut el segon Kenpachi i ella havia decidit retirar-se. A més, en algun moment el paio de les fonts termals li ha d'ensenyar a curar... suposo que aquesta part de la història no la contarà, ja ens imaginem nosaltres que en algun moment passa això.

Així com ho ha descrit la Irihima, sembla quasi una història d'amor! Realment per què la Unohana va canviar tant em segueix semblant un misteri tot i saber tot això del seu passat. Voleu dir que només per haver perdut contra en Kenpachi calia convertir-se en una persona totalment oposada?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Ifrit Ds 2 Feb 2013 - 21:53

Està clar que va renunciar al titol de Kenpachi per aquest encontre, però per fer un canvi tan radical tal volta li fes falta quelcom mes, no?
El que no tinc clar es el perqué...
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  IchigoBankai Dg 3 Feb 2013 - 15:56

pel que sabiem abans d'aquests ultims capitols, era que el kenpachi havia mort l'anterior capità de la onzena per aconseguir el lloc per la força.


Això s'explica en un relleno de l'anime i hi ha un shinigami que tenia una espasa de llum, volia matar el ken per venjar el seu anterior capità. Us en recordeu?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Hanako Dg 3 Feb 2013 - 17:23

Seeeeeeeeeee! A la novel·la aquella que ens va explicar l'Eric (Spirits are always with you) sortien el 7è i 8è Kenpachi i també s'explicava el fet que el 8è havia mort el 7è en combat. És a dir, que sembla confirmat que, per convertir-te en Kenpachi, l'única cosa que pots fer és matar l'anterior portador d'aquest títol.

Creieu que amb la Unohana es va fer una excepció? Potser ella va decidir que després d'aquesta batalla ho volia deixar de ser i ja està, i se n'anà amb el paio de les fonts termals a aprendre a curar... Creieu que va anar així?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  IchigoBankai Dg 3 Feb 2013 - 19:17

pensant una mica, jo el que entenc és que la unohana ho va voler deixar, aleshores algú altre va ocupar el lloc i aquest altre va ser derrotat pel zaraki kenpachi, el qual ha ocupat el lloc fins ara.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Ifrit Dg 3 Feb 2013 - 20:00

Ademés, recordem que no cal sempre guanyar un Kenpachi, de fet a la novela:
Spoiler:
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  IchigoBankai Dl 4 Feb 2013 - 13:51

Segurament el capità comandant devia haver enviat a la Unohana com a capitana de la 4rta per seguretat i que no donés problemes... (?) I donat que el seu Shikai es un bitxo raro que cura xD

Tinc curiositat per veure-li el bankai.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Hanako Dl 4 Feb 2013 - 14:06

No sé si el poder de la Zanpakuto d'un shinigami pot canviar o no... però em faig la teoria que segurament el Shikai de la Unohana abans no era exactament així, vull dir, que els poders curatius potser són un afegit a posteriori. No m'imagino a la Unohana killer curant la gent amb la Minazuki, sinó que crec que seria més propi d'ella fer que el bitxo aquell es cruspís la gent de manera cruel i despietada...

Potser que el poder de la Zanpakuto d'un shinigami canviï? Si el poder de la Zanpakuto prové de la seva ànima, si l'ànima canvia, potser el poder també ho fa... Què en penseu? La Zanpakuto de la Unohana ha curat sempre o en algun moment va canviar?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Ifrit Dl 4 Feb 2013 - 16:22

I si el paio aquell li va donar l'Asauchi un cop ja havia canviat de caràcter? Tal volta així es formara una espasa curativa enlloc d'una assasina.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Hanako Dt 5 Feb 2013 - 11:07

Gent amb un nivell d'eroticitat insuperable... aquesta setmana sembla que no tindrem capítol de Bleach.

Si mireu el rànquing de la Shonen d'aquesta setmana apareix com a absent:

World Trigger (Cover, Lead CP, New Series)
Ansatsu Kyoushitsu
One Piece
Koisuru Edison (CP)
Naruto
Kuroko no Basket
Toriko
Beelzebub
Saiki Kusuo no Sainan (CP)
Haikyuu!!
Shokugeki no Souma
Nisekoi (CP)
Sket Dance
Kochira Katsushika-ku Kameari Kouen-mae Hashutsujo
Mukou Mizu-kun (One Shot)
Hungry Joker
Medaka Box
Shimai Fukei Kiruko-san
Cross・Manage


Bleach, Gintama (Absent)




pd: DepreDepreDepre
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Gooraa Dt 5 Feb 2013 - 14:32

Jopetas, ara perqué??? Despres d'estar esperant a que en Tite descansés en les vacances, altre vegada torna a faltar Focus de desesperaci
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 525 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 525

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum